Modificare instalatie gpl tomasetto?!, referitor la incalzirea motorului pana la 30 de g
![]() ![]() ![]() |
Modificare instalatie gpl tomasetto?!, referitor la incalzirea motorului pana la 30 de g
synergist |
![]()
Post
#31
|
||
![]() 2300km cu 420 lei - GPL Group: Members Posts: 458 Joined: 11 August 11 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Scenic 1.6 16v 2001
echipare multumitoare
|
|||
Dreamer |
![]()
Post
#32
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Am cautat acolo unde zici tu si nu am gasit nimic
![]() Am verificat cu colegii de pe forum la o intalnire locala ![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
synergist |
![]()
Post
#33
|
![]() 2300km cu 420 lei - GPL Group: Members Posts: 458 Joined: 11 August 11 From: Bucuresti ![]() |
renault a pus din fabrica pe multe modele, daca nu esti norocosul castigator, nu stiu atunci de ce dieselul tau incalzeste "repede" ca in primele 5 minute cu plecare de pe loc la 0 grade ....aia sa i spui lu` "Mutu"
![]() |
--------------------
Reno
Scenic 1.6 16v 2001
echipare multumitoare
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#34
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Am sa mai verific odata existenta lui
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
marius2606 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 483 Joined: 16 October 06 ![]() |
Facut de mine. Inca functioneaza.
![]() http://www.reno.ro/Montaj-sistem-incalzire...IY-t269453.html Topicul se afla la tutoriale-megane 1 |
--------------------
renault
megane
2002 coupe
- CL 10 ZCR
|
|
synergist |
![]()
Post
#36
|
![]() 2300km cu 420 lei - GPL Group: Members Posts: 458 Joined: 11 August 11 From: Bucuresti ![]() |
perfect si ma bucur ca sunt mai multi oameni care fac asta!
o singura problema e la tine: consumul prea mare in A care dauneaza grav bateriei (gandeste te ca ce suge instalatia aia din baterie, trebuie sa suplimenteze alternatorul) daca inca functioneaza, iti sugerez sa pui in loc de releul de 100A, un releu normal de bujii incandescente, cel de pe dieseluri, deoarece functioneaza cu impulsuri schimbarea impulsului de pe o bujie pe alta e atat de rapid, incat vei crede ca functioneaza in acelasi timp - lucru bun de altfel lucru RAU la ce ai facut tu, cum ziceam mai sus, completez: bujiile la tine functioneaza in suma de A ok, releul duce, ca 2 bujii nu ajung in veci la 100A, impreuna au maxim 30 imersate dar totul se reduce in durata de viata a bateriei + colector si carburi la alternator un releu de bujii - diesel - costa in dez cu mufa lui cu tot maxim 150 lei bafta |
--------------------
Reno
Scenic 1.6 16v 2001
echipare multumitoare
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#37
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Treaba e cam asa,si daca cineva e corect o poate confirma. .Daca in timpul functionarii bujiilor,motorul merge pe benzina,atunci se poate citi consumul instantaneu(cu ddt2000) si apoi se poate compara cu consumul fara dispozitiv in aceleasi conditii de temperatura. Consumul va fi mai mare la functionarea dispozitivului.Acum depinde si cu cat.
|
--------------------
n
n
n
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:25 |