Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Prioritati reparatii

thenamelessjohn
post 18 Dec 2012, 00:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 December 12
From: Bucuresti




Hello! Bine v-am gasit!

Am un Megane 2 din 2005 101CP, 1.5 dci. Am fost la o verificare de rutina si mi-au gasit urmatoarele probleme:

1. bascule stanga dreapta
2. cablaj motor(e o mufa sub capac motor cu 4 cabluri in ea care e dezizolata) + cablaj masa(s-a dus un pic izolatia unde se freaca de capac motor
3. bieleta anti-cuplu
4. simeringuri diferential(ce-s astea?)
5. 4 bujii
6. etansat cutie viteze(pierde un pic de ulei)
7. kit accesorii + distributie(destul de vechi, cam crapate)
8. demaror(porneste okay, dar cu un suierat la final)

Avand in vedere ca se apropie si ITPul care ar fi prioritatile de reparat(famelie mare, renumerație mică, după buget...)? Si la ce se refera etansat cutie de viteze, ca ma cam sperie cum suna chestia asta?

Thanks,
Adi



--------------------
Renault Megane Hatch 1.5dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 18 Dec 2012, 01:08
Post #2


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




Toate sunt importante, dar... cum ai spus si tu totul este in functie de REMUNERATIE.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thenamelessjohn
post 18 Dec 2012, 02:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 December 12
From: Bucuresti




Okay, okay, am inteles... am citat si eu cum a scris Caragiale tongue.gif .
Ca remuneratie ar fi vreo 1200-1500 ron pentru piese si manopera.

Eu inclin spre distributie si accesorii si daca mai ramane ceva pt cutia de viteze. Sa trec cutia pe primul loc?

Multumesc,
Adrian


--------------------
Renault Megane Hatch 1.5dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius36ro
post 18 Dec 2012, 08:56
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 21 September 09
From: Suceava




Parerea mea e ca ce tine de directie e f important(pe langa faptul ca bucse sau articulatii duse fac zgomot destul de urat).
Un scurtcircuit nu cred ca ti-ai dori.
Simeringurile sunt garniturile care etanseaza axul planetarei in carcasa cutiei de viteze. Cutia, daca nu a fost desfacuta niciodata, nu cred ca nu e etansa. Pe la simeringuri curga uleiul. Pt inlocuire trebuie scoase planetarele.
Bieleta anticuplu e pozitionata langa catalizator si tine motorul sa nu oscileze inainte-inapoi.
Distributia e f importanta. Daca se rupe cureaua, ai toate sansele sa indoi supape sau chiar sa spargi pistoane. La 1.9 dci se schimba: cea originala la 120000 km, si dupa aia la fiecare 60000km. Cu kitul de distributie se schimba si pompa de apa(aceasta e angrenata de curea).
Bujiile au rol de a usura pornirea la temperaturi scazute, fiind doar niste rezistente care incalzesc camera de ardere.
Ce este mai impotrant, ramane la latitudiea fiecaruia.


--------------------
Renault Megane II 1.9 dci 88 kW 2003 Grantour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thenamelessjohn
post 18 Dec 2012, 09:24
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 December 12
From: Bucuresti




Perfect! Am inteles acum.
Cam ciudat in ceea ce priveste cutia de viteze, eu nu am umblat la ea niciodata, dar masina a avut mai multi proprietari.

Am sa raman la planul original cu distributia si cutia de viteze mai intai, urmand sa le fac incet si pe celelalte.

Multumesc @marius36ro!
Adi


--------------------
Renault Megane Hatch 1.5dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Dec 2012, 09:26
Post #6


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(thenamelessjohn @ 18 Dec 2012, 01:34)
1. bascule stanga dreapta
2. cablaj motor(e o mufa sub capac motor cu 4 cabluri in ea care e dezizolata) + cablaj masa(s-a dus un pic izolatia unde se freaca de capac motor
3. bieleta anti-cuplu
4. simeringuri diferential(ce-s astea?)
5. 4 bujii
6. etansat cutie viteze(pierde un pic de ulei)
7. kit accesorii + distributie(destul de vechi, cam crapate)
8. demaror(porneste okay, dar cu un suierat la final)

Pe primul loc este problema no.2
Urmeaza no.7...ca urgenta imediata.
Restul sunt ....maruntis ca importanta imediata(basculele exclusiv).
Defectul de bujii la DCI este omniprezent si nu reprezinta o prioritate-masina porneste si functioneaza si cu bujiile arse.
La cutie trebuie constatat exact daca pierderea este minora cu un nou nivel de ulei e OK.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thenamelessjohn
post 18 Dec 2012, 11:53
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 December 12
From: Bucuresti




Mersi @espacern!

De ce este 2. asa important? Eu am izolat, zic eu, destul de bine firele alea 4 din mufa(atat individual cat si toate pe urma)... sunt niste fire galben, verde, albastru, negru cred, intr-o mufa dreptunghiulara. Cata vreme nu spal motorul nu vad de ce ar face vreun scurt.

Stiu de bujii, masina pleaca fara nici o problema.

Multumesc din nou,
Adrian

This post has been edited by thenamelessjohn: 18 Dec 2012, 15:00


--------------------
Renault Megane Hatch 1.5dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alt_radu
post 18 Dec 2012, 20:12
Post #8


Băgător de seamă ...


Group: Members
Posts: 261
Joined: 15 May 11
From: Bucuresti




Cum au mai spus si altii:
Prioritate 1: Distributie - daca se rupe o sa te usture rau de tot la buzunar
Prioritate 2: Cablaje, nici nu vrei sa stii ce probleme poate face electrica, vorbeste cu un electrician sa aflii exact ce rol au cablurile si daca improvizatia a fost facuta cum trebuie
Daca faci ITP in curand ar trebui sa ai in vedere basculele ...
La cutie daca pierzi putin mai merge daca ai pierderi mari (aici ma refer si la simeringuri) ...


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5dCi - B-XXX-JIE 2005
Faceti motorina cat vreti ca eu tot de 50 Ron alimentez.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gxi_ali
post 21 Dec 2012, 11:38
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 8 May 10




Parerea mea e sa scapi cat mai repede de ea, asa au inceput problemele si la mine dar pe injectie am schimbat prima data senzorul de turatie, apoi senzorul de pe volanta, apoi am spalat pompa de injectie dupa care am schimbat-o, si luni mi-au zis ca trebuie sa schimb injectoarele si cred ei ca si ceva cablaje pe partea electrica de la injectoare, findca pe tester apare si o problema electrica. Masina am cumparat-o second si de cand am luat-o am avut numai probleme.
Sper sa nu fii si u in aceasi situatie ca mine dar si baiatul de la reprezentanta reno mi-a zis ca daca intri in instalatia electrica pana nu o schimbi toata nu sunt mari sansa de reusita(dar sunt) eu am schimbat si UCH-ul nu imi mai pornea de la buton(nu dadea comanda la electromotor) pana l-am schimbat o porneam cu fir de la electromotor la baterie...s.s.m.d.p. mu imi ajunge o pagina sa spun cat de multumit sunt de RENO cu tot cu meseriasii ei.

This post has been edited by gxi_ali: 21 Dec 2012, 11:39


--------------------
renault renault - vl-06-aaa megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STALEX2004
post 21 Dec 2012, 11:51
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




nu e chiar asa.probabil ca ai dat mai putini bani pe ea si....probabil ca pretul a fost principalul criteriu cand ai cumparat-o.sa o dai la teapa, parerea mea e sa nu te risti ca poate dai de unul cu un neuron obosit, care vine peste 2 saptamani la tine si te tavaleste ca i-ai dat teapa.in fine...nu va obliga nimeni sa va duceti la renault sa faceti reparatiile;poti cauta un service capabil sa faca asa ceva(daca sunteti din bucuresti este un service la podul constanta, pe strada dornei;se ocupa numai de motoare diesel si in special cele de renault)si nu te mai jegmaneste nimeni.a mea a stat pe bara un an de zile; cand am luat-o nu scotea un zgomot, iar dupa o luna troncanea ca ultima dacie...am schimbat ce era de schimbat si aia a fost, dar primul criteriu in a alege masina a fost starea ei generala si km reali+an.bafta


--------------------
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thenamelessjohn
post 21 Dec 2012, 12:18
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 December 12
From: Bucuresti




Multumesc de raspunsuri @gxi_ali si @STALEX2004!

O masina mai noua ar fi faina, dar din pacate nu mi-o pot permite si am nevoie de masina. Asadar nu am alta cale decat sa o repar pe asta...

Am vazut pe aici pe forum cateva serviceuri(sau mecanici particulari), care fac si reparatii si aduc si piese la pret de producator(mai ieftine). Am sa o repar la ei.

Daca aveti recomandari, atat pt mecanici buni cat si pt cei de evitat, eu va ascult.

Weekend placut,
Adrian

Moderator edit: reclama te rog sa o faci in alta parte nu pe aria tehnica. Recomandarea unui anume mecanic o faceti pe PM daca tot vreti.
Multumesc!

Scuze, nu am vrut sa fac reclama. Am dat doar un exemplu sa vad daca sare cineva ca e okay sau nu este.

This post has been edited by thenamelessjohn: 21 Dec 2012, 13:39


--------------------
Renault Megane Hatch 1.5dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 24 Dec 2012, 11:52
Post #12


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




QUOTE(gxi_ali @ 21 Dec 2012, 11:38)
Parerea mea e sa scapi cat mai repede de ea, asa au inceput problemele
*


Tipic romanesc mad.gif cum incep problemele vinzi masina...


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autonicu
post 24 Dec 2012, 16:22
Post #13


AUTONICU & COSTI SERVICE


Group: Members
Posts: 698
Joined: 8 January 09




Nu are de ce sa vanda masina...Acum la articulatie mai are sa schimbe amortizoarele pt. ca au un inceput de scurgere si este beton masina din punctu asta de vedere, mai are distributia , ulei filtre si e ca noua.


--------------------
RENAULT MEGANE II 2006
http://www.reno.ro/-t253292.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thenamelessjohn
post 24 Dec 2012, 22:01
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 18 December 12
From: Bucuresti




Am schimbat caseta directie, bucsi si pivoti bascule, bucsi cadru motor, bielete anti-ruliu, bucsi spate si bieleta anticuplu...

La cutia de viteze scurgerea pare a fi destul de mica - am sa o las asa la sfatul mecanicului si doar sa completez din an in an.

Am pus la loc si becul proiectorului dreapta fata(era cazut inauntru, dar functional). smile.gif A prins bine cand am plecat pe autostrada si am dat de ceata.

Cum a venit Craciunul nu am mai gasit sa fac geometria la roti... asta e urmatorul punct pe TODO list. Plus distributia si consumabilele(ulei, filtre). Dar astea poate la urmatorul salariu.

Multumesc Nicu pentru ajutor!

Sarbatori Fericite!
Adrian


--------------------
Renault Megane Hatch 1.5dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 25 Dec 2012, 18:55
Post #15


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




NU lasa distributia.

Daca te lasa ea, o sa iti iei alt motor...


Sarbatori fericite !


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gxi_ali
post 26 Dec 2012, 00:01
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 8 May 10




STALEX2004! bani am dat destul de multi pe ea de cautat 2 luni am cautat-o m-a pacalit ala care mi-a dat-o iar eu am vandut-o cu fisa de tester primita de la renault din vl. i-am zis omului care cred cei de la reno care ar fi problemele masinii iar el a ras de mine si mi-a zis daca te iei dupa astia de la reprezentanta schimbi jumate din masin. Sarbatori fericite si multi km. fara incidente


nonic Probleme am avut de la inceput de cand am cumparat masina am luat-o de l-a un baiat din Pitesti iar dupa 20 de km. in timp ce urcam Dealul Negru mi-a aparut Injection Fault si s-a oprit in mers, A pornit la a 3 cheie si S.S.M.D.P. 2 ani si 7 luni de nervi bani investiti in ea......iar pretul de achizitie al masinii a fost de 4200 E An 2003 motor 1,5 DCI cred ca singura problema a fost ca am cautat-o 2 luni de zile si am gasit-o pe cea mai buna. Nu mai spun de frumoasele experiente cand s-a oprit pe A1 in vara(platforma) si pe auostrada din Ungaria acum 7 zile... eu sotia si 2 copii unul de 2 ani iar altul de 5....Si cand am plecat spre Italia am plecat cu garantia verbala a celor de la RENO ca pot sa ma duc linistit...vorba maica-mi mai bine plecai cu Tico al meu ca ajungeai si te si intorceai sigur

This post has been edited by gxi_ali: 26 Dec 2012, 00:15


--------------------
renault renault - vl-06-aaa megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 26 Dec 2012, 00:27
Post #17


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




Imi pare rau sa aud asta dar daca ai o masina ''tinuta din scurt'' si bine ingrijita nu ai probleme, si eu am fost cu masina prin Europa destul de mult dar de fiecare data ii faceam o verificare inainte de plecare si nu am avut nicio problema cu masina.

Pentru ca si tu ai cumparat o masina de la cineva care a gandit '' incepe sa pice sa scap repede de ea'' cred ca sti ce simte cumparatorul dupa achizitie si de aceea urasc acest stil de gandire! Nu am avut astfel de experienta si nici nu ii dorec nimanui.

Craciun fericit!


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 26 Dec 2012, 12:50
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




Toate reperele sunt importante in reparatia unui automobil


--------------------
renault captur - B-21- .... 0,9 tce 90 cp
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 26 Dec 2012, 19:50
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(STALEX2004 @ 21 Dec 2012, 11:51)
nu e chiar asa.probabil ca ai dat mai putini bani pe ea si....probabil ca pretul a fost principalul criteriu cand ai cumparat-o.sa o dai la teapa, .....
*



Mi-ai luat vorba din gura...


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Dec 2012, 20:01
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




La 1000 de euro rezolvi toate problemele alea, si o faci boboc. Tot e mai buna decat sa iei una cu 2000 de euro peste pretul pietei laudata ca boboc.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autonicu
post 26 Dec 2012, 20:22
Post #21


AUTONICU & COSTI SERVICE


Group: Members
Posts: 698
Joined: 8 January 09




Si alta mai scumpa tot trebuie sai schimbi uleiu si toate filtrele si distributia pt. siguranta ta...la articulatie este imposibil la megan la 40-50 k sa nu aiba ceva pe drumurile patriei....

This post has been edited by autonicu: 26 Dec 2012, 20:26


--------------------
RENAULT MEGANE II 2006
http://www.reno.ro/-t253292.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 27 Dec 2012, 08:22
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(argon @ 26 Dec 2012, 20:01)
La 1000 de euro rezolvi toate problemele alea, si o faci boboc.  Tot e mai buna decat sa iei una cu 2000 de euro peste pretul pietei laudata ca boboc.
*



inteleg unde bati....
eu am luat-o super ok masina (avea 2 ani jumate) si tot am bagat 2.500 eur in ea ca sa fie nu .... boboc, ci ca noua.
de aceea, "m'antelegi frate"....


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 27 Dec 2012, 08:26
Post #23


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(autonicu @ 26 Dec 2012, 20:22)
la articulatie este imposibil la megan la 40-50 k sa nu aiba ceva pe drumurile patriei....
*


Ce sa aiba? huh.gif Daca mergi ca bou' cu ea da, atunci o termini, dar asta e valabil si la alte masini pe drumurile noastre...


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autonicu
post 27 Dec 2012, 19:07
Post #24


AUTONICU & COSTI SERVICE


Group: Members
Posts: 698
Joined: 8 January 09




O masina care merge pe drumurile din Romania peste 40000, 50000 km. incepe sa aiba probleme, mai ales acele masini care circula foarte mult in oras, este valabil in primu rand de meganul 2, este o masina frumoasa dar cam slabuta in articulatie, nu se compara cu masinile germane, le cade bucsile de cadru motor chiar de la km. astia dar multi nici nu stiu ca le au stricate, merg cu ele pana se duc de tot si din cauza lor se strica si restul articulatiei.

This post has been edited by autonicu: 28 Dec 2012, 09:39


--------------------
RENAULT MEGANE II 2006
http://www.reno.ro/-t253292.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 28 Dec 2012, 07:54
Post #25


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Deci sa inteleg ca daca masina mea la kilometrii aia, facuti majoritatea in Romania, nu are probleme de genul asta, este mai speciala?

This post has been edited by Hack: 28 Dec 2012, 07:54


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autonicu
post 28 Dec 2012, 09:14
Post #26


AUTONICU & COSTI SERVICE


Group: Members
Posts: 698
Joined: 8 January 09




Esti norocos s-a mers elegant cu masina, am mai vazut masini care au km. multi si este ok. un exemplu este masina colegului de forum lucien masina avea 125 000 km cand s-a umblat la ea.
Pe scurt :
1. Reclamatia - defectiune pompa ambreiaj si instabilitate pe ud ( in special )
2. Facut constatare - ambreiaj de inlocuit ( kit complet , fara volanta dubla; bucsi jug motor de inlocuit cu banuiala de bucsi punte spate rupte/uzate )
3. Imediat dupa constatare - inlocuit pe loc bucsile jug motor ( cost 250 piese+100 montaj - timp inlocuire 1 h ) si programare inlocuire celelalte
4. Conform cu programarea - Inlocuire kit complet ambreiaj (placa+disc+rulment de presiune si pompa de ambreiaj - pret diferit pentru tipul de motorizare/cutie viteze )
5. Revenit peste o saptamana - Inlocuit bucsi punte spate ( 400 lei montaj inclus)
6. Masina are 125 000 km ( si acum merge - aproape - ca noua)


--------------------
RENAULT MEGANE II 2006
http://www.reno.ro/-t253292.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany75
post 30 Dec 2012, 03:46
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 18 November 12




Distributia as fii facut-o prima, revizia ulei filtre, motorul daca se strica face ravagi la buget.


--------------------
Renault Megan - b 75 dny 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 23:40
Dacia