Renault Symbol 2009, Cazanul meu
![]() ![]() |
Renault Symbol 2009, Cazanul meu
Vemanis |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 04 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2009 Sunt cel care impinge scara!
|
|||
tatabobu |
![]()
Post
#2
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ti se pare incredibil ca-n 2009 avea punga cu aer, sau ca avea doar una?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Vemanis |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 04 ![]() |
Saptamana trecuta am gasit pe internet un set de jante de aliaj pe 15, care veneau din fabrica pe modelul de top din cate stiu, cu tot cu anvelope. Dupa ce am negociat cu omul, am decis sa le cumpar. Zis si facut:
Inainte IMG_20180824_175754.jpg ( Size: 2.49mb ) Number of downloads: 194 Dupa IMG_20180824_183407.jpg ( Size: 2.43mb ) Number of downloads: 200 In plus, sunt fericitul posesor al unor ornamente de proiectoare, un pic mai deosebite, pe care nu le-am intalnit pe strada la alte Symboluri (desi sunt sute sau chiar mii)... IMG_20180829_124058.jpg ( Size: 3.54mb ) Number of downloads: 201 Vor fi montate astazi mai tarziu, voi reveni cu foto. In rest, sunt destul de multumit de cazan, nu mi-a facut probleme, mai putin o chestie ce apare cand motorul este rece si nu imi da voie sa merg tare cu ea, trebuie putin incalzit inainte. Acum nu stiu daca este un defect / problema sau este un mod de protejare al motorului din constructie. Cu alte cuvinte motorul da in nas daca doresc sa accelerez puternic iar asta indiferent de anotimp. Dupa cateva minute de functionare, rupe asfaltul. Un alt minus ar fi scaunele oribile (lucru valabil pe mai multe modele Renault) si inconfortabile la drum lung. Un mare plus al cazanului care m-a facut sa o si pastrez este portbagajul imens (500 l), destul de generos pentru clasa din care face parte . De asemenea, imi place silentiozitatea motorului si modul cum absoarbe gropile din carosabil. Per ansamblu o masina ok pentru banii dati pe ea. Pe viitor necesita inlocuirea flanselor de la amortizoarele fata, nuca schimbatorului de viteze si probabil alte chestii neprevazute ce vor aparea. <span class='edit'>29 Aug 2018, 17:08:</span> QUOTE(tatabobu @ 29 Aug 2018, 17:00) Ma refer la faptul ca are doar un (1) airbag, pe cand Calibra mea din 1997 avea deja 2! Insa nu poate fi vorba despre termeni de comparatie intre ele, desi le despart 11 ani. This post has been edited by Vemanis: 7 Nov 2018, 22:25 |
--------------------
Renault
Symbol
2009 Sunt cel care impinge scara!
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#4
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Clase complet diferite.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Vemanis |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 04 ![]() |
Pe viitor am in plan cateva mici cosmetizari, pentru ca nu imi place pe alocuri cum arata.
Astfel, este nevoie de un parasolar la parbriz, folie pe faruri (nu stiu cat ar fi de legala treaba), pentru a acoperi o parte din ele (mi se par prea mari), o cotiera nu ar fi rea, (apropo exista din fabrica asa ceva pt ea?) si ce imi mai trece prin cap, insa nu vreau sa o tranform in rice. Este o masina simpla care te duce din punctul A in B si atat. Sunt curios ce parere aveti de cazanul cu care ma dau aproape zi de zi. Va astept cu opinii/critici sau sfaturi! Mentionez ca nu sunt fan Renault, insa a inceput sa imi intre la suflet masinuta asta. |
--------------------
Renault
Symbol
2009 Sunt cel care impinge scara!
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Ca nivel de echipare cred ca e Expression, nu mai stiu sigur daca de la asta era si airbag pasager. Asa s-a ales versiunea, nr maxim era de 4.
|
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#7
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Cotiera e foarte practica, cred ca toate masinile ar trebui sa aiba.
Ca aspect as lasa-o asa, curata. Orice i-ai face ai urati-o (nu ca acum ar fi vreo printesa, dar orisicat...). Eu m-as interesa insa mai intai de ce da in nas, nu mi se pare deloc normal. |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Vemanis |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 04 ![]() |
QUOTE(Bicicleta galbena @ 29 Aug 2018, 19:05) Cotiera e foarte practica, cred ca toate masinile ar trebui sa aiba. Ca aspect as lasa-o asa, curata. Orice i-ai face ai urati-o (nu ca acum ar fi vreo printesa, dar orisicat...). Eu m-as interesa insa mai intai de ce da in nas, nu mi se pare deloc normal. Inca mai caut una decenta la pret, insa ce vreau eu sa vina frumos, ca si cum ar fi din fabrica. Cele de vin cat de cat ok sunt destul de scumpe (Armster cred ca se numesc). Cat priveste aspectul, nu este nici pe departe vreo printesa, mai degraba un broscoi la partea frontala. Referitor la problema cu datul in nas, se intampla numai cand pun benzina de 95. Cu benzina 98 nu am aceasta problema, suspectez ceva mizeria la clapeta de acceleratie. BTW, miercuri seara am montat ornamentele la proiectoare cu silicon de parbriz si acum arata cam asa: [attachmentid=1628092521] Urmeaza sa vopsesc si chestia aia cromata de la grila fata (nu sunt adeptul cromului pe masina) in culoarea caroseriei. De joi dimineata, am plecat cu sotia si cu Vasilica (asa e botezat cazanul, de la fostul numar de inmatriculare) intr-o excursie prin tara. Astfel, am parcurs fix 1100 km in 3 zile, fara probleme, la un consum mediu de 7% (conform BC), mers pe autostrazi (A1 si A2) cu 130 kmh si in rest menajata, cu AC aproape tot timpul, bagaje multe etc. Per ansamblu ma declar multumit de prestatiile ei pe traseu, mai putin, vechea problema cu scaunele fata, care mi-au rupt cocoasa... Atasez si cateva foto de pe traseul nostru: [attachmentid=1628092522] - Pauza de tigara, undeva pe langa Craiova [attachmentid=1628092523] - La pensiunea unde ne-am cazat la Orsova IMG_20180901_100157.jpg ( Size: 2.61mb ) Number of downloads: 177 - La Portile de Fier 1 IMG_20180901_124245.jpg ( Size: 2.95mb ) Number of downloads: 160 - In targu Jiu, langa parcul cu sculpturile lui Brancusi Nu stiu ce are de nu apar fotografiile, mi se pare foarte greoi sistemul de atasament... IMG_20180901_172839.jpg ( Size: 3.13mb ) Number of downloads: 165 - In parcarea de la mallul din Pitesti. Per ansamblu, este o masina ok, daca nu ai prea multe pretentii, insa scaunele alea.... Am gasit unele de Clio 2 RS, nu stiu cum m-as simti in ele, insa m-as risca sa le montez... This post has been edited by Vemanis: 7 Nov 2018, 22:29 |
--------------------
Renault
Symbol
2009 Sunt cel care impinge scara!
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#9
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Curios cum si pensiunea din Orsova, si Portile de Fier si parcul arata fix la fel
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Vemanis |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 04 ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
2009 Sunt cel care impinge scara!
|
|
Vemanis |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 04 ![]() |
Astazi am procedat la polisharea farurilor, deoarece in zona superioara, langa capota se ingalbenisera.
Poze inainte: INAINTE__1_.jpg ( Size: 2.37mb ) Number of downloads: 156 INAINTE__2_.jpg ( Size: 2.5mb ) Number of downloads: 117 Dupa: DUPA__2_.jpg ( Size: 1.64mb ) Number of downloads: 107 DUPA__3_.jpg ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 102 <span class='edit'>7 Sep 2018, 23:51:</span> Si o alta poza cu farurile in lumina soarelui... DUPA__1_.jpg ( Size: 2.58mb ) Number of downloads: 116 In rest, doar benzina, aer si talpa. Am facut un drum rapid de Bucuresti pentru o achizitie proaspata, unde s-a comportat impecabil. Asteapta in parcare noul drum mai lung. This post has been edited by Vemanis: 7 Sep 2018, 21:51 |
--------------------
Renault
Symbol
2009 Sunt cel care impinge scara!
|
|
tarzy |
![]()
Post
#12
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Sper ca nu esti vitezoman .... masina este instabila in curbe la viteze ceva mai mari ... acum 10 ani am avut masina de servici asa ceva si comparativ pana si cu loganul masina asta era instabila. a tot la viteza (peste 120 km / h ) se ridica la cer consumul.
Altfel apa paie si bataie ... |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
Vemanis |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 04 ![]() |
Am observat ca este instabila in curbe...insa este foarte usoara (aproximativ 900 kg) si ingusta pentru lungimea ei.
Sunt vitezoman doar cand sunt pe graba. In rest, circul regulamentar. Banuiesc totusi ca problema de la pornirea la rece, se trage de la o bobina care nu lucreaza corect. Preventiv o sa iau una de rezerva sa o am in portbagaj. Se inlocuieste foarte usor. Consumul creste mult cand o duc mult in turatii, peste 3500, iar peste 120 kmh...consum de Raba... ![]() This post has been edited by Vemanis: 7 Nov 2018, 22:31 |
--------------------
Renault
Symbol
2009 Sunt cel care impinge scara!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ai roti de 14 si anvelope de 175 si visezi stabilitate....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Vemanis |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 04 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 13 Sep 2018, 09:19) Aveam roti de 14...acum sunt pe 15 (daca te uiti atent la poze si in descriere ), insa nu numai din dimensiunea rotilor se obtine stabilitatea unui cazan. This post has been edited by Vemanis: 14 Sep 2018, 20:15 |
--------------------
Renault
Symbol
2009 Sunt cel care impinge scara!
|
|
CT-05-DGP |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 January 07 ![]() |
QUOTE(Vemanis @ 29 Aug 2018, 15:55) Ai dreptate, incredibil de urat. Uite aspect din 2004, una din fostele mele masini. Attached thumbnail(s) C26298608_2.jpg ( Size: 98.07k ) Number of downloads: 134 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
1.5 dci Ex. Renault Laguna 2 1.9 dci Ex. Renault Clio Symbol 1.4 mpi
|
|
Vemanis |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 04 ![]() |
QUOTE(CT-05-DGP @ 15 Sep 2018, 00:51) Nu inteleg ideea, insa am impresia ca nu ai inteles la ce ma refeream cand am scris in postul ala. Ce legatura are masina ta din 2004 cu airbagul meu? ![]() Astazi am avut chef de treaba si am inceput sa demontez bara fata cu scopul de a monta un modul drl pe proiectoare si sa indepartez o vrabie care a ramas prinsa in radiatorul de AC. Am inceput sa demontez bara si arata cam asa: IMG_20180916_133657.jpg ( Size: 2.72mb ) Number of downloads: 145 IMG_20180916_133702.jpg ( Size: 2.89mb ) Number of downloads: 112 IMG_20180916_133708.jpg ( Size: 2.96mb ) Number of downloads: 113 <span class='edit'>16 Sep 2018, 21:34:</span> Nu va arat vrabia (erau 2 si cam uscate), insa va arat cum lumineaza DRL-ul pe proiectoare (undeva la 50 % din intensitate): IMG_20180916_142930.jpg ( Size: 3.51mb ) Number of downloads: 133 Cum arata cu proiectoarele aprinse (fara DRL, cu becul de pozitie st ars): IMG_20180916_142952.jpg ( Size: 3.68mb ) Number of downloads: 128 This post has been edited by Vemanis: 17 Sep 2018, 19:50 |
--------------------
Renault
Symbol
2009 Sunt cel care impinge scara!
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#18
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
De unde ai luat modulul?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#19
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Desi la masinile care nu au avut din fabrica, mi se pare o idee buna sa folosesti proiectoarele pe post de DRL, sunt aproape convins ca vei avea probleme cu autoritatile. Pana la urma, legea este destul de clara, ca nu ai voie sa intervii asupra instalatiei si basta.
Mai degraba as fi pus un modul care sa imi permita sa las blocul de lumini pe faza scurta tot timpul si care sa le aprinda doar cu motorul pornit. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#20
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
am fost pana la sovata cu un symbol din asta... nu mi s-a parut cu nimic inferior unui logan sau skoda octavia.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
marksman |
![]()
Post
#21
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
La VAG exista o setare pentru DRL pe proiectoare, nu se intervine la instalatia electrica.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#22
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ceva imi spune ca e mai spatioasa o octavia decat un symbol. Cel putin aia pe care am volanit-o eu e enorma in comparatie. Si ceva mai multa putere, insonorizare, etc. Cred ca ai vrut sa zici de rapid, sau fabia, nu?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#23
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
e mai mare, dar ma refeream la "stabilitate". Nu ma alerga vantu pe drum.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
MuciX |
![]()
Post
#24
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Stiu ca bucatzel nu a fost impresionat de cum sta pe drum, dar mie unul chiar mi-a placut. Se simte inchegata. Grea, dar inchegata.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bion |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Octavia e deja ceva mai masina decat symbol.Parerea mea.
E voie ceata ca daylight? ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Iulikk |
![]()
Post
#26
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
QUOTE(MuciX @ 17 Sep 2018, 11:41) Desi la masinile care nu au avut din fabrica, mi se pare o idee buna sa folosesti proiectoarele pe post de DRL, sunt aproape convins ca vei avea probleme cu autoritatile. La Solenza, bec H4 cu 2 filamente, am DRL pe faza lunga. Aprinde la 60% din intensitate. Am trecut ITP cu brio. Controale RAR. Nu a zis nimeni nimic. Bine, am si un buton prin care il pot opri cand vreau. Daca folosesti becuri scumpe, e chiar util. |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
bion |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Domnu cu barcazu. La itp nu ai lasat drl ala sa fct. Pariez
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Iulikk |
![]()
Post
#28
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Ah, ba da. Dar se stinge cand aprinzi luminine
![]() ![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Si eu am DRL pe faza lungă la Skoda Octavia 1, aprinsă la 50% din putere. Cred ca asta e varianta optimă. Un proiector aprins poate deranja pe anumiti alti soferi, iar la putere redusă nu se observă ca e aprins, fiind si jos in bară.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Vemanis |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 04 ![]() |
Stiu foarte bine ca nu ai voie sa intervii asupra instalatiei electrice, pe partea de iluminare...Dar...
Acest modul este mai vechi (cred ca are vreo 4-5 ani de cand este la mine) si a fost pe Calibra mea pe faza lunga. A fost cumparat de la tipul care are tutoriale pt Logan, de la unul din Ungaria, daca imi amintesc corect. Sunt foarte multumit de acest modul, a functionat fara repros in toate conditiile meteo. In alta ordine de idei, am montat atat de bine acest modul in interiorul carcasei de sigurante, iar firele sunt trase pe langa instalatia electrica originala. La Calibra, am trecut cu brio de multe ITP-uri sau controale in trafic, fara sa am probleme. Cand rotesc maneta pe pozitie se sting , deci nu cred ca voi avea probleme. Sunt dispus sa risc, desi nu cred ca vor observa modificarea. Mai degraba sunt interesati politistii de cei care au Xenoane pe faruri fara lupa si spalator. Daca e sa te prinda cu ceva Politia, niciodata nu vei fi in regula, cu masina, asa ca despre ce vorbim? Iti gasesc ei nod in papura. Voi sunteti in regula cu masinile voastre? Ma indoiesc! O folie, o toba, un led etc tot se gaseste pe acolo. Depinde si cum reactionezi cand iti spune Garcea ca e ,,infractiune''! Pana la urma traim in Romania, iar deocamdata e ok DPDV legal fata de alte tari. Cineva mai sus spunea ca nu a obsevat diferenta intre Octavia si Symbol? Pe bune? In primul rand sunt clase diferite, mase diferite si preturi diferite! Nu exista grad de comparatie, chiar si intre Octavia 1 si Symbol. Am condus multe masini de-a lungul celor 18 ani de soferie si cred ca am habar. Mai confortabil este scaunul de Matiz, am avut asa ceva cateva luni si nu aveam probleme la drumuri mai lungi. La insonorizare, Calibra este limuzina (la 120-140 nu se aude inauntru motorul sau curentul de aer ca la cazanul asta)... Enjoy! <span class='edit'>17 Sep 2018, 21:48:</span> QUOTE(diesel_power @ 17 Sep 2018, 15:41) Si eu am DRL pe faza lungă la Skoda Octavia 1, aprinsă la 50% din putere. Cred ca asta e varianta optimă. Un proiector aprins poate deranja pe anumiti alti soferi, iar la putere redusă nu se observă ca e aprins, fiind si jos in bară. Ai dreptate ca nu se poate observa, il voi testa zile urmatoare sa vad daca este vizibil in trafic de la distanta sau in oglinda. Pe faza lunga nu imi convine, mai probabil pe faza scurta il voi remonta daca nu sunt multumit de proiectoare. Insa aici avem un dezavantaj. Utilizand mereu pe Drl faza scurta se vor uza mai repede filamentele pe faza scurta, iar cand vei avea nevoie noaptea pe un drum intunecat de ambele becuri, surpriza, unul se arde (cand iti e llumea mai draga). Ai de ales din punctul meu de vedere: - varianta pe faza lunga/ proiectoare - mai putin legal insa daca se arde nu e mare problema; - varianta faza scurta - mai ,,legala'', insa daca se arde becul e mai nasol de schimbat (pe partea dreapta cel putin) si cam incomod sa il schimbi noaptea. Daca se arde proiectorul sau filamentul faza lunga e ok. Parerea mea. Fiecare alege varianta care considera ca e mai potrivita pt el. ,,Succesuri''! This post has been edited by Vemanis: 7 Nov 2018, 22:41 |
--------------------
Renault
Symbol
2009 Sunt cel care impinge scara!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 18:09 |