Pornire greoaie la cald
![]() ![]() ![]() |
Pornire greoaie la cald
orhan87 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 30 September 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 1.9 dci hatchback privilege
|
|||
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Daca ai spune si ce motorizare , poate te ajuta cineva !
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
Curata senzorul de turatie.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
orhan87 |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 30 September 11 ![]() |
1.9 dci 88 kw
O interfata de diagnoza care merge pe renault ? si un link de cumparare daca se poate pm sau aici .M-am dus la asa zisi (testeri) nu imi zic mai nimic dau 50 ron degeaba odata mi-a spus ca sa schimbe toata instalatia pentru o problema si era doar de la un fir care facea scurt ... This post has been edited by orhan87: 21 Jul 2013, 22:26 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 1.9 dci hatchback privilege
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Depinde cat de greu o ia.
Probabil ai un injector care scapa mai mult pe retur. Daca nu porneste anormal de greu las-o, nu iti fa probleme, o poate tine asa mult si bine. Eu fenomenul l-am observat cu 100000 km in urma ![]() Exista pe forum descris un procedeu de a masura cantitatea de motorina de pe returul injectoarelor conectand niste furtunase cu niste recipienti oarecare la returul injectoarelor si la cel al pompei...dar daca nu te pricepi sa umbli pe acolo mai bine te duci la un service care face treaba asta. ![]() |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
dezrosiori |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 21 April 13 ![]() |
cel mai bine mergi la SERVICE si iti pun ei testerul, nu in spatele blocului la oricine are programul. cauze pot fii multe: injector, pompa injectie
|
--------------------
renault
Megane
2000
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Din cate stiu eu nici Clip nici DTT nu masoara returul la injectoare.
Se gasesc kituri bazate tot pe recipienti gradati sau seringi cu care se poate masura returul dar costa prea mult. Se pot face cu costuri mult mai mici din recipienti gradati folositi la probe de pipilica, ![]() Pt acuratete mai mare se scoate si returul de la common rail dar pe acolo curge foarte putina..cateva picaturi. Daca mai tin bine minte se aduce anterior procedurii motorul la temperatura de mers (90) apoi se cupleaza recipientii la retur si se tine masina la relanti 1 min si 1 min la 3000 de ture. Daca se gaseste la unul din cele 4 borcanase mai mult de 50 ml atunci poti sa te gandesti la schimbare. Nu bag mana in foc asupra minutelor cat trebuie testat. De aia ar trebui, daca are probleme de pornire serioase si vrea sa faca treaba, sa caute topicul respectiv unde era indicat exact. Uite ca am gasit topicul destul de usor: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=169...tur++injectoare E descrisa acolo procedura de test din manual. Eu am tinut 1 min la 3000 de ture si 10 sec la relanti. This post has been edited by Dan73: 22 Jul 2013, 17:46 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:15 |