Symbol 1.4 8v + GPl, relanti instabil
![]() ![]() ![]() |
Symbol 1.4 8v + GPl, relanti instabil
Farcasu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 March 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2008 1.4
- cj-11-cfj
|
|||
RazvanF |
![]()
Post
#2
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
http://www.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...anti&gsc.page=1
Pe forum vei gasi multi useri care au problema descrisa de tine. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
myhay1208 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Problema pare sa fie de la instalatia de GPL avand in vedere ca spui ca pe benzina este destul de ok.
Mergi la service-ul unde ai pus instalatia de GPL si spune-le ce se intampla. Eu cred ca e de la reglajul instalatiei de GPL. |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
Farcasu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 March 13 ![]() |
instalatia de gaz este Milano, la service am fost inainte e a face testul pe benzina, a schimbat filtru , instalatia avea doar o eroare de presiune prea mica, i-a facut si o calibrare. aveti idee daca pe instalatiile Milano se poate face reglare in mers, din ce am mai citit pe alte forumuri , spuneau baietii ca e ok sa fie facuta o reglare a instalatiei gpl in mers.
|
--------------------
Renault
Symbol
2008 1.4
- cj-11-cfj
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#5
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Reglaj culbutori si bujii noi,apoi bani de gaz.
|
--------------------
n
n
n
-
|
|
Farcasu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 March 13 ![]() |
bujii am pus ngk , acum 5.000 km ceva buji si pt gpl. laser line daca nu ma insel. am sa vorbesc si cu mecanicul si sa regleze totusi culbutorii, dar nu stiu din ce cauza se tot deregleaza. fluctuatiile nu sunt mari , 1-2 mm pe ac turometru. dar ma deranjeaza punerea in cap la schimbare viteze , pana se incalzzeste. si faptul ca nu porneste normal.
|
--------------------
Renault
Symbol
2008 1.4
- cj-11-cfj
|
|
grabyi |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 3 April 08 From: Bucuresti ![]() |
bujii bune, gaz este peste tot. dar face figuri la pornire: nu este calibrata bine pe gaz ceea ce a dus la dereglarea mersului pe benzina (cu un epm obdII se va vedea valoarea mare pentru LTFT -> porneste greu prima data in zi )
rezolvare ai asa: reglaj culbutori + resoftare calc benzina (sau mergi si tu pe benzina vreo 200 km ca are acelasi efect) mers la service gaz si reglaj pe loc si neaparat si reglaj in mers. iti vei rezolva problema pentru cel putin 30k km. optional inainte de reglaj gpl poate au ceva injectoare premium sa le inlocuiesti pe ale tale daca sunt low-cost. succes. ps : loganclub gpl |
--------------------
RENAULT
Symbol 1.4 16v GPL , Laguna3 2.0 16v GPL
2008 Laguna3 42.000[km][03.01.2014]
Symbol 100.000[km][5.08.2013] |
|
bundy220 |
![]()
Post
#8
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(Farcasu @ 16 Apr 2015, 15:09) bujii am pus ngk , acum 5.000 km ceva buji si pt gpl. laser line daca nu ma insel. am sa vorbesc si cu mecanicul si sa regleze totusi culbutorii, dar nu stiu din ce cauza se tot deregleaza. fluctuatiile nu sunt mari , 1-2 mm pe ac turometru. dar ma deranjeaza punerea in cap la schimbare viteze , pana se incalzzeste. si faptul ca nu porneste normal. Nu prea inteleg la ce te referi cu punerea in cap. Pentru recalibrare a ecu-lui benzina,este suficient sa scoti borna de la baterie cateva secunde si apoi sa o pui la loc. Culbutorii se "deregleaza" din cauza functionarii cu amestec prea sarac. Ecu benzina incearca sa compenseze,dar nu poate prea mult,si daca ajunge la o imbogatire maxima pe care o poate face,,cand are loc pornirea pe benzina,aceasta va fi prea bogata,adica se va inneca. In concluzie trebuie reglati culbutorii,verificata membrana vaporizatorului gpl,curatat/schimbat filtre aer,gpl,si in final calibrata corect mapa gpl. Dar e important sa le faci pe toate inaintea calibrarii,ca daca nu iar o sa ai probleme. |
--------------------
n
n
n
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 03:21 |