Dacia Lodgy crash test 2012, Comentarii in urma rezultatelor EuroNcap
![]() ![]() ![]() |
Dacia Lodgy crash test 2012, Comentarii in urma rezultatelor EuroNcap
fizzo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|||
dandee |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
ma steptam sa apara acest topic
![]() |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Multe masini aveau 5 stele de acum 10 ani, si fara sa aiba ESP. Ala e sa previna impactul, dar daca totusi se intampla, e varza Lodgy-ul, ca si toata familia Dacia.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
centurion |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
De cat dai, de atata face.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu este varză. Are structura la nivelul de cost la care este produsă. Cine vrea siguranță în plus umblă la buzunar sau merge pe o clasă mai mică la aceiași bani. Nimic altceva.
|
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
Markos |
![]()
Post
#6
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
fizzo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
S-au cenzurat pe ei vorbind pe romaneste deoarece tehnologia, cercetarea si know-how-ul exista in Grup, nu au nicio scuza pentru cele 3 stele obtinute. Costul unei comportari de 4 stele sau de ce nu, chiar spre 5, ar fi fost rapid amortizat de castigul de imagine, mai ales ca Lodgy are piata tinta in Vest.
Multi din cei ce au participat la dezvoltarea acestui produs ar trebui, normal, sa zboare de acolo, o asa obtuzitate si o lipsa de reactie la cerintele pietei este de neiertat, mai ales ca Lodgy se adreseaza familiilor. Eu unul nu mi-as pune in pericol copiii, mai ales ca Lodgy nu mai este de mult ieftina, sare bine de 13k EUR in varianta decenta de echipare. This post has been edited by fizzo: 29 Nov 2012, 20:35 |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
centurion |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
mk2 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Da' euroncap nu mai schimba regulile inca o data? Ca iar toate masinile iau 5 stele.
Eventual sa faca si o sectiune separata pentru low-cost. ![]() |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Vanzatorul de Iluzii @ 29 Nov 2012, 21:23) Nu este varză. Are structura la nivelul de cost la care este produsă. Cine vrea siguranță în plus umblă la buzunar sau merge pe o clasă mai mică la aceiași bani. Nimic altceva. Hai sa facem 2 simulari la nivele de echipare similare intre Lodgy, si BMax de 5 stele, sa vedem care-i diferenta la bani. La vremea cand s-a testat primul Aveo, unii posesori de Logan de 3 stele aveau orgasm multiplu p'aici pe forum ca are 1.5 stele. Numai ca Chevrolet a scos urmatorul aveo direct la 5 stele . In schimb Dacia se lamenteaza de 7 ani in mediocritatea celor 3 stele, pentru ca de ce ar face ceva in acest sens in conditiile in care inca se inghesuie lumea sa le cumpere si asa..nesigure.. Nesigure in raport cu restul masinilor de pe piata, binenteles. This post has been edited by argon: 29 Nov 2012, 21:03 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
fizzo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
QUOTE(centurion @ 29 Nov 2012, 20:44) Ai sa razi dar cerintele asa numitei piete low-cost nu difera cu mult de de "celelalte piete" mai ales ca punctajul este foarte slab, dezamagitor de slab. Si Dacia nu mai este low-cost asa cum il percepem noi, cel putin nu Lodgy. In segmentul asta sunt oameni mult mai atenti la ceea ce cumpara, oamenii carora se adreseaza Lodgy au ajuns la maturitate, au responsabilitati, familii de crescut din cauza asta securitatea este altfel perceputa. |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
centurion |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(fizzo @ 29 Nov 2012, 22:54) Ba da, este foarte low-cost, inclusiv ca pret, daca tinem cont de clasa din care este si cat costa "concurentele" din aceeasi clasa. QUOTE(fizzo @ 29 Nov 2012, 22:54) In segmentul asta sunt oameni mult mai atenti la ceea ce cumpara, oamenii carora se adreseaza Lodgy au ajuns la maturitate, au responsabilitati, familii de crescut din cauza asta securitatea este altfel perceputa. De acord cu tine, dar acesti oameni care se gandesc la Dacia inseamna ca nu au bani prea multi pentru a investi in masina. Si atunci trebuie sa se multumeasca cu ceea ce primesc in banii pe care ii dau. Nu trebuie sa mearga toti in Audi, asa cum nu trebuie sa locuiasca toti in vile. Deci, masina asta se adreseaza unui public cu buget restrans si ofera atat cat platesti pentru ea. Uita-te ce ofera cea mai apropiata "concurenta" din clasa ei ca si pret si vei vedea ca daca vrei siguranta in plus, trebuie sa scoti bani in plus din buzunar. |
--------------------
-
-
-
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Ma uit la masinile testate in lotul in care a fost si Lodgy si observ ca la multe nici parbrizul nu se fisureaza la un impact frontal...
Vorba unui coleg mai sus, cum sa iti iei masina de familie si sa stai linistit cu gandul ca se face praf la un impact mai puternic. Testul Euro NCAP are toate sansele sa strice reputatia Lodgy pe piata din vest. Daca mai citim si comunicatul de pe site, avem imaginea completa a dezastrului care este caroseria lui Lodgy, oricum facuta din foita de aluminiu. Spre binele Dacia, ar trebui sa ia serios in considerare sa puna niste ranforsari pe masina, n-ar fi prima oara (vezi Solenza...) |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
fizzo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
Corect, nu toti trebuie sa traim in vile si sa conducem Audi dar da-mi voie sa cred ca in segmentul asta de pret al lui Lodgy si mai ales categoriei catre care tinteste Dacia, faptul ca este cu mult sub concurenta nu face bine deloc imaginii pe care vrea Dacia sa si-o formeze.
Atentie mare, clientii din Vest, pentru care Lodgy a fost gandita, sunt mult mai educati din toate punctele de vedere, stiu valoarea banului muncit si achizitioneaza un produs luand in calcul mult mai multe aspecte fata de noi, romanii. Parerea mea este ca au gresit. Cu niste costuri un pic mai mari dar fara sa afecteze foarte mult marja lor comerciala, eu cred ca puteau sa atinga lejer 4 stele, chiar si fara dotarea ESP. Daca analizati filmul de la EuroNcap o sa vedeti ca structura caroseriei, atat la impactul frontal cat si lateral, nu se comporta deloc stralucit. Parbrizul se crapa semn ca montantul A nu preia cum trebuie energia impactului, plafonul se indoaie, portiera la fel. La impactul lateral situatia este si mai grava, practic stalpul intra foarte mult in interior. Un lucru bun totusi trebuie remarcat si anume ca, airbagurile se deschid OK, atat la frontal cat si la lateral, din pacate structura nu ajuta prea mult. Eu totusi sper sa remedieze aceasta problema la un eventual mini-facelift peste 2 ani. 30 Nov 2012, 08:26: Sincer, chiar ma interesa un astfel de MVP si am luat in serios achizitionarea unui Lodgy pentru faptul ca familia s-a marit considerabil de cand am luat Loganul din dotare, acum suntem +2 ![]() Spatiul, motorizarea, designul sunt OK pentru mine, pretul este OK la dotarile dorite si asteptam cu interes, trebuie sa recunosc, testul EuroNcap, pentru mine conteaza foarte mult. Motivul pentru care vreau sa-mi schimb Loganul in viitorul apropiat tine strict de securitatea pasiva, de restul am fost si sunt multumit. In momentul de fata, pentru mine Lodgy iese din short-list si asta o spun cu tot regretul...... This post has been edited by fizzo: 30 Nov 2012, 08:26 |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
centurion |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(fizzo @ 30 Nov 2012, 09:15) Corect, nu toti trebuie sa traim in vile si sa conducem Audi dar da-mi voie sa cred ca in segmentul asta de pret al lui Lodgy si mai ales categoriei catre care tinteste Dacia, faptul ca este cu mult sub concurenta nu face bine deloc imaginii pe care vrea Dacia sa si-o formeze. Tocmai asta e ideea. Dacia tinteste bugete reduse, de asta ofera o masina low-cost --> "low" la tot: pret, intretinere, costuri de productie etc. Cine este de fapt concurenta? Ai observat, eu pun "" cand ma refer la concurenta. Eu nu stiu cine este concurenta. Stiu doar din ce clasa de masini face parte si, modele altor marcii din aceeasi clasa sunt "concurenta". Dar cu cine concureaza Lodgy? Este acelasi lucru cu Laguna care este "concurent" cu Seria 3. Da, sunt in aceeasi clasa, dar doar atat. Dacia nu cred ca vrea sa-si formeze alta imagine in afara de cea de masina ieftina, atat la achizitie cat si la intretinere. QUOTE(fizzo @ 30 Nov 2012, 09:15) Atentie mare, clientii din Vest, pentru care Lodgy a fost gandita, sunt mult mai educati din toate punctele de vedere, stiu valoarea banului muncit si achizitioneaza un produs luand in calcul mult mai multe aspecte fata de noi, romanii. Asa e, dar se aplica si in gandirea lor ce am mai scris: cand cumpara Dacia, cumpara si "compromisul" pe care il ofera o masina low-cost. QUOTE(fizzo @ 30 Nov 2012, 09:15) Sincer, chiar ma interesa un astfel de MVP si am luat in serios achizitionarea unui Lodgy pentru faptul ca familia s-a marit considerabil de cand am luat Loganul din dotare, acum suntem +2 ![]() Eu astept din clipa in clipa sa vina al doilea bebe --> voi fi in aceeasi situatie ca si tine. Trec iarna cu ce am in dotare si apoi o sa ma uit la o Laguna break. Crede-ma ca nu ai nevoie de monovolum. Daca vrei sa ramai pe Renault, uita-te dupa un break, ori Megane ori Laguna. Iti va ajunge spatiul pe care il ofera. |
--------------------
-
-
-
|
|
gruita2005 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru de la Baia Mare Group: Members Posts: 1.220 Joined: 22 February 08 From: Baia Mare ![]() |
Parerea mea este ca siguranta pasagerilor tine doar de cel care conduce. Toata lumea vorbeste de 4, 5, 6 stele, audi, mercedes, bmw, dacia dar 99% din ei nu stiu si habar nu au ce inseamna Condusul Preventiv. Condusul preventiv saleaza vieti in Romania nu stelele de la Lodgy
|
--------------------
Ford
Mondeo II
1997, 1.6 16V, 90CP
- MM 05 PMD
|
|
driverx |
![]()
Post
#17
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Da. E trist ca aparut a N-a masina Dacia cu doar 3 stele. Dar atata va dati cu parerea, atata combateti, tot explicati cum e cu pietele low-cost, cum ca ar fi si ele cu cerinte mari, dar pana la urma se cumpara Dacia. Germania e plina, plina de MCV-uri si Sandero.....
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Dacia dezamageste din nou la capitolul siguranta. Sa vedem noul Logan cum se comporta dar nu cred sa fie mai bine. Eu unul nu as da 10.000 E pe o masina de 3-4 stele si chiar ma gandeam la un Logan nou care sa-mi inlocuiasca 307 asa ca o sa spun nu. Sa vedem concurenta mai apropiata ca pret (301) caci rapid-ul este prea scump.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Merced |
![]()
Post
#19
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu e nici 307-le vreo super masina, da' pe langa Logan e nava spatiala.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(centurion @ 29 Nov 2012, 22:05) Ba da, este foarte low-cost, inclusiv ca pret, daca tinem cont de clasa din care este si cat costa "concurentele" din aceeasi clasa. apropo de low cost si concurente, stiu ca e aiurea sa compari masina sh cu masina noua dar totusi avand in vedere tipului de cumparator la care se adreseaza lodgy, trebuie sa ne gandim si la siguranta, un lodgy full costa aproximativ 15 600euro, atunci de ce sa nu alegi asa ceva in schimb? http://suchen.mobile.de/auto-inserat/renau...xMileage=100000 |
--------------------
.
.
.
|
|
zanzie |
![]()
Post
#21
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
Merced |
![]()
Post
#22
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
In principiu pentru ca nu e noua.
Eu cred ca cine cumpara masini din gama Dacia nu e un client care sa se orienteze in primul si in primul rand catre siguranta. Se va vinde in continuare pe afara masina fara probleme. La noi oricum daca am vazut cinci in trafic de cand s-au lansat, nu sunt la moda monovolumele. De Logan si Duster e plin doar... |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
da ok, nu e noua, dar totusi e fab 2011, clar clientii dacia nu se gandesc la siguranta, nici eu nu ma gandesc in primul rand la siguranta, insa cel putin teoretic cine cumpara monovolum se cam gandeste la siguranta
|
--------------------
.
.
.
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#24
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
- stelele in sine nu inseamna nimic. e doar o informare generica.
vine replica foarte sec. conteaza soferul care e civilizat. - nu mai spune?! http://www.euroncap.com/results/dacia/lodgy/486.aspx cand e colorat portocaliu, sincer nu cred ca ti-ai dori sotia/sotul sa fie schilodita pe viata (daca tu, cel care contrezi esti la volan si nu te doare de tine) din cauza ta sau a altuia care vine ca un cretin (cun numere de bulgaria) in vest poate drumurile sunt mai sigure ca si pedepsele sunt mult mai mari si nedorite de majoritatea. pe cand in estul salbatic, daca politia merge cu ceata aprinsa, cu faruri arse, etc, la ce sa te astepti ca sustin legislatia si siguranta rutiera. cadn huidu primeste "cu suspendare" dupa ce a storcosit 3 oameni din VINA LUI, ce mai vrei?! despagubiri de sute de mii de euro pt viata unui membru de familie care NU il vei mai vedea vreodata sau sa fie traumatizat oe viata!? lodgy e masina de familie, nu e vreun sandero sau logan (care mai merg bagate si "pe firma", pt marfuri, etc..) dacia a bagat navigatie touchscreen la 300 euro in loc sa se gandeasca ca poate la un accident fatal se va intoarce tiata lumea impotriva lor pentru securitatea marginala oferita pasagerilor. ca de aia era omologat produsul inainte de anul fatidic 2011 (parca) care oglica toate masinile la ESP |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
mk2 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Am un vecin care a luat un Chevrolet Orlando 1.8 nou cu 14.500 de euro. Am inteles ca e o promotie cvasi-permanenta la modelul asta.
Avand in vedere ca un lodgy similar e tot pe la banii aia, se pare ca totusi se poate oferi siguranta in bani putini. Dar nu de la hapsanii de la dacia. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
Merced |
![]()
Post
#26
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Ala merge mai mult spre SUV, da' are intr-adevar cinci stele.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#27
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(andri1940 @ 30 Nov 2012, 00:20) Testul Euro NCAP are toate sansele sa strice reputatia Lodgy pe piata din vest. Spre binele Dacia, ar trebui sa ia serios in considerare sa puna niste ranforsari pe masina, n-ar fi prima oara (vezi Solenza...) tu ce crezi, bancurile de coliziune pe care Dacia le are prin Romania respectiv bancurile de coliziune pe care Renault le are prin Franta sunt in paragina? ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
fizzo |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
Eu spun doar atat: la banii astia si la segmentul de piata vizat, 4 stele curate ar fi fost cu siguranta foarte OK si nimeni n-ar fi comentat nimic.
Urmeaza sa vedem cifrele de vanzari pe 2012 si apoi mai putem sa discutam pe marginea subiectului. Si ideea cu un SH nu este rea deloc. La 13 k iti iei un MPV foarte bun la 2-3 ani vechime. |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
marksman |
![]()
Post
#29
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
icriss79 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 31 May 05 From: Germania ![]() |
Dacia nu are siguranta unui VW. Asta e clar. Dar am citit de 3 ori articolul de pe euroncap.com si mie personal imi seamana cu "testul" efectuat de nemtii de la ADAC cand au rasturnat Loganul in 2005. Acelasi tip de mesaj, cu acelasi scop. Nu mai cumparati Dacia!
Agresivitatea exprimarii, sugestiile de (ne)cumparare, faptul ca 77% la protectia copilului la Dacia e ingrozitoare - pe cand 78% la Fiat500, 80% la SkodaRapid / Seat Toledo sau 81% la Mercedes KlasaA sunt acceptabile, referirea la Loganul Sandero care a luat o stea la nu stiu ce teste (care se desfasoara dupa alte reguli) - si nu la Sandero-ul testat chiar de ei acum cativa ani (3 stele) - ascund un scop. Hai sa fim seriosi... totul se invarte in jurul banilor. Eu vreau decat sa vad podeaua aia rupta, atat. Pana atunci, m-am convins si cu euroncap-ul. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 1.6 8V Aprilie 2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 23:13 |