Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

103 Pages « < 62 63 64 65 66 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

De iarna...., cauciucuri si dotari de iarna

adi_ar
post 15 Jan 2008, 16:34
Post #1891


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




ASR, ESP - explicatii


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
94 aln
post 15 Jan 2008, 17:21
Post #1892


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 24 March 07




ABS
Sistemul de antiblocare al rotilor – Cu ajutorul senzorilor inductivi, calculatorul ABS, înregistrează viteza de rotație al roților, dacă o roată tinde să se blocheze forta de frânare va fi scazuta până când alunecarea este anihilată.

ASR
Sistemul de reglarea a fortei de tractiune – reduce momentul de rotație al motorului în cazul in care, la demaraj, roțile tind sa patineze, astfel asigurand o aderență mai bună pe drumurile cu aderenta scazuta, nisip-zapada-gheata. Dacă o roata începe să patineze, calculatorul motorului reduce sistematic cantitatea de combustibil injectat, lucru prin care puterea motorului, si cu aceasta forța de tractiune care trebuie transmisă, se reduce.

EBV
Distribuția electronică a forței de frânare. La autovehiculele cu tractiune față, partea din fața este mai grea decât partea din spate, astfel încât în cazul acționării frânelor, centrul de greutate al autovehiculului se deplasează spre față. Prin aceasta aderenta la rotile spate scade simtitor si rotile tind sa se blocheze. Prin distributia forței de frânare, franarea automobilului se realizeaza mai eficient, iar fenomenul de blocare al rotilor este inlaturat.

EDS
Blocarea electronică a diferențialului. Dacă o roată motoare pierde aderenta, in conditii grele de deplasare, inpiedicand deplasarea autovehiculului, printr-o forta de frânare definită, roata fara aderenta este frânată, astfel forta de tractiune asupra roții se deviază catre roata cu aderență mai bună, permitand deplasarea .

ESP
Program electronic de asigurare a stabilității. Cu ajutorul ESP-ului se poate crește capacitatea de control asupra autovehiculului în situațiile limită ale dinamicii de deplasare. De exemplu, în cazul curbelor luate prea rapid. ESP-ul extinde funcția ABS si reduce pericolul de derapare, în orice condiții ale carosabilului. Prin intervenția punctuală asupra managementului motorului și asupra frânelor, ESP-ul împiedică o posibilă derapare a autovehiculului. ESP-ul actioneaza în întreg domeniul de viteze și se cuplează automat la fiecare pornire a motorului. Acest sistem poate fi cuplat și decuplat în caz de necesitate, prin apăsarea tastei ESP. Dacă ESP-ul este decuplat, lampa de control este aprinsă în permanență. Acest lucru este însă recomandat numai în cazul rularii cu lanțuri de zăpadă și în cazul suprafețelor de rulare afanate, necompacte de exemplu zăpadă , nisip, pietris.

MSR
Reglarea momentului de rotatie al motorului. Acesta funcție este integrata în sistemul Traction Control (TCS). Dacă pe o suprafață carosabilă cu polei sau gheață se decelereaza brusc sau se trece într-o treapta de viteză inferioară, are loc o alunecare a roților motoare. MSR-ul înregistrează acest lucru prin senzorii sistemului antiblocare și stabilizeaza, printr-o ridicare dirijată a turatiei motorului, starea autovehiculului.

sursa : http://www.skoda.ro/


--------------------
renault megane sedan 2 - RO 2007/euro 4; 1,6/16V benzina/greege/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 15 Jan 2008, 17:21
Post #1893


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Habar nu am daca exista ASR pe tractoras!Oricum, in conditii de partie nu urca..O sa incerc sa o senilez


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugen67
post 15 Jan 2008, 18:04
Post #1894


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 December 07




as vrea sa va intreb daca ati incercat sa porniti ac ,daca afara sunt sub 0 grade ?eu am incercat si nu vrea sa porneasca decit ventilatorul,nu si compresorul,ptr ca atunci cand a pornit se simte si se vede in ceasul de turometru.au existat si perioade cind a pornit dar am simtit imediat cu s-a decuplat singur.va rog sa-mi spuneti daca amai patit cineva asa ceva si daca atunci este un lucru grav?va multumesc ptr.raspunsul vostru.eugen 67


--------------------
renault megane II 2005sedane1,5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 15 Jan 2008, 18:29
Post #1895


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




multumesc pt raspunsurile despre ASR-insa eu stiam ce inseamna abrevierile..va intreb pt un raspuns concret: ASR pe megane???


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pit-bull
post 15 Jan 2008, 18:41
Post #1896


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.182
Joined: 9 October 05
From: Banat




Nu se specifica niciunde despre ASR la megane, am mers cu masina pe toate conditiile de drum si parerea me ca nu are ASR!


--------------------
DACIA Solenza 2004 Confort
Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 15 Jan 2008, 19:27
Post #1897


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Daca ai ESP, automat ai si ASR. Daca nu... nu.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 16 Jan 2008, 09:43
Post #1898


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




multumesc de raspuns Manuel.insa mai am o intrebare: uite ca eu stiu ca golf V urile de la mine de la servici au numai ASR, sunt absolut sigur ca nu au si ESP...
din ce stiu eu, e totusi o diferenta,nu ?in fisa de optionale Megane am gasit numai ESP(fara sa fie precizat ASR ul ca fiind inclus).asta nu inteleg.majoritatea imi spune ca ESP include ASR.bun, am inteles asta, da nu sunt sigur 100%.eu nu am oricum sad.gif, pt ca maria sa , RRo nu l oferea atunci ca optional.

ma opresc, ca sa nu fiu chiar de tot in afara topicului


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 16 Jan 2008, 09:52
Post #1899


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




pt la golf au ASR..standard...adeca controlul tractiuni...sa nu bagi ca fraieru talpa de fiecare data....sa iti derapeze rotili ...sau cel mai bun exemplu....cand o roata e pe gheata si una pe asfalt..toata puterea este transmisa electronic rotii cu aderenta (asfalt)......iar ESP controlul traiectoriei...functioneaza impreuna cu ABS, ASR...si toata electronica sa tina masina pe o directie stabilita de volan..........adeca franeaza.....transfera puterea ...taie gazul....

inteles stimate coleg.....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymark
post 16 Jan 2008, 16:27
Post #1900


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 20 December 06
From: Bucuresti




QUOTE(eugen67 @ 15 Jan 2008, 19:04)
as vrea sa va intreb daca ati incercat sa porniti ac ,daca afara sunt sub 0 grade ?eu am incercat si nu vrea sa porneasca decit ventilatorul,nu si compresorul,ptr ca atunci cand a pornit se simte si se vede in ceasul de turometru.au existat si perioade cind a pornit dar am simtit imediat cu s-a decuplat singur.va rog sa-mi spuneti daca amai patit cineva asa ceva si daca atunci este un lucru grav?va multumesc ptr.raspunsul vostru.eugen 67
*



Iti aparea semnul "AC"? Cand au fost zapezile cele mari din Bucuresti porneam motorul si pana dadeam zapada jos de pe masina lasam pornit AC-ul. In 5 minute in masina era suficient de cald cald, semnn ca totusi AC-ul isi facea treaba, desi motorul nu era incalzit suficient (acul de la ulei era abia peste prima liniuta). Acul turmetrului statea undeva la 1000 de ture.


--------------------
Renault Megan Sedan 2.2 Confort Expression 1.5 dCi 100CP PH2 Feb. 2007
Vopsea metalizata/Full airbag/Clima/MP3 Player
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 16 Jan 2008, 18:16
Post #1901


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




QUOTE(b76bgaarh @ 16 Jan 2008, 09:52)
pt la golf au ASR..standard...adeca controlul tractiuni...sa nu bagi ca fraieru talpa de fiecare data....sa iti derapeze rotili ...sau cel mai bun exemplu....cand o roata e pe gheata si una pe asfalt..toata puterea este transmisa electronic rotii cu aderenta (asfalt)......iar ESP controlul traiectoriei...functioneaza impreuna cu ABS, ASR...si toata electronica sa tina masina pe o directie stabilita de volan..........adeca franeaza.....transfera puterea ...taie gazul....

inteles stimate coleg.....
*




da stimate coleg...intelesem dinainte faptul ca toata lumea imi da definitii blush.gif ...da nu spune nimeni concret despre ASR pe megane, nu definiti ce si cum, care e inclus ..
imi cer scuze, poate sunt eu mai incuiat. wacko.gif


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Jan 2008, 18:19
Post #1902


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




ASR-ul pe Megane exista doar impreuna cu ESP-ul. Punct.

16 Jan 2008, 18:20:
QUOTE(Manuel @ 15 Jan 2008, 19:27)
Daca ai ESP, automat ai si ASR. Daca nu... nu.
*



Dar pesemne ca esti mai incuiat sleep.gif

This post has been edited by ssilviu: 16 Jan 2008, 18:20


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cris77ro
post 16 Jan 2008, 21:57
Post #1903


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 14 December 07
From: Bucuresti




la megan iti dai seama daca ai asr si esp doar daca ai butonul de deculpare a acestor sosteme.butonul trebuie sa fie langa sist de reglare pe inaltime a farurilor si a tempomatului.
ai buton ai asr, n-ai buton n-ai asr.din cate stiu eu aiatemul e optional si costa undeva la 500 eur.anu trecut cank am cumparat masina la sedan nu era disponibila aceasta opriune, pe care un coleg de munca o avea pe bicorpul din 2005 cumparat(tot ca optiune).
la intrebarea adresata dealerului daca nu pot sa montez asr si esp optional la cumararea masinii, raspunsul acestuia a fost prompt NU pt sedan la momentul 01.2007.acum vad ca e deci reno a modif putin politica.

intrebare:
prin 94- 95 cand nici nu auzisem noi de asr,esp etc si gume de iarna, cum ne conduceam masina iarna?(care aveam anvelope de la victoria floresti,poate roase pana la sarma, iernile erau cu mai multa zapada)


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege 2007 1.5dci/100CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 16 Jan 2008, 22:30
Post #1904


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




baieti aveti grija ca eu azi era sa o belesc smile.gif ! ca un incepator ce sunt dimineatza cand am plecat la servici am vrut sa sterg parbrizul cu ajutorul stergatoarelor (nu era gheata pe parbriz), dar nu am fost atent si unul dintre stergatoare era inghetat, si nici nu am folosit sprey-ul anti-inghet, am actionat stergatoarele si binenteles nu au functionat, am sters geamul singur, nici o problema pana aici, am ajuns la munca am parcat si dupa 8 ore cat am stat la birou cand sa plec am pornit motorul si stergatoarele au sarit la jumatatea parbrizului, si au ramas intepenite, puteam sa le dau manual jos dar cand porneam iarasi sareau la jumatatea geamului, dupa vreo 2 ore de mers prin bucuresti acestea si-au revenit, dar inainte de astea am mai fost si la un service si mi-au spus ca mi s-a stricat motorasul! am ales sa ma duc acasa pt ca depindeam de masina si sa revin a 2 a zi acolo sa mi le repare, pe drumul spre casa acestea si-au revenit si si-au facut tura de sters pe care eu o actionasem dimineatza, dupa le-am incercat si functioneaza perfect!

p.s: SA NU FACETI PROSTIA MEA SA LE ACTIONATI INGHETATE!


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugen67
post 17 Jan 2008, 09:03
Post #1905


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 December 07




ieri cand am plecat de la serviciu afara temperatura de afara era +2grade. dupa ce s-a incalzit motorul si turometrul a scazut la valoarea normala de relanti ,am incercat sa pornesc din nou ac ,becul de la bord s-a prins dar nu a crescut si turatia,semn ca acesta nu a cuplat.crede-ti ca acesta este un defect?anul trecut am mai incercat acest lucru si totusi a pornit chiar daca afara erau -3-4grade dupa care la un intrval de timp se decupla automat ,ptr ca se auzea cupla.as dori si o parere de la voi . cu multumiri eugen67.


--------------------
renault megane II 2005sedane1,5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 17 Jan 2008, 18:14
Post #1906


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




QUOTE(ssilviu @ 16 Jan 2008, 18:19)
ASR-ul pe Megane exista doar impreuna cu ESP-ul. Punct.

<span class='edit'>16 Jan 2008, 18:20:</span>
Dar pesemne ca esti mai incuiat  sleep.gif
*





multumesc, ssilviu


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sishu
post 19 Jan 2008, 15:54
Post #1907


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 26 December 07
From: Moldova




A pus cineva lanturi pe R17?



19 Jan 2008, 17:12:
O metoda foarte simpla pu a verifica daca avem ASR.

La pornire verificati daca e aprins beculetul, sub forma de triunghi in care e o masina care patineaza.

This post has been edited by sishu: 19 Jan 2008, 16:12


--------------------
Renault Megane II 2004, 1.5 DCI 100 SPORT DYNAMIQUE
Megane forever
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 22 Jan 2008, 13:14
Post #1908


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




deci......
ca tot e de iarna.....
in urma analizei climei din zona unde locuiesc...precum si a analizei asupra stilului de condus personal....urmatoarea masina va fi echipata tot timpul cu anvelope all season...parerea mea...si va fi o cerinta expresa la achizitionarea noului automobil......


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 22 Jan 2008, 16:14
Post #1909


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




nu e mai oportuna sau simpla solutia cu 2 randuri de anvelope+jante? in ideea ca si ar face mai bine treaba daca folosim "specializarea" .. unsure.gif


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 22 Jan 2008, 17:11
Post #1910


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Acum s-a cam dus iarna si poate pare stupid sa-ti iei alte jante si alte anvelope doar pt o luna sau poate chiar mai putin...dar sa nu uitam ca atunci cand era troianul cat casa eu ma plimbam ca la defilare prin zapada, fara probleme.
Asa ca..folositi "specializarea" biggrin.gif


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 22 Jan 2008, 17:17
Post #1911


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




deci stimati colegi...acum am 2 seturi de pneuri....
la ce iarna se intampla in bucuresti....in ultimii 5-10 ani......si la faptul ca nu prea trec de viteza legala...pe dn-uri......si pe autostrada e maxim 130.....
cred ca anvelopele all season sunt cele mai bune...pt mine....aceasta este parerea mea........si voi actiona ca atare la urmatoarea masina....

This post has been edited by b76bgaarh: 22 Jan 2008, 17:18


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aaddrryyss
post 27 Jan 2008, 19:01
Post #1912


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 26 June 07




Azi am experimentat putin limitele cauciucurilor de iarna. Cand a fost ninsoare m-am descurcat bine cu ele, insa mi s-a urcat putin la cap...

Mai precis, momentul in care curajul meu a capatat proportii nesanatoase a fost de sarbatori, cand la tara fiind, am urcat (la modul de test) un delusor de la tara. Inclinatia era doar cu putin mai mare decat cea a dealului Mitropoliei. Atunci erau -8 grade, si cam 20-25 cm de zapada pufoasa. Ce-i drept, alea -8 grade asociate cu zapada proaspata imi creeau o senzatie psihica de "aderenta buna".

Am urcat de mai multe ori, cu diferite viteze, diferite turatii, am facut opriri in mijlocul urcarii si apoi din nou plecare de pe loc, etc...Ajuns sus, am intors masina, iar la coborari am testat si cu frana de servici, si cu frana de motor...
Ma rog...am incercat si eu diverse lucruri, care mi se pareau utile de "vazut cum e". (mai ales ca e prima mea iana ca sofer)

Astazi, am revizitat acele locuri...de data asta o nevoie foarte practica impunea sa urc din nou acel deal, nu mai era o urcare de test.
Caldura din ultima vreme mai topise din zapada, acum erau cam 15 cm. Insa era foarte uda, in aer cam 4 grade, si soare cat cuprinde. Din nou, o senzatie nedefinita pierduta prin stomac, cum ca de data asta e "alunecos".
Am apucat sa intru in zapada doar doua lungimi de masina. Nici macar nu am inceput urcarea, eram tot pe teren orizontal, insa nu a vrut sa se mai miste nici un deget din punctul ala.
Cand am vrut sa ies cu spatele, nu stiu cum s-a nimerit insa rotile nu mai calcau pe propriile lor urme, asa ca m-am deplasat maxim 20-30 de centimetri si n-a mai mers nici cu spatele. Cand am devenit insistent cu acceleratia, mi s-a intamplat o ghidusie tare nazdravana. Puntea spate statea pe loc, iar puntea fata se deplasa spre dreapta... ohmy.gif Am descris in felul asta un arc de cerc cu botul masinii de aproape 30-40 de grade. A fost momentul in care "all was lost"...nici macar aia 30 de centimetri de spatiu de luat avant n-am mai avut.

Solutia: lopata + doi oameni la impins.

Concluzia: sunt utile cauciucurile de iarna, insa am invatat sa am asteptari realiste de la ele. In special zapada inghetata->dezghetata->inghetata->dezghetata....pare sa fie un adversar redutabil

This post has been edited by aaddrryyss: 27 Jan 2008, 19:03


--------------------
Dacia 1410 2001 / Renault Megane 1.5 dci 85CP Privilege 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 27 Jan 2008, 19:15
Post #1913


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




am doar cauciucurile ei- asa ca m-am pricopsit cu lanturi biggrin.gif astept zapada mare ca la cea precedenta am mers si fara biggrin.gif


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aaddrryyss
post 27 Jan 2008, 20:04
Post #1914


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 26 June 07




Ar fi fost interesant de vazut daca in situatia mea de mai sus m-ar fi scapat lanturile...zaceau in portbagaj, dar isprava era deja comisa, iar de montat nu cred ca le mai puteam monta in conditiile alea.


--------------------
Dacia 1410 2001 / Renault Megane 1.5 dci 85CP Privilege 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusa
post 27 Jan 2008, 20:13
Post #1915


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 18 November 07




mai nea aadrysss cred eu ca mai intai tr sa mai faci ceva km
pe asemenea teren in nici un caz nu accelerezi
mergi constant, incet si vei vedea ca nu ai nevoie de lopata si 2 neni la impins


--------------------
renault megane sedan manager - is 76 aoc 2007, 1.5 dci, 85 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 29 Jan 2008, 19:38
Post #1916


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Corect!
In situatii de teren neaderent sau cu aderenta redusa (nisip, zapada, noroi...), se recomanda a nu se brusca sau incerca bruscarea masinii: demarajul sa se realizeze lent, cu forfecare lina a pedalelor de accelatie si ambreiaj (uneori, nici nu e cazul sa se elibereze complet pedala). Se demareaza cu treapta I, manevrand pedalele ca in cazul demarajului cu a II-a...(In nici un caz nu se recomanda/incearca demarajul cu a doua treapta de viteza. Momentul de cuplu transmis rotilor motoare, pus imediat in valoare pe teren neaderent, este prea mare si destul de greu de controlat...)
Sau altfel spus, trebuie sa se evite ruperea aderentei (si asa precare sau inexistente) prin cuplarea brusca a ambreiajului.

Daca in timpul rulajului se intalnesc portiuni de drum neaderent, este recomandat a se pastra o viteza constanta, fara bruscarea niciunei comenzi a masinii (accelerator, frana de serviciu sau de stationare, directie, decuplarea prin debraiere...).

This post has been edited by Adila16: 29 Jan 2008, 19:40


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicusor
post 15 Mar 2008, 13:28
Post #1917


Mr.


Group: Members
Posts: 162
Joined: 24 May 04
From: Bucuresti




Voi cind scoateti/ati scos cauciucurile de iarna si le puneti la loc pe alea de vara?


--------------------
Dacia Solenza 04.2004 Scala
Megane 2.2 Sedan 1.6 16V, privilege, ESP, etc. :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 15 Mar 2008, 16:00
Post #1918


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Pai cam e timpul. Eu le-am schimbat de vreo doua zile.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganer
post 15 Mar 2008, 18:19
Post #1919


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




ia du-te la predeal, sa vedem daca tot asa zici...
zero grade, ninsoare, toate cele...
si inca de ieri.


--------------------
renault megane 2005 estate
Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 15 Mar 2008, 21:51
Post #1920


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Nici eu nu am renuntat la Carvinguri.
Am zis c-o s-o fac atunci cand temperatura va fi si noaptea peste 10 grade Celsius.

Azi dimineata, de exemplu, erau 5 in Bucuresti si 3 la Otopeni. Si, o data ce m-am obisnuit cu senzatia de siguranta oferita de gumele de iarna, parca n-as vrea sa adaug factorilor de risc si pe cel al aderentei scazute a gumelor de vara exploatate la asemenea regimuri termice ambientale...
Huh! Ce fraza! blush.gif


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
103 Pages « < 62 63 64 65 66 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 11:55
Dacia