Pilitura in instalatie revine, Desi problema parea rezolvata
![]() ![]() ![]() |
Pilitura in instalatie revine, Desi problema parea rezolvata
Andreidumi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
2007
- BR-03-KWX
|
|||
bilstan |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu toate ca eu am un 1.4 16 v...totusi am citit din curiozitate topicurile referitoare la problemele celor care au ales motorina si parerea me este ca renault are o problema aici.Sunt prea multe cazuri.Solutia....asocierea si actionarea in justitie...
|
--------------------
Renault
clio
1.4 16v-oct 2008
- b-93-KMJ
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Cam greu de dovedit ceva in justitie. Totusi eu am un mare semn de intrebare si anume in afara Romaniei exista vre-un caz similar cu cele de la noi?
|
--------------------
.
.
.
|
|
crisolro |
![]()
Post
#4
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
acolo pare a fi multa pilitura, banuiesc ca s-a adunat in timp si nu a facut-o pe toata deodata ... chiar nu a avut nici un simptom masina, nu a creat niciodata vreo problema legata de pornire, martori aprinsi ci a murit subit?
|
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
espacern |
![]()
Post
#5
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Problema este cunoscuta la Renault!Si nu numai la noi in tara ci in toate tarile!
Solutia este sa schimbi pompa(eventual sh)sa cureti instalatia si sa repari injectoarele(asta daca nu vrei sa cumperi altele noi)!Si cand totul merge struna VINDE masina!Numai bine! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Andreidumi |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 July 06 ![]() |
@crisolro
Da, e multa rau pilitura. Poate nu ajunsese inca destula la injectoare ca sa le blocheze de tot. Daca stau sa ma gandesc de ceva timp parca invartea mai mult pana pornea...martorii din bord au fost ok tot timpul, pana si in conditiile actuale. @espacern De problema asta stiam inca dinainte sa iau masina. Am citit ca au fost destule cazuri si la noi si in afara, dar ca ar fi rezolvata cu "noile" motoare K9K, cel putin cele veneau pe Symbol phase4. Nu m-am gandit ca problema persista, si acum am si sitit ca abia motoarele facute dupa 1 mai 2008 ar scapa de problema asta, deoarece au o pompa Delphi cu un cod diferit, mai nou. Cat despre reparatii, eu sper sa rezolv cu cei de la Renault. Imi place sa fiu optimist, mai ales ca-mi place masinuta. Cat a mers, a mers f bine. Daca a mai patit cineva asa ceva, mai ales daca era in afara garantiei, il rog sa posteze aici cum a rezolvat (cu Renault sau in regie proprie). |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
2007
- BR-03-KWX
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#7
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=46121&hl=injectia
spor la citit.. eu nu pricep cum poate renault sa nege problema asta,se intampla la prea multa lume,ce era asa greu sa faca recall si sa schimbe pompele alea nenorocite? cand mai aud si de recomandarile alora din service-uri autorizate care nu stiu sa curete instalatia ci doar sa inlocuiasca ma apuca dracii ![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
reptileq |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 21 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Mie mi-a povestit un taximetrist ceva similar de un logan 1.5 dCi 85... solutia a fost sa schimbe pompa, injectoarele si sa curete instalatie + rezervor. Schimbase la inceput doar injectoarele si le-a pierdut si pe alea. Destul de costisitoare treaba. Omul zicea ca a alimentat de la lukoil si dadea vina pe motorina de acolo. Acu nu stiu ce sa zic... stressu din ce in ce mai mare, ca vad ca se intampla cu omv... petrom... rompetrol... no matter what...
![]() |
--------------------
Renault
Megane RS 265 Cup
2013
|
|
geanyt |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 11 August 08 ![]() |
Andreidumi, poti sa ne spui cum conduci ,mai turat sau nu,o lasi sa se incalzeasca cand pleci,orice ,poate ne dam seama ce a cauzat atata pilitura . se vorbea pe aici ca problema cu pompele o au masinile 2002,2003,si ca cei de la reno au rezolvat-o.Am si eu un symbol 1.5 din 2007 ,am 38000km si nu am avut probleme , dar, dupa ce am vazut la tine ,ma cam ingrijorez
|
--------------------
renault
symbol 1.5dci 70
2007
|
|
Un_dus |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Vazand ceea ce ai postat tu recunosc ca m-am speriat un pic. Eu am urmatoarele intrebari:
1. Ai pus constant de la aceeasi/acelasi pompe (daca sunt pompe vechi rebranduite, poate sa fie de la tancurile de combustibil care au adunat in timp diverse) 2. De cate ori ai schimbat filtru de motorina? Sunt foarte curios pentru ca in ultima vreme din prisma bugetului am ales un petrom mai vechi pentru alimentare (deh... Top Euro 5 la 3.73 ma tentat prea tare ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2008, 1.5 DcI, Fidji
- B xx xxx 10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009 15.000 km - 05.05.2009 30.000 km - 16.01.2010 |
|
hitman1234 |
![]()
Post
#11
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Nu are treaba cu regimul de turatie....userul aly_vo a explicat aici destul de clar de unde provine pilitura
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Andreidumi |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 July 06 ![]() |
@geanyt
Subturat nu conduc, schimb peste 2500, uneori chiar pe la 3000, daca ma mai grabesc. Nu am observat fum negru iesind niciodata. A mai iesit fum, dar doar dupa saptmani intregi prin traficul de bucuresti, dar dupa ce ieseam la drum lung, totula era okei. Lasat la incalzit nu prea, decat iarna, cat imi lua sa curat masina si sa se dezabureasca gemurile (ceea ce dureaza ceva). Ai putea sa verifici daca desfaci la rezervor, sub bancheta din spate, dreapta. Asa au vazut la mine, cel putin. Sper totusi sa nu patesti asa ceva. @Un_dus Filtrul de motorina l-am schimbat la 20000km, si urmeaza la 40000, cum scrie in manual. Pe cel schimbat l-am verificat de apa, si nu a curs decat motorina. Filtrul de atunci, cat si cel cu care l-am schimbat au mufa pt senzor de apa, dar nu a clipit nimic care sa ma atentioneze de asa ceva. De pompele de alimentare nu pot sa zic ca au fost aceleasi, dar am pus cel mai des de la 3 benzinarii OMV, una de pe Iuliu Maniu, una de pe Blvd. Timisoara la Frigocom parca, langa Serus, si una de pe Vasile Milea, cum cobori de la Leu spre Regie. Ocazional am mai pus de la OMV Brasov, cel de langa Gara si OMV-ul din Braila. Ai putea sa-i rogi la revizie sa desfaca capacul ala de sub bancheta sa se uite acolo, ca sa fi sigur ca nu sunt probleme. Ca daca e pilitura, sigur vine pe retur inapoi in rezervor. Cat despre masina mea, m-au sunat de la Serus dupa ce au facut un calcul estimativ al reparatiei si cu totul (cred ca si manopera inclusa,nu stiu sigur) ma duce pe la 136 de milioane. Momentan astept si un telefon de la Vocea Clientului, deoarece au zis ca ma suna astazi. Voi reveni cu detalii dupa ce vorbesc cu ei. |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
2007
- BR-03-KWX
|
|
lungan |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
Daca nu obtii un aviz favorabil de la Vocea Clientului, incearca intr-un service cu preturi mai omenesti. O rezolvi cu maxim 50 de milioane, in functie de ce schimbi.
|
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
sego83 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 23 June 09 ![]() |
Aceeasi problema si la mine ca la Andreidumi.
Am mers azi cu masina in service ptr k nu statea bine la relanti, dupa ce facusem testu dpdv electric si eraok, au gasit pilitura in filtru de motorina. In secunda aia mi-au trecut toate prin cap toate efectele acestei pilituri si cam cat ma costa: alta pompa, reparat injectoare si curatat instalatie....Cam nasol, nu stiu voi fratilor, dar eu m-am saturat de Renault pana peste cap, ok, consum mic, suspensie placuta, confort (*raportat la banii de achizitie), dar toate astea una peste alta nu se merita cand repari odata dieselu..... O carpesc eu cumva, o vand si imi iau IBIZA 1.9 SDI, nu mai vreau turbo, sau pompe la presiuni inalte, egr-uri soi toate ca...turile astea care nu se justifica in timp. Azi am avut toata ziua stricata cu vestea asta, sa nu mai aud cuvantu pilitura... ![]() |
--------------------
renault
clio 2
2003
- tm 11 kyc
|
|
geanyt |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 11 August 08 ![]() |
@Andreidumi.
multumesc ,o sa ma uit in rezervor ,sper sa n-am probleme. |
--------------------
renault
symbol 1.5dci 70
2007
|
|
geanyt |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 11 August 08 ![]() |
ma intreb, si va intreb, de ce unele pompe fac pilitura si unele nu fac ,la masinile produse in acelasi an, cu pompe similare , unele pompe, au material de calitate si unele nu ?, masini produse in aceeasi perioada ,poate alta e cauza ,nu pot sa cred ca mergand normal ,ca alimentand de unde trebuie ,sa stai cu "morcovu",oare se va intampla si la mine ?,daca stiam de la inceput de problema asta ,nu mai cumparam masina .
|
--------------------
renault
symbol 1.5dci 70
2007
|
|
Un_dus |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
@geanyt - aici e vorba de cum e construita pompa. Din punctul meu de vedere in Bucuresti cel putin se gasesc 2 tipuri de benzinarii:
- cele de pe vremea lui Ceasca, care au tancurile vai de mama lor si de la care poti sa ai fel de fel de surprize (aici as pune si benzinariile pe care desi scrie omv si arata frumos, ele sunt acolo de multi ani, si au fost pe rand shell, moll si acum omv) si dumnezeu stie ce si cum e pe acolo. - cele construite recent ale caror tancuri sunt noi si tot sistemul de alimentare e mai performant (sunt cazuri si de benzinarii vechi la care au fost schimbate tancurile la rebranding - a se vedea Petromul de la Diham) Personal ieri la revizie eram f morcovit pe tema asta ca nu am pus constant din acelasi loc, si am scurs motorina din filtru intr-o sticla si am lasat-o peste noapte si pare ok. In linii mari e si dupa noroc, dar de aia schimb eu filtru la fiecare revizie, si de aia mi-am luat garantie pe 4 ani |
--------------------
Renault
Symbol
2008, 1.5 DcI, Fidji
- B xx xxx 10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009 15.000 km - 05.05.2009 30.000 km - 16.01.2010 |
|
sego83 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 23 June 09 ![]() |
salutare, in legatura cu ilitura asta, mi-am gasit alta pompa la 200 euro, dar cine stie care e de 65 de cai in functie de cod? are 2 coduri, unul vad k se regaseste pe mai toate pompele cel cu 225 in capat: 8200057225, primu e 8200057346. Cum stiu care e de 82 si respectiv de 65 de cai?
|
--------------------
renault
clio 2
2003
- tm 11 kyc
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Salutare,astazi in timp ce am verificat nivelul la ulei mi-am adus aminte ca acum un an jumatate am pus 2 magneti pe conducta de motorina la retur,in dreptul lor s-a strans o mica pata de pilitura.Am un video care se observa cat de cat,incerc sa il atasez.Desi are 9mb nu merge atasat.
This post has been edited by luckas_itd: 10 Apr 2013, 15:52 Attached thumbnail(s) daa.JPG ( Size: 381.12k ) Number of downloads: 444 |
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 01:58 |