problema motor - fum alb si papa ulei, fum alb si papa ulei de vreo saptamana...
![]() ![]() ![]() |
problema motor - fum alb si papa ulei, fum alb si papa ulei de vreo saptamana...
smoovie2003 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 22 April 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3 1.9 DCI 130 FAP
2010
|
|||
arazvan2002 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu unde vine turbina la M2 dar cauta si desfa furtunele groase de la turbina.. daca este foarte murdar de ulei acolo, s-a dus turbina. Incearca sa nu mai mergi cu masina pentru ca va trage tot uleiul din baie si vei bloca motorul plus ca nu-l vei putea opri de la cheie ca va face autocombustie. Daca iti ramane accelerat opresti dela cheie bagi a 5-a si apesi frana pana se opreste motorul. Ai grija.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
gl-25mai |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 25 October 09 ![]() |
SALUT SMOOVIE2003,NU CRED CA 250000 KM E MULT PTE MEGAN.EU AM O LAGUNA DE 224000 KM SI NU CONSUMA GRAM DE ULEI,CRED CA MAI DEGRABA E TURBINA DUSA,ADICA SEMERINGURILE DE LA TURBINA.CA SA FII MAI SIGUR DE MOTOR FA-I UN TEST DE CONPRESIE SI VEZI CE IESE.BAFTA LA TESTARE,SI SPERAM SA IASA BINE.
|
--------------------
renault
laguna 2
- gl 25 mai
2001
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#4
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Turbina de asemenea se poate reconditiona(depinde cat de dusa este)... google it
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
smoovie2003 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 22 April 10 ![]() |
multumesc tuturor pentru raspunsuri.
intarziai cu raspunsul ca fusei la service...i-am facut test de compresie totul ok se pare ca e turbina. acum am sunat azi mai multa lume...preturile de reconditionare vad ca variaza intre 1000 si 1500 de lei....asta pentru cei care vor veni dupa mine cu aceeasi problema. o turbina noua ajunge in jur de 3300 de lei. nu stiu ce sa fac,am vb la telefon cu cineva din mures care zicea ca turbinele astea cu geometrie fixa chiar dak se reconditioneaza ele nu au aceeasi performanta...suiera problema ..nu mai trage etc. oare sa caut una la dezmembrari? astept sfaturi ![]() merci |
--------------------
Renault
Megane 3 1.9 DCI 130 FAP
2010
|
|
beberazvan_n |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 30 June 09 From: Bucuresti ; Branesti Ilfov ![]() |
Ar fi o varianta si la dezmembrari, dar trebuie sa fi atent sa nu iei una la fel ca a ta. Dupa parerea mea varianta cu "dezmembrari" este una provizorie, pana iti cumperi o turbina noua. Mai cauta, sigur sunt turbine sub 3300 lei.
Bafta. |
--------------------
Renault
Megane 2, 1.5 dci...
- IF-03-VZL
2003
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
Salut!
Incearca la un service Renault poate au un kit de reparatie si o faci la ei. Macar obtii o garantie. Poti sa faci o intrebare si la Augsburg, Norauto etc. Stiu ca pentru alte marci exista kit-uri de reparatie. Poate exista si pentru Renault. Daca te bagi cu service-uri no name sau nea Gigel mecanicu' atotstiutor risti sa arunci bani pe fereastra. |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
lico |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Iti recomand dezmembrarile,cu turbinele reconditionate am mari rezerve,cauta aici pe forum pt. ca sunt cativa baieti de incredere care se ocupa cu asa ceva.Pt.aprox.250 euro nu se complica sa le faci reclama proasta si sa nu vanda alte piese in continuare.Asta este sfatul meu dar tu alegi.Bafta multa.
|
--------------------
Renault
Megane
- B XX XXX
2003 2.1 dci + Lume multa oameni putini !
|
|
cucumber |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 2 May 06 ![]() |
sa i-ti dau un sfat ca sunt trecut prin asta : la reconditionat sa nu te gandesti am schimbat 3 turbine reconditionate nu tin mai bine strange din buci si ia turbina noua cu garantie vezi ca sunt unele nemtesti la vreo 1800 ron dar prima data du-te si iai compresia la motor si presiunea la ulei daca nu ai presiune de ulei nu te mai obosi sa cumperi turbina fa linia ca altfel iti rupe iar turbina.Mie mi-a cazut la 250.000 de km am luat una reconditionata nu a tinut decat vreo 6 zile rezultat manopera pierduta, mers certat cu oamenii luat banii inapoi,a doua nu a mers deloc de prima data,a treia a mers vreo luna asta este la aia din Chitila cica garantie 1 an luat si la astia banii inapoi cu certuri,ca la final sa cumpar turbina noua si sa termin circul.Apropo dupa meciul cu mine nici aia din Chitila despre care multi zic ca sunt doctori in turbine nu mai reconditioneaza de logan,clio,megan.Spor
|
--------------------
clio 1.5dci
simbol
2003 expresion
|
|
smoovie2003 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 22 April 10 ![]() |
asa...update:)
acu vin din service....povestea continua asa: la un test mai atent sa constatat ca desi masina nu mai trage...nu e turbina!! si era sa o cumpar..gasisem pe ebay kkk cu 1200 lei noua! Se pare ca nu e din turbina desi parca se aude un suierat....s-a verificat si furtunul de la intercooler (nu da ulei turbina) si apoi si manual si in fata si spate cu ea turata ...nu da ulei nici atunci. Din cate am inteles trebuie segmentat motorul. Ma asteptam intr-un fel pentru ca are multi km..mult peste cei din bord cred. Acum ....are cineva vreo idee cam cat ar ajunge o segmentare? am gasit un motor la dezemebrari de 82k km (zice vanzatorul) cu 500 de euro. Nu stiu ce sa fac..sa o segmentez sau sa-i schimb motorul cu totul. Astept pareri si va multumesc pentru raspunsurile voastre. |
--------------------
Renault
Megane 3 1.9 DCI 130 FAP
2010
|
|
cucumber |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 2 May 06 ![]() |
O segmentare te duce in jur de 1500 ron cu tot cu semeringuri la supape depinde la ce service te duci
|
--------------------
clio 1.5dci
simbol
2003 expresion
|
|
smoovie2003 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 22 April 10 ![]() |
salut...din cate am cercetat pe aici prin Bacau de unde sunt...mi s-a spus ca nu scap fara 20 de mil...am tot sunat la service-uri....
Ar mai fi si varianta sa il schimb..ma decid zilele astea. |
--------------------
Renault
Megane 3 1.9 DCI 130 FAP
2010
|
|
kikimaslina |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 6 August 07 ![]() |
pai spuneai ca ai facut test de compresie.e o contradictie aici.ai si compresie,dar trebuie segmentat.
parerea mea.daca ai verificat turbina si e ok,omul care ti-a dat-o...a avut probleme cu injectia,a "reparat" injectoare in fata blocului,reusind apoi sa topeasca un piston.asa se explica fumul si perderea masiva de ulei.oricum ar fi,motorul e cam compromis This post has been edited by kikimaslina: 18 May 2010, 15:56 |
--------------------
Renault
Megane II
- IS-05-XXX
2002
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Rezolvarea?
|
--------------------
Renault
Trafic
- SB 10 KXF
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi With under cover face.
|
|
smoovie2003 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 22 April 10 ![]() |
pai ce sa zic....inca merg cu ea asa..am pus un duralube si nu mai scoate asa fum si nu mai consuma atat de mult ulei..cat despre motor...cred ca am sa il schimb. am gasit unul in jur de 500 de euro cu 50 de mii de km.....cred ca ar fi varianta cea mai buna. am sa cer seria caroseriei si am sa trag o fuga la renault sa vedem dak asa e ca cik masina era luata din ro....si dezmembrata..deci mai am o sansa sa vad macar ultima revizie..la cat a fost.
sincer nu cred ca merita sa il segmentez..ca dak e vreun piston dus deja sar de 20 de mil pe putin...merci oricum ca ati raspuns si va mai tin la curent. repet inca nu am rezolvat-o, inca merg cu sticla de ulei in portbagaj sa-i dea dumnezeu sanatate lu ala care mi-a vandut masina. Numai bine 1 Jun 2010, 20:33: cat despre testul de compresie...ai dreptate..nu a fost chiar un test de compresie mi-a zis apoi mecanicul ca nu l-a mai facut ca nu avea nush ce cheie pentru compresmetru ala....deci m-a amagit ca are compresie numai asa din ochi..nu am stat cu el sa vad....nu mai fac greseala asta. deci ar mai fi o varianta sa fac un test de compresie, dar nu stiu dak mai merita...mai bine schimb motorul cu totul. This post has been edited by smoovie2003: 1 Jun 2010, 20:33 |
--------------------
Renault
Megane 3 1.9 DCI 130 FAP
2010
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Schimba motorul iar din ala pe care il dai jos poti vinde piese sa mai recuperezi din pierdere.
|
--------------------
Renault
Trafic
- SB 10 KXF
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi With under cover face.
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
din pacate trebuie sa scriu si eu in acest topic...intre 1800rpm si 2400rpm se aude un suierat ca de rulment....suspectez turbina;masina nu mai trage, a scazut puterea cam cu 20% si consumul s-a marit cam cu 1-1.5 litri;am verificat uleiul si in 7 kkm a ajuns la jumatate;fum nu scoate....dimineata e albeata aia care banuiesc ca e condens, dar in spatele masinii cand stau se simt noxele destul de tare.masina are 86 kkm motor k9k722.ce ar trebui sa verific mai intai?daca ma duc la un tester clip imi vede turbina/EGR/pompa motorina daca sunt in parametrii?
|
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
Tossi |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Verifica cum merge fara EGR, la mine de la asta era buba dar nu scotea zgomote/suieraturi.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
- B6SSSS
2004
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#19
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
Din ce povestesti....Turbina, e papa...o inlocuiesti si gata. Gasesti reconditionate, pe la 300 de euro. Totul in ele e nou, doar carcasa se pastreaza. Bafta.
|
--------------------
Renault
Clio
- B-xx-SRS
2005 Symbol dci 65 cp
|
|
Silk |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Daca ti-a papat ulei, si mai ai si fum alb pe evacuare la pornire, atunci ai descoperit pe unde "fuge" uleiul... prin turbina.
Inclin sa cred ca sorinrs are deptate, trebuie sa te orientezi catre turbina noua, dar verifica-ne inainte la un emcanic care stie ce face !! PS : Daca iei turbina reconditionata/o reconditionezi pe a ta, vezi sa nu o iei cu joc in ax ! |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
- so sylk
2011 Plecat in depresie......
|
|
lico |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Vezi sa n-ai vreun furtun la turbo spart/iesit sau egr blocat pe deschis. Pe tester se vede presiunea facuta de turbo, la fel si functionarea egr si a pompei de motorina. Sa nu te grabesti cu achizitionarea de piese. Mergi la un nene priceput cu can clip si plateste 50 lei pt. o diagnoza.
Bafta ! |
--------------------
Renault
Megane
- B XX XXX
2003 2.1 dci + Lume multa oameni putini !
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
asta vreau sa fac mai intai...un test cu clip.duminica am venit pe autostrada in bucuresti si am vrut sa vad daca trage cat de cat si intra 4-a m-am dus la 130 fara probleme....ma gandesc ca nu o fi dusa detot??repet, puterea a scazut cam cu 15-20% din cate imi dau eu seama, iar fum nu scoate decat dimineata cat e rece, dar cred ca este condens pt ca este ca o ceata...o sa incerc maine de dimineata sa filmez si sa postez aici...
13 Feb 2013, 09:23: am filmat pornirea si gazele emise de dupa.in primul clip dupa ce o pornesc si ii dau un "sprit" cand revine in ture scade sub 900rpm si revine repede la loc.in al doilea clip se vede un fum/abur iesind, dar ala cred ca este normal din cate am vazut la diesel-uri.consumul in bucuresti acum a ajuns la 8.9 cu un mers mai mult decat linistit, fara sprint-uri sau alte cele.....cu acelasi stil de mers inainte aveam consum intre 7.2 si 7.7 This post has been edited by STALEX2004: 13 Feb 2013, 09:23 |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
nu creconditiona turbina, iti spun ca sunt patit, dupa 17000 km s-a gripat.
Mai bine cauta una din dezmembrari sau una noua(cea mai buna varianta), dar innainte de a o monta verifica presiunea la pompa de ulei, iar daca pompa de ulei baga atunci monteaza turbina noua sau din dezmembrari. Cica pe la pitesti sau mioveni se vand turbine cu vrei 1500 lei noi cu garantie 2 ani. Nu ma intreba unde ca nu stiu |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
DCC |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 November 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(smoovie2003 @ 3 May 2010, 11:22) asa...update:) acu vin din service....povestea continua asa: la un test mai atent sa constatat ca desi masina nu mai trage...nu e turbina!! si era sa o cumpar..gasisem pe ebay kkk cu 1200 lei noua! Se pare ca nu e din turbina desi parca se aude un suierat....s-a verificat si furtunul de la intercooler (nu da ulei turbina) si apoi si manual si in fata si spate cu ea turata ...nu da ulei nici atunci. Din cate am inteles trebuie segmentat motorul. Ma asteptam intr-un fel pentru ca are multi km..mult peste cei din bord cred. Acum ....are cineva vreo idee cam cat ar ajunge o segmentare? am gasit un motor la dezemebrari de 82k km (zice vanzatorul) cu 500 de euro. Nu stiu ce sa fac..sa o segmentez sau sa-i schimb motorul cu totul. Astept pareri si va multumesc pentru raspunsurile voastre. Salut, Va retin atentia cu o problema, nu stiu daca e tocmai o problema. Meseriasii de la Reno din Iasi mi-au umblat la actuatorul de admisie aer, nu au strans bine colierul de la furtunul ce vine din intercooler si dupa o vreme pe actuator si pe restul pieselor din jur a inceput sa se depuna ulei. La inceput am zis ca e din categoria "asa face toate", intrucat de cand am luat masina de noua erau prin zona urme de ulei, insa in ultima perioada se agravase treaba. Prin urmare, am desfacut colierul si furtunul, am curatat bine cu o carpa curata tot ce se putea curata dupa care am strans cu simt de raspundere la loc si am urmarit daca se mai pateaza de ulei, bineinteles nu s-a mai patat. Tot evenimentul asta mi-a ridicat un semn de intrebare, este normal sa ajunga atat de mult ulei, zic eu, pana la admisie, dupa ce trece prin vreo 2 m de furtun si prin intercooler? Mentionez ca in actuator erau urme de ulei, ca o pelicula fina iar intre reviziile de 15,000 km mai pun cam jumatate de l de ulei, cam cat ramane dupa ce isti schimba uleiul de la o cantitate de 5l, iar in momentul de fata am cam 83,000 km, nu scoate fum, in afara de accelerarile bruste, nu am pierderi de putere. E posibil sa am probleme cu turbina? |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5 dci
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 01:41 |