Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme pornire

claudia888
post 4 Jan 2014, 15:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 4 January 14




buna. am un twingo C06305 din 1996 de 2 luni. de cateva zile numai porneste meeu la prima cheie.uneori la a doua sau la a treia. Bateria a fost schimbata acum 3 luni.
Ieri mi s-a apins martorul rosu la benzina si in drum spre statie mergand cu a doua la o denivelare s-a auzit un troscanit metalic puternic la nivelul motorului care nu s-a oprit, am continuat cu a doua pentru ca in a treia la deal pierdea din putere.
Am alimentat dupa care a mers normal. Care poate fi cauza acelui zgomot, poate fi din cauza ca era putina benzina in rezervor si a intrat vreo impuritate in pompa sau ceva mai grav? Fiind incepatoare am calat de cateva ori , poate fi aceasta cauza la faptul ca nu mai porneste la prima cheie?
multumesc


--------------------
twingo c06305 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 5 Jan 2014, 20:26
Post #2


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Da, ai avut asa zisul "misfire". Posibile cauze : o fisa, bujie, bloc bobina. Da-i o tura cu ea la service, nu costa mult verificarea. Daca ne spui de unde esti, poate te ajuta vreun coleg de pe forum.

This post has been edited by ali3n_cop: 5 Jan 2014, 20:26


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twinbubu
post 6 Jan 2014, 18:13
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 24 August 09




QUOTE(claudia888 @ 4 Jan 2014, 15:51)
buna. am un twingo C06305 din 1996 de 2 luni. de cateva zile numai porneste meeu la prima cheie.uneori la a doua sau la a treia. Bateria a fost schimbata acum 3 luni.
Ieri mi s-a apins martorul rosu la benzina si in drum spre statie mergand cu a doua la o denivelare s-a auzit un troscanit metalic puternic la nivelul motorului care nu s-a oprit, am continuat cu a doua pentru ca in a treia la deal pierdea din putere.
Am alimentat dupa care a mers normal. Care poate fi cauza acelui zgomot, poate fi din cauza ca era putina benzina in rezervor si a intrat vreo impuritate in pompa sau ceva mai grav? Fiind incepatoare am calat de cateva ori , poate fi aceasta cauza la faptul ca nu mai porneste la prima cheie?
multumesc
*


Faptul ca mergi iarna cu benzina putina in rezervor permite formarea condensului si de aici o gramada de problem pot aparea.


--------------------
Renaut twingo - IS 06 TIK 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 6 Jan 2014, 21:18
Post #4


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Formarea condensului unde anume?


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twinbubu
post 7 Jan 2014, 21:48
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 24 August 09




Se formeaza condens in rezervor bine inteles.


--------------------
Renaut twingo - IS 06 TIK 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 8 Jan 2014, 20:56
Post #6


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Nu prea are cum. Pentru a se forma condens, rezervorul trebuie sa aiba o gaura sau mai multe ca sa apara fenomenul schimbului de aer. Deci, excludem varianta asta atata timp cat initiatorul topicului nu a prezicat daca are rezervorul gaurit in vreun loc.

This post has been edited by ali3n_cop: 8 Jan 2014, 20:57


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twinbubu
post 9 Jan 2014, 13:11
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 24 August 09




Noaptea temperaturile fiind negative benzina din rezervor se raceste (ce I drept rezervorul la Twingo fiind din plastic fenomenul e mai putin pronuntat)iar ziua cand temperaturile devin pozitive benzina se incalzeste,schimbul asta termic duce la formarea condensului iar etanseitatea sistemului contribuie la condens .
Ca si experiment pune in masina un bidon de plastic pe un sfert cu apa si lasa l cateva zile in masina,vei constata ca se formeaza condens in ciuda faptului ca dopul este inchis.


--------------------
Renaut twingo - IS 06 TIK 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 9 Jan 2014, 14:18
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@ali3n_cop=Rezervorul de combustibil are mai multe gaurii:cea de alimentare/de supraplin/retur/alimentare....chiar din fabrica.
Fenomenul de condens este prezent exact cum a descris twinbubu mai sus.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 9 Jan 2014, 15:04
Post #9


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Atunci daca pe acele gauri se produce totusi schimb de aer intre cel aflat in rezervor si cel de afara, cum explici presiunea care se formeaza in rezervor care iese cand deschizi busonul de umplere?, de ce nu se elimina presiunea pe acele gauri enumerate mai sus?
Fa rost de o sticla de plastic perfect uscata, pune in ea benzina pana la jumate' si pune-i dopul, tine-o afara in ger, bag-o in casa la caldura, plaseaz-o in congelator, sa vedem cat condens se poate acumula sau daca se va face macar un gram de condens.
Si chiar daca nu elimin ipoteza ta, cat condens crezi ca se va aduna in rezervorul acela astfel incat sa influenteze mersul masinii, mai ales daca sta cu benzina pe minin, de unde atata condens? E irelevant.

@twinbubu, proba aia cu apa in sticla e cu totul altceva, vorbim despre benzina care are cu totul alte caracteristici. In rezervor nu ai apa, ai benzina asa ca pune benzina in sticla si las-o in masina.

This post has been edited by ali3n_cop: 9 Jan 2014, 15:08


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 9 Jan 2014, 20:48
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(ali3n_cop @ 9 Jan 2014, 16:04)
Fa rost de o sticla de plastic perfect uscata, pune in ea benzina pana la jumate' si pune-i dopul, tine-o afara in ger, bag-o in casa la caldura, plaseaz-o in congelator, sa vedem cat condens se poate acumula sau daca se va face macar un gram de condens.

Chiar daca comparatia este asemanatoare in rezervor este o "sursa" de caldura si de "agitatie" pentru lichidul din interior......intelegi diferenta nu?
Poate daca bagi o pompa submersibila in sticla PERFECT USCATA care recircula benzina se poate face comparatia respectiva.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 9 Jan 2014, 21:24
Post #11


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Iau in calcul toate optiunile, nu imi place sa ma contrazic. Oricum, in cazul de fata si simptomele acuzate de catre initiatoarea topicului, nu cred ca are vreo legatura condensul.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 9 Jan 2014, 23:16
Post #12


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Din explicatiile sumare pe care le da initiatoarea este foarte posibila cauza condensului.....la fel ca oricare alta varianta. biggrin.gif

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 9 Jan 2014, 23:20
Post #13


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Tot ce e posibil biggrin.gif


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twinbubu
post 10 Jan 2014, 11:45
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 24 August 09




Posibilitati sunt multe,asta cu condensul e una dintre ele,nu zic ca e obligatorie,dar e cunoscut ca rularea pe timp de iarna cu rezervorul aproape gol nu e indicate din cauza riscului de formare a condensului si nu e necesar sa se formeze litrii de apa ca sa afecteze functionarea motorului,e destul ca o picatura de apa sa inghete in ventilul busonului de benzina pentru a contribui la formarea vidului in interiorul rezervorului cu consecinte usor de intuit.
Ca posesor de numeroase harburi in decursul istoriei le am patit pe toate inclusiv chestia cu dopul de ghiata in buson,cum scoteam busonul cum mergea bine masina,pana la urma am dat gaura in buson deoarece iarna aveam tot timpul probleme.
Rog colegul sa nu considere postarea mea ca o contrazicere sau o disputa,departe de mine gandul asta,deasemenea rog initiatorul topicului sa ne tina la current cu evolutia problemei ,daca persista,daca s a rezolvat si cum.Multumesc.


--------------------
Renaut twingo - IS 06 TIK 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 10 Jan 2014, 12:30
Post #15


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




@twinbubu, nu am considerat postarea ta "o contrazicere" din contra, consider ca ne impartasim fiecare experientele traite cu fiarele astea de masini smile.gif. Cum am zis, iau in calcul orice posibilitate doar ca primul impuls este sa verific partea de aprindere "bobine, bujii", mai ales ca nu poti vedea condensul din rezervor si vazand ca initiatoarea topicului este de gen feminin,se stie ca domnisoarele nu prea au timp de schimbat bujii si bobine decat atunci cand acestea se afla in moarte clinica smile.gif .

This post has been edited by ali3n_cop: 10 Jan 2014, 12:30


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 17:51
Dacia