Turbina noua Laguna III, recomandari
![]() ![]() ![]() |
Turbina noua Laguna III, recomandari
Rastadac |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 January 17 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna III break
2008, 1,5 dCi
|
|||
dethave |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Salut!
Schimba service-ul,pentru inceput.Turbina se schimba pentru alte motive,nu pentru ca agata.Apoi cauta un service ce are mecanici capabili sa verifice jocurile axului si sa-ti spuna clar daca trebuie doar data jos si curatata sau trebuie intr-adevar schimbata turbina. |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
1. Schimbi service-ul sa mai auzi cel putin inca o parere;
2. Daca si alt service iti spune ca tot turbina este, ceea ce eu ma cam indoiesc, cauti o frma de reconditionari si le ceri un deviz de curatare/constatare sau de ce nu , chiar de revizie completa. Eu stiu ca o turbina cu defect pateste alte probleme si nu ce iti face tie. 3. O alta turbina si servori poti incerca la dezmembrari, dar cumva cu o garantie sa o iei, nu ca ti-ar face aceeasi problema, pentru ca nu are cum, dar macar sa stii ca nu e mai terminata decat a ta. Nu cred ca are ce sa se "curete", decat sa te curete la buzunar daca ceva nu functioneaza cum trebuie. Nu cred ca puteai perge subturat cu un 1.5 dCi cu o L3 ... asa ca acea curatare eu nu cred ca se va intampla si mai ales ca acea curatare poate fi facuta de un service specializat. Din cate stiu o reconditionare completa a turbinei de 1.5 este pe la 200-300 euro , ajungand si pana la 1500 lei, dar la 1500 lei are specificatiile uneia noi. Eu as suspecta niste senzori, 1-2 injectoare si de ce nu chiar FAP-ul. Cu regenerarile cum stai, cate grame ai in FAP ? Motorina de unde bagi ? O diagnoza ai facut ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#4
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Mergi in alta parte sa ti constate jocurile la turbine... daca sunt problem se reconditioneaza cu preturi cuprinse intre 1000 si 1500 lei cu garantie. La pretul asta se adauga manopera demontat/montat care mai este de vreo 300 lei.
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Verifica pilotajul turbo, vezi cum sta cu traseul de vacuum ... ca ce ti s intampla tie cam aia este cand este traseul de vacuum cu pierderi sau pilotajul dus ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Alxseb |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 5 October 12 ![]() |
Salut, dacă tot se vorbește de turbină, mă bag și eu. Ideea este următoarea: văzând mai multe tutoriale despre cum se poate curăța o turbină cu tot felul de soluții, am urmărit și cum funcționează geometria variabilă. Vă dați seama că am ieșit la mașină și am pus mâna să văd dacă nu cumva este blocată. Ce am descoperit: cu motorul oprit, tija culisează greu, adică trebuie să aplic o forță mare pentru a o mișca(ca și cum aș apăsa pe un arc tare), neajungând la opritor măcar. Cu motorul pornit, la relanti, este complet blocată și nu se mișcă deloc, probabil că așa și trebuie datorită presiunii. Întrebarea mea este dacă e normal comportamentul ei pentru că din ce am văzut în tutoriale, tija trebuie să se miște destul de liber și să aibă cursa până în opritor. E posibil oare să fie parțial blocată?
Am mai întrebat și eu în stânga și în dreapta și se pare că tija ajunge să se miște complet până în opritor doar dacă pompa de vacuum trage aerul din capsulă, desigur comandată de ecu. Cică dacă vrei să o verifici, dai capsula jos și fiind decuplată de pe tijă, geometria ar trebui să se miște liber fără să agațe nimic. 😉 Acum că m-am lămurit cu problema asta, ce soluții recomandați pentru curățarea turbinei fără demontare? Am văzut Revive, o soluție pe care o pulverizezi în admisie cu motorul pornit și cică ar face treabă bună. This post has been edited by Alxseb: 30 Mar 2019, 17:29 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2014, 1.5 dci, edc
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am vazut turbuna mea desfacuta bucati cand a bubuit: nu ai ce sa cureti la ea. Nu cred ca a ta difera mult de a mea ( ca murdarie ma refer) daca mergi si pe autostrada din cand in cand.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
pishky |
![]()
Post
#8
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
uite cu solutie din asta am curatat eu, merge bine, atat de bine ca am surprins ambreiajul in offside.
https://www.facebook.com/turbopro.ro/ |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
Vasile Dorian |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 9 May 22 ![]() |
Turbina ca să mearga bine la o anumita perioadă parte de evacuare trebuie curățită mecanic , niciodată altfel,nu va amăgiți,se dă turbina jos se demontează partea caldă cum este numita se scot toate piesele mobile pe care le poti scoate le cureți le pui la loc si verifici sa mearga usor fin parghia fara sa agațe si ai terminat,binenteles verifici atunci si jocul la ax nu trebuie sa aibă joc pe orizontală pe vertical cu o controlezi cand îi montată pe masina toate au daca are pe orizontala adică să tragi și să impingi inauntru de paleți și să miste inseamna ca saiba dintre lagare sa uzat si trebuie desfacut miezul ,si este nevoie de chit de reparatie care ii vreo 30 euro ,aia nui problema problema este ca trebuie să o echilibrezi acolo am avut eu probleme,am pilit paleți după cum am crezut, și agață o să pierzi putere cand acelerez in sarcina simti turbina ca fluieră nu tare da simți,asa ca am cumparat un miez echilibrat si doar al pus atmisia si evacuarea pe ia si acu merge brici miezul o fost 120 euro.
|
--------------------
Renault
Laguna
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 09:32 |