Clio 3 Estate vs Sandero vs i30, masina mica si incapatoare nu foarte scumpa
![]() ![]() ![]() |
Clio 3 Estate vs Sandero vs i30, masina mica si incapatoare nu foarte scumpa
andrei_bv |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 February 12 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- -
-
|
|||
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#2
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Garantia nu o iei in calcul? Nu ofera niciunu intretinere gratuita pana la xx km?
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
andrei_bv |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 February 12 ![]() |
Ca numar de km e irelevant pentru mine atata timp cat voi face aprox 10 mii km/an.
Ca perioada a garantiei clar i30 ofera mai mult ( 5 ani complet + inca 2 pentru motor si cutie de viteza) |
--------------------
-
-
- -
-
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Cum adica nu e asa de fiabila ca Sandero ? La ce te referi ? Clio3, una peste alta, este o masina reusita din grupul Renault. Cel putin asta e parerea mea.
Referitor la intretinere, nu stiu cum sunt piesele/consumabile la Sandero dar la Clio sunt cam scumpute dar sa stii ca sunt diferente destul de mici fata da concurenta. Nu ai zis nimik de preturile masinilor alese si nici motorizarile dorite. Configureaza-le pe fiecare in parte cu ce ti-ai dori pe ele si vezi atunci cum stai...............sau banii nu-s o problema. Garantia este un lucru f. important , vezi cati ani sau km ofera fiecare , casca bine ochii daca este din bara in bara sau doar motor-cutie.Informeaza-te prima data. Personal as alege Clio, eu deocamdat sunt f. multumit, dar ii dau ce trebuie adica am grija de masina, la randul meu cand ii cer ceva se rezolva ![]() Bafta PS Acum am vazut I 30 garantie super. Conteaza This post has been edited by pepelutza: 25 Feb 2012, 10:51 |
--------------------
Renault
Clio 3
- BV-10---S
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
|
|
andrei_bv |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 February 12 ![]() |
In sensul ca motor+ cutie de viteze (aceleasi pe clio si sandero) nu au nici o problema. In rest la sandero totul e prea simplu ca sa cedeze, gen directie, amortizoare si alte chestii de generatie mai noua si mai complexe care se afla pe clio.
25 Feb 2012, 11:01: clio estate team edition, motor de 1.2 16V 75 CP , la care am adaugat aer automat si culoare metalizata: 11950 euro , adagio 24 luni oferit cadou de dealer. sandero smile, motor de 1.2 16V 75 CP, la care am adaugat safety pack(airbaguri laterale, centuri pretensionate,tetiere active) si culoare metalizata: 9480 euro ( cu tot cu reducerea dealerului ) i30 COMFORT FL, motor de 1.4 DOHC 100CP, si culoare metalizata, 12000 euro si primele 2 revizii gratuite( stiu ca in oferta zice ca sunt toate pana la 100 de mii, dar dupa ce am citit termeni si conditii eu m-as incadra doar la cea de 10 mii si cea de 20 de mii gratuite). 25 Feb 2012, 11:03: si inca un lucru, nu stiu cat de important este: i30 nu se mai fabrica, sunt modele de pe stoc, urmand ca dupa ce se termina acestea sa aduca o generatie noua la pret client undeva in jur de 14 mii euro, cel putin asa mi-a zis dealerul hyundai This post has been edited by andrei_bv: 25 Feb 2012, 11:03 |
--------------------
-
-
- -
-
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Pai daca o iei asa cred ca alegerea e deja facuta, Sandero scrie pe tine.
Sandero n-are clima s-au e in pachetul standard ? 2500 de euro sunt bani, diferenta intre Clio si Sandero , faci o vacanta de neuitat si plinul un an de zile ![]() This post has been edited by pepelutza: 25 Feb 2012, 11:13 |
--------------------
Renault
Clio 3
- BV-10---S
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
|
|
andrei_bv |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 February 12 ![]() |
sandero are AC manual, teoretic in 4 viteze, practic doar doua, una foarte usoara si una foarte puternica.
25 Feb 2012, 11:13: daca la clio as renunta la clima si ar fi doar AC, ar mai scadea cu 250 euro, clima fiind la "pachet" cu nu stiu ce briz bizuri gen faruri automate si alte chestii de comoditate. 25 Feb 2012, 11:17: diferenta mare intre cele 2 e la zgomotul interior( la sandero de top in primii ani e cel mult ok, sa zicem rezonabil, dupa chiar incepe sa fie zgomotos) ma refer la viteze de 50-80 km/h nu mai mult, si tinuta de drum, atat la drum intins cat si in parcare care m-a impresionat la clio ( mult si peste i30 ). cei drept am condus clio normal, nu cel estate. 25 Feb 2012, 11:19: daca ar fi avut si esp in banii astia(clio) nu as mai fi stat pe ganduri, dar asa.... nu are nici macar la optionale. This post has been edited by andrei_bv: 25 Feb 2012, 11:19 |
--------------------
-
-
- -
-
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Da nici eu nu am ESP pe a mea, este un minus intr-adevar dar nu un capat de tara.Dar daca zici ca nu conduci tare , esti incepator, motorizarea este mica , parerea mea este ca te cramponezi prea tare de ESP, desi sincer sa fiu l-as fi vrut si eu pe masina mea Clio 3 normal. Dar eu ii mai dau si forje cand mai ma apuca.
This post has been edited by pepelutza: 25 Feb 2012, 11:30 |
--------------------
Renault
Clio 3
- BV-10---S
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
|
|
andrei_bv |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 February 12 ![]() |
acuma daca e sa o iau dupa spusele altora(desi mie inca imi vine greu sa cred) fix acea directie care imi place mult la clio acum, mai incolo chiar o sa-mi displaca.
Si ca sa fie comparatie corecta de dotari sandero - clio estate, clio ar fi arpox 11000 euro, deci o diferenta de 1500. iar un clio normal la aceleasi dotari e aprox 10 mii, deci doar 500 euro, dar parca portbagaj e cam mic, desi am vazut foarte ergonomic ca forma. 25 Feb 2012, 11:46: ar fi clio 3 authentique 1.2 16V 75 CP, A/C manual, totusi 5 stele la siguranta(desi stiu ca mult la asta conteaza si brizbizuri de abtibilde si bipaitoare ca nu ai centura pe care sandero nu le are si care practic nu te ajuta in caz de ceva) si spatiu cam mic pt bagaje in conditii de 4 persoane la bord( lucru care se intampla rar) un compromis calitate/dotari/pret intre sandero si clioul estate dorit de mine? 25 Feb 2012, 12:04: PS: masina intentionez sa o tin minim 5 ani, probabil 10. Si ma gandesc si la practicabilitatea ei in cazul unei familii. This post has been edited by andrei_bv: 25 Feb 2012, 12:04 |
--------------------
-
-
- -
-
|
|
99AIM |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
CUm draq sa compari Clio 3,masina anului 2006 ,cu Sandero.....numai capitolul antifonare evalueaza-l si apoi te decizi imediat.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
tibitu |
![]()
Post
#11
|
![]() slab Group: Members Posts: 384 Joined: 13 July 05 From: bucuresti ![]() |
2 masini de clasa mica versus masina de clasa compacta...
singurul minus cu adevarat important la i30, e deprecierea foarte mare, in 2-3 ani valoarea scade la jumatate. comparatia nu se poate face decat intre clio si sandero, i30 este peste ele la orice capitol, dar este alta clasa si e normal sa fie asa |
--------------------
Nissan
MICra
2011
|
|
armin23 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 25 December 07 ![]() |
Si eu folosesc masina tot cam pentru ce o folosesti tu si dupa patru ani sunt foarte multumit. Bine masina are "greierii" ei, dar astia sunt caracteristici pentru orice Reno, daca te hotarasti asupra unui Clio, tre sa fii pregatit. Pentru intretinere am platit cam 500-700 ron pentru o revizie normala si 1100 cand i-am schimbat placutele de frana... n-am ajuns inca pana la distributie si nici nu m-am interesat de preturi.
Am avut o oglinda lovita in trafic, i s-a stricat motorul de rabatare si cei de la service mi-au cerut 900 de lei sa inlocuiasca toata oglinda, ceea ce... mie mi se pare exagerat de mult. Probleme extraordinare n-am avut... |
--------------------
Renault
Clio V
2020
|
|
AdiM |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 21 January 06 ![]() |
i30 si kia ceed au probleme la directie. Se pare ca nu rezista la conditiile romanesti. Pe de alta parte compenseaza cu garantia generoasa.
Garantia standard depuncteaza serios produsele Renault, iar garantia extinsa e numai un avantaj psihologic. Te simiti bine cu ea pana in momentul in care chiar iti trebuie si abia atunci vei constata ca defectul de fabricatie e din vina ta ![]() Sandero e facuta tot de renault. Conditia impusa proiectantilor a fost sa o faca astfel incat sa te simti mai prost in ea decat in orice alt renault. Pe de alta parte compenseaza la pret si n-o sa-ti para asa rau ca o faci praf pe drumurile din romania. |
--------------------
Renault
Renault
Clio III DCI 1.5 85CP
|
|
antique |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 7 September 06 From: iasi ![]() |
Trebuie sa recunosc ca aceasta comparatie este mai mult decat ciudata. O masina low cost vs un break submotorizat complet si o compacta decenta. Diferenta de pret este poate marisoara intre sandero si i30 dar importanta pentru siguranta,dotari si comfort.
Poate sunt subiectiv(detinand o kia ceed) dar recomandarea mea este un i30. Zici ca vrei sa tii masina mai mult de cinci ani? Kia ceed are 7(SAPTE) ani garantie bara bara. Ce inseamnw asta? Costuri 0 aditionale. Pana si bucsele se schimba pe garantie! Iar preturile sunt poate mai mici ca la reno. Alte aspecte nu are rost sa le enumar. Daca vrei sa ramai in jur a 10 mii vezi si un i20 si testul facut pe automarket |
--------------------
renault
clio 3
2008, 1.2 confort-dinamique -> sora Kia Cee'd 2008 -> eu
God bless reno |
|
MMM |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 14 September 06 ![]() |
intre sandero si clio, daca diferenta de pret nu este un mare obstacol, eu as alege clio; am avut sandero (si logan), sunt fost proprietar; l-am vandut dupa 3 luni de zile;
am luat un clio 3 1.5 dci/90 cp, in dec 2010, are peste 30 000 km si merge excelent; acum, ca si tine, am stat in cumpana daca sa iau o dacie (logan, nu sandero) dci/90 cp sau inca un clio 3 dci/90 cp; in final am optat pentru clio 3; este un pic mai finisat, mai insonorizat si mai stabil decat loganul, si muuult mai stabil decat sandero. stabilitatea la sandero a fost marea mea dezamagire; a doua a fost stropitorul luneta care functiona cand vroia, de obicei stergatorul functiona mai mult pe uscat; iar, la un HB care stropeste luneta ca naiba, chiar ai nevoie de stergatorul ala. insa fiecare stie ce are nevoie si ce i se potriveste, air alegerea iti apartine; informatii legate de toate masineile in cauza poti gasi pe forumurile respective; mai exista si www. ....ro, strict pentru sandero |
--------------------
Audi
A3 Sedan 1.4 tfsi
Ambition
|
|
andrei_bv |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 February 12 ![]() |
in primul rand aceste 3 modele destul de ciudate datorita combinatiei ciudate intre ceea ce vreau eu si ce mi-a placut cat de cat din cele gasite.
Ceea ce vreau eu si ca marime si ca dotari e undeva intre clasa supermini si compacta - din acest punct de vedere sandero e cel mai ok(desi stiu ca platforma este una de mini). Tot din acest considerent am ales clio estate ci nu clio. i30 am aleso ca fiind cel mai ieftin si mic reprezentat al clasei compacte care mi-a placut, dar care desi cu garantie bara bara(5 ani, nu 7)mare imi genreaza multe dubii, gen cele cu directia/amortizoare combinate cu perioade lungi de asteptare la reparatii. Ca tinuta de drum imi inchipui ca la viteze mari peste 100km/h i30 se comporta mai bine ca clio, dar parerea personala de incepator la viteze mai mici mi s-a parut clio mai ok. |
--------------------
-
-
- -
-
|
|
MMM |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 14 September 06 ![]() |
de multe ori am mai privit si eu catre hyundai; ca masina arata ok;
insa inainte de a cumpara...m-am uitat un pic prin curtea lor: showroom, service, masini pe stoc, etc, lucruri care iti arata cat de bine sta un brand la capitolul vanzari si intretinere after sale; in cele din urma...am optat tot pentru un clio 3; nu ca ar avea atelierele pline de experti, sau ca ar oferi servicii de top; insa cel putin aici stiu la ce sa ma astept; atat de la masina, cat si de la reteaua de service. |
--------------------
Audi
A3 Sedan 1.4 tfsi
Ambition
|
|
vallixx |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Din start vreau sa precizez niste lucruri care poate te vor ajuta sa inclini balanta.
Si Sandero si Clio sunt submotorizate. 1.2 -ul de 75 cai este un motoras bun si fiabil, dar este mic pentru masa masinii, lucru care va insemna consum maricel. Ca dealerii iti vand gogoasa ca motor mic-consum mic e alta poveste, dar este neadevarata. Vara, AC, 2-3 persoane in masina sau poate un concediu cu ceva bagaje si vei avea nevoie de geva mai mult. Nu vei avea de unde, dar asta inseamna ca vei scoate untul din motorasul ala. Acum esti incepator, in scurt timp nu vei mai fi. AC-ul automat merita toti banii. Daca ai posibilitatea financiara, ia-l. Sandero va avea cele mai mici costuri la intretinere si este cu 2500 de euro mai ietin. Tu decizi daca diferenta de bani fata de celelalte doua hotarasti sa o investesti in masina sau altceva. Daca o iei in rate sau leasing, cei 2500 de euro vor cantari mult, intrucat evident ca valoarea finantata e mai mica. Clio-ul iti va da cel mai ok feeling. Hyundai-ul n-ar fi o alegere rea, motorul e ok, garantia e de luat in seama, cu intretinerea nu stiu cum stai, nu sunt familiarizat cu costurile la coreene. Partea rea e ca nu se mai face, dar nu cred sa fie o problema cu piese sau alte alea, minim 7 ani sunt obligati sa furnizeze piese. Cu directia si suspensia e relativ. Depinde mult cum mergi. Daca atunci cand vezi o groapa te duci fix prin ea, vei schimba elemente de articulatie la 20 de mii. Daca eviti cat se poate sa-i dai socuri poti merge mult si bine cu piesele din fabrica. Stiu Clio-uri cu bielete & alte alea schimbate la 20 de mii, stiu Clio-uri care au peste 80 de mi si nu s-a schimbat nimic la ele. Verdictul meu: Pt. motor(performante) si garantie - Hyundai Pt. feeling, spatiu, gadget-uri, viata la bord - Clio Estate Pt. costuri decente de intretinere si mai ales de achizitie - Sandero Depinde mult ce vrei, pe ce pui cel mai mult accent, cum stai cu bugetul acum si pe viitor si cat de mult conteaza partea financiara. Ca fiabilitate n-as spune ca sunt foarte diferite. Toate cele 3 modele sunt de ceva timp pe piata si mi-au creat impresia unor modele in general fiabile. Desi acum sunt elemente destul de contrastante, poti alege extrem de usor intre cele 3 intr-un singur fel. Plimba-te cu ele. Ca sunt ale unui prieten, ca faci drive test la dealer......cumva plimba-te cu ele. O sa simti imediat masina care ti se va potrivi. Alege si cu inima, nu numai cu ratiunea pentru ca altfel tot timpul vei avea un regret ca poate "cealalta" era mai buna. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
andrei_bv |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 February 12 ![]() |
asta e problema, inima imi zice clio, iar ratiunea oscileaza intre celelalte 2.
|
--------------------
-
-
- -
-
|
|
vallixx |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Daca inima iti zice Clio si daca ai bani de Clio, ia Clio-ul.
Pune-i clima auto si enjoy. Altfel o stai linistit la semafor intr-o zi, in Sandero sau i30 si in paralel o sa traga un Clio Estate si o sa te uiti lung la el. Pana la urma e un model fiabil, intretinere moderata (se poate si mai ieftin, dar se poate si mai scump), retea larga de dealeri, piese peste tot. Singurul lucru care il trage un picut in jos este motorul. Bun de altfel, dar dupa mine un pic cam mic. Dar daca nu ai pretentii sportive de la el, isi va face treaba. This post has been edited by vallixx: 26 Feb 2012, 13:05 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
ThunderRa |
![]()
Post
#21
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Eu am un Megane, un Sandero și un MCV. Trebuie să renunț la una din ele așa că am scos Sandero la vânzare (la Megane aș pierde prea mulți bani iar MCV-ul e foarte utilă). Cu toate astea, nu aș fi renunțat niciodată la Sandero pentru un Clio. Diferența de comfort este neglijabilă, întreținerea unui clio este mult mai scumpă decât la un sandero și de diferența de bani poți să-ți pui ce-ți sună ție la Sandero. În plus, cu cât mașina este mai simplă, cu atât ai mai puține probleme cu ea.
P.S. Nu dați cu pietre, dar și la design prefer Sandero. De gustibus non disputandum... |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
- NT-23-DAC
2008 - Lux Privilege 1.6 16v Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
hellcat |
![]()
Post
#22
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Ca sa continui pe aceeasi linie a discutiilor argumentate
![]() Acum imi permit si o mica paralela intre sandero si clio 3, modele pe care le-am condus si le cunosc bine...nu se justifica achizitia sandero-ului pentru aceasta diferenta de bani, diferenta care e infima in comparatie cu diferentele propriu-zise ale celor 2 modele. Cu atat mai mult cu cat doresti sa tii masina un numar insemnat de ani, poate peste 5, dupa cum ai afirmat. Apoi, nu inteleg de ce comparati costurile de intretinere ale acestor 2 modele de parca sunteti in fata unei achizitii de flota pentru firma...unde calculul se face la ultimul leut...pentru ca in cazul unei masini familiale nu ar mai trebui sa primeze economia acelor leuti, care fie vorba intre noi se vor gasi intotdeauna. Iar aspectul asta e mai pregnant in perioada de garantie, ok, cand vei fi nevoit sa mergi la reviziile regulate la dealer, insa dupa aceea datorita si faptului ca vei mai tine masina cativa ani intretinerea se va uniformiza, pt ambele masini vor aparea uzurile normale. Atata timp cat vrei sa faci o alegere in cunostinta de cauza, hyundai-ul e un cal troian. Aceasta marca, cel putin in Romania, e o mare teapa, dar nu o poti simti decat din postura de client, deci cand nu va mai conta. Eu zic sa nu-ti refuzi o clima automata, o directie asistata electric, o siguranta maxima si versatilitatea spatiului interior oferite de clio 3 estate. This post has been edited by hellcat: 26 Feb 2012, 15:56 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
aky_17 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 November 10 ![]() |
Salut! Nu pot sa nu comentez
![]() Eu vorbesc din postura unui fan Kia ceed si i30 (pentru ca am in familie) ![]() Mai important e sa testezi acele masini, crede-ma unele se simt diferit, trag diferit, vezi ce bani ai, nu te gandi ca esti incepator si nu ai ce face cu un motor prea puternic si scoate sandero din lista, clio este mult peste ![]() This post has been edited by aky_17: 26 Feb 2012, 20:05 |
--------------------
RENAULT
CLIO III
12.2007 1.2 16V 75 CP Confort-dynamique - AKY
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Corect, urcate in ele si testeaza-le, vezi clio si cu alta motorizare, 1,2 pare cam mic si cu ceva greutate o sa pape ceva benzina in oras si afara.Esti incepator acum dar timpul trece si vei vrea sa mai faci si depasiri ....si atunci......
![]() Alegerea e grea , te cred, I30 arata bine, mie unul imi place, n-am mers cu niciunul dar ca design imi place. Sunt curios ce vei alege, tine-ne la curent.... 220v |
--------------------
Renault
Clio 3
- BV-10---S
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Acum nu ca am eu Clio, dar la capitolul interior si calitate a fabricatiei mie mi se pare cu doua clase peste Sandero si cu una peste i30. Am inceput cu asta deoarece in interior o sa iti petreci timpul (5-10 ani de interior nasol nu sunt chiar o placere). Insa, nu mi-as lua un Clio estate 1.2, o sa fie mult prea slab motorul pentru un break pe care posibil il mai incarci, si m-as feri de echiparile de baza, au bordul din alte materiale. Din pacate, vad ca pe site cel putin alt motor pe benzina nu au. Asa ca daca bugetul permite, un Clio diesel cu clima, senzori de lumini si airbaguri are cam tot ce iti trebuie. Nici intretinerea nu e asa de scumpa, daca nu te duci la reprezentanta (dupa ce iesi din garantie), consumul e rezonabil, iar fiabilitatea la Clio eu zic ca e foarte buna. Daca in schimb nu pui mare pret pe calitatea de fabricatie si pe confort, un Sandero dar cu motor de 1.6 ar fi probabil mai accesibil ca pret si intretinere. Hyundai eu nu l-as lua deloc in calcul, garantia aia mai mare din cate stiu nu acopera tot, motorul e prea mic, masina e depasita si moral si tehnic, iar reteaua de service nu e atat de dezvoltata. Mai degraba, daca tot ai ganduri de clasa compacta, poti sa incerci sa vezi daca prinzi vreo oferta la Megane 3 (daca nu te grabesti incepe programul Rabla, anul trecut au avut oferte corecte).
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
andrei_bv |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 February 12 ![]() |
M-am uitat si eu la megane 3, si e destul de mult mai scump decat celelalte. Legat de calitatea bordului, din cate am observat la majoritatea producatorilor versiunile de baza pe langa mai putine dotari au si materiale mai slabe calitativ.
![]() Daca e sa ma gandesc la un motor mai mare, cade si varianta clio estate, iar clio simplu parca e totusi cam mic pentru ce vreau. Si atunci ramane matematica sandero vs i30. M-am uitat si la i20, dar nu m-a convins sa dau 500 euro in plus fata de sandero la aceleasi dotari, materiale interior ceva mai bune dar cu multe semne de intrebare pe termen lung. <span class='edit'>27 Feb 2012, 06:52:</span> pe mine i30 nu ma impresioneaza deloc la aspect(nici nu-mi displace). In schimb sandero chiar mi se pare interesant. i30 eu il vad cea mai ieftina masina compacta sigura si cu toate briz-brizurile. Am vrut sa-mi configurez una fara atatea gadgeturi dar cu esp, 6 airbagurii... tot ce tine de siguranta, si mi s-a zis ca nu se poate:( In caz ca reincepe rabla cred ca situatia va fi mult mai simpla: acum preturile ar fi sandero/clio/i30 9500/12000/12000 In caz de rabla ( nu am nici una, deci voi cumpara tichetele) noile cheltuieli pentru mine ar fi aproximativ 8000/10500/10500 Diferenta tot 2500 euro, dar procentual ar creste de la 26% la 31%. Nu e foarte mare diferenta procentuala, dar psihologic e inca o treime de masina, ceea ce ma va duce catre sandero. This post has been edited by andrei_bv: 27 Feb 2012, 07:09 |
--------------------
-
-
- -
-
|
|
tibitu |
![]()
Post
#27
|
![]() slab Group: Members Posts: 384 Joined: 13 July 05 From: bucuresti ![]() |
La 12000 te poti uita la kia rio, modelul nou, 1.4 benzina 109 cai. Hatch sau sedan, au cam acelasi pret. La banii astia ai pe langa dotari normale gen ac, g.e fata etc, esp + 6 airbag-0uri, a luat 5 stele la euroncap. Ca design, e masina lansata anul trecut asa ca....
|
--------------------
Nissan
MICra
2011
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#28
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Mergi pe Clio, sa nu regreti mai tarziu ca nu ti-ai luat masina "inimii". Insa, alegerea cea mai rationala ar fi Sandero. Diferenta de bani, iti sta mult mai bine in buzunar. Plus ca o sa mai ai ceva investitii de facut dupa achizitie (maruntisuri...). Depinde doar de tine cum iti gestionezi resursele. Eu as alege sandero, pt ca-i mai ieftin, si masina e doar o masina...
|
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Hm, << tibitu >> , nu-i rea oferta la kia rio. Se poate arunca un ochi, mie mi-a placut ce-am vazut.E de luat in calcul, pe bune !!!
Ma repet , urcate la volanul fiecareia , nu te costa decat timp dar va merita sigur la asa investitie. This post has been edited by pepelutza: 27 Feb 2012, 09:58 |
--------------------
Renault
Clio 3
- BV-10---S
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Sandero e clar cea mai rationala varianta, daca zici ca iti place si design-ul cu atat mai bine, fiabilitatea daca e la nivel de logan e buna...Doar ca in cativa ani s-ar putea sa te saturi de bordul de plastic dur si scartaitor, de antifonarea cam inexistenta si de suspensiile de barca. Kia Rio model nou arata foarte bine, are si dotari interesante dar ramane de vazut cum sta cu partea tehnica, mai ales de suspensie. Daca la 12.000 ai unul cu dotarile pe care le doresti nu ar strica un test
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th August 2025 - 18:34 |