Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema toyota corolla

alexme24
post 23 Feb 2013, 23:51
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Salut baieti. Am si eu o problema cu masina unchiului meu. In ultima vreme o cam impartim, ca e masina nerulata aproape deloc. 24000 km in 7 ani:)).
Astazi cand a pornit-o i s-a aprins in bord martorul de la baterie alaturi de un alt martor. [in video atasat este exact cum i s-a aprins si lui].


Coincidenta e ca e acelasi motor, acelasi an, respectiv 2006, motor 1.4 Diesel 90 cp.
Ideea e ca masina porneste impecabil. Am masaurat tensiunea la borne si e in jur de 11.6 V , mai mult nu creste. Intensitatea farurilor nu variaza in functie de acceleratie. Problema e undeva la baterie sau alternator. Aveti idei, prieteni, familie, care are toyota sa imi fac o idee de la ce ar putea fi? abia luni au reprezentanta deschisa si o sa ma duc cu ea sa o verifice. Unchimiu zicea ca bateria a schimbat-o acum 1 an, dar nu prea il cred.[ca sa va faceti o idee, unchimiu e genu de om, care pt el masina inseamna doar bagat cheie in contact si pornit motorul si mers cu ea, atat], capota nici nu stie de unde o deschide.

Alternatorul nu stiu ce sa cred, mi se pare cam ciudat, la 24000 km sa cedeze, totusi e o masian japoneza, facuta cu cap, dar poate folosirea prea putina si-a pus amprenta.
Am citit pe net o chestie ,cum ca simultan cu bateria s-ar aprinde si celalalt martor, care am vazut ca are legatura cu uleiul[ciudat], eu personal am fost cu ea acum 3 luni sa ii schimb uleiu. Mai scria acolo si o sa incerc maine, ca daca ii scot bornele pt 10 minute, i s-ar restarta computeru si posibil sa fi avut o eroare, cel putin cu martorul de ulei, ca la baterie e clar ca e o problema.

Orice idee e binevenita. Multumesc.

This post has been edited by alexme24: 23 Feb 2013, 23:53


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad12
post 25 Feb 2013, 13:56
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 22 August 12




11.6 e o tensiune cam mica, la megane 1.5 dci de exemplu stiu ca de pe la 11.8 trebuei sa te gandesti la o baterie noua. Poti sa faci un drum prin zona cu ea, daca tensiunea continua sa scada e clar alternatorul, daca eamane cam lafel cel mai probabil bateria


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 dci 60 kw 82 cp Privilege/2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 25 Feb 2013, 23:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




S-a rezolvat. Alternatorul a fost de vina. Din pacate nu m-am putut pune cu caposenia lu unchimiu. Pret: 4700 RON la repreznentanta. Cu banii astia faceam alternatorul ala din aur la orige atelier specializat pe electrica auto.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 04:51
Dacia