Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme motor laguna2 1,8i 16V, Batai la motor,parca este diesel

COSMA77
post 13 Oct 2006, 10:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 12 October 06




Am fost la renault arad , am facur un test motor, totul a iesit ok,dar am batai la motor, face exact ca un diesel, a mea este benzina 1,8,16v,an 2002.baietii de acolo nu stiau ce are,unul zicea ca tachetii, altul ca axul cu came,altul... . Dimineata cand pornesc de multe ori merge foarte finut,silentios si dupa un timp iar are zgomotul.Am cumparat ulei elf 5w40 sa vad poate regleaza tachetii, poate e de la ulei.
Daca stie cineva ce ar putea sa fie, m-ar ajuta foarte mult.

mersi


--------------------
RENAULT LAGUNA 2002, 18I,16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 13 Oct 2006, 10:25
Post #2


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Din ce spui tu, banuiesc ca nu bate la rece pentru ca uleiul e mai vascos.

Zgomotul acela de diesel l-am avut pe o dacie, bateau tachetii si lantul de distributie. Lumea credea ca mi-am pus motor de Golf 1 1.6 D. Era la moda atunci, prin '97 wink.gif .

Problema era de fapt ca nu aveam presiune la ulei, pompa varza si blocul fisurat. In timp s-au dus toate pe acolo din cauza asta. Dar aia era dacie. In locul tau as verifica in primul rand presiunea uleiului, pompa si tachetii. Oricum este destul de nasol, motor obosit.

PS. Cat ulei papa?

This post has been edited by bh07xyk: 13 Oct 2006, 10:27


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
COSMA77
post 13 Oct 2006, 10:44
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 12 October 06




am masina doar de 1 luna , deci nu stiu cat ulei papa. Acum o sa fac schimbul si o sa vad.


--------------------
RENAULT LAGUNA 2002, 18I,16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 13 Oct 2006, 10:50
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Cati km are masina?
Foarte probabil, zic eu , sa fie fulia defazoare. Pe Laguna2 , motorul de 1.8 are distributia pe admisie variabila.
Vezi pentru probleme similare topicul de pe Megane 2 1.6 16V.
Desi nu am auzit de problema asta la cele de 1.8 , e drept ca sunt f.f. putine vandute, majoritatea fiind dCi sau 1.6.


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
COSMA77
post 13 Oct 2006, 19:38
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 12 October 06




Am schimbat uleiul, am pus elf 5w40, dar motorul face la fel.Nu stiu ce poate sa aiba.Daca aflati ceva va rog sa ma anuntati si pe mine.Masina are 36.000km.Zgomotul este exact ca si la un diesel.


--------------------
RENAULT LAGUNA 2002, 18I,16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 13 Oct 2006, 20:16
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Are 36.000km sau 360.000km?! blink.gif


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 13 Oct 2006, 21:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Si eu am avut o masina nissan care face asa dupa ce mergeam un timp cu ea. Problema era ca se incalzea prea tare motoru si uleiul devenea prea subtire. Ii puneam o miere pentru motor care facea uleiul ceva mai consistent smile.gif


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
COSMA77
post 14 Oct 2006, 08:43
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 12 October 06




36mii km


--------------------
RENAULT LAGUNA 2002, 18I,16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian@
post 14 Oct 2006, 10:15
Post #9


Membru incepator


Group: Validating
Posts: 38
Joined: 19 May 06




ofera mai multe detalii. spre exemplu:
- zgomotul creste odata cu turatia
- este o bataie infundata sau un tacanit de tonalitate inalta
- la rece nu se aude absolut deloc
- se aude sus la motor, sau jos

din ceea ce ai dat pana acum cea mai plauzibila cauza este presiune mica de ulei, ceea ce inseamna ca nu mai trebuie sa mergi cu masina pana nu ii dai de cap... dar poate fi si altceva. mai da detalii...


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Hatchback
1.8 16V Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 14 Oct 2006, 12:43
Post #10


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




36000 km din 2002 trebuie sa fie istoricul masinii beton sau sa fi fost a ta din 2002, altfel eu unu nu prea cred... Tot ce-i posibil.

@Zetu asa faceam si eu smile.gif ha ha mor de ras cand imi amintesc de masina aia si problemele ei. Masina merge si acum, face 20ooo km pe an cu cate un set motor/an.


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
COSMA77
post 16 Oct 2006, 09:23
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 12 October 06




eu am cumparat-o la 32000km, carte service, dar tot ce se poate, interiorul e ca nou. bataile se aud dupa ce se incalzeste mototrul, face exact ca si una diesel.Cand pornesc mototrul dimineata nu se aude nimic, dupa 2-3 km, cand apa ajunge la prima linie incepe sa se auda zgomotul.Ma gandesc ca poate trebuia sa bag un ulei mai vascos, nu stiu. Astia de la service nu stiu nimic.


--------------------
RENAULT LAGUNA 2002, 18I,16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 16 Oct 2006, 09:44
Post #12


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Nu, nu trebuia. LDX 5W-40 trebuie sa fie perfect. E mai scump decat 10W-40 si e full sintetic, motorul merge si cu 10W-40 pe clima fara extreme de temperaturi reci, de aceea reno recomanda 10W-40. La noi clima si restul conditiilor impun 5W-40.

Oricum, orice ulei din astea doua ai pune, nu are voie sa tacane motorul la cald. ma gandesc ca odata cu uleiul ai scimbat si filtrul. Verifica presiunea la service cat mai repede si pe cat posibil nu merge cu sunetul ala mult timp.


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei1302
post 17 Oct 2006, 20:15
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 11 August 04
From: Bucuresti - Constanta




QUOTE(COSMA77 @ 16 Oct 2006, 11:23)
eu am cumparat-o la 32000km, carte service, dar tot ce se poate, interiorul e ca nou.


Si eu sunt FOARTE intrigat de rulajul masinii tale in 4 ani. Foarte foarte ... foarte dubios. Poti sa dezvolti putin? De unde esti tu sigur ca are doar 36.000?


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCi 120 CP 2003 Privilege Grandtour - CT-10-NAG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 18 Oct 2006, 08:27
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Si masina mea din 2001 are doar ~51k km. Deci se poate. e vorba de benzinare.
Dar nu asta e problema.
Daca zici ca face doar la cald, trebuie obligatoriu masurata presiunea uleiului la cald.

This post has been edited by r&d: 18 Oct 2006, 08:28


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei1302
post 28 Oct 2006, 20:19
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 11 August 04
From: Bucuresti - Constanta




@ r&d: Si masina asta a fost a ta din 2001? Altfel cum esti sigur?


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCi 120 CP 2003 Privilege Grandtour - CT-10-NAG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 13 Jun 2011, 10:36
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




si eu am de o luna aceeasi motorizare pe o laguna 2 din 2004. masina are 174 000 km rulati doar in romania, si .. aceeasi impresie o am si eu, ca se aude aproape , aproape ca un diesel ... de mers merge bine, are ceva oscolatii la relanti, dar nimic deranjant.


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 13 Jun 2011, 21:33
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Eu cred ca e fulia defazoare,aia cand e pe duca face ca un diesel.
Citeste aici,nu e de la Laguna,dar e un inceput,sa-ti faci o impresie:
http://www.reno.ro/FULIA-DEFAZOARE-PINION-...OR-t182266.html


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 14 Jun 2011, 08:24
Post #18


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




Nu vreau sa contrazic pe nimeni...dar o masina care are ,,doar 36000,greu de crezut....)sa bata asa cum se scrie pe aci...mie imi sugereaza ca masina are 360000,nu ca ar fi o problema nr asta de km,am vazut masina cu 400000 pe bord(TAXI) care mergea super bine,dar cu consumabilele schimbate la timp...fara suparare,dar cam asa pare...bataile pot venii de oriunde pana nu desfaci nu ai cum sa ti dai seama,bataile radiaza in tot ansamblul motor asa ca parerile sunt impartie...pot fii cuzineti la o biela,sau la mai multe,adica bataie la linie,asta ar presupune lipsa presiune in motor implicit in rampa axelor cu came...bataie bolt...pastilele supapelor uzate....si ar mai fii,dar oricum pare un motor cu multi km si destul de obosit,un sfat cauta la dezmambrari un motor si hop sus cu el,nu se merita sa l faci pe acela.Cartile de service se pot maslui,crede ma pe cuvant,asta e Romania si samsarii ei.Bine ar fii sa nu fie cum gandesc eu.Numa bine!

This post has been edited by fazer: 14 Jun 2011, 15:47


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 14 Jun 2011, 14:58
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




daca e o problema cu presiunea uleiului din motor, nu ar trebui sa se aprinda vreun martor?


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 14 Jun 2011, 15:49
Post #20


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




QUOTE(siriteanu @ 14 Jun 2011, 14:58)
daca e o problema cu presiunea uleiului din motor, nu ar trebui sa se aprinda vreun martor?
*


Da asa ar trebui...m am exprimat eu gresit...nu chiar lipsa presiune ci o presiune mult mai mica decat parametrii normali...cu problema asta m am intalnit eu la un nissan benzinar de 1.8...uzura la linie si de aci o gramada de belele,facea ca diesel ul cand functiona.

This post has been edited by fazer: 14 Jun 2011, 15:51


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 14 Jun 2011, 17:11
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




eu am 1.8 16v pe laguna 2 din 2004, masina rulata in doar in romania 174 000 km . de pornit porneste, de oprit se opreste, de tras, trage suficient ( nu stiu cum ar trebui sa fuga cand e motorul tun ) , nu da in nas, accelereaza liniar, frumos, la accelerari bruste nu se poticneste, urca frumos, motorul nu fluiera, se aude ca un motor, a turat-o fostul prop inainte sa o iau , la cald pe liber i-a dat maxim de ture si n-am vazut fum, doar praful de pe jos. am verificat-o pe elevator si nu e nimic suspect ( oricum am ceva bucse chestii de schimbat, detalii , pe tester a iesit ok ) . se zice de la fostul proprietar ca masina urmeaza la schimb de consumabile undeva la 180 000 iar la schimb de distributie la 190 000. ca sa fie treaba sigura.
singurele intrebari/ nelamuriri/ ingrijorari legate de functionarea motorului sunt:
1 : la relanti, la cald, mici oscilatii, uneori la pornirea la rece/cald cand pornesc urca la 11000 de ture sau 1200 depinde cat e de stata masina, si are unele episoade cand imediat dupa ce porneste scade turatia la 600 sau 500 tremura apoi se stabilizeaza. pentru asta, urmeaza sa merg sa : a: curat clapeta acceleratie si motoras pas cu pas + schimb garniturile de pe-acolo ( nu stiu ca nu ma pricep deloc ) b: verificare distributie ( scos, si remontat, verificare uzura si sa fie pusa corect si tensionata ca la carte ) c: verificare senzori turatie, si alti senzori ce ar putea sa-mi cauzeze probleme in timp d: verificare supape motor, sau ce e acolo ( stiu ca la dacii se reglau culbutorii cu lera.. daca este cazul si aici .. o fac si pe asta. e: curatare injectoare. f: verificare bobile si alte subansamble vitale . stiu ca probabil va fi o risipa de bani, masina comportandu-se bine, dar , pentru siguranta mea,astept sugestii si recomandari.
la punctul 1 astept alte recomandari sugestii din experientele voastre
2 : motorul, cand e caldut, la relanti, e putin mai "galagios", mie imi da senzatia de diesel la sunet. cand aaccelerez se aude mai bine, n-am stat sa analizez. la verificari inainte de cumparare, am mers la un mecanic cu aceeasi motorizare pe aceeasi masina si a spus ca e in regula motorul, acuma .. poate nu l-a ascultat el atent sau nu se auzea asa atunci, masina fiind mai rece.
sugestii ...?
mentionez ca am masina de o luna si nu am mers cu ea decat 500 de km in oras, avand masina de servici in restul timpului. e practic o masina de week-end.
astept parerile voastre legate in special de punctul 2, punctul 1 sperand sa se rezolve cu o curatare temeinica a clapetei .
in rest, e o masina .... n-am cuvinte.

This post has been edited by siriteanu: 14 Jun 2011, 17:14


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannny_25
post 14 Jun 2011, 20:43
Post #22


In crestere continua


Group: Members
Posts: 109
Joined: 15 October 09




Io zic ca in pricipiu sa schimbi fulia defazoare si pe urma daca continua merita investigat mai mult, depinde si cat cost fulia defazoare si nu fa prostia sa demontezi distributia fara sa o schimbi eventual mai bine nu mesterii pe acolo ca nu ii de joaca cu distributia, si nu ai cum sa o pui decat ca la carte in momentul cand se monteaza ca altfel ar sarii sau ar merge motorul ca dracu daca nu ar fi fost pusa la punct, mie mi-a sarit un dinte din cauza mea ca am pornito impinsa la vale si era cam pe gata cureaua si mergea ca dracu

si pt "fazer" daca te uitai la ultimu post cand sa comentat a fost in 2006 deci masina aveea pe atunci 4 ani, o masina la o persoana normala nu face mai mult de 10000 de km pe an si ai ajuns la 36000 km cu toate ca ii cam putin probabil dar se poate.


--------------------
C5 Tourer 2009 Scenic 1 1999 2.0 HDI, 1.6/16V - AB 40 48 MAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WaxLaguna
post 14 Jun 2011, 21:16
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 29 November 07




sfatul meu e sa schimbi fulia defazoare, am aceeasi problema...toata lumea se mira cand ii spun ca ii pe benzina masina...suna exact ca un diesel..am fost la o multime de mecanici unul mai destept ca altul...am schimbat si toti tachetii (100 de ron buc. ori 16 valve...iti dai seama), rezultatul...nicio imbunatatire...pana nu am mai auzit de problema asta la si la alte motorizarii asemanatoare.
Dupa cateva verificari mai atente si mecanicii au conclus ca nu sunt tachetii sau pompa de vina, ci fulia defazoare...explicatia fiind ca mergand subturat uleiul nu ajunge bine la ea si se uzeaza foarte tare.
Eu inca nu am schimbat-o fiindca astept sa o schimb cu kitul de distributie...sa nu platesc manopera de 2 ori (mai vreo 5000 km)
Ca si pret, din ce am intrebat eu fulia costa aprox 900ron si se gaseste doar la reprezentanta.
Bafta


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Privilege 1.8 16v - TM xx WAX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 14 Jun 2011, 21:35
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




ok.. cum verific uzura fuliei defazoare si ce se intampla daca mai merg cu ea asa ( referitor la asta, ce face aceasta fulie si ce rol are ) .
referitor la celelalte puncte pe care le-am insirat despre verificarile pe care as vrea sa le fac, ce parere aveti, sau ar mai trebui adaugat ceva?


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 17 Jun 2011, 14:41
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




am ascultat mai cu atentie motorul, l-am si inregistrat la cald dar nu stiu unde sa postez fisierul. e mp4 si nu il pot posta aici.
ideea este ca, la pornire totul e ok, se aude ca un motor pe benzina, dar pe masura ce se incalzeste la renalti, se aude ca un diesel si , daca il accelerez cred ca se aude okey, nu stiu sigur, nu am fost atent la asta. ideea e ca suna ca un diesel, la relanti cand e cald motorul .....
alte idei decat fulia defazoare? si .. unde se afla aceasta fulie , in ce parte si ce rol are. sunetul de diesel e din motor, la cureaua de accesorii acolo se aude totul bine ...
mai astept sugestii si idei de verificat ..
multumesc


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costin.sandu8
post 17 Jun 2011, 15:26
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 881
Joined: 7 July 10




La fel am am avut si eu, dar pe 2.0 16v. Cat timp era motorul rece si nivelul relantiului mai ridicat, se auzea cat decat in regula. Cum se incalzea si ajungea turatia pe la 800 rpm, incepea tacaneala. Am fost la reprezentata Renault, a auzit-o un inginer de acolo 4-5 secunde si verdictul a fost categoric: pinion decalor. Miercuri am inlocuit pinionul si diferenta este imensa.Zgomotul acela de diesel a disparut complet! Eu am schimbat si cureaua de distributie, desi aveam doar 9000 km de cand am schimbat distributia. Poti sa verifici si fulia de pe arborele cotit, pt. ca si aceea face niste zgomote.

This post has been edited by costin.sandu8: 17 Jun 2011, 15:39


--------------------
Renault Laguna 2 2.0 16v Privilege 2002
costin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 17 Jun 2011, 16:51
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




cam cat a costat reparatia la tine ? e de belea daca merg cu ea asa in continuare?


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costin.sandu8
post 17 Jun 2011, 18:56
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 881
Joined: 7 July 10




La reprezentanta Renault am platit 425 ron ( manopera+dopuri chiulasa). Pinionul defazor l-am adus eu ( ceea ce nu le-a convenit), m-a costat aproape 800 ron, iar cureaua de distributie 100 ron. Eu am schimbat si uleiul( + filtru).

Cand am programat masina, cei de la service mi-au spus sa nu mai merg cu ea pana o voi repara, dar nu am mai intrebat ce se poate intampla pentru ca imi spusese ca va costa aproximativ 450 ron si din experienta stiu, ca la Renault, aproximativ 450 ron poate insemna 550-600 ron! Iti imaginezi cat de surprinzator a fost!

This post has been edited by costin.sandu8: 17 Jun 2011, 19:07


--------------------
Renault Laguna 2 2.0 16v Privilege 2002
costin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 17 Jun 2011, 23:09
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




pinionul defazor e acelasi lucru cu fulia defazoare de care imi mai spunea cineva?


18 Jun 2011, 13:30:
pana la urma ? pinion defazor = fulie defazoare? care este rolul lor in functionarea motorului ?

19 Jun 2011, 07:10:
stie cineva cam cat costa fulia defazoare si un kit de distributie ? nu stiu cam la cat se ridica reparatia, daca ajunge la 20 milioane , iau motor cu totul la banii astia smile.gif)
in fine ... reparam, facem sa mearga bine vedeta ( masina )

This post has been edited by siriteanu: 19 Jun 2011, 07:10


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeodr
post 19 Jun 2011, 10:38
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 March 07
From: brasov




..nu inteleg de ce te agiti atata?
..cum sa iei un motor nou..pentru o piesa care nu are legatura cu motorul?
..iti merge masina?..daca nu consuma ulei..porneste..se sting toate becurile..ce treaba ai..?
.......


--------------------
LAGUNA 1ph2 NEVADA GRANDTOURS CONCORDE ..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!! - BV 77 EME
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 03:59
Dacia