Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

DN1 SAU A3 ?, Ce parere aveti?

PhilipMorris
post 13 Jan 2013, 15:08
Post #31


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Autostrazile sunt facute pentru navetisti. Nu pentru cei care se duc o data pe an cu 200 de lei un weekend la munte si fac o economie de timp teribila de 10 min. Eu in loc sa tin trei autostrazi de tot rasul in tara cu banii astia as face toate drumurile existente din Romania impecabile. Si iluminate, si terasate, si curate, samd.
Pentru doua concedii pe an eu nu cred ca simt nevoia de autostrada "ca la nemti". Chiar imi fac timpul de concediu in asa fel incat o parte din el sa fie si drumul. Drumul pana acolo il degust de fiecare data cu o cafea bauta in timpul mersului si o muzica buna.
Mersul pe autostrada cu masina este ca si cand faci dragoste cu prezervativ. Daca mai folosesti si cruise control, este ca si cum faci alpinism utilitar cu liftul.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Jan 2013, 15:23
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Daca autostrada asta ajungea pana la Brasov, de acolo la Cluj, apoi Oradea, Debrecen, Budapesta, Europa, clar era o alegere. Momentan nu-mi aduce nici un castig, nici macar nu leaga calumea doua orase. Limita de viteza de 70 pe DN1 a ajutat mult la cresterea fluentei traficului, daca s-ar reduce din nou la 50, categoric as alege A3-ul.

Bine, de banii ingropati in A3 trebuia naibii sa faca bucata Pitesti-Ramnicu Valcea-Sibiu, acolo doare rau, prin satele alea lungi unde trebuie sa depasesti o groaza de masini ca sa poti sa mergi decent, dar daca noi suntem romani...

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Jan 2013, 15:28


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 13 Jan 2013, 16:08
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(PhilipMorris @ 13 Jan 2013, 15:08)
Autostrazile sunt facute pentru navetisti.  Nu pentru cei care se duc o data pe an cu 200 de lei un weekend la munte si fac o economie de timp teribila de 10 min. Eu in loc sa tin trei autostrazi de tot rasul in tara cu banii astia as face toate drumurile existente din Romania impecabile. Si iluminate, si terasate, si curate, samd.
Pentru doua concedii  pe an eu nu cred ca simt nevoia de autostrada "ca la nemti". Chiar imi fac timpul de concediu in asa fel incat o parte din el sa fie si drumul. Drumul pana acolo il degust de fiecare data cu o cafea bauta in timpul mersului si o muzica buna.
*


Asta dacă te gîndești numai la timp. Dar timpul nu e totul. Pentru mine, cîștigul autostrăzii nu este timpul, ci siguranța și stresul. Pe autostradă riscul să te întîlnești cu Huidu, sau cu o căruță nesemnalizată noaptea, sau să lovești un bețiv pe bicicletă, e mult mai mic.

QUOTE(PhilipMorris @ 13 Jan 2013, 15:08)
Mersul pe autostrada cu masina este ca si cand faci dragoste cu prezervativ. Daca mai folosesti si cruise control, este ca si cum faci alpinism utilitar cu liftul.
*


Cred că ai vrut să spui alpinism de plăcere, nu utilitar. Dacă-i utilitar, te interesează doar să-ți faci treaba cît mai ușor și mai eficient. Sînt convins că marea majoritate a alpiniștilor utilitari, dacă ar avea la dispoziție un lift, s-ar urca fericiți în el.
Dacă vrei să simți plăcerea de a face pe șumahărul prin sate, printre toți dobitocii, foarte bine, ia-o pe DN. Eu vreau doar să ajung la destinație cu cît mai puțin efort și cu cît mai puține riscuri. Mi se rupe de "plăcerea" de a-mi etala talentele de șofer prin sate și pe serpentine. Singurul scop pentru care mă urc la volan este să ajung la destinație. Cu cît mai ușor îmi ating acest scop, cu atît mai bine. Că unii vor să aibă orgasm la volan, și nu-l pot obține decît pe drumuri virajate, lente și riscante, asta-i problema lor; eu sînt de părere că pentru orgasm există metode mai bune decît condusul prin România.

This post has been edited by VladSoare: 13 Jan 2013, 16:33


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 13 Jan 2013, 21:56
Post #34


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(PhilipMorris @ 13 Jan 2013, 15:08)
Autostrazile sunt facute pentru navetisti.  Nu pentru cei care se duc o data pe an cu 200 de lei un weekend la munte si fac o economie de timp teribila de 10 min. Eu in loc sa tin trei autostrazi de tot rasul in tara cu banii astia as face toate drumurile existente din Romania impecabile. Si iluminate, si terasate, si curate, samd.
Pentru doua concedii  pe an eu nu cred ca simt nevoia de autostrada "ca la nemti". Chiar imi fac timpul de concediu in asa fel incat o parte din el sa fie si drumul. Drumul pana acolo il degust de fiecare data cu o cafea bauta in timpul mersului si o muzica buna.
Mersul pe autostrada cu masina este ca si cand faci dragoste cu prezervativ. Daca mai folosesti si cruise control, este ca si cum faci alpinism utilitar cu liftul.
*


P'asta ai gandit-o mult sau ti-a venit asa la repezeala? Nu de alta dar daca ti-a venit la repezeala e ok, toti mai scapam porumbelul din cand in cand, insa daca ai mai si gandit-o.....e grav.

Chiar imi aduc aminte de o discutie pe care am avut-o cu tine acum ceva timp, unde discutam starea drumurilor si limitele de viteza.
Eu ma exprimam ca mi se pare jenant sa nu faci un timp decent din Bucuresti pana la.....Oradea de exemplu.
Si ai venit si mi-ai dat perversa de pe Tg Ocna cu replica "daca nu poti ajunge intr-un timp decent mai bine nu mai pleci deloc" Jeeez...ma infiori, are you for real?

Pentru tine singurul avantaj al autostraziilor e timpul? Think again.

Timpul, consumul, siguranta, confortul, absolut tot.

Daca te limitezi la comparatia A3 - DN1.....atunci timpul e p'acolo, consumul e p'acolo.
Castigi doar siguranta si confortul faptului ca nu treci prin 'jde sate unde dai peste caini, pietoni, biciclisti, carute, nu depseste nimeni in tine, etc
Chestii care oricum conteaza enorm.

Daca gandesti mai in larg, ia vezi cum stam cu A2 vs. "drumul vechi catre mare"?
Ca eu zic ca acolo castigi si la consum si la timp in plus de celelalte.

Ia vezi cum stam cu A1 vs drumul vechi pana la Pitesti?

Asa rele cum sunt la momentul asta in Romania, totusi avantajul unei autostrazi este indiscutabil.

Asa ca voi cei care nu vreti autostrazi, ok, nu mergeti pe ele. Lasati-le libere pentru cei care traiesc totusi in 2013.
Luati-va cafeaua, muzica buna, "cruz" controlul si savurati DN1 chiar si iluminat si terasat, bagati niste drifturi prin serpentinele de la Timisul de sus sau de Jos.
Rugati-va doar sa nu vina Huidu cu MeLe-ul pe contrasens.

Sau Gigel cu TIR-ul. Gigel pe care l-a alergat patronul astfel incat si-a micsorat orele obligatorii de odihna.
Sau alt Dorel care s-a crezul Scuhmi si si-a scapat "pisicuta" in acelasi drift doar ca din sensul opus. "Pisicuta" pa' care a dat 500 de euro, tunata, cu nr. de BG.

Aaaa si sexul cu prezervativ poate nu e atat de fun cum e fara, dar parca si fara SIDA sau alti negi e mai fun. Ai prins ideea? Parca la placere vs siguranta as merge pe siguranta. Ce zici?

This post has been edited by vallixx: 13 Jan 2013, 22:15


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 13 Jan 2013, 23:48
Post #35


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




De unde pana unde ati ajuns la concluzia ca omul e protagonist Tokio Drift fratilor? Mi se pare normal sa aperi o idee, dar e penibil unde ati ajuns...fiecare din drumuri are avantaje si dezavantaje. A3 e intr-adevar sigura, rapida, "performanta" dar e de asemenea foarte plictisitoare si este pozitionata foarte prost (ca intrare in Bucuresti). DN1 este mai riscant, toata lumea stie drumul deci majoritatea vor merge pe aici, toti bulangii cu masini rupte care fac manevre riscante pt ei si alti participanti la trafic, vaci nebune de origine umana sau boi din aceeasi clasa de mamifere, etc s-au mai zis. Dar pentru mine Dn1 reprezinta "drumul spre munte" si are dreptate @philipmorris ca iti confera un sentiment placut de vacanta si relaxare. Si nu, nu merg la munte cu 200 ron per weekend tongue.gif . Am mers si pe autostrada de 2 ori, o data cand am fost la niste rude in directia aceea si o data de test (la inceput). E foarte ok, si mi se pare utila pentru cei care fie se grabesc (si merg un pic mai repede decat limita legala) fie pentru cei care locuiesc in partea aia de Bucuresti. Altfel, prefer Dn1 (opinie strict subiectiva), dar nu ii desconsider pe cei care folosesc A3 doar pentru ca nu merg eu pe acolo. Drumuri bune sa aveti!


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 14 Jan 2013, 00:05
Post #36


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Nici eu nu desconsider pe cineva pe baza faptului ca alege un drum in detrimentul altuia.
Fiecare o ia pe unde vrea si cum vrea si din ce motiv vrea.. E dreptul fiecaruia.

Ci doar am incercat sa scot in evidenta faptul ca nu poti emite o regula despre termenul general de "autostrada" doar bazat pe baza cazului particular A3.

M-a deranjat ideea invechita ca este mai profitabil sa se investeasca in infrastructura unui drum national decat intr-o autostrada. Faptul ca cineva prefera sa aleaga alta varianta ....OK, perfect......dar dupa aia sa zici "mai bine repari drumurile decat sa investesti in autostrazi" sau "n-avem nevoie de autostrazi", personal mi se pare fortat.

Practic e ca si cum ai spune "de ce sa fac 2 ore pan' la mare cand pot face 4"?

Consider ca la aproape toate capitolele, autostrada este mult mai avantajoasa decat un drum national.

This post has been edited by vallixx: 14 Jan 2013, 00:11


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 14 Jan 2013, 09:36
Post #37


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Raman la parerea ca o tara cu asa de frumoase forme de relief si natura incantatoare nu poate fi gustata de la volan decat pe drumuri ca transfagarasan si cheile bicazului.

Germania nu are autostrazi prin zone muntoase, decat la ses. Unii au fost pe acolo, altii au vazut pe canale gen discovery. Eu consider germania cea mai plictisitoare parte a unui drum prin europa.
Sa faci autostrada pe brasov este de tot hazul.
Cei care vor safe driving le recomand cu caldura trenul sau avionul.

p.s. Uitati-va pe A2. In doua saptamani de la deschidere parapetii de protectie erau strambi deja de la impacte. Soferii tip kamikadze nu au nevoie de autostrada, ci de educatie. Ei pot omori si in parcare la fel de bine.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 14 Jan 2013, 09:49
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(PhilipMorris @ 14 Jan 2013, 09:36)
Celor care vor safe driving le recomand cu caldura trenul sau avionul.
*


Îmi place să merg cu trenul. Dacă-mi arăți o variantă decentă de a ajunge cu trenul de la București la Săcele și înapoi, în condiții confortabile, eu îți promit că voi lăsa mașina acasă.
De avion zici doar așa, ca să te afli în treabă. Noi vorbeam de București-Brașov, nu de București-Paris. Du-te tu cu avionul la Brașov. tongue.gif

QUOTE(PhilipMorris @ 14 Jan 2013, 09:36)
p.s. Uitati-va pe A2. In doua saptamani de la deschidere parapetele de protectie erau strambe deja de la impacte. Soferii tip kamikadze nu au nevoie de autostrada, ci de educatie. Ei pot omori si in parcare la fel de bine.
*


Da, pot. Dar probabilitatea e mult mai mică.
Și uiți ceva esențial: s-au strîmbat parapetele de la impact, dar dacă n-ar fi fost acele parapete, atunci s-ar fi strîmbat mașinile de pe contrasens. Ai fi preferat asta?
E ca și cînd ai spune că n-are rost să porți centura, pentru că poți muri și cu ea. Sau că e mai bine să faci alpinism fără coardă, pentru că și coarda se poate rupe dacă ai ghinion. rolleyes.gif

This post has been edited by VladSoare: 14 Jan 2013, 10:00


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 14 Jan 2013, 09:58
Post #39


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




QUOTE(PhilipMorris @ 14 Jan 2013, 09:36)
Raman la parerea ca o tara cu asa de frumoase forme de relief si natura incantatoare nu poate fi gustata de la volan decat pe drumuri ca transfagarasan si cheile bicazului.

Germania nu are autostrazi prin zone muntoase, decat la ses. Unii au fost pe acolo, altii au vazut pe canale gen discovery. Eu consider germania cea mai plictisitoare parte a unui drum prin europa.
Sa faci autostrada pe brasov este de tot hazul.
Cei care vor safe driving le recomand cu caldura trenul sau avionul.

p.s. Uitati-va pe A2. In doua saptamani de la deschidere parapetii de protectie erau strambi deja de la impacte. Soferii tip kamikadze nu au nevoie de autostrada, ci de educatie. Ei pot omori si in parcare la fel de bine.
*



Autostrada are in primul rand un scop functional, nu turistic. Eu n-am auzit inca pe nimeni sa mearga sa viziteze o autostrada, "sa se dea" pe ea fiindca e fain peisaju'.
Si in Germania (sau orice alta tara cu infrastructura bine pusa la punct), exista si alte drumuri inafara de autostrazi, iar turistii pot alege alte trasee daca vor sa admire peisaje.
Tu generalizezi o opinie personala. Si faci rau. Nu toti parcurg aceleasi trasee cu tine, iar daca le parcurg, nu e musai s-o faca in acelasi scop. Daca o sa intelegi asta, o sa intelegi si de ce exista pe lumea asta lucruri inutile tie.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 14 Jan 2013, 10:02
Post #40


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




Strict de A3 discutand, pana nu se rezolva si intrarea in bucuresti nu este o alternativa ok. Parcurgerea oricarei bucati de centura (de la tunari sau de la afumati) pentru a accede pe A3 anuleaza orice avantaj "timp".
Dupa ce vor face acel pod peste centura, mai discutam.

Consumul? Teoretic e mai mic pe DN1. Nu am testat, la nici una din masinile mele nu e relevanta diferenta...


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 14 Jan 2013, 10:15
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




QUOTE(vallixx @ 14 Jan 2013, 00:05)

Consider ca la aproape toate capitolele, autostrada este mult mai avantajoasa decat un drum national.
*



Asa am zis si eu dupa ce m-a luat radarul pe DN. Si asa zic si de-acum incolo. Voi alege autostrada. Ca timp si bani nu vad vreun avantaj (sunt totusi cateva zeci de km), doar siguranta. Ce nu imi place mie la autostrada e ca ma plictisesc dupa 10 km si ma ia somnul iar in conditii de drum neprielnice accidentele implica mai mult de 2 masini, pt ca unii nu sesizeaza viteza reala pt ca nu sunt prea multe repere.



--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 14 Jan 2013, 11:41
Post #42


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




si pe autostrada te ia radaru la fel de usor. dupa ce-au dat drumu la A3, au facut doo chestii:
1. au pus limita de 100 la ora
2. au pus radare.
rezultatu' il stiti toti.

mie mi-ar placea sa ma uit pa harta romaniei si sa vad cum e la nemti: numa autostrazi. sau macar orasele resedinta de judet sa fie legate intre ele de autostrazi.
da' la noi e autostrada intre turda si gilau. adica intre nicaieri si niciunde.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 14 Jan 2013, 18:52
Post #43


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Despre asta vorbesc. Decat asa, eu unul prefer niste drumuri DN dupa cum am ai spus. Adica terasate pentru pietoni si biciclisti, inaltat terasamentul pentru o mai buna siguranta impotriva inundatiei si inzapezirilor, luminate chiar si in exteriorul localitatilor. Si bani ar mai si ramane.

Fara a jigni aici pe nimeni, datorita unor deficiente majore de mentalitate, foarte multi oameni se vor in comparatie cu nemtii doar la masini si autostrazi. Mentalitati care ne fac vulnerabili. Tot ei sunt cei care considera autoritatile vinovate pentru moartea celor in cazul huidu, si nu pe cel care, dintr-o dovada de cinism si vanitate a depasit pe linie continua un logan, zicandu-si in barba probabil cat de ratat este ala din fata cu loganul fata de el cu ML.

Cele mai frumoase drumuri din europa nu sunt autostrazi. Sunt sosele nationale pe 2 sau trei benzi. Cine isi doreste asa de mult autostrada ori este navetist, ori nu a iesit afara din tara sa vada cat de plictisitor este sa conduci pe una.

Intre un drum national de calitate spre munte si o autostrada as alege un drum national. Cat noi mai vorbim si ne mai stresam pe aici, din pacate unii doar vor lua bani cu nemiluita pentru autostrazi inutile si pe care nu le vor face nciodata si noi vom folosi un DN 1 prost si nesigur. Cand, cu putina decenta din partea conducatorilor ar baga autostrazile lor in rect constructorilor si cu cele 15 mil de euro pe km cat se cheltuiesc ar aranja drumurile existente in totalitate in un an sau doi. Cand si unii de pe aici vor intelege aspectul asta, probabil va fi prea tarziu. Deja vom avea o tara cu rebuturi de autostrazi pe care nu va circula nimeni decat cei care fac din cruise control o placere de a conduce.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 14 Jan 2013, 20:07
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Drum bun pe DN1 de la B pana la CJ!

Ce dracu vorbiti aici despre plictiseala de a merge pe autostrada? Vreau sa ajung repede si in siguranta din A in B. Merg pe DN1 sau pe A3? Grea alegere, intr-adevar.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 14 Jan 2013, 21:59
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu nu inteleg de ce naiba ne certam pentru o bucata de asfalt de 60 de km. Momentan n-are nici o utilitate, la fel cum n-avea nici o utilitate A2 cand se termina la Lehliu. Dupa aceea, cand ajungea la Drajna, a devenit utila pentru ialomiteni, galateni si braileni, si, mai apoi, cand a ajuns la Constanta, s-a schimbat treaba. Durerea cea mare era ca, daca stiai in 2005 ca va fi gata complet de-abia 7 ani mai tarziu, iti puneai mainile-n cap.

Asadar, voi spune de A3 ca e utila atunci cand ma va duce direct pana la Brasov. Si, in plus, nu doar pentru mine, dar nu vor mai trece camioanele prin centrul statiunilor TURISTICE, cum ma chinuiam sa traversez strada la Predeal ca sa ma duc pe partia de ski.
Acum, ca evit pietonul ce putea sa-mi sara in fata la Tancabesti, nu-i bai, altul poate sa-i ia locul la Comarnic, Busteni, etc. Si tot aia e.

This post has been edited by Laurentziu83: 14 Jan 2013, 22:02


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 15 Jan 2013, 00:11
Post #46


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(PhilipMorris @ 14 Jan 2013, 18:52)
Tot ei sunt cei care considera autoritatile vinovate pentru moartea celor in cazul huidu, si nu pe cel care, dintr-o dovada de cinism si vanitate a depasit pe linie continua un logan,  zicandu-si in barba probabil cat de ratat este ala din fata cu loganul fata de el cu ML.
*


Huidu a avut partea lui mare de vina pentru acel accident, dar ia sa-ti prezint situatia in procente, poate te prinzi.

Sa zicem ca de la Bucuresti la Brasov ar fi existat o autostrada. Exista macar 50% sanse ca Huidu sa o fi luat pe acolo. Poate ca nu era interesat de frumusetile patriei si ar fi fost doar interesat sa ajunga repede, sa-i dea goarna la MeLeu si sa nu stea dupa toti "Loganarii".
Daca o lua pe autostrada, nu prea avea cum sa zboare cu masina pe contrasens, indiferent ce tampenie ar fi facut. In cel mai rau caz sarea cu ea in sant si daca ghinionul era maxim mai lua si pe altul cu el prin aratura. Oricum ar fi fost era mai putin periculos decat un impact frontal.

Din asta deduc ca existau macar 50% sanse ca aceia pe care i-a trimis el direct la Doamne Doamne, sa fi ajuns tot acolo dar niste ani mai tarziu.

Sau sa zicem ca ma duc in weekend la mare. Pe drumul vechi fac 4 ore si admir frumusetile patriei.
Bun, frumos, totul OK.

Data viitoare consider ca am vazut deja frumusetile patriei, asa ca prefer sa o iau pe un drum pe care merg constant si legal cu 130, fac drumul in 2 ore iar cele pe care le-am salvat prefer sa le petrec pe plaja savurand alte "frumseti ale patriei" wub.gif sau sa fiu cu o berica la o terasa pe malu' marii sau la un cocktail cu umbreluta si felie de portocala.
Si totodata as vrea sa nu vina de pe contrasens Gigel cu TIR-ul, sau nea Vasilica care a stat pana la 3 dimineata cu nashu si cu varu' Costel la beute, dupa care inconstient fiind s-a urcat la volan ca-l astepta Maricia lu' Fleasca sa-l ia la camp la plivit.

Tot nu pricepi?
Nu spune nimeni ca nu ar fi extrem de util ca DN-urile din toata tara sa fie iluminate si terasate.
Din contra, ar fi exceptional. Doar ca nu toata lumea prefera sa vada patria. Sau poate nu vor s-o vada de fiecare data cand fac acelasi drum. Poate unii nu vor decat sa ajunga repede unde au nevoie fara sa fie neaparat navetisti. Doar pentru ca tu preferi DN-urile, asta nu inseamna ca nu avem nevoie de autostrazi.

Ca la noi e bataie de joc si banii se fura, nu mai este problema autostrazilor, ci a oamenilor.
Crezi ca daca n-ar fi fost facute A2 si A3, plus bucata aia de nicaieri pana niciunde, banii aia ar fi fost folositi la modernizarea DN-urilor? Eu ma indoiesc.
Crezi ca este vina autostrazilor faptul ca DN-urile sunt varza?


Laurentiu: nu ne certam, doar incerc sa explic ca generalizarea nu este buna.

La fel si tu, zici ca daca eviti pietonul nu-i bai.
Da, nu-i bai, dar daca se intampla dintr-o mie de situatii, una singura in care dintr-un motiv oarecare nu ai putut sa-l eviti si l-ai imprastiat? Tot nu e bai?

Daca insa ai avea ocazia sa o iei pe un drum pe care sa nu dai de pietoni, n-ar fi mai fain?

O fi plictisitor pe autostrada, dar daca faci DN1 de 100 de ori, nu devine si el plictisitor a 101-a oara?

This post has been edited by vallixx: 15 Jan 2013, 00:17


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 15 Jan 2013, 05:04
Post #47


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




daca il faci de 100 de ori te numesti navetist.
Autostrazile sunt bune, nu au de ce sa faca rau. Asta daca am fi sa zic la saturatie cu drumurile si nu mai avem ce face la ele. Nu le vad insa necesare atata vreme cat noi inca detinem masini in medie de 1200 de euro bucata la nivel de tara.
Nu sunt usor de convins in general, asa ca nu sunt nici de data asta.
Valixxx, sunt convins ca tu consideri ca autostrazile ar ajuta mult infrastructura tarii.
Adica o autostrada intre bacau si sibiu, bucuresti si suceava, bucuresti timisoara. Dar cata vreme ele se fac intre bucuresti si constanta si bucuresti si brasov, lasa-ma sa cred ca pentru concediu chiar nu am nevoie de o autostrada.
Sper ca m-am facut inteles fara sa te mai enervez.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 15 Jan 2013, 08:06
Post #48


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Deci daca detinem masini mai ieftine ca-n alte tari, desi sincer nu stiu de unde ai scos media de 1200 euro, inseamna ca ti s-ar parea logic sa nici nu avem pe unde civilizat merge cu ele.

Autostrada Bucuresti - Constanta....o porcarie fara sens, nu trebuia facuta, este complet inutila.
Numai navetistii o folosesc.

De fapt, daca stau sa ma gandesc, daca tot avem drumuri praf, de ce dracu mai mergem cu masina pe ele, caruta ce are? Te duce din A in B, nu costa benzina, vinieta, revizii ci o mana de fan calului sau cailor. In plus merge mai incet, nu iei radarul, ai timp mai mult sa admiri patria, daca vine alta caruta pe contrasens nu e bai chiar atat de mare., daca carutasul e beat nu-i bai ca evita calul, poti sa pui si muzica in ea, nu tre sa dai examen pentru permis.......

In definitiv Mos Craciun bate toata lumea intr-o singura noapte. Si o sanie cu reni nu e atat de diferita decat o caruta cu cai.

Da, am inteles punctul tau de vedere....si chair nu m-am enervat.
M-am amuzat copios. Drumuri bune it urez!

This post has been edited by vallixx: 15 Jan 2013, 08:06


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 15 Jan 2013, 12:29
Post #49


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




te amuzi cam din putin. Sunt satul de ifose de capitala cum sunt ouale de nadragi. Da-i o raita pe autostrazile tarii si bucura-te de infrastructura ca la nemti. Sau mai bine, da-i pe cruise control si da o raita pana la constanta, ca doar ai autostrada. Intoarce-te pe la Pitesti si spune-mi cate orgasme ai avut. Sper sa nu imi iau un warn, dar nu pot sa nu iti dau restul la atata determinare. Zici ca eu ma opun autostrazilor tale, de aia nu le ai.

This post has been edited by PhilipMorris: 15 Jan 2013, 12:36


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 15 Jan 2013, 12:42
Post #50


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(vallixx @ 15 Jan 2013, 00:11)
Si totodata as vrea sa nu vina de pe contrasens Gigel cu TIR-ul
*



Pai colegu' eu vad treaba asa (n-am citit topicul, poate ideea asta a mai fost spusa):

Eu as face autostrazi DOAR pentru TIR-uri sau transport de marfa. Statul nu castiga prea mult de pe urma ta, ca vezi patria. Rovigneta e vax pentru el, in cel mai bun caz merge de-o spaga la vreun asfaltangiu. Grosul taxelor iese de la firmele transportatoare, care dau impuls economiei. Daca nu avem transport, nu avem nici economie si cum CFR-ul e pe butuci, ramane alternativa autostrazilor. De ce n-au venit multi investitori in romania ? Ca nu avem infrastructura. Cea mai mare greseala e constructia autostrazilor intre atractii turistice. Nu foloseste la nimic.

This post has been edited by Tamango: 15 Jan 2013, 12:42


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 15 Jan 2013, 13:18
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




Daca vorbim de utilitate A2 este utila, dar nu neaparat dpdv turistic. Doar daca ne gandim la Renault care trebuie sa faca livrari in port (folosind A1+A2), ori orice alt agent economic care importa/exporta prin port.


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 15 Jan 2013, 13:28
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE(centurion @ 12 Jan 2013, 16:17)
Autostrada este sfanta.
Din pacate, A3 nu ajunge inca unde trebuie, adica minim distanta B - BV. Nu mai spun de B - CJ.

<span class='edit'>12 Jan 2013, 17:18:</span>

Doar consumul conteaza pentru tine? Avantajele unei autostrazi nu conteaza? Atunci, cine te opreste sa mergi cu 80km/h si pe A3?
*



Conteaza f mult consumul mai conteza ca este mai lunga si cel mai mult conteza ca autostrada ma scoate total aiurea.

Cand o sa fie terminata probabil ca o sa fie o alternativa.

Parerea mea este ca mai bine se apucau de comarnic-bv decat sa arunce banii aiurea pe A3. De A3 nu era o prioritate.

This post has been edited by ncristi: 15 Jan 2013, 13:29


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 15 Jan 2013, 14:35
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




QUOTE(ncristi @ 15 Jan 2013, 13:28)

Parerea mea este ca mai bine se apucau de comarnic-bv decat sa arunce banii aiurea pe A3. De A3 nu era o prioritate.
*



Pai Comarnic-Brasov nu tot A3 e/va fi?


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 15 Jan 2013, 15:39
Post #54


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(PhilipMorris @ 15 Jan 2013, 12:29)
te amuzi cam din putin. Sunt satul de ifose de capitala cum sunt ouale de nadragi. Da-i o raita pe autostrazile tarii si bucura-te de infrastructura ca la nemti. Sau mai bine, da-i pe cruise control si da o raita pana la constanta, ca doar ai autostrada. Intoarce-te pe la Pitesti si spune-mi cate orgasme ai avut. Sper sa nu imi iau un warn, dar nu pot sa nu iti dau restul la atata determinare. Zici ca eu ma opun autostrazilor tale, de aia nu le ai.
*


N-am zis ca avem autostrazi ca la nemti, asa cum nici DN-uri ca la nemti n-avem.
Singurul lucru pe care l-am zis, dar pe care se pare ca tu nu-l pricepi, este acela ca doar pentru ca unii ca tine prefera DN-urile, asta nu inseamna ca nu avem nevoie de autostrazi.

Cruise control n-am, uita-te in semnatura. Cruise controlul la mine e picioru' drept.
Pana acum si-a facut treaba bine. Si am si bonus, stie sa traga si suturi in cur. smile.gif

Pentru orgasme n-am nevoie de autostrada, e suficient sa stau cu nevasta acasa.

As vrea sa ma duc pana la Constanta pe autostrada si sa revin pe la Pitesti, problema e ca intre Constanta si Pitesti am DN-uri si DJ-uri, pe care as face mergand legal vreo 3 zile. Iar de frumusetile patriei mi se cam rupe cand fac 400 de km in 8 ore cu medie de viteza 45 km/h.

Iar faza cu ifosele de capitala chiar n-am inteles-o, insa nu ma mai mira nimic.
Ti se pare ca ti-am vorbit intr-un anume fel pentru ca nu esti din Bucuresti?
Nici macar nu stiu de unde esti si sincer nici nu prea ma intereseaza.
Sa fii sanatos oriunde ai fi !

Singurul motiv pentru care ti-am vorbit mai ironic este acela ca esti fixist si ca ai argumente nerealiste. Zici ca tu n-ai face autostrazi ci ai face modernizarea DN-urilor. BUN, ce crezi tu ca ai putea sa le faci astfel incat sa le faci mai sigure si mai rapide. Doar terasare si iluminare?

Atata timp cat ai un drum cu o banda pe sens, linie continua inutila pe portiuni drepte, ce poti face cand prinzi in fata un TIR care te tine cu 40 km/h.
Sa-l depasesti n-ai loc si nici n-ai voie, cat timp sa stai sa admiri patria?

Vrei sa faci Bucuresti-Oradea si stii ca in felul asta faci 2 zile.....e normal?
Stii ca pana acolo treci prin 50 de sate....dar ai DN-ul terasat si iluminat....WOW.
Esti constient sper ca nu poti nici sa largesti toate drumurile cu o banda, nu?
Daca ai drumuri cu o banda, nu poti face nici delimitare intre sensuri prin parapeti, deci iar ai contrasens si ca atare alte probleme pe care pe autostrada nu le ai.

This post has been edited by vallixx: 15 Jan 2013, 15:56


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 13:42
Dacia