Sfat Pentru Achizitie Masina Noua, pe baza criteriilor pe care mi le-am selectat
![]() ![]() ![]() |
Sfat Pentru Achizitie Masina Noua, pe baza criteriilor pe care mi le-am selectat
Hack |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|||
argon |
![]()
Post
#32
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Intr-o depasire conteaza.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tibitu |
![]()
Post
#33
|
![]() slab Group: Members Posts: 384 Joined: 13 July 05 From: bucuresti ![]() |
daca faci o depasire la care te gandesti la secunde, inseamna ca te-ai bagat ca un....
|
--------------------
Nissan
MICra
2011
|
|
vallixx |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Synyster @ 28 Jan 2013, 12:27) mult mai importante sunt reprizele gen 60-90 sau 90-120, si acolo un diesel de putere similara bate la fund un benzinar aspirat. Poate in visele lui ude...... Symbolul 1.5 dci de 85 de cai are in carte un demaraj 0-100 in 12.3 sec Symbolul meu vechi, 1.4 8V - 75 cai avea 0-100 in 12.5 sec Deci 10 cai in plus, vreo 70 Nm mai mult si doar 0.2 secunde mai putin pana la suta......nu prea pare ca-l bate la fund. This post has been edited by vallixx: 28 Jan 2013, 14:43 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
AndreiMR |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Pai eu nu ma refeream la acceleratia 0-100, aia e complet irelevanta pentru un sofer obisnuit, pentru un "reisar" de semafoare sau pentru impresionat prietenii conteaza mai mult. Pana la urma, ca o masina "face suta" in 10, 11, sau 12 secunde, nu prea conteaza, tot lenta e
![]() O repriza de la 60 la 90 km/h in treapta a treia, aia e o situatie cu care ne confruntam frecvent in Romania, si la asta un diesel sta mai bine decat un benzinar aspirat de putere similara. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
vallixx |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Pai si repriza aia 60-90 nu intra in timpul 0-100?
Adica dieselul e mai bun pe bucata 60-90 dar e mai slab la 0-100? Cum vine asta? |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
ipiq |
![]()
Post
#37
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
AndreiMR |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Da, e mai slab pentru ca e vorba de cuplu. Dieselul, avand cuplu mare la turatie mica, te ajuta la astfel de manevre. Ca sa obtii un rezultat oarecum similar, un benzinar aspirat trebuie sa fie la o turatie mult mai mare. De exemplu, in treapta a patra, de la 60 km/h, un diesel va ajunge mult mai repede decat un benzinar aspirat la 100 km/h, chiar daca la timpul total 0-100 benzinarul e mai rapid. Daca, in schimb, vrei un timp rapid la motorul pe benzina, ii dai treapta a treia si il turezi pana in zona de putere maxima. Poti obtine timpul similar, dar cu ceva mai multa munca si mai multa galagie. Dieselul e mai relaxat, din punctul asta de vedere. Mi-e lene sa caut acum tabele cu masuratori, dar se pot gasi comparative intre diesel si benzina de puteri similare, diferentele sunt majore la reprizele masurate in felul asta, o treapta de viteza si masina in miscare...
Cu toate astea, prefer benzina ![]() This post has been edited by Synyster: 28 Jan 2013, 15:05 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#39
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
colegul synister are o idee, dar putin altfel. o repriza 70-110 in care intervin mai multe schimbari de trepte. adica la o depasire la drum lung, cum e important.
de la 60 la 90 e fix zero barat. aici intervine etajarea cutiei si multe alte aspecte. ca un exemplu. eu la cutia mea merg in bucuresti pe bulevardele cu limita 60 cu 65 in treapta a 5-a (utlima). pt moralisti, masina mea are abatere fixa de 3kmh, si deci real merg cu 62 daca scrie 65. da,e peste, dar diferenta de la 60 la 62 in realitate e INSIGNIFIATA, si poate fi dezbatuta doar de minti intunecate. cu noul clio 4 si motor de 0.9tce am incercat manevra la test drive si nu s-a putut caci subtura. asta denota o alta demultiplicare a treptelor si deci diferente. deci, la o masina benzina aspirat poti prinde acel interval 60-90 exact in apogeul turatiei ei, unde performantele sunt maxime. pai crede-ma orice turbo diesel de putere echivalenta ar prinde si el exact acelasi interval de viteza in turatiile lui optime, nu il va face ca perfromanta. si atunci tu zic, nu, nu se pune, e vorba ca iei un td si merge normal si apoi bang de la 1800 ture bagi picioru in podea si sare iepurele. pai de asta e bine sa nu cumperi td sh, ca multi posesori au conceptia asta cretinopata ca si aia cu mers la 1500 ture economic si obosesc prematur anumite componente si creeaza tot felul de probleme, care se regasesc la cumparatorul de masini sh. si ca un motor pe benzina aspirat nu trage. ca are cuplu mic. Pai un motor aspirat are o plaja de cuplu crescatoare si daca vrei sa depasesti la 2500rpm in forta NU o vei face. "vaai ce proaste sunt motoarele pe benzina". cand vrei sa faci o depasire la drum lung nu iti trazneste in seninul capului ca vrei sa depasesti, ci te asiguri dinainte si cand vei face miscarea, vei schimba treapta de viteza. tu, colegul synister pe baza ceea ce declari te incadrezi la cei care depasesc "cu a patra". colegii mai vechi ca varsta vor sti la ce ma refer. explicatie: pe vremea lui ceausescu si in prima jumate a anilor 90 cand inca nu eram invadati de stilul vestic de viata si aglomerat ca azi functioan sistemul urmator. numere de prahova - dezastru pe strazi numere de dambovita - idem numere de bucuresti - doar in weekedn cand scapau respectivii la iarba verde - cei mai prosti dintre soferi, la drum lung, caci ei erau soferi de duminica in acele conditii printre comportamentele cele mai rele ale unui sofer la drum lung este expresia a depasi cu a patra. si aici intervine perioada pe care am delimitat-o cand masina la moda era...dacia 1300-1310. rapoartele ei faceau necesara retrogradarea in treapta 3 pt a duce motorul in plaja de turatii optime pt performanta si deci a depasi mai repede si nu lenes. odata cu aparitia motorizarilor turbodiesel, care permit acelor "retarzi" ca abilitati de sofereala, s-a remediat problema si le pleaca din pusca masina. dar little do they know ca de fapt ei sunt la fel de prosti la sofereala si distrug masina din habarnismul lor. |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(T.rac3Er @ 28 Jan 2013, 15:56) tu, colegul synister pe baza ceea ce declari te incadrezi la cei care depasesc "cu a patra". colegii mai vechi ca varsta vor sti la ce ma refer. Nu stiu de ce am impresia ca ai inteles ca eu zic ca e preferabil sa depasesti in treapta a patra, plecand de la 60 kph. Era un exemplu ce ziceam eu, nu am zis ca asa conduc masina, martor imi sta egr-ul care nu face figuri dupa 4 ani in care nu s-a umblat la el ![]() De ce am dat exemplul respectiv? Simplu, pentru ca asa se fac masuratorile reprizelor unei masini. Ia o revista auto, si cauta tabelul cu masuratori. Acolo o sa vezi datele masurate exact in felul asta, repriza in tr 3, in tr 4 sau 5. Chestia asta e relevanta in mai multe situatii, nu doar la depasiri, tine de confortul condusului, si de felul cum simti ca "trage" o masina. This post has been edited by Synyster: 28 Jan 2013, 16:14 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
vallixx |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Mai omule, tu vorbeai strict de repriza 60-90 si afirmai ca un diesel o face mai repede, dar explicatia pe care o dai e ciudata: "pentru ca are cuplu la ture joase".
Ce legatura are? Io am benzinar, si daca vreau o repriza 60-90 puternica o frig intr-a treia, poate daca vreau o incep chiar dintr-a doua, tin motorul in jurul valorii de 5500 -6000 rpm si gata. Pot sa o fac schimband o treapta sau fara sa schimb deloc. Aici pierde dieselul. Are cuplu dar pe o raza de turatii mai mica, astfel incat esti nevoit sa schimbi macar odata. N-are nicio legatura unde are masina cuplu, ca-i la 2000, ca-i la 4000.....treaba e sa stii sa-i dai astfel incat sa stai in turatia care-ti asigura performantele maxime. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#42
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
colegu initiator a facut ceva research azi? fiind luni reprezentatele au lucrat si deci sigur au putut oferi raspunsuri la subiect.
ca sa inceapa cu adevarat discutiile, versusurile si comparatiile specifice ariei unde ne aflam. momentan o ardem offtopic fara "hrana" ![]() ......................... eu am inteles acel comportament din aprecierea ta fata de cuplul si forta dieselului la ture mici cand vrei sa depasesti. adica iti place sa faci asta si poate chiar o faci. ideea de depasire cu "a patra" tinea de faptul pasajului anterior. indivizii respectivi nu mai macinau in cutie ca sa retrogradeze in 3 sau si 2 (depinde de caz, dupa cum si valixx prezinta) ci ii dadeau cu a patra si logic, ture mici. o depasire din aia se efectueaza in secole, si daca stai dupa curul lui fierbi mai rau ca un ibric "sub presiune". http://www.zeperfs.com/en/duel1050-320.htm nu am gasit motorul 8v dar, aici ca sa se vada ce zice si colgeul synister eu am afirmat la inceput ca inteleg ce zici, si doar am blamat ideea aia de placut la ture mici, care are niste mici informatii ascunse, pt cine le intelege |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Din autobild citire:
BMW 328i vs 330 d, cutie automata, deci excludem influenta omului in schimbul de trepte: 0-100 - 6 secunde ambele 60 - 100 - Benzinar 3.1s, Diesel 2.8 s 80 - 120 - Benzinar 3.9, Diesel 3.7 Skoda Rapid 1.2 TSI vs 1.6 TDI. Ambele au 105 cp 0-100 - Benzina 10.2s ; Diesel 11.1s 60-100 - Benzina 9.1s ; Diesel 8.5s 80-120 - Benzina 16.6s ; Diesel 13s Tineti cont ca exemplele pe care le-am dat sunt motoare benzina turbo, un aspirat e si mai lenes. Ca sa nu neglijez nici motoarele aspirate Mazda CX-5 2.0 benzina 165 cp vs 2.2 diesel 150 cp 0-100 - Benzina 9.5s; Diesel 9.4s 60-100 - Benzina 8.9s; Diesel 6.3s 80-120 - Benzina 19s; Diesel 11.8s Eu ziceam ca 0-100 nu spune totul, si ca in conditii de exploatare obisnuita, un diesel e mai rapid la accelerarile uzuale in cazul depasirilor. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
melcu |
![]()
Post
#44
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
CX-5 2.0 benzina 165 cp 80-120 - Benzina 19s
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
99AIM |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Oau ce de reisari pe acilea...numai la limitare tin bietele aspirate doar doar sa faca o depasire in stil BMW,cine nu a mers suficient cu un dci sustine ca benzinarul il bate la fund,eu am ceva km si stiu cum se duce cu a IV a dupa 70km/h pana la suta,anul trecul la Turkye un var cu Jetta de 1.6 16V nu se tinea dupa mine la demaraj in panta el cica i-am pus NOS sau ce draq are de fuge asa...apropo nu ma facea cu a lui cred ca mai nicaeri-240Nm cuplu se simt destul de bine de pe la 1800rot/min pe cand la benzinare trebuie sa o tii numai in rosu,hai sa va vad eu care o tine numai in rosu la schimbat treptele?
This post has been edited by 99AIM: 28 Jan 2013, 18:09 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
melcu |
![]()
Post
#46
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
Tinand cont ca sofez o hybrida, o ascutitoare si o vaca (aspirata) - toate benzina.. pot spune doar ca un diesel de capacitate mica ofera o falsa senzatie de putere, datoriata cuplului.
Dar sa compari un diesel cu o benzina ... depinde de foarte foarte multi factori. Am avut ocazia sa fac o delegatie de vreo 1800km prin RO cu un Megane 1.9 dci 130cp. Ce sa zic, frumos de tot, dar ...cam atat. Cat despre sustinerea "un benzinar trebuie tinut in rosu" .. total gresti! Un benzinar trebuie tinut in zona de cuplu ![]() EOF! This post has been edited by melcu: 28 Jan 2013, 18:13 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#47
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
La mine cuplu maxim e la 4000 si schimbafea treptelor pt a pica la valoarea aia e de 5700 5600 5500 5500 . Odata cu avansarea in trepte si turatia e o idee mai mica. Informatia e concreta nu testata de mine ci disponibila la nivel internatinal. Sunt teste facute pt 1,6 al meu si pt 1,4 . Displayul mi se inroseste de pe la 6000 si taie injectia la 6200-6300. Puterea maxima a motorului este la 5750.
Asa ca eu stiu clar ca nu am ce sa caut pe rosu ![]() Ps: In acceleratie continua si uniforma, cu pedala la podea, plecand de la 3000, odata ce trec de 4000 masina aprinde viata, si odata trecut de 5000 se simte din nou cum trage si mai bine. Binenteles ca vorbesc de momentele cheie cand ai nevoie sa pui tot ce poate motorul in actiune, ca in mod normal nu ajung la 4000 decat cand mai fac o depasire prin oras. In rest mersul obisnuit schimb la 3500. Valorile sunt aproximative ca doar nu sunt robot sa prin fractiunea de secunda a respectivei turatii. Turele coboara cam cu 1000-1500 fata de treapta inferioara cand schimb la mesul normal. |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
melcu |
![]()
Post
#48
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
T.rac3Er, +1
That was my point to! Cel putin daca ai un motor de provenienta japoneza, aluia ii place in ture. Multe. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
clr |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Mda, o gramada de postari relevante pentru initiator
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#50
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
pai am scris mai devreme.
pana nu vine EL cu informatii concrete, mai ales ca azi a fost zi de lucru si se putea interesa, noi vom discuta aici ce prindem. doar e cafenea. ![]() |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
vallixx |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(99AIM @ 28 Jan 2013, 18:05) QUOTE(99AIM @ 28 Jan 2013, 18:05) anul trecul la Turkye un var cu Jetta de 1.6 16V nu se tinea dupa mine la demaraj in panta el cica i-am pus NOS sau ce draq are de fuge asa...apropo nu ma facea cu a lui cred ca mai nicaeri Esti tu sigur ca noi "este" reisari? Nu de alta dar vad ca tu ne faci "reisarI", dupa care te lauzi cum te-ai "reisarit" cu un var...... |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(vallixx @ 28 Jan 2013, 17:03) Io am benzinar, si daca vreau o repriza 60-90 puternica o frig intr-a treia, poate daca vreau o incep chiar dintr-a doua, tin motorul in jurul valorii de 5500 -6000 rpm si gata. Pot sa o fac schimband o treapta sau fara sa schimb deloc. Fix asa fac si eu. ![]() Pentru asta mi-am cumparat masina cu limitare la 6000 de ture, ca sa o folosesc pana acolo. Plus ca se curata si bujiile de funingine la acest regim si merge motorul mai rotund. Inca n-am condus un diesel care sa-mi placa la fel de mult ca un benzinar, chiar daca erau puternice si sigure in depasiri, tot n-aveau acel mers electric al benzinarului. Revenind la topic, analizand cerintele utilizatorului si scotand cerinta cu distributia pe lant, castigatorul ar fi Dacia Logan 1.2 16V. ![]() Are: -motor pe benzina aspirat; -garda la sol mare (aici suntem cu totii de acord); -aer conditionat; -NU ARE DISTRIBUTIA PE LANT (da' e ieftina la 1.2); -are portbagaj (aici suntem cu totii de acord); -acceleratie 0-100 km/h in 13.6 secunde (sub 14); -cutia este etajata scurt; -costa sub 10 mii de euro. In concluzie, e aproape perfecta. ![]() Desi, sa schimbi Symbol-ul pe un Logan... ![]() This post has been edited by Laurentziu83: 28 Jan 2013, 23:25 |
--------------------
.
.
.
|
|
balanel |
![]()
Post
#53
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Am decis: Dacia Stepway 0.9 TCE (10800 euro).
Ce-i drept, am renuntat la 2 puncte, anume motor aspirat si cutie etajata scurt (chiar si la ambele puncte optionale: suspensie independenta si discuri spate). Motivul pentru care am renuntat la aspirat, este ca, un motor tubo care poate accelera cu treapta 5 din relanti asa, nu este cu nimic mai prejos decat unul aspirat. In ceea ce priveste cutia etajata ceva mai lung, se rezolva la DimSport. ![]() Alte motive pentru aceasta alegere au fost: garda la sol foarte mare, si costurile de intretinere reduse. Multumesc tuturor celor care au contribuit cu pareri pertinente in dilema mea. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#54
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
mai acum cativa ani cand era pe final de viata precedentul hyundai accent, aveau oferta de lichidare de stoc cu 9000 euro 1.5 crdi de 115cp si dotat full.
sa innebunesti. la momentul respectiv la firma unde lucram aveam masina de firma exact una la fel, doar ca era in prima echipare. am tras de masina aia, si recunosc ca am abuzat-o. chiar m-am comportat cum se blameaza angajatii ca nu au grija de masini. nu la modul nemernic, dar am bagato prn hartoape, i-am dat in gusa si am folosit-o. dar zau ca nu a dat nici un semn de defecte. si la 9000 euro de noua diesel super, si dotat era incredibila. in timp ce sloganul batea campii cu sume astronomice si echipare/motorizare mai slaba. mai nou, hyundai a sarit cu preturile in aer si nici nu importa noul accent. |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#55
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:23 |