probleme pornire
![]() ![]() ![]() |
probleme pornire
claudia888 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 4 January 14 ![]() |
|
||
--------------------
twingo
c06305
1996
|
|||
ali3n_cop |
![]()
Post
#2
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Da, ai avut asa zisul "misfire". Posibile cauze : o fisa, bujie, bloc bobina. Da-i o tura cu ea la service, nu costa mult verificarea. Daca ne spui de unde esti, poate te ajuta vreun coleg de pe forum.
This post has been edited by ali3n_cop: 5 Jan 2014, 20:26 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
twinbubu |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 24 August 09 ![]() |
QUOTE(claudia888 @ 4 Jan 2014, 15:51) buna. am un twingo C06305 din 1996 de 2 luni. de cateva zile numai porneste meeu la prima cheie.uneori la a doua sau la a treia. Bateria a fost schimbata acum 3 luni. Ieri mi s-a apins martorul rosu la benzina si in drum spre statie mergand cu a doua la o denivelare s-a auzit un troscanit metalic puternic la nivelul motorului care nu s-a oprit, am continuat cu a doua pentru ca in a treia la deal pierdea din putere. Am alimentat dupa care a mers normal. Care poate fi cauza acelui zgomot, poate fi din cauza ca era putina benzina in rezervor si a intrat vreo impuritate in pompa sau ceva mai grav? Fiind incepatoare am calat de cateva ori , poate fi aceasta cauza la faptul ca nu mai porneste la prima cheie? multumesc Faptul ca mergi iarna cu benzina putina in rezervor permite formarea condensului si de aici o gramada de problem pot aparea. |
--------------------
Renaut
twingo
- IS 06 TIK
2001
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#4
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Formarea condensului unde anume?
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
twinbubu |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 24 August 09 ![]() |
Se formeaza condens in rezervor bine inteles.
|
--------------------
Renaut
twingo
- IS 06 TIK
2001
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#6
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Nu prea are cum. Pentru a se forma condens, rezervorul trebuie sa aiba o gaura sau mai multe ca sa apara fenomenul schimbului de aer. Deci, excludem varianta asta atata timp cat initiatorul topicului nu a prezicat daca are rezervorul gaurit in vreun loc.
This post has been edited by ali3n_cop: 8 Jan 2014, 20:57 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
twinbubu |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 24 August 09 ![]() |
Noaptea temperaturile fiind negative benzina din rezervor se raceste (ce I drept rezervorul la Twingo fiind din plastic fenomenul e mai putin pronuntat)iar ziua cand temperaturile devin pozitive benzina se incalzeste,schimbul asta termic duce la formarea condensului iar etanseitatea sistemului contribuie la condens .
Ca si experiment pune in masina un bidon de plastic pe un sfert cu apa si lasa l cateva zile in masina,vei constata ca se formeaza condens in ciuda faptului ca dopul este inchis. |
--------------------
Renaut
twingo
- IS 06 TIK
2001
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@ali3n_cop=Rezervorul de combustibil are mai multe gaurii:cea de alimentare/de supraplin/retur/alimentare....chiar din fabrica.
Fenomenul de condens este prezent exact cum a descris twinbubu mai sus. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#9
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Atunci daca pe acele gauri se produce totusi schimb de aer intre cel aflat in rezervor si cel de afara, cum explici presiunea care se formeaza in rezervor care iese cand deschizi busonul de umplere?, de ce nu se elimina presiunea pe acele gauri enumerate mai sus?
Fa rost de o sticla de plastic perfect uscata, pune in ea benzina pana la jumate' si pune-i dopul, tine-o afara in ger, bag-o in casa la caldura, plaseaz-o in congelator, sa vedem cat condens se poate acumula sau daca se va face macar un gram de condens. Si chiar daca nu elimin ipoteza ta, cat condens crezi ca se va aduna in rezervorul acela astfel incat sa influenteze mersul masinii, mai ales daca sta cu benzina pe minin, de unde atata condens? E irelevant. @twinbubu, proba aia cu apa in sticla e cu totul altceva, vorbim despre benzina care are cu totul alte caracteristici. In rezervor nu ai apa, ai benzina asa ca pune benzina in sticla si las-o in masina. This post has been edited by ali3n_cop: 9 Jan 2014, 15:08 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 9 Jan 2014, 16:04) Fa rost de o sticla de plastic perfect uscata, pune in ea benzina pana la jumate' si pune-i dopul, tine-o afara in ger, bag-o in casa la caldura, plaseaz-o in congelator, sa vedem cat condens se poate acumula sau daca se va face macar un gram de condens. Chiar daca comparatia este asemanatoare in rezervor este o "sursa" de caldura si de "agitatie" pentru lichidul din interior......intelegi diferenta nu? Poate daca bagi o pompa submersibila in sticla PERFECT USCATA care recircula benzina se poate face comparatia respectiva. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#11
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Iau in calcul toate optiunile, nu imi place sa ma contrazic. Oricum, in cazul de fata si simptomele acuzate de catre initiatoarea topicului, nu cred ca are vreo legatura condensul.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Din explicatiile sumare pe care le da initiatoarea este foarte posibila cauza condensului.....la fel ca oricare alta varianta.
![]() @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#13
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Tot ce e posibil
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
twinbubu |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 24 August 09 ![]() |
Posibilitati sunt multe,asta cu condensul e una dintre ele,nu zic ca e obligatorie,dar e cunoscut ca rularea pe timp de iarna cu rezervorul aproape gol nu e indicate din cauza riscului de formare a condensului si nu e necesar sa se formeze litrii de apa ca sa afecteze functionarea motorului,e destul ca o picatura de apa sa inghete in ventilul busonului de benzina pentru a contribui la formarea vidului in interiorul rezervorului cu consecinte usor de intuit.
Ca posesor de numeroase harburi in decursul istoriei le am patit pe toate inclusiv chestia cu dopul de ghiata in buson,cum scoteam busonul cum mergea bine masina,pana la urma am dat gaura in buson deoarece iarna aveam tot timpul probleme. Rog colegul sa nu considere postarea mea ca o contrazicere sau o disputa,departe de mine gandul asta,deasemenea rog initiatorul topicului sa ne tina la current cu evolutia problemei ,daca persista,daca s a rezolvat si cum.Multumesc. |
--------------------
Renaut
twingo
- IS 06 TIK
2001
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#15
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
@twinbubu, nu am considerat postarea ta "o contrazicere" din contra, consider ca ne impartasim fiecare experientele traite cu fiarele astea de masini
![]() ![]() This post has been edited by ali3n_cop: 10 Jan 2014, 12:30 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 17:51 |