Problema Renault Clio 3 1.5 dci
![]() ![]() ![]() |
Problema Renault Clio 3 1.5 dci
b.alexandru |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 February 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3 1.5 dci
2007 167400km
- BN84HRD
|
|||
ccoto |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Cel mai probabil ai bagat mizerie de pe fundul rezervorului in injectoare, regulatorul de presiune. Ce filtru de motorina ai?
|
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
b.alexandru |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 February 13 ![]() |
Cel cu care a iesit din fabrica. Din cate stiu nu a fost schimbat. Masina am cumparat-o acum 4 ani. Nu am avut nici un fel de problema cu ea.
|
--------------------
Renault
Clio 3 1.5 dci
2007 167400km
- BN84HRD
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Eu am avut o faza de genul, dar problema a fost ca mi-a bagat ala 8 litri de benzina peste 4 de motorina[eram pe rezerva].Culmea vreo 20 de km masina a mers impecabil,Pe urma nu a mai pornit[inspiratia a fost sa ma uit pe bon, ca stiam ca l-am lasat pe ala sa mi puna]. Am scos toata benzino-motorina din ea , am bagat 10 litri de motorina, am purjat repede filtru intr-o canalizare, am dat la pompita si a luat-o ca-n prima zi. Schimba totusi filtrul ala ca poate de la el se trage,o fi ajuns mizerie in el din rezervor.
This post has been edited by alexme24: 15 Feb 2013, 19:08 |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
espacern |
![]()
Post
#5
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
S-au blocat injectoarele...si sorbul trage DOAR de pe fundul rezervorului.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
@ espacern fac si eu un mic off-topic: atunci chestia aia cum ca se ia mizeria de pe fundul rezervorului e un mit? [intreb, nu ma contrazic sau ceva]
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
espacern |
![]()
Post
#7
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Doar in situatia in care mizeria este reprezentata de lichide/solide care plutesc in/pe combustibil se intampla sa fie absorbite cand combustibilul ajunge la nivelul minim.,,,este valabila teorema respectiva.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ady24 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Cu siguranta injectoarele s'au blocat. De aceea nu e indicat sa ramai pe 0 cu motorina pentru ca toata mizeria din rezervor ajunge pe instalatie si creeaza astfel de probleme.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
b.alexandru |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 February 13 ![]() |
Pot fi deblocate? Cat costa? Sau trebuie schimbate?
|
--------------------
Renault
Clio 3 1.5 dci
2007 167400km
- BN84HRD
|
|
ady24 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Desigur ca se pot debloca, daca nu exista uzura la supapa de retur a injectorului atunci ca sa zici asa scapi mai ieftin.
![]() |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
espacern |
![]()
Post
#11
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Schimba prima data filtrul de combustibil!
Apoi incearca sa o pornesti...si mergi la un service autorizat Delphi pentru control/verificare sistem de injectie. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
b.alexandru |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 February 13 ![]() |
O bag luni in service. Oricum multumesc mult pentru raspunsuri.
|
--------------------
Renault
Clio 3 1.5 dci
2007 167400km
- BN84HRD
|
|
ccoto |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Ca sa lamurim cum e cu mizeria din rezervor, e bine de stiut ca ceea ce se aseaza pe fundul rezervorului, in conditii de nivel mai mare, sta acolo, bine-merci. Avand in vedere ca debitul de motorina e relativ constant, viteza motorinei care vine spre sorb este raportul debitului, impartit la sectiunea de trecere. Pe masura ce nivelul scade, sectiunea de trecere scade si ea si asta face ca viteza motorinei sa creasca si sa inceapa antrenarea mizeriei catre sorb. Cine nu crede, poate sa experimenteze.
|
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Si returul de combustibil unde se "duce"...sus sau jos?
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
b.alexandru |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 February 13 ![]() |
Revin cu noutati. Sambata dimineata am incercat sa o pornim si am reusit cu ajutorul unui spray pentru pornire. Am umblat cu ea sambata, nu a dat nici un semn ca ar fi vreo problema. Duminica dimineata nu a mai pornit. Am bagat-o azi in service si din cate am inteles problema ar fi la injectoare. O sa incerce sa curete injectoarele cu ajutorul unui lichid. Daca nu merge nici asa atunci acestea trebuie schimbate... Sper sa se rezolve prin curatare
|
--------------------
Renault
Clio 3 1.5 dci
2007 167400km
- BN84HRD
|
|
espacern |
![]()
Post
#16
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(b.alexandru @ 18 Feb 2013, 15:31) Am bagat-o azi in service si din cate am inteles problema ar fi la injectoare. O sa incerce sa curete injectoarele cu ajutorul unui lichid. Daca nu merge nici asa atunci acestea trebuie schimbate... Sper sa se rezolve prin curatare Curatarea injectoarelor este benefica ca tratament de intretinere.....sper sa ajute si in cazul tau. Daca totusi se constata ca problema este de la injectoare trebuie sa stii ca acestea se pot reconditiona sau schimba.....dupa posibilitatii. Trebuie cautata si cauza care a provocat brusc acest defect. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ccoto |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Problema ar putea sa se repete daca vei curata doar injectoarele. Pentru ca este relativ clar ce s-a intamplat, recomandarea ar fi sa cureti si rezervorul, sa inlocuiesti filtrul de motorina, sa cureti sita de la regulatorul de presiune de pe pompa de inalta. Ca recomandare, utilizeaza un filtru de motorina de origine, nu variante ieftine aftermarket.
|
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
b.alexandru |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 February 13 ![]() |
Au schimbat un senzor de la injectoare (200 RON) dar se pare ca nu asta a fost problema. Masina mers in ziua respectiva dar azi dimineata nu a mai pornit. Am bagat-o de dimineata in service si i-am sunat acuma de vreo o ora si mi-ai spus ca intra aer pe undeva in instalatie. E in teste , incearca baietii sa depisteze problema, pe unde capata aer...
|
--------------------
Renault
Clio 3 1.5 dci
2007 167400km
- BN84HRD
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Filtrul ala de motorina l-ai schimbat? In carte zice ca la fiecare 20 000 km trebuie schimbat.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
b.alexandru |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 February 13 ![]() |
Filtrul de motorina e in regula. "Mecanicii" si-au schimbat parerea. De vina sunt injectoarele. Le-am dat jos si le-am trimis la brasov pentru verificare.
This post has been edited by b.alexandru: 21 Feb 2013, 16:48 |
--------------------
Renault
Clio 3 1.5 dci
2007 167400km
- BN84HRD
|
|
espacern |
![]()
Post
#21
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Verificarea injectoarelor se poate face oriunde....dar reconditionarea este bine ca o faci la Brasov.
Am scris mai sus posibilitatea ca injectoarele sa fie defecte lucru usor de detectat de catre specialisti......nu de catre mecanicii. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ccoto |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
QUOTE(b.alexandru @ 21 Feb 2013, 16:47) Adica nu ai schimbat filtrul? Faci o mare greseala. Din moment ce s-au dus injectoarele, e clar ca filtrul de motorina e compromis, altfel nu avea cum sa ajunga mizerie in injectoare. Eu ti-am recomandat sa cureti eventual si rezervorul ca sa nu repeti isprava. |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Cum sa fie in regula, daca nu l-ai schimbat niciodata in atatia km?
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
b.alexandru |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 February 13 ![]() |
Filtrul de motorina a fost schimbat de mai putin de un an. Specialistul mi-a zis ca 3 injectoare sunt defecte. 3-4 milioane reconditionarea pe injector.. decat sa le repar ma gandesc sa iau unele noi cu 6 mil/buc... ce parere aveti?
This post has been edited by b.alexandru: 22 Feb 2013, 20:36 |
--------------------
Renault
Clio 3 1.5 dci
2007 167400km
- BN84HRD
|
|
espacern |
![]()
Post
#25
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Si injectoarele alea la 600 lei sunt tot refacute.
Noi si originale sunt mult mai scumpe. Cauza defectarii injectoarelor ai cautat-o/gasit-o? @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
adrian2011 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
chiar daca sunt pe benzina vreau si eu sa inteleg un lucru: defectiunea s-a produs de la faptul ca ai ramas fara motorina?
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
ady24 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Un injector nou costa in jur de 1200 ron(bucata). Depinde de bugetul fiecaruia daca va permiteti injectoare noi sau reconditionate. Exact cum zice si colegul nostru espacern, degeaba le pui noi daca nu incerci sa elimini cauza. In scurt timp iti vor pica si acelea, cauta mai in profunzime si vezi ce anume a dus la defectarea lor. In mod normal trebuie sa incerci sa verifici daca pompa face span, si apoi te gandesti la injectoare.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:25 |