Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum marit

yksuu
post 16 Mar 2013, 10:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 11 November 12




Salut, desi am cautat nu am gasit un raspuns pe forum asa ca am deschis un topic nou. Mi-am curatat clapeta de acceleratie si contactele aferente la al meu clio 1.2 16v si acum consumul este considerabil mai mare, de la 6-7 in oras mers linistit la 12-13. Exista vreun reglaj anume? Va multumesc,



--------------------
Renault Clio 2 - tl03fli 2001 Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 16 Mar 2013, 22:04
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




salut, si eu am un consum marit dar al meu e motor dci 65cp, 2004,inainte imi lua 5.2 oras ,acum imi ia6 ,6 si,si imi papa si ulei ,nici eu nu stiu ce ar fi,am schimbat filtru motorina,filtru aer,motorina de la mol,(numai de la mol),am verificat uleiul si era la minim, am completat aprox 1 litru,asta dupa cam 6000km rulati,CE SA FIE? aaaa si nu merg mosnegeste ,schimb destul de turat 2500,2800tur.
ASTEPT SI EU UN RASPUNS


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutvladut82
post 16 Mar 2013, 22:35
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 16 March 13
From: Brasov




2500-2800 nu cred ca poti considera turat , peste 3000-3500 poti zice ca e turat


--------------------
Renault Symbol - bv-03-VIE 2008/Fidji / 1.4 16V / Gpl Tomasetto Stag 200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 17 Mar 2013, 00:04
Post #4


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




QUOTE(bleano1 @ 16 Mar 2013, 23:04)
salut, si eu am un consum marit dar al meu e motor dci 65cp, 2004,inainte imi lua 5.2 oras ,acum imi ia6 ,6 si,si imi papa si ulei ,nici eu nu stiu ce ar fi,am schimbat filtru motorina,filtru aer,motorina de la mol,(numai de la mol),am verificat uleiul si era la minim, am completat aprox 1 litru,asta dupa cam 6000km rulati,CE SA FIE? aaaa si nu merg mosnegeste ,schimb destul de turat 2500,2800tur.
ASTEPT SI EU UN RASPUNS
*



Un motor care papa ulei, ma refer la dci, inseamna o compresie slaba la cel putin un piston, adica un mini-dezastru, si de aici consum in plus, urmeaza mai rau....sau un ulei foarte prost , semi-sintetic, care nu face fata solicitarilor.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yksuu
post 17 Mar 2013, 19:51
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 11 November 12




deci...? pana la urma...? am ce sa ii fac buburuzei mele sa nu mai consume 13 %....?


--------------------
Renault Clio 2 - tl03fli 2001 Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 18 Mar 2013, 00:51
Post #6


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




nu vreau sa te contrazic asupra consumului, dar este bine sa iei in considerare faptul ca o masina pe injectie, daca are un consum mare, inseamna neaparat ca motorul nu mai merge constant, merge in suturi, scoate fum pe teava, tremura, nu tine relantiul, etc.
Daca masina merge normal, adica are un amestec optim, dar totusi ti se pare ca papa mult, ia in considerare o calitate slaba a benzinei. In al doilea rand, acel 6-7 % in oras este posibil sa fie un pic mincinos. Mai degraba mi se pare normal un consum "marit" de 12-13% in oras decat 6.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 19 Mar 2013, 19:36
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




stie careva daca clio dci 65 cp din 2004, are turbina sau nu, si daca are se poate o poza sa o vad si eu cum arata?


19 Mar 2013, 19:41:
am vazut pe tutoriale logan,ca ar fi o ''ciupearca'' pe furtunul de dupa filtru aer,care cica trage gazale din instalatia de ungere si le baga la ardere,sa fie acea supapa problema consumului marit, ,,,acum nu stiu daca si la benzinare e la fel.NU spune nimeni altcineva de acea ciupearca EXISTA LA CLIO SAU NU?


This post has been edited by bleano1: 19 Mar 2013, 19:41


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Mar 2013, 19:48
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Toate motoarele DCI si DTI sunt cu turbine.
In poza este un motor 1.5 DCI de 65CP.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yksuu
post 20 Mar 2013, 09:50
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 11 November 12




PhilipMorris, un 7 in orash nu mi.se pare mincinos, iti spun sincer, nu o forjez ca are cva km si de obicei merg singur dar mi.se pare foarte ciudat ca de la un consum relativ mai mic a ajuns sa consume mult mai mult, in conditiile in care masinuta merge normal, iar calitatea benzinei nu stiu daca e un factor asa de important de luat in calcul in situatia mea avand in vedere ca am aceasta masina de ceva timp si am bagat benzina de oriunde si nu am vazut sau simtit o astfel de diferenta. Ma intreb daca e bne sa mai desfac odata clapeta de acceleratie si sa o calibrez inca odata, poate nu am facut.o bne de prima oara ?! unsure.gif


--------------------
Renault Clio 2 - tl03fli 2001 Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 20 Mar 2013, 12:02
Post #10


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Sau poate a murit vreo sonda. Ia fa-i o diagnoza si vezi mai exact ce erori ai


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 20 Mar 2013, 18:09
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




multumesc de poza,nu stiam ca toate motoarele dci de 65 cp au turbina,trebuie s-o desfac sa vad ce-i cu ea,caci un motor de 125000 nu cred ca ar trebui segmentat,eu o am de la 95000 si nu a avut nimic ,nu a papat ulei deloc si am pus NUMAI castrol magnatec 5w40 la bidon de 4 litri si tot timpul am schimbat si filtru original renault,,,,,,in fine ,,,,,va multumesc de raspunsuri si va tin la curent cu aceasta problema. rolleyes.gif


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 20 Mar 2013, 22:03
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




@yksuu: clapeta ta la 1.2 16v este electronica? adica nu are separat Motoras pas cu pas?
daca este electronica se regleaza cu soft.

Bafta


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 21 Mar 2013, 00:29
Post #13


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




motorasul pas cu pas nu are nimic de a face cu consumul. Acesta (consumul) este dat de calitatea combustibilului, calitatea aprinderii sau de calitatea evacuarii. Sau de talpa soferului. Dar repet, la un reno pe injectie, nu poti regla consumul din soft. Nu mai este ca la vechile dacii, cand se baga o lita in carburator sa ii micsorezi consumul... cu toate ca nu sunt convins ca asta mergea in proportie de 100% nici acum...


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 21 Mar 2013, 16:01
Post #14


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




QUOTE(PhilipMorris @ 21 Mar 2013, 01:29)
motorasul pas cu pas nu are nimic de a face cu consumul. Acesta (consumul)  este dat de calitatea combustibilului, calitatea aprinderii sau de calitatea evacuarii. Sau de talpa soferului. Dar repet, la un reno pe injectie, nu poti regla consumul din soft. Nu mai este ca la vechile dacii, cand se baga o lita in carburator sa ii micsorezi consumul... cu toate ca nu sunt convins ca asta mergea in proportie de 100% nici acum...
*


Imi permit sa te contrazic...modificarea hartilor sau remaparea(chiptuning) schimba radical si consumul si comportamentul motorului, se accelereaza diferit, suna diferit, trage diferit la anumite sau dupa anumite turatii in functie de input.
Personal am pe dci un soft de aprox 85 de cp ( original era 65) de la 19 000 de km. Acum am 140 000 de km dupa 7 ani. Cu softul original imi consuma 6,3-6,8 in oras, acum nu sare de 5,3-5,7 nici daca o bati. Eu am estimat o economie de 0,9l/100 de km in oras si de 0,6 l/100 de km in afara orasului. La niste socoteli simple sint economii de cam 1300 de euro...


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 21 Mar 2013, 23:11
Post #15


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Daca vrea omu nost' sa se apuce sa o remapeze, nu are decat.
Cheltuiala pe combustibil la distanta facuta de tine depaseste 15000 de euro. economia de 1300 nu mai are acelasi contur.
Nu te contrazic, la remapare cresc performantele. Pe termen lung insa, un chip tunning facut incomplet sau defectuos, fara o racire suplimentara a motorului, sau cu un tranzit de aer ineficient, cum se intampla la mersul prin oras, va face un diesel sa mearga cel mai probabil in loc de 600 000 km fara interventii majore la motor la maxim 200 000 km. Datorita stresului aplicat pe fiecare componenta in parte, de la compresie, prin distributie pana la evacuare. Treaba cu mersul frumos si cu auzitul bine, este ca si la un cal. Face treaba ce face si cu bataia, dar cand se supara trebuie sa te tii bine.
reno remapat

This post has been edited by PhilipMorris: 21 Mar 2013, 23:22


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 22 Mar 2013, 23:52
Post #16


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




Poti sa ma contrazici daca ai utilizat un motor remapat mai bine de 120 000 de km...daca nu, povestea cu stresul pe piese ramine la nivel de cancan, motorul se raceste si incalzeste la fel indiferent de putere, la 65, 70, 82, 85, 100 si 105 cai sau cite alte variante mai are dci-ul. Remaparea este doar un reglaj diferit la motor. Despre povestea cu maxim 200 000 de km va mergeun motor remapat, iti pot prezenta mai multe masini sarite de 400 de mii remapate. Cum ziceam, cind anunti ceva e bine sa si ai argumente....pretul carburantului in cei 120 000 de km e undeva la 9500 euro, daca tie o reducere de minim 1300 ti se pare fara contur, mie nu, e carburantul pe un an de zile.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 23 Mar 2013, 14:17
Post #17


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




090.gif asa este, greseala mea... eu si matematica ne-am intalnit numai din greseala pe la scoala.
Daca masina lui e benzinara, nu cred ca il ajuta mult discutia. La un diesel probabil ca discutia este alta.
Scuze de contrazicere nefondata inca o data.

This post has been edited by PhilipMorris: 23 Mar 2013, 14:20


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 23 Mar 2013, 22:43
Post #18


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




Eu am raspuns pentru Bleano 1.... Are motor dci 65 cp, identic cu al meu.
Pentru yksuu, cu benzinara de 1,2 cred ca e anormal sa se dubleze consumul dupa ce ai curatat clapeta...sigur s-a intimplat ceva negativ in proces, care afecteaza ecu si deci si consumul...
PhilipMorris, relax, aici noi sintem pozitivi, nu e nevoie de scuze....cu totii ne mai inselam in anumite privinte.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 24 Mar 2013, 15:20
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




am rezolvat problema consumului,acea ciupearca numita si vaporizator de ulei tragea ca nebuna ulei din capacul culbutori,DAR nu era ea de vina,filtrul de aer era de vina,era imbacsit si sa nu mai zic ca si refolosit,acum trei luni am fost la tara sa-mi
SPAL filtrul, SI CA SA SE USUCE MAI REPEDE AM INCEPUT SA-L SCUTUR,si,,,, l-am rupt, asa ca am pus in locul lui unul de mai demult,l-am scuturat si am zis ca o sa-l schimb eu ulterior,,,DAR am uitat sa-l mai schimb, si asa s-a dus si uleiul din baie si 7,8 8, consum in oras care mie nu-mi lua mai mult de 5.2 la suta.DECI concluzie pentru cititori, NU spalati si nu refolositi nici un filtru uzat, se poate ajunge si mai rau.
Mie mi-a revenit consumul si nici nu mai papa ulei,,aaaaa, uitam sa va zic ,, nu va zgarciti la cumpararea unui filtru, luati ceva bun ,eu de obicei iau original renault orice piesa,mai putin filtru habitaclu


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 25 Mar 2013, 15:51
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(bleano1 @ 24 Mar 2013, 16:20)
am rezolvat problema consumului,acea ciupearca numita si vaporizator de ulei tragea ca nebuna ulei din capacul culbutori,DAR  nu era ea de vina,filtrul de aer era de vina,era imbacsit si sa nu mai zic ca si refolosit,acum trei luni am fost la tara sa-mi
SPAL filtrul, SI CA SA SE USUCE MAI REPEDE AM INCEPUT SA-L SCUTUR,si,,,, l-am rupt, asa ca am pus in locul lui unul de mai demult,l-am scuturat si am zis ca o sa-l schimb eu ulterior,,,DAR  am uitat sa-l mai schimb, si asa s-a dus si uleiul din baie si 7,8  8, consum in oras care mie nu-mi lua mai mult de 5.2 la suta.DECI concluzie pentru cititori, NU spalati si nu refolositi nici un filtru uzat, se poate ajunge si mai rau.
Mie mi-a revenit consumul si nici nu mai papa ulei,,aaaaa, uitam sa va zic ,, nu va zgarciti la cumpararea unui filtru, luati ceva bun ,eu de obicei iau original renault orice piesa,mai putin filtru habitaclu
*



E bine de stiut ceeea ce spui tu aici, dar, nu stiu cati dintre cititorii acestui forum fac ceea ce ai facut tu. Adica, pentru 30-40 ron amarati ( echivalentul a 2 pachete de tigari ) sa dai in alte balarii, mi se pare cel putin inacceptabil !!!

In fine, fiecare isi tine masina cum dereste/poate, dar asa ceva nu se face !


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 26 Mar 2013, 15:41
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Daca tot vroiai sa folosesti un filtru vechi, nu il spalai cu apa ci indreptai un ventilator sau un feon la viteza mai mare ca sa scoata praful(nu petele de ulei) si asta doar daca nu era foarte murdar desi pentru 30-40 de lei mai bine cumparai un filtru de nou.

This post has been edited by alexgeogabriel: 26 Mar 2013, 16:09


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 26 Mar 2013, 22:04
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




@bleano. Saracul motor. Il vei face bors, daca nu "fericesti" pe altul cu el.
Uleiul nu il refolosesti?


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 27 Mar 2013, 09:10
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Se poate folosi la unsoarea balamalelor smile.gif .


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 27 Mar 2013, 17:34
Post #24


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Nu toata lumea stie despre masini. Prietenul nostru doar a impartasit o greaseala, si din cate vad si-a asumat-o.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 27 Mar 2013, 23:02
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




stiu ca se invata din greselile altora dar de aceasta data am comis-o ,intamplarea a fost sa fie sa fiu plecat la tara si de acolo nu aveam de unde cumpara un filtru nou si am mers asa cu cel vechi pana mi-am vazut motorul ''FLAMAND'', VOI SA NU FACETI CA MINE REPET biggrin.gif


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 06:48
Dacia