Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

problema motor - fum alb si papa ulei, fum alb si papa ulei de vreo saptamana...

smoovie2003
post 28 Apr 2010, 18:24
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 22 April 10




Salutare tuturor,

Am intrat si eu in hora voastra.

Am cumparat un megane 2 2004 1.5 dci acum 2 luni si cred ca mi-am luat o mare tzeapa.
cum am schimbat uleiul (am pus castrol 10w40 4.5 litri si filtru la service) dupa 1500 de km a inceput sa scoata un fum alb si miros de ulei ars cand accelerez peste 2000 de ture. am citit pe forum si multa lume zice ba ca ar fi turbina, ba ca ar fi vreo garnitura si ca ar trebui segmentat motorul.
Cred ca motorul are peste 250 000 (in bord arata 150 de mii) dar nah...tzeapa mi-am luat-o.
De asemenea am vazut ca imi arunca ulei prin teava de esapament....mi-a mancat cca 2 litri de ulei in 1500 de km...chiar sunt panicat..cica e prima mea masina... si tzeapa.

ce credeti ca ar putea fi ?
sa fie oare turbina? poate stie cineva cat e o turbina noua.
maine ma duc la un service dar va cer si voua parerea sa nu ma duca aia cu zaharelul sa-mi desfaca motorul si sa-mi spuna nu stiu ce baliverne eu fiind un necunoscator.


Va multumesc


--------------------
Renault Megane 3 1.9 DCI 130 FAP 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 28 Apr 2010, 18:33
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Nu stiu unde vine turbina la M2 dar cauta si desfa furtunele groase de la turbina.. daca este foarte murdar de ulei acolo, s-a dus turbina. Incearca sa nu mai mergi cu masina pentru ca va trage tot uleiul din baie si vei bloca motorul plus ca nu-l vei putea opri de la cheie ca va face autocombustie. Daca iti ramane accelerat opresti dela cheie bagi a 5-a si apesi frana pana se opreste motorul. Ai grija.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gl-25mai
post 28 Apr 2010, 20:12
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 25 October 09




SALUT SMOOVIE2003,NU CRED CA 250000 KM E MULT PTE MEGAN.EU AM O LAGUNA DE 224000 KM SI NU CONSUMA GRAM DE ULEI,CRED CA MAI DEGRABA E TURBINA DUSA,ADICA SEMERINGURILE DE LA TURBINA.CA SA FII MAI SIGUR DE MOTOR FA-I UN TEST DE CONPRESIE SI VEZI CE IESE.BAFTA LA TESTARE,SI SPERAM SA IASA BINE.


--------------------
renault laguna 2 - gl 25 mai 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 29 Apr 2010, 12:06
Post #4


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Turbina de asemenea se poate reconditiona(depinde cat de dusa este)... google it wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smoovie2003
post 29 Apr 2010, 16:52
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 22 April 10




multumesc tuturor pentru raspunsuri.
intarziai cu raspunsul ca fusei la service...i-am facut test de compresie totul ok se pare ca e turbina.
acum am sunat azi mai multa lume...preturile de reconditionare vad ca variaza intre 1000 si 1500 de lei....asta pentru cei care vor veni dupa mine cu aceeasi problema.

o turbina noua ajunge in jur de 3300 de lei.

nu stiu ce sa fac,am vb la telefon cu cineva din mures care zicea ca turbinele astea cu geometrie fixa chiar dak se reconditioneaza ele nu au aceeasi performanta...suiera problema ..nu mai trage etc.

oare sa caut una la dezmembrari?

astept sfaturi smile.gif

merci


--------------------
Renault Megane 3 1.9 DCI 130 FAP 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
beberazvan_n
post 29 Apr 2010, 17:26
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 30 June 09
From: Bucuresti ; Branesti Ilfov




Ar fi o varianta si la dezmembrari, dar trebuie sa fi atent sa nu iei una la fel ca a ta. Dupa parerea mea varianta cu "dezmembrari" este una provizorie, pana iti cumperi o turbina noua. Mai cauta, sigur sunt turbine sub 3300 lei.

Bafta.


--------------------
Renault Megane 2, 1.5 dci... - IF-03-VZL 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 30 Apr 2010, 09:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




Salut!

Incearca la un service Renault poate au un kit de reparatie si o faci la ei. Macar obtii o garantie.
Poti sa faci o intrebare si la Augsburg, Norauto etc.
Stiu ca pentru alte marci exista kit-uri de reparatie. Poate exista si pentru Renault.
Daca te bagi cu service-uri no name sau nea Gigel mecanicu' atotstiutor risti sa arunci bani pe fereastra.


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 30 Apr 2010, 14:46
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Iti recomand dezmembrarile,cu turbinele reconditionate am mari rezerve,cauta aici pe forum pt. ca sunt cativa baieti de incredere care se ocupa cu asa ceva.Pt.aprox.250 euro nu se complica sa le faci reclama proasta si sa nu vanda alte piese in continuare.Asta este sfatul meu dar tu alegi.Bafta multa.


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cucumber
post 2 May 2010, 18:15
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 2 May 06




sa i-ti dau un sfat ca sunt trecut prin asta : la reconditionat sa nu te gandesti am schimbat 3 turbine reconditionate nu tin mai bine strange din buci si ia turbina noua cu garantie vezi ca sunt unele nemtesti la vreo 1800 ron dar prima data du-te si iai compresia la motor si presiunea la ulei daca nu ai presiune de ulei nu te mai obosi sa cumperi turbina fa linia ca altfel iti rupe iar turbina.Mie mi-a cazut la 250.000 de km am luat una reconditionata nu a tinut decat vreo 6 zile rezultat manopera pierduta, mers certat cu oamenii luat banii inapoi,a doua nu a mers deloc de prima data,a treia a mers vreo luna asta este la aia din Chitila cica garantie 1 an luat si la astia banii inapoi cu certuri,ca la final sa cumpar turbina noua si sa termin circul.Apropo dupa meciul cu mine nici aia din Chitila despre care multi zic ca sunt doctori in turbine nu mai reconditioneaza de logan,clio,megan.Spor


--------------------
clio 1.5dci simbol 2003 expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smoovie2003
post 3 May 2010, 11:22
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 22 April 10




asa...update:)

acu vin din service....povestea continua asa:

la un test mai atent sa constatat ca desi masina nu mai trage...nu e turbina!!
si era sa o cumpar..gasisem pe ebay kkk cu 1200 lei noua!

Se pare ca nu e din turbina desi parca se aude un suierat....s-a verificat si furtunul de la intercooler (nu da ulei turbina) si apoi si manual si in fata si spate cu ea turata ...nu da ulei nici atunci.

Din cate am inteles trebuie segmentat motorul.

Ma asteptam intr-un fel pentru ca are multi km..mult peste cei din bord cred.

Acum ....are cineva vreo idee cam cat ar ajunge o segmentare? am gasit un motor la dezemebrari de 82k km (zice vanzatorul) cu 500 de euro.

Nu stiu ce sa fac..sa o segmentez sau sa-i schimb motorul cu totul.

Astept pareri si va multumesc pentru raspunsurile voastre.




--------------------
Renault Megane 3 1.9 DCI 130 FAP 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cucumber
post 4 May 2010, 21:21
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 2 May 06




O segmentare te duce in jur de 1500 ron cu tot cu semeringuri la supape depinde la ce service te duci


--------------------
clio 1.5dci simbol 2003 expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smoovie2003
post 7 May 2010, 09:21
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 22 April 10




salut...din cate am cercetat pe aici prin Bacau de unde sunt...mi s-a spus ca nu scap fara 20 de mil...am tot sunat la service-uri....
Ar mai fi si varianta sa il schimb..ma decid zilele astea.


--------------------
Renault Megane 3 1.9 DCI 130 FAP 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kikimaslina
post 18 May 2010, 15:41
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 August 07




pai spuneai ca ai facut test de compresie.e o contradictie aici.ai si compresie,dar trebuie segmentat.
parerea mea.daca ai verificat turbina si e ok,omul care ti-a dat-o...a avut probleme cu injectia,a "reparat" injectoare in fata blocului,reusind apoi sa topeasca un piston.asa se explica fumul si perderea masiva de ulei.oricum ar fi,motorul e cam compromis

This post has been edited by kikimaslina: 18 May 2010, 15:56


--------------------
Renault Megane II - IS-05-XXX 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 21 May 2010, 20:49
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Rezolvarea?


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smoovie2003
post 1 Jun 2010, 20:31
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 22 April 10




pai ce sa zic....inca merg cu ea asa..am pus un duralube si nu mai scoate asa fum si nu mai consuma atat de mult ulei..cat despre motor...cred ca am sa il schimb. am gasit unul in jur de 500 de euro cu 50 de mii de km.....cred ca ar fi varianta cea mai buna. am sa cer seria caroseriei si am sa trag o fuga la renault sa vedem dak asa e ca cik masina era luata din ro....si dezmembrata..deci mai am o sansa sa vad macar ultima revizie..la cat a fost.

sincer nu cred ca merita sa il segmentez..ca dak e vreun piston dus deja sar de 20 de mil pe putin...merci oricum ca ati raspuns si va mai tin la curent.


repet inca nu am rezolvat-o, inca merg cu sticla de ulei in portbagaj sa-i dea dumnezeu sanatate lu ala care mi-a vandut masina.


Numai bine

1 Jun 2010, 20:33:
cat despre testul de compresie...ai dreptate..nu a fost chiar un test de compresie mi-a zis apoi mecanicul ca nu l-a mai facut ca nu avea nush ce cheie pentru compresmetru ala....deci m-a amagit ca are compresie numai asa din ochi..nu am stat cu el sa vad....nu mai fac greseala asta.
deci ar mai fi o varianta sa fac un test de compresie, dar nu stiu dak mai merita...mai bine schimb motorul cu totul.

This post has been edited by smoovie2003: 1 Jun 2010, 20:33


--------------------
Renault Megane 3 1.9 DCI 130 FAP 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 6 Jun 2010, 13:44
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Schimba motorul iar din ala pe care il dai jos poti vinde piese sa mai recuperezi din pierdere.


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STALEX2004
post 12 Feb 2013, 13:06
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




din pacate trebuie sa scriu si eu in acest topic...intre 1800rpm si 2400rpm se aude un suierat ca de rulment....suspectez turbina;masina nu mai trage, a scazut puterea cam cu 20% si consumul s-a marit cam cu 1-1.5 litri;am verificat uleiul si in 7 kkm a ajuns la jumatate;fum nu scoate....dimineata e albeata aia care banuiesc ca e condens, dar in spatele masinii cand stau se simt noxele destul de tare.masina are 86 kkm motor k9k722.ce ar trebui sa verific mai intai?daca ma duc la un tester clip imi vede turbina/EGR/pompa motorina daca sunt in parametrii?


--------------------
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 12 Feb 2013, 14:03
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Verifica cum merge fara EGR, la mine de la asta era buba dar nu scotea zgomote/suieraturi.


--------------------
Renault Megane 1.5 dci - B6SSSS 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 12 Feb 2013, 15:21
Post #19


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




Din ce povestesti....Turbina, e papa...o inlocuiesti si gata. Gasesti reconditionate, pe la 300 de euro. Totul in ele e nou, doar carcasa se pastreaza. Bafta.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 12 Feb 2013, 15:28
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Daca ti-a papat ulei, si mai ai si fum alb pe evacuare la pornire, atunci ai descoperit pe unde "fuge" uleiul... prin turbina.

Inclin sa cred ca sorinrs are deptate, trebuie sa te orientezi catre turbina noua, dar verifica-ne inainte la un emcanic care stie ce face !!

PS : Daca iei turbina reconditionata/o reconditionezi pe a ta, vezi sa nu o iei cu joc in ax !


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 12 Feb 2013, 16:07
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Vezi sa n-ai vreun furtun la turbo spart/iesit sau egr blocat pe deschis. Pe tester se vede presiunea facuta de turbo, la fel si functionarea egr si a pompei de motorina. Sa nu te grabesti cu achizitionarea de piese. Mergi la un nene priceput cu can clip si plateste 50 lei pt. o diagnoza.
Bafta !


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STALEX2004
post 12 Feb 2013, 16:44
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




asta vreau sa fac mai intai...un test cu clip.duminica am venit pe autostrada in bucuresti si am vrut sa vad daca trage cat de cat si intra 4-a m-am dus la 130 fara probleme....ma gandesc ca nu o fi dusa detot??repet, puterea a scazut cam cu 15-20% din cate imi dau eu seama, iar fum nu scoate decat dimineata cat e rece, dar cred ca este condens pt ca este ca o ceata...o sa incerc maine de dimineata sa filmez si sa postez aici...

13 Feb 2013, 09:23:
am filmat pornirea si gazele emise de dupa.in primul clip dupa ce o pornesc si ii dau un "sprit" cand revine in ture scade sub 900rpm si revine repede la loc.in al doilea clip se vede un fum/abur iesind, dar ala cred ca este normal din cate am vazut la diesel-uri.consumul in bucuresti acum a ajuns la 8.9 cu un mers mai mult decat linistit, fara sprint-uri sau alte cele.....cu acelasi stil de mers inainte aveam consum intre 7.2 si 7.7


This post has been edited by STALEX2004: 13 Feb 2013, 09:23


--------------------
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdannicusor83
post 13 Feb 2013, 09:28
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 2 October 12




nu creconditiona turbina, iti spun ca sunt patit, dupa 17000 km s-a gripat.


Mai bine cauta una din dezmembrari sau una noua(cea mai buna varianta), dar innainte de a o monta verifica presiunea la pompa de ulei, iar daca pompa de ulei baga atunci monteaza turbina noua sau din dezmembrari.


Cica pe la pitesti sau mioveni se vand turbine cu vrei 1500 lei noi cu garantie 2 ani.


Nu ma intreba unde ca nu stiu


--------------------
Renault Megane 2 2007 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DCC
post 15 Feb 2013, 16:28
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 12 November 08
From: Iasi




QUOTE(smoovie2003 @ 3 May 2010, 11:22)
asa...update:)

acu vin din service....povestea continua asa:

la un test mai atent sa constatat ca desi masina nu mai trage...nu e turbina!!
si era sa o cumpar..gasisem pe ebay kkk cu 1200 lei noua!

Se pare ca nu e din turbina desi parca se aude un suierat....s-a verificat si furtunul de la intercooler (nu da ulei turbina) si apoi si manual si in fata si spate cu ea turata ...nu da ulei nici atunci.

Din cate am inteles trebuie segmentat motorul.

Ma asteptam intr-un fel pentru ca are multi km..mult peste cei din bord cred.

Acum ....are cineva vreo idee cam cat ar ajunge o segmentare? am gasit un motor la dezemebrari de 82k km (zice vanzatorul) cu 500 de euro.

Nu stiu ce sa fac..sa o segmentez sau sa-i schimb motorul cu totul.

Astept pareri si va multumesc pentru raspunsurile voastre.
*



Salut,

Va retin atentia cu o problema, nu stiu daca e tocmai o problema. Meseriasii de la Reno din Iasi mi-au umblat la actuatorul de admisie aer, nu au strans bine colierul de la furtunul ce vine din intercooler si dupa o vreme pe actuator si pe restul pieselor din jur a inceput sa se depuna ulei. La inceput am zis ca e din categoria "asa face toate", intrucat de cand am luat masina de noua erau prin zona urme de ulei, insa in ultima perioada se agravase treaba. Prin urmare, am desfacut colierul si furtunul, am curatat bine cu o carpa curata tot ce se putea curata dupa care am strans cu simt de raspundere la loc si am urmarit daca se mai pateaza de ulei, bineinteles nu s-a mai patat.
Tot evenimentul asta mi-a ridicat un semn de intrebare, este normal sa ajunga atat de mult ulei, zic eu, pana la admisie, dupa ce trece prin vreo 2 m de furtun si prin intercooler? Mentionez ca in actuator erau urme de ulei, ca o pelicula fina iar intre reviziile de 15,000 km mai pun cam jumatate de l de ulei, cam cat ramane dupa ce isti schimba uleiul de la o cantitate de 5l, iar in momentul de fata am cam 83,000 km, nu scoate fum, in afara de accelerarile bruste, nu am pierderi de putere. E posibil sa am probleme cu turbina?


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 01:41
Dacia