Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

O mica problema cu dezaburirea, clapeta recirculare blocata

alexme2490
post 19 Nov 2012, 16:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 July 10




Salutare. Imi cer scuze ca am deschis alt topic, dar pe cele citite anterior nu prea am gasit o solutie care sa ma lamureasca pe deplin si totodata am vazut ca nu prea mai sunt citite de ceva timp.
De cand a venit frigul si trebuie sa folosesc caldura in masina, incep geamurile sa se abureasca, nu cat sa nu vad, dar se aburesc la baza asa si este destul de deranjant. SIngura solutie pe care am gasit-o este sa merge cu AC pornit mereu, dar problema e ca anul trecut pe aceasi vreme nu se intampla asta. Am spalat geamurile cu hartie din aceea la sul, cu solutie de geamuri, deci varianta cu grasime de la o carpa murdara iese din discutie.
As vrea sa mentionez ca in primavara, se auzea un zgomot de la cutiuta acea din spatele aerotermei, am inteles ca aceasta ar fi responsabila pentru recircularea aerului. I-am scos mufa si am scapat de acel zgomot, dar este posibil sa fi ramas blocata pe recirculare si din cauza asta sa se abureasca geamurile? la mine pentru recirculare dau clapeta in dreapta, nu este cu buton.

E posibil sa fie de la clapeta aceea si sa fie blocata pe recirculare de cand am scos eu mufa? sau sa fie de la filtrul de polen care are cam 7000 km de cand a fost schimbat?

Multumesc anticipat si ma scuzati pentru postul lung.


--------------------
Renault Clio 2004 , 1.5 dci 48kw - B-61-AFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanadenisa
post 19 Nov 2012, 16:52
Post #2


RENAULT


Group: Members
Posts: 939
Joined: 19 April 09
From: Focsani




1.schimba filtru
2 da drumul la aeroterma la pozitia 4 si intr o parte si in alta si vezi ca zgomotul nu trebuie sa fie la fel
daca e la fel inseamna ca e blocata.


--------------------
Renault Clio 1.4 8v /GPL expresion 2003 - VN
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme2490
post 19 Nov 2012, 23:09
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 July 10




si daca este blocata, cam ce solutie ar fi? sa bag la loc mufa si sa comut pe dezaburire normala? si apoi sa scot iar mufa daca face acel zgomot[desi foarte putine sanse sa nu l faca]. Sau exista vreo metoda manuala de a debloca ?

ca idee, cand am trecut de cateva ori pe langa camioane vechi romanesti, care scoteau tona de fum, inclusiv praf, in masina il simteam ca si cum as fi langa ele, de aici tind eu sa ma gandesc ca e o sansa sa nu fie blocata, dar sa vad, o sa testez cum mi-ai spus. Mersi frumos.


--------------------
Renault Clio 2004 , 1.5 dci 48kw - B-61-AFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 20 Nov 2012, 10:56
Post #4


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(alexme2490 @ 19 Nov 2012, 16:33)
Imi cer scuze ca am deschis alt topic, dar pe cele citite anterior nu prea am gasit o solutie care sa ma lamureasca pe deplin
*


Topicul asta sigur nu l-ai citit: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=240528&hl=recirculare


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 20 Nov 2012, 12:52
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




am citit hellcat si acel topic, dar nu prea ma incanta ideea cu taiatul firelor de la moto-reductor. Astazi totusi cu chiu cu vai, m-am bagat acolo si am desfacut totul pana la acel moto reductor. Intr-adevar era inchisa clapeta de recirculare. Am pus contactul si motorasul il inchidea, iar la capat de cursa incepea sa caraie. In masina daca dadeam pe mod normal[fara recirculare] nu se mai auzea zgomotul, dar nici clapeta nu o mai ridica, deci practic ramanea blocat pe recirculare. Nereusind sa desfac doua surubele, pentru ca nu am avut cu ce, am incercat toate modalitatile, cred ca doar o surublenita flexibila m-ar ajuta, nu am putut sa defac tot corpul de ventilatie si sa ajung la motoras fara sa tai firele, asa ca am renuntat. Am scos mufa de la motoras, am pus clapeta manual pe deschis si totul e in regula acum[am sacrificat recirculareaa din pacate]. TOtusi as vrea daca ar putea sa ma ajute cineva intr-o zi sa desfac si acele 2 surubele si sa vad din ce cauza nu mai invarte motorasul inapoi clapeta si o lasa blocata[dau o bere biggrin.gif].

Am sa atasez si poze si un mic filmulet, dar momentan nu sunt acasa.

P.S.: ma scuzati ca am deschis topicul cu alt nume, dar intrand de pe alt calculator, am vazut ca imi mergea si acel cont, desi nu stiu cand naiba l-am facut.

P.S.2: va atasez si o poza cu filtrul de polen[am ramas putin uimit de modul in care arata dupa doar 7000 km, cam murdar

Attached thumbnail(s)
IMAG0520.jpg ( Size: 886.03k ) Number of downloads: 767
IMAG0519.jpg ( Size: 886.12k ) Number of downloads: 829


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 20 Nov 2012, 15:06
Post #6


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Suruburile alea le desfaci degeaba...e mult mai complexa interventia de a indeparta partea superioara de plastic.
Si iti mai spun, 99% din cazuri reprezinta distrugerea uneia sau a mai multor rotite (care sunt de plastic) din componenta motorasului.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 20 Nov 2012, 15:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Am inteles. Iti multumesc pentru informatii. Presimt ca singura operatie pe care o mai fac in zona repsectiva este schimbarea filtrului de polen si atat.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 20 Nov 2012, 16:55
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Am citit problema despre sistemul clapetei.Stie careva de cine este temporizat acel motoras?De un montaj separat,sau de uch,si daca este comandat de uch se poate micsora timpul temporizarii din ddt2000?


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanadenisa
post 23 Nov 2012, 23:08
Post #9


RENAULT


Group: Members
Posts: 939
Joined: 19 April 09
From: Focsani




acel motoras e comandat din panoul de climatizare :1 buton recirculare
2 buton rotativ aeroterma pe recirculare


--------------------
Renault Clio 1.4 8v /GPL expresion 2003 - VN
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 25 Nov 2012, 13:34
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Deci ca inteleg ca electronica din panou face acea temporizare,multumesc de raspuns.


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
provas
post 1 Dec 2012, 12:10
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 June 10
From: Oravita




ptr.alexme:
Personal am reusit sa desurubez cele 2 suruburi cu o surubelnita cruce lunga pe care am frecat-o de un magnet (ptr. ca sa ma ajute apoi la montarea lor ) Am tinut surubelnita cu capota deschisa si am introdus-o printre parbriz si capota . Pentru a intelege functionarea motorasului trebuie sa stii ca din comutatoarele de la bord vine o tensiune de 12v in functie de pozitia pe care o alegi transmisa pe un terminal in mufa AMP la motoras . Aici ea este diferentiata de un mic montaj electronic care face ca in functie de ce pozitie alegi dupa ce trece prin acest montaj sa dea motorasului 3v, 5v,8v sauptr. pozitia 4 12v.(Tensiunile prezentate pot diferi in functie de starea bateriei) . Cind vei reusi sa dai jos motorasul vei intelege foarte usor functionarea .
Vezi ca ptr. al da jos mai ai linga parbriz in deasupra lui o chestie de plastic care se trage pur si simplu catre directia volanului ca sa poti sa-l scoti .
Succes!

P.S. Si eu am o problema asemanatoare nu merge in pozitia 4 nici pe refulare nici pe ventilare , iar problema mea se afla pe montajul asta electronic de la motor.


--------------------
renault clio symbol 2002 / 1,4 benzinar - cs89cmv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 00:19
Dacia