Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

turbo cu probleme, schimbat turbo ,SECOND HAND

sandugalati
post 27 Jan 2013, 14:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 12 April 11




deschid acest topic nu inainte sa nu fi cautat raspunsuri la ceea ce ma doare,, sa incep ,saptamina trecuta am simtit ceva fluierat la motor in zona turbinei si nu mai tragea, am ajuns cu masina aproape de casa si deodata sa turat ,,a luato pe ulei,, imediat opresc asa cum mia trecut prin minte ,, trapta mare si frina,, bun . tin sa mentionez ca masina o am de ceva ani buni si toata intretinerea i-am facuto eu.Am dat turbina jos palele torbine dinspere filtru de aer roase joc fffoarte mare ,,din partea de la catalizator palele intregi dar rupt axu cu totu ,joaca inauntru tot varza ,, curatat intercoler tuburi,egr damperu ,galerie data jos,curatat tot,Am decis sa cumpar o turbina second hand din lipsa banilor pentru una noua,, am verificat turbina,,fara joc axial tot ok,,garantie 1 an ,, am montato tot in regula ,am pornit la fel ok parea ca e totu bine ,, am lasato circa o jumatate de ora asa la relanti si dupa aia mam suit la volan si surpriza ,am vrut sa o turez si se simtea un sunet ciudat in timp ce urca in turatie si deodata sa dat ear pe ulei adica turatie maxima ,,am oprit ,verificat ulei si surpriza ulei in baie nu mai aveam ,, tot in intercoler ,, Intrebarea mea ieste ..poate turbina ce nu are jos axial sa traga uleiu din motor,, sau sunt posibile si alte cauze sa imi ia uleiu din motor si sa il duca in intercoler ,,, ex cum ar fi ,, ceva supape sau fisura de bloc etc ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,in speranta ca pot gasi si eu o lamurire rog sa ma ajutati,, mentionez ca sunt in afara tarii mecanici pe aici au in cap numai nou si de reprezentanta,,va multumesc


--------------------
renault laguna 2 2004 - gl08cox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 27 Jan 2013, 14:39
Post #2


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




QUOTE(sandugalati @ 27 Jan 2013, 13:21)
deschid acest  topic nu inainte sa nu fi cautat raspunsuri la ceea ce ma doare,,  sa incep ,saptamina trecuta am simtit ceva fluierat la motor in zona turbinei si nu mai tragea, am ajuns cu masina aproape de casa si deodata sa turat ,,a luato pe ulei,, imediat opresc asa cum mia trecut prin minte ,, trapta mare si frina,, bun . tin sa mentionez ca masina o am de ceva ani buni si toata intretinerea i-am facuto eu.Am dat turbina jos palele torbine dinspere filtru de aer roase joc fffoarte mare ,,din partea de la catalizator palele intregi dar rupt axu cu totu ,joaca inauntru tot varza ,, curatat intercoler tuburi,egr damperu ,galerie data jos,curatat tot,Am decis sa cumpar o turbina second hand din lipsa banilor pentru una noua,, am verificat turbina,,fara joc axial tot ok,,garantie 1 an ,, am montato tot in regula ,am pornit la fel ok parea ca e totu bine ,, am lasato circa o jumatate de ora asa la relanti si dupa aia mam suit la volan si surpriza ,am vrut sa o turez si se simtea un sunet ciudat in timp ce urca in turatie si deodata sa dat ear pe ulei adica turatie maxima ,,am oprit ,verificat ulei si surpriza ulei in baie nu mai aveam ,, tot in intercoler ,,                                                                                                    Intrebarea mea ieste ..poate turbina ce nu are jos axial sa traga uleiu din motor,, sau sunt posibile si alte cauze sa imi ia uleiu din motor si sa il duca in intercoler ,,, ex cum ar fi ,, ceva supape sau fisura de bloc etc  ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,in speranta ca pot gasi si eu o lamurire rog sa ma ajutati,, mentionez ca sunt in afara tarii mecanici pe aici au in cap numai nou si de  reprezentanta,,va multumesc
*


unde esti in afara tarii?


--------------------
Renault Laguna II/Trafic 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100 - H N05 LHT/ EU55ZKT
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petruseldan
post 27 Jan 2013, 14:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 25 February 11




s-ar putea ca turbina second hand pe care ai pus-o pe masina sa nu mai fi fost folosita de multa vreme, asa ca poate rugina si-a facut de cap in interior. si cu toate ca nu avea joc axial cand ai verificat-o asta nu inseamna ca piesele de dinauntrul ei sa nu fi fost compromise, slabite. asta e parerea mea. eu as opta la orice ora pt o turbina reconditionata in detrimentul uneia second-hand


--------------------
Renault Laguna 2, 1.9dci, 107cp 2002 - AB-89-CKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 27 Jan 2013, 14:54
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




sandugalati , uleiul din motor poate ajunge in intercooler doar pe la turbina ! Acum in privinta turbinei sh nu cred ca era ok din moment ce abia ai montat-o si a si "crapat" ! Daca ai garantie la ea du-o inapoi sa ti-o schimbe ! Alta munca , alta distractie ! sad.gif


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandugalati
post 27 Jan 2013, 22:42
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 12 April 11




multe multumiri pentru raspunsuri,, ca sa adaug ceva la ceia ce am scris in topic, asa de bine cunosc masina pentru ca acasa in garaj in decursu timpului am schimbat cam tot ce se poate schimba chi ambreaj, chit distributie, discuri frina ,amortizoare si asa cam tot , numai turbina ,,nu,, acum sunt si intr-o situatie mai incomoda din punct de vedere al finantelor,, dar asta e,vineri imi da alta turbina in schimb si sper sa reusesc ,, inca odata multumiri ca aveti bunavointa de mi-ati raspuns


--------------------
renault laguna 2 2004 - gl08cox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 28 Jan 2013, 00:48
Post #6


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




sigur turbocompresorul este de vina... stai linistit schimba-l si se rezolva problema ... vezi ca se gasesc si kituri de reparatie...


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 29 Jan 2013, 12:48
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Daca tot schimbi din nou turbina, incearca sa schimbi si uleiul si filtreul de ulei. Astfel te asiguri ca nu ai impuritati prin motor/baie de ulei .


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petruseldan
post 29 Jan 2013, 18:41
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 25 February 11




normal ca o sa schimbe si uleiul. oricum nu mai poate avea mult din moment ce "a luat-o pe ulei".


--------------------
Renault Laguna 2, 1.9dci, 107cp 2002 - AB-89-CKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
relu_24
post 31 Jan 2013, 09:23
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 7 March 08




AI completat cu ulei cand ai schimbat turbina?
Poate aveai putin ulei si noua turbina nu a mai fost lubrifiata cum trebuie.
DE asemenea verifica si conductele de ulei care fin la turbo.


--------------------
Renault Laguna II 2003 Expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandugalati
post 31 Jan 2013, 09:53
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 12 April 11




am schimbat ulei din nou, dat jos galeria degresata toata cu benzina, tuburile ce intra si iese din intercolersi duce la turbina si cel ce duce la galerie prin damper,intercoler dat jos si curatat,,va multumesc din nou pentru ceia ce mi-ati confirmat,, miine pun alta turbina ,, doamne ajuta ,,.. ma nelinisteste o singura chestie acum ,, pentru uleiul din capu pistoanelor , prin orificiile care au ramas dupa ce am dat galeria jos nu prea am putut sa curat mare lucru


--------------------
renault laguna 2 2004 - gl08cox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 31 Jan 2013, 10:00
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(relu_24 @ 31 Jan 2013, 10:23)
DE asemenea verifica si conductele de ulei care fin la turbo.
*




Din cate imi amintesc, turbina este alimentata cu ulei direct din blocul motor. Nu stiu sa existe conducte tur/retur de la tubina.... Se poate s a ma insel, dar ma indoiesc.


Imi cer scuze pentru afirmatia subliniata cu rosu : acum am vazut ca turbosuflanta nu "sta" pe blocul motor.

@sandugalati : nu cred ca trebuie sa iti faci probleme din cauza uleiului ramas in capul pistoanelor, deoarece acesta se va arde cand pornesti motorul.

Se pare ca si afirmatia 2 este gresita, ma bad !



Nu uita sa revii cu feedback-ul dupa remedierea problemei.

This post has been edited by Silk: 31 Jan 2013, 10:31


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 31 Jan 2013, 10:02
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Silk , turbina are conducte si de tur si de retur pentru ulei ! Turbina nu este prinsa direct pe blocul-motor ci pe galeria de evacuare , asa ca alimentarea cu ulei se face prin conducte .

This post has been edited by boeru_laurentiu: 31 Jan 2013, 10:17


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 31 Jan 2013, 10:13
Post #13


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@sandugalati=Uleiul prezent in capul pistonului trebuie eliminat inainte de pornire prin rotirea usoara cu o cheie a arborelui cotit.
Daca nu faci asta exista riscul de deformare a bielei la pormirea cu demaror.
Nu uita sa amorsezi turbina cu o seringa cu ulei inainte de pornire.

@Silk=Te inseli...turbina este unsa cu ulei care circula in flux continuu prin conducte cu tur-retur.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandugalati
post 3 Feb 2013, 10:33
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 12 April 11




of am revenit,, am luat turbina noua ,garantie,etc. am montat turbina tot cu trebuie , alta belea,, invirtet motoru de il ea naiba dar nu porneste,si cred ca e problema sigur de la alimentare, inainte cind bagam cartela citeva secunde regulatorul de presiune de pe pompa de inalte facea un biziit,,acum nimic ,am inceput sa cedez nervos,miine ma duc sa vb cu cineva sa vad daca se pricepe , ,,ce pot sa fac?


--------------------
renault laguna 2 2004 - gl08cox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petruseldan
post 3 Feb 2013, 10:59
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 25 February 11




ar trebui sa verifici daca functioneaza pompa de inalta(cu doua fire de la baterie o pui pe direct), iar daca functioneaza ar trebui sa cauti motivele pt care nu primeste curent.


--------------------
Renault Laguna 2, 1.9dci, 107cp 2002 - AB-89-CKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandugalati
post 7 Feb 2013, 01:29
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 12 April 11




am rezolvato,, va multumesc de sfaturi,, iera de la o siguranta de 30amperi care se gaseste pe blocul care sunt si releiele linga baterie ,, mentionez ca am dat toata instalatia de alimentara jos si am puso inapoi ,,laguna 2 motor F9Q 750 ,,nu are pompa de joasa in rezervor si nici pe la motor unde au cele cu 107 cp,, o are incorporata cu cea de inalta presiune ,, siguranta cu pricina este tocmai de la acea pompa,,va multumesc


--------------------
renault laguna 2 2004 - gl08cox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 02:50
Dacia