Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme la trecere din P in R - cutie automate

aditd
post 27 Nov 2012, 13:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 29 June 11




Am o Laguna 2 din 2003 ce are cutie automata.

Am descoperit ca de la 15 grade in jos ( temperatura exterioara ) si daca masina sta mai mult de 8 nepornita am urmatoarea problema:
Cand o pornesc, apas frana ( aud cum se deblocheaza butonul de pe schimbator ) dar nu pot sa mut manivela in R - N - D.
As putea sa trag de ea ( fortand in opinia mea ) si probabil ar merge.
Daca astept 10 - 15 secunde, reapas frana ... aici sunt 2 posibilitati:
a. merge mai greu din P in R - sens cam trebuie sa trag mai tare decat de obicei
b. merge fara probleme.

Concluzionand ( dupa mine ):
Ca si cum la frig uleiul din cutie ar ingheta blocand levierul.

Mentionez ca am schimbat uleiul din cutia de viteza ( prima data ) acum vreo 2 ani - cam acum 15.000 de km.

Vreo idee la problema asta?


--------------------
Renault Laguna 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 27 Nov 2012, 13:17
Post #2


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




In prima faza verifica nivelul de uleiul din cutie (la 75C). Totodata verifica vizual si cablul (nu stiu ce motorizare si ce cutie ai, dar la SU1 se vede o buna bucata din el pana intra in habitaclu).

Bafta.


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditd
post 27 Nov 2012, 13:28
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 29 June 11




QUOTE(melcu @ 27 Nov 2012, 13:17)
In prima faza verifica nivelul de uleiul din cutie (la 75C). Totodata verifica vizual si cablul (nu stiu ce motorizare si ce cutie ai, dar la SU1 se vede o buna bucata din el pana intra in habitaclu).

Bafta.
*



Motorizare 1.8 benzina + gpl. Cutia e cu 4 viteze ... mai mult nu stiu sa iti zic.
Presupun ca nivelul de ulei doar in service pot sa il verific.
La cablu ... as avea nevoie de niste detalii: unde ar fi pozitionat si dupa ce ma uit ( ca mai e smile.gif, sa nu fie ruginit, sa nu se atinga de ceva? )


--------------------
Renault Laguna 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 27 Nov 2012, 13:44
Post #4


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Daca ai o interfata de diagnoza poti si acasa sa masori nivelul. Pornesti motoroul, astepti sa ajunga uleiul din cutie la 75gr (+/- 1gr), scoti joja si te uiti la nivel.
La cablu verifici sa nu fie rupt mansonul de cauciuc si sa nu fi intrat mizerie. Toata chestia asta s-ar afla undeva sub baterie/cutie sigurante. La mine se vede fara sa desfac nimic, dar pentru acces complet trebuie data jos cutia de la baterie.


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihhai
post 28 Nov 2012, 03:43
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 12 October 07
From: Bucuresti




din cate mi-au spus niste baieti la reno, la cutia dp0 (cu 4 viteze) nu e joja de ulei, deci nu prea se poate verifica nivelul... vizual...


--------------------
renault laguna 3 2014
pisi 318i cabrio '97 1.8i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos123
post 28 Nov 2012, 10:39
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 February 11




Cel mai bine opreste la un service sa puna testerul pe ea si sa verifice cutia (trebuie sa dea vreo eroare ceva) si atunci stii ce ai de facut.


--------------------
Renault Laguna - V6, 3.0 l 2002/Initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 28 Nov 2012, 20:20
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




La cele manuale ,in majoritatea cazurilor , de vina este timoneria( mai precis un ansamblu de bucse ce se afla sub motor).Prima data acolo cauta .
Tu ai CVA si poate e diferit.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 14:44
Dacia