temperatura motor, laguna 2 dci
![]() ![]() ![]() |
temperatura motor, laguna 2 dci
ubik |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 5 July 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Dynamique 2006 Honda Accord LS - 2006 - 2.0i-vtec/155cp/AT
2005-2006 Laguna 2 - 2002 - 1.9dci, 120cp, Lux Dinamique 2002-2005 Laguna 1 - 1997 - 1.8i 8v + GPL |
|||
Marinescu Dragos |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 1 February 05 ![]() |
Stai linistit...cand am plecat la treaba erau -17 si de pe 1 mai pana la Lia Manoliu abia se incalzise...insa eu nu tin pe 26...stanga am 21 si dreapta pt nevasta 22...nu are nici o pb masina
|
-------------------- Renault Laguna II 1.9 dci Privilege 2004 (piele, cabasse...full)
|
|
ubik |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 5 July 05 From: Bucuresti ![]() |
ce ma uimeste este ca aeroterma reuseste sa reduca temperatura din "circuit" ...ma gandeam ca "," caldura degajata de motor este destula cat sa incalzeasca habitaclul ..
![]() la vara daca se incinge motorul voi ajuta racirea cu aeroterma... are cineva o schema a circuitului de apa din motorul dci ? sunt curios caloriferul climatizarii de unde isi ia apa calda |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Dynamique 2006 Honda Accord LS - 2006 - 2.0i-vtec/155cp/AT
2005-2006 Laguna 2 - 2002 - 1.9dci, 120cp, Lux Dinamique 2002-2005 Laguna 1 - 1997 - 1.8i 8v + GPL |
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Schema nu am ... dar din ceea ce s-a mai scris pe site ... tot de la motor e caldura ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Need for speed |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 1 February 06 ![]() |
Este normal sa se raceasca pt. ca motorul disipa mai multa caldura in habitaclu,de aceea cand ai probleme cu incalzirea motorului( adica se prea incalzeste) se recomanda sa pornesti incalzirea.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
- SBxxDAP
2002-Autentyque Renault Laguna 2 , 1.9 dci , 2002
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#6
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
asta era valabil la masinile care aveau robinet de incalzire, la astea noi caloriferul este in permanenta conectat la circuit, temperatura fiind reglata de niste voleti de dirijare a aerului. Problema poate fi de la voleti, care se mai deregleaza...
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Havoc |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 1 August 05 ![]() |
La fel se intampla si la Leon-ul meu!!Daca era data caldura pe maxim si temperatura nu ajungea la 90C,cand stateam la semafor incepea sa scada!
Stai linistit..face parte din ciclul "toate face asa" ![]() |
--------------------
Seat
Leon
2005
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#8
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
Salut ! De cand mi-am cumparat masina (1 an ) nu am vazut ca apa sa sa ajunga la 90 de grade. sta ca in poza , poate putin mai jos chiar.Nu am bagat in seama problema pentru ca drumurile mai "lungi"parcurse cu ea sunt de 40 de km in afara orasului, si m-am gandit ca nu are timp...insa astazi dupa un drum de 200 km apa statea la a 2-a liniuta.(Sa fie problema de la termostat sau ca nu are scut ?) la voi cum sta? mentionez ca nici vara nu ajunge la 90
Multumesc! Attached thumbnail(s) ceasuri_bord_renault_laguna_2_2002_e27f71258ead0e57da_800_600_1_95_1.jpg ( Size: 80.56k ) Number of downloads: 304 |
--------------------
Renault
Laguna II
- B-CFX
2003 1.9 dci hatchback
|
|
bad_x |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
QUOTE(iuli23 @ 23 Dec 2012, 23:32) Salut ! De cand mi-am cumparat masina (1 an ) nu am vazut ca apa sa sa ajunga la 90 de grade. sta ca in poza , poate putin mai jos chiar.Nu am bagat in seama problema pentru ca drumurile mai "lungi"parcurse cu ea sunt de 40 de km in afara orasului, si m-am gandit ca nu are timp...insa astazi dupa un drum de 200 km apa statea la a 2-a liniuta.(Sa fie problema de la termostat sau ca nu are scut ?) la voi cum sta? mentionez ca nici vara nu ajunge la 90 Multumesc! in zona aia trebuie sa stea acul,nu urca mai sus 24 Dec 2012, 00:56: QUOTE(ubik @ 23 Jan 2006, 18:05) ce ma uimeste este ca aeroterma reuseste sa reduca temperatura din "circuit" ...ma gandeam ca "," caldura degajata de motor este destula cat sa incalzeasca habitaclul .. ![]() la vara daca se incinge motorul voi ajuta racirea cu aeroterma... are cineva o schema a circuitului de apa din motorul dci ? sunt curios caloriferul climatizarii de unde isi ia apa calda Caloriferul din masina este legat pe direct cu motorul,sunt circuit comun,termostatul doar deschide apa din motor sa treaca prin radiatorul de racire din fata si sa fie racit si sa revina inapoi This post has been edited by bad_x: 24 Dec 2012, 00:56 |
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Da de unde stii unde sunt 90 grade? Eu am vazut un 1,9dCi pornit de cateva ore si indicatorul era putin mai jos deci stai bine... E imposibil ca vara sa nu ajunga la 90 grade... problema e ca 90 grade nu e acolo unde crezi adica la a doua liniuta, acolo sta la benzinare.
This post has been edited by audiofilu': 24 Dec 2012, 09:06 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
melcu |
![]()
Post
#11
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
La mine asta vara statea la a doua linie (poate putin sub), dar acum ? Sa dea dracii in el daca urca mai mult de prima (si asta in oras). Merg in regim atermic pentru ca am termostatul blocat pe deschis.
Dar pana nu da caldura afara sa dea dracii de pun vreo cheie pe masina ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
- B-33-RTN
2002 Privilege 3.0 V6 CVA Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
bad_x |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 24 Dec 2012, 09:05) Da de unde stii unde sunt 90 grade? Eu am vazut un 1,9dCi pornit de cateva ore si indicatorul era putin mai jos deci stai bine... E imposibil ca vara sa nu ajunga la 90 grade... problema e ca 90 grade nu e acolo unde crezi adica la a doua liniuta, acolo sta la benzinare. eu am diesel si acolo imi sta acul la mijlocul dintre a 2-a si a 3-a liniuta.cu testerul clip poti sa vezi exact temperatura motorului |
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Stiu ca e acolo insa probabil se astepta sa vada acul pe a treia liniuta. La mine fie vara fie iarna sta putin peste a treia liniuta dar am alt motor.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Daca in timpul self-testului, sau cum i se spune atunci tii apasat butonul CB si introduci cardul, acul indicator de la orice ceas trebuie sa aiba o ''oprire'' pe fiecare liniuta. Daca nu se opreste pe liniute inseamna ca este dereglat ceasul
|
--------------------
renault
laguna 2
- sv-07-xjr
2001 1.9 dci expression Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#15
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
nu e facuta de mine poza..la mine acul sta putin mai jos ...o sa merg zilele astea sa-mi schimb bucsile si o pun si pe calculator
|
--------------------
Renault
Laguna II
- B-CFX
2003 1.9 dci hatchback
|
|
todhiere |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Eu sincer nu va inteleg dilema:
- e clar ca motorul nu e rece, se incalzeste, chiar daca nu la maxim - daca masina da caldura, si da bine, e normal sa preia din caldura motorului - daca si vara motorul sta la temperaturi constante si la media ceasului indicator, e ideal, inseamna ca are performante bune - nu ai detectat nici un defect la termostat, nu iti fierbe apa, ai lichid de racire etc. deci esti in grafic Apa la mine sta cam tot timpul cu "o unghie sub jumatate", cand e motorul cald dupa 15 min. de folosire, ca e vara, ca e iarna; poate pe 35 de grade e peste jumate, sau pe -10 e cu mai mult sub, dar ideea e ca se incalzeste destul de repede si sufla caldura bine chiar pe friguri mari. |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
La mine fie vara fie iarna sta tot acolo, cu foarte putin peste jumatate dar e pe benzina. Evident, dupa ce se incalzeste nu la 5 minute de la pornire (iarna). Avantaj benzina (se incalzeste mai repede).
[attachmentid=1627858784] |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#18
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(todhiere @ 25 Dec 2012, 10:32) Eu sincer nu va inteleg dilema: - e clar ca motorul nu e rece, se incalzeste, chiar daca nu la maxim - daca masina da caldura, si da bine, e normal sa preia din caldura motorului - daca si vara motorul sta la temperaturi constante si la media ceasului indicator, e ideal, inseamna ca are performante bune - nu ai detectat nici un defect la termostat, nu iti fierbe apa, ai lichid de racire etc. deci esti in grafic Apa la mine sta cam tot timpul cu "o unghie sub jumatate", cand e motorul cald dupa 15 min. de folosire, ca e vara, ca e iarna; poate pe 35 de grade e peste jumate, sau pe -10 e cu mai mult sub, dar ideea e ca se incalzeste destul de repede si sufla caldura bine chiar pe friguri mari. pai am intrebat deoarce motorele (mai ales cele diesel) au randament cand ating o anumita temperatura...si 2 nu prea se simte caldura in masina ...ventilatorul urla dar caldura mai putin (cred ca si filtrul este imbacsit..) This post has been edited by iuli23: 25 Dec 2012, 12:26 |
--------------------
Renault
Laguna II
- B-CFX
2003 1.9 dci hatchback
|
|
todhiere |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Hm, asta inteleg. Mie sincer imi da caldura surprinzator de bine, in primele 3 min. de functionare, si da multa. Nu da ca benzinarul care il aveam, dar aproape la fel de bine.
Am si alti prieteni care se plang ca motorul lor numai nu se incalzeste iarna, mie la laguna nu mi se pare sa fie problema asta. |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
ardelut |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 21 September 08 ![]() |
Verifica termostatul . Nu te complica sa-l demontezi , porneste masina si cand incepe sa se incalzeasca pipaie radiatorul . Daca este si el deja caldut inseamna ca ai termostatul blocat pe deschis si de aici temperatura coborata . La mine indicatorul sta o idee sub linia de mijloc , fie iarna fie vara . Foarte probabil acolo trebuie sa stea si la tine .
|
--------------------
Renault
Laguna 2
- MS 07 NAT
2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 20:20 |