Oil Pressure Failure, Oil Pressure Failure
![]() ![]() ![]() |
Oil Pressure Failure, Oil Pressure Failure
AMZ |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Oldschool Member Group: Members Posts: 2.439 Joined: 13 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP.
2011
- B.XXX.AMZ
|
|||
Catalinmodena |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
La un prieten ce detine un Seat Leon 2001-2002 1.6 benzina tot asa facea.Mers la service,dat baia de ulei jos,curatata,si s-a mai curatat o sita ce vine pe pompa de ulei.Aia era imbacsita si de aici problemele.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#33
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Mi-a aparut si mie ieri eroare respectiva, am oprit motorul, am repornit si a disparut. A mai aparut o singura data dupa aceea - vineri am programare in service dar cei de acolo mi-au zis ca e tot senzorul.
Am verificat uleiul, e ok la nivel. |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#34
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nivel e una, presiune e alta.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Avani |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Cel mai bine, inainte de a schimba senzorul, sa-ti verifice presiunea cu un manometru atat la ralanti/turata. Nu dureaza mai mult de 5 minute.
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#36
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Fost, verificat, inlocuit, 92 ron la Filaret material+manopera.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
Iuriitdr |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 June 17 ![]() |
Salut! Am și eu o problema cu un megane 2 1.5 diesel.
Ieri am mers cu mașina, nu avea nicio problema, am parcat în pantă iar când am plecat, s-a aprins martorul de ulei+stop și scrie pe display eșec presiune ulei(asta am tradus eu din franceză). Am oprit masina, am pornit-o și după vreo 500m s-a aprins s iar. Am venit cu ea acasă (vreo 5 km) și am lasat-o peste noapte. Dimineața când am plecat cu ea nu a avut nicio problema vreo 9 km cu 3 opriri. După asta am mai oprit o data și când am plecat iar s-a aprins martorul+stop aceleași simptome (mers 500m și se aprindea) am mai oprit la un prieten care se ocupa de reparații și am lăsat mașina pornită iar când am plecat nu s-a mai aprins până acasă. Am desfăcut capacul de la ulei și când e pornită mașina, stropește cu ulei pe acolo. Mi-a zis prietenul asta că e posibil sa fie de la senzor (mașina a staționat mult timp înainte să o iau eu, dar am mers vreo 200km cu ea până s-a aprins martorul). Problema e că eu mâine trebuie sa mai parcurg vreo 100km și nu prea am timp să mă duc să o pun pe tester. Ar fi vreo problema grava? Menționez că mașina nu scoate niciun sunet ciudat la motor nici înainte nici după ce de aprinde martorul și cu tot cu martor aprins stropește cu ulei pe la bușon când il deschid. Sper sa îmi răspundă cineva azi. Mulțumesc mult! |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
|
|
jas2 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Cand este vorba despre atentionare presiune ulei si becuri aprinse,da,este o problema grava,care cere verificare de urgenta in service.Si nu orice service...
This post has been edited by jas2: 5 Jun 2017, 07:37 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
Iuriitdr |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 June 17 ![]() |
Am pus ieri mașina pe tester, dimineața când nu apucase să se aprinda martorul, totul ok. A zis tipul ăla că trebuie schimbat uleiul că e prea slab. Am fost, am cumpărat ulei, filtru și am mers la cineva sa-l schimb(nu am găsit niciun service deschis, ieri fiind Rusaliile). Între timp cat am făcut câteva drumuri, s-a aprins iar martorul. Am schimbat uleiul și filtrul cu speranța că de va stinge, dar nu s-a stins. Acum chiar nu mai aveam cum sa fac verificări mai amănunțite și trebuia să vin in București deoarece azi trebuie sa fiu prezent la munca. Pe drum spre București (undeva la 100km) am mers cu mașina la maxim 1500rpm și nu s-a aprins martorul. Se aprinde doar pe la 2000. Partea buna e că am scos un consum mediu de 4,6l 😂 dar partea proasta e că am mers stresat. Sâmbătă o să o duc la service și sper că trebuie doar resetata după ce am făcut schimbul de ulei. Să nu fie ceva mai grav. Temperatura era în parametri, zgomote nu se aud.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
|
|
Iuriitdr |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 June 17 ![]() |
Salutare din nou. Aceeași mașină, alta problema. Nu am mai fost cu mașina în service, am pornit-o a doua zi, la 2000rpm s-a aprins martorul apoi am accelerat-o și s-a stins și nu s-a mai aprins. Am făcut 3 drumuri de vreo 15-20km și nu s-a mai aprins nimic. Problema e că am gasit-o azi in fata blocului cu o balta de ulei sub ea și când am verificat nivelul de ulei, era sub minim(doar puțin pe vârf). Menționez că am mers foarte atent cu mașina nu ar fi avut cum să se lovească baia. Balta de ulei s-a făcut în maxim 2 ore de când am parcat-o deci sigur s-a întâmplat ceva in ultimul traseu. E posibil sa nu fi strâns cum trebuie filtrul de ulei sau capacul de la baie? Sau de poate sa fie altceva mai grav pe la motor. Baia și scutul sunt ok cel mai probabil.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Nu crezi ca ar trebui sa te duci la un service cu masina ( bineinteles pe platforma ) ???? Crezi ca si dupa ce a curs uleiul sub ea este inca OK la motor totul ??? Poate fi si o garnitura rupta de la filtrul de ulei ( in cel mai fericit caz ) dar poate fi si ceva spart sau crapat in sistemul de ungere al motorului, un semering de la palier iesit/rupt , senzorul de minima presiune de ulei spart si iese ulei prin el , etc etc ....
This post has been edited by stefandinescu70: 9 Jun 2017, 21:18 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
Iuriitdr |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 June 17 ![]() |
Azi o să văd cum fac să o duc la un service ceva sau să chem un mecanic sa o verifice sa vadă dacă e simpla rezolvarea sau e ceva mai grav. Mulțumesc pentru răspuns.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
|
|
Iuriitdr |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 June 17 ![]() |
Mașina dusa la service, problema: senzor de presiune defect, țâșnea ulei prin capătul lui. Ce a curs cat a fost parcata a fost ce s-a strâns pe scut.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 09:35 |