Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pornire greoaie la cald

orhan87
post 21 Jul 2013, 10:09
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 30 September 11




La prima pornire o ia imediat normal cum apas butonul pac , problema este dupa ce se incalzeste unpic fac sa zicem 2 km dupa care o pornesc o ia mai greu tot din prima dar mai greu ?


--------------------
Renault Laguna 2 2004 1.9 dci hatchback privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 21 Jul 2013, 14:44
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Daca ai spune si ce motorizare , poate te ajuta cineva !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 21 Jul 2013, 20:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Curata senzorul de turatie.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
orhan87
post 21 Jul 2013, 22:24
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 30 September 11




1.9 dci 88 kw
O interfata de diagnoza care merge pe renault ? si un link de cumparare daca se poate pm sau aici .M-am dus la asa zisi (testeri) nu imi zic mai nimic dau 50 ron degeaba odata mi-a spus ca sa schimbe toata instalatia pentru o problema si era doar de la un fir care facea scurt ...

This post has been edited by orhan87: 21 Jul 2013, 22:26


--------------------
Renault Laguna 2 2004 1.9 dci hatchback privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 22 Jul 2013, 09:37
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Depinde cat de greu o ia.
Probabil ai un injector care scapa mai mult pe retur. Daca nu porneste anormal de greu las-o, nu iti fa probleme, o poate tine asa mult si bine. Eu fenomenul l-am observat cu 100000 km in urma smile.gif
Exista pe forum descris un procedeu de a masura cantitatea de motorina de pe returul injectoarelor conectand niste furtunase cu niste recipienti oarecare la returul injectoarelor si la cel al pompei...dar daca nu te pricepi sa umbli pe acolo mai bine te duci la un service care face treaba asta. smile.gif


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dezrosiori
post 22 Jul 2013, 09:45
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 21 April 13




cel mai bine mergi la SERVICE si iti pun ei testerul, nu in spatele blocului la oricine are programul. cauze pot fii multe: injector, pompa injectie


--------------------
renault Megane 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 22 Jul 2013, 10:03
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Din cate stiu eu nici Clip nici DTT nu masoara returul la injectoare.
Se gasesc kituri bazate tot pe recipienti gradati sau seringi cu care se poate masura returul dar costa prea mult. Se pot face cu costuri mult mai mici din recipienti gradati folositi la probe de pipilica, biggrin.gif gaurit capacul, bagat furtunas de sprituitor de dacia care se potriveste la fix si pe returul injectoarelor. trebuie 6 recipienti. 4 pentru injectoare, unul mai mare pentru returul pompei (el e conectat cu returul injectoarelor si ar baga masiv in borcanase daca nu s-ar cupla separat). Pt returul pompei trebuie un furtun mai gros..bagat eventual intr-un pet.
Pt acuratete mai mare se scoate si returul de la common rail dar pe acolo curge foarte putina..cateva picaturi.
Daca mai tin bine minte se aduce anterior procedurii motorul la temperatura de mers (90) apoi se cupleaza recipientii la retur si se tine masina la relanti 1 min si 1 min la 3000 de ture. Daca se gaseste la unul din cele 4 borcanase mai mult de 50 ml atunci poti sa te gandesti la schimbare. Nu bag mana in foc asupra minutelor cat trebuie testat. De aia ar trebui, daca are probleme de pornire serioase si vrea sa faca treaba, sa caute topicul respectiv unde era indicat exact.

Uite ca am gasit topicul destul de usor:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=169...tur++injectoare
E descrisa acolo procedura de test din manual. Eu am tinut 1 min la 3000 de ture si 10 sec la relanti.

This post has been edited by Dan73: 22 Jul 2013, 17:46


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:15
Dacia