Motor care nu are putere, Se accelereaza greu si nu are putere
![]() ![]() ![]() |
Motor care nu are putere, Se accelereaza greu si nu are putere
Tomway |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 May 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2006 1.5 dci
|
|||
meggeo81 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
intr-adevar, trebuiesc facute mai multe verificari. Daca te pricepi: curata actuatorul, vrerifica partea de inalta presiune din poma de injectie si mai verifica injectoarele. asta pe parte de injectie, daca ai filtru ok.
curata EGR-ul cu spray de curatat carburatorul, curata traseele corespunzatoare egr-ului. o sa ai nevoie de ceva scule: chei si compresor toate atea in conditiile in care ai presiune in pistoane si nu ai probleme cu turbina. timpul pentru toate verificarile de mai sus=aprox 2-3 ore singur. spor la treaba! daca intimpini probleme, da-mi un tirr 0767396154 geo. bafta! This post has been edited by meggeo81: 6 May 2011, 14:25 |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
georgerusu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 29 December 10 From: iasi ![]() |
curata EGR!
|
--------------------
renault
megane II
2005 coupe 1.5dci
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
omu spune ca nu scoate fum, deci egr-ul lucreaza. pentru linistea lui, tot e la capitolul reparatii, sa i-a la puricat tot sistemul de injectie. aici apar de obicei cele mai frecvente probleme cind e vorba de motor puturos, fluctuatii, pornire grea, etc.
e foarte indicat sa curete totusi si traseul de admisie. si acum o paralela:un Ford 1.8dci, injecti delphi. Injectoare noi, nu pilitura, nu mizerie. Traseul egr infundat complet, dadea sa porneasca si se oprea. Bun. Aplicat spray de carburator, acum pornea la sfert, dar, SCOTEA MULT FUM SI ERA FOARTE PUTUROASA,logic nu avea aer. colegului nu-i iese fum, doar e puturoasa. inclin spre regulatorul de presiune. cind facem discutii nu poti sa-ti spui decit o parere, la fata locului e altceva. Tomway, sa ne descri si noua ce ai avut. |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
octtavyan |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 10 June 05 ![]() |
![]() Am intrat azi exact pentru aceiasi problema. Deci: Megane 1,5 diesel 105 cp, 6 viteze - 2007. La mine din pacate se manifesta altfel si anume, merge normal sa-i spunem dar nu stralucit, oricum nu de 105cp in nici un caz, m-am obisnuit cu asta, ca apoi dintr-o data sa aiba momente cand merge pentru o perioada (cateva ore, minute, zile) foarte bine, adica sa traga si subturat, sub 2000 simti ca te impinde fara sa fi nevoit sa schimbi viteza, sa se accelereze super rapid, 50-150km/h foarte repede, ca apoi brusc sa mearga normal, adica mediocru. Test la cobalcescu - zero, egr fara erori, fum deloc. Singura diferenta pe care am sesizat=o, defapt sunt 2, una e ca motorul suna mult mai infundat cand merge bine (proabil egr inchis), si doi cand merge normal se aude turbina mult mia insistent ( e posibil sa fie placebo si sa se auda defapt la fel), cert este ca si acceleratia raspunde instantaneu cand merge bine, pe cand in momentul cand merge prost apesi acceleratia, se aude turbina si se accelereaza dar in nici un caz ca inainte. In rest si cand masina merge prost, nu are nici o eroare, nici un bec aprins, ajungi cu ea si la 180 (sa zicem) dar mult mult mia greu fata celelalte momente (parca trebuie sa tragi de ea). A si senzatia de dat in nas, cand nu mergr bine, uneori accentuata, alteori nu, automat compensand cu tinutul din acceleratie, pe cand, cand merge bine, parca se auto-trage masina, nefiind nevoie sa insisti cu acceleratia, nu stiu sper sa fiu coerent. Sfaturi? EGR?DEbitmetru?Turbina? Eu sunt sah mat mai ales ca nu da nici o eroare, cei de la cobalcescu ridica din umeri de fiecare data, probabil zic ca sunt nebun... This post has been edited by octtavyan: 6 May 2011, 18:02 |
--------------------
Opel
Kadett
1984
- B-43-KFY
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Eu primul lucru pe care l-as face as curata egr-ul + galerie. Daca nu-si revine mai caut...
|
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Incercati sa scoateti mufa de la EGR, de la debitmetru si vedeti cum se comporta.
Ar mai putea fi regulatorul de presiune de pe pompa sau senzorul de pe regulator, care inregistreaza presiuni mai mari decat cele reale. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
ady24 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(Tomway @ 6 May 2011, 08:42) Salut! Am o problema cu un Megane II din 2006, de 100 cp. I-am schimbat toate filtrele la timp, de curand dupa schimbul de filtre am bagat si o solutie pentru curatat injectoare si .... nimic, problema persista. Problema consta in faptul ca, chiar daca apas accelaratie pana la podea, nu se accelereaza decat greu. Mentionez ca nu se tureaza si nu se transmite la roti, dar urca foarte foarte greu in acceleratie. Consumul e neschimbat, nu scoate fum deloc, nu am gasit mizerie peste normal in filtre .... nu am folosit motorina ieftina niciodata, dimpotriva, nu am mers subturat ... dar de vreo luna parca a imbatranit brusc. Si nu mai are deloc vlaga. Are unele momente cand parca are zvacniri si pentru o secunda isi aminteste cum mergea, si smuceste ... dar ii trece repede. Am fost si la reprezentanta, pe calculator cica nu apare nimic. Ma gandesc ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta. Mecanicul la care a fost imi spune ceva legat de faptul ca intra aer, dar nu intra suficienta motorina. Si ar trebui sa dam jos rezervorul si verificat sorbul. Dupa aceea verificat ambreiaj, injectoare, regulatoare, etc .... deja ma gandesc sa schimb masina ... Multumesc. NU mai merge la reprezentanta pentu o diagnoza, mergi la cineva care are tester si stie sa iti citeasca datele in timp real. Din ce spui aici ar fi vorba despre egr, care cel mai probabil s'a idepuz mizerie si nu mai functioneaza in parametrii, asta datorita in principal mersului subuturat. Ar trebuii dat jos, curat foarte bine, si apoi montat la loc. |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
$$ILVIU,da-mi voie sa fiu rautacios adica sa mai acumulez niste cunostinte de la tine, si anume: spune-ne si noua, vis-a-vis de: "Ar mai putea fi regulatorul de presiune de pe pompa sau senzorul de pe regulator, care inregistreaza presiuni mai mari decat cele reale". care senzor??? daca exista asa ceva pe regulator, fa-i si tu o poza si posteaz-o, sa stiu unde se acunde de nu-l vad, sa ma duc la motor si sa-l maninc!!!!
OCTTAVYAN: ai o problema, e clar, dar posibil sa fie foarte simpla, si anume: daca ai filtru bun, sufla turul de la motor spre spate cu compresorul si benzina, atentie cu para, scoate regulatorul si sufla-l la fel.(se scoate arcul conic, cilindrul respectiv si spor la treaba!) Sa ne ti la curent cu rezultatele, eventual si cu mai multe detalii despre defecte. This post has been edited by meggeo81: 7 May 2011, 02:25 |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
moreinffo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 21 April 09 ![]() |
salut
haideti sa va spun cum s-a intamplat, ca si la voi, la un ASTRA H 1.7 DTI. Masina se tura greu si nu avea viata. Mers cu ea la reprezentanta si nimic. Au zis ca este sonda Lambda - au schimbat si nimic. au curata pe-acolo una alta - si nimic. S-a dus la un nene la Filaret si ala pentru 200 de mii vechi si fara sa se atinga de masina, i-a diagnosticat-o si intr-un fel "reparat-o"; tipul mergea cu ea subturata si s-a depus pe esapament toata motorina nearsa; solutia - un drum de 30 de km pana undeva la tara, unde masina n-a mers sub 80km/h si a nu a vazut mai mult de a-3a. S-a curatat foarte bine esapamentul dupa acest drum si masina merge bine-merci si in ziua de azi, bineinteles in parametrii normali. saptamana trecuta eu am patit aceeasi chestia la VW, un polo 1.4TDI, dar aveam intrarea in toba intermediara rupta; dupa ce-am sudat-o, mototul si-a revenit complet.poate merge incercata chestia aceea cu esapametul ca la Opel, nu va costa nimic, mai alea daca ar fi o masina care merge mai mult in oras decat afara 7 May 2011, 10:04: revenire: scuze,la Opel nu au schimbat Lambda, au schimbat debitmetru. iar cauza a fost catalizatorul infundat. This post has been edited by moreinffo: 7 May 2011, 10:04 |
--------------------
RENAULT
MEGANE 1.6 16V
B99W_G
|
|
crazybogdan |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 15 April 09 From: Bucuresti ![]() |
confirm ce a zis moreinffo.
Pt golf 1.9 tdi; nu tragea deloc si pe autostrada, mai mult de 140 km/h nu putea. Asa ca am mers intr-o zi aprox. 100 km, in afara Buc, si nu am coborat sub 3000 de turatii. Dupa aceea masina si-a revenit. |
--------------------
am avut
Megane2 1.9dci
2005
- pe viitor BMW Z8...sper
|
|
Tomway |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 May 11 ![]() |
Multumesc pentru idei, dar revin cu o mentiune. Nu am mers niciodata cu ea subturat, si am si precizat asta. Intotdeauna autostrada a fost facuta cu 160-170 constant, si nici in oras nu am mers subturat, schimb vitezele de fel pe la 2900-3000. Si acum ajunge la viteza de 170, dar dureaza foarte mult. De asemenea nu am nici un martor pe bord aprins, si nici macar temporar nu a fost vreunul aprins. Exact cum zice si octtavyan, sunt momente cand isi revine si merge mai bine. Dar sunt momente care dureaza si cateva secunde, smuceste, de parca agata ceva, si are putere si dupa aia devine iar lenesa. Din ce imi amintesc de cele zise de mecanic, la amestec stau bine la aer, dar nu suficienta motorina, chiar daca e pedala la podea. Inteleg ca e si un senzor la pedala de acceleratie care ar putea trasmite informatii eronate. Daca cumva gaseste cineva solutia salvatoare sau mai stie cazuri si rezolvarea la asa ceva, dau o bere ..... la butoi ... Sa nu uit, am facut deja un drum cu ea afara, si nu a coborat sub 3500 ture si nici un semn. Cu filtrele noi si cu ulei nou, am 100 km si nu e nici o imbunatatire majora. Deci pe la 3500 prinde ceva viata, si cand schimb viteza in superioara, parca am apasat pe frana sau s-a deschis parasuta in spate .....
Revin cu rezolvarea daca o s-o dibuiesc. |
--------------------
Renault
Megane II
2006 1.5 dci
|
|
crazybogdan |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 15 April 09 From: Bucuresti ![]() |
cand are peste 2000 se aude suieratul turbinei ?
|
--------------------
am avut
Megane2 1.9dci
2005
- pe viitor BMW Z8...sper
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
de acum si eu tot la turbina inclin sa cred ca ai defectul. daca o ai cu comanda vacumatica, verifica traseul de vacum. la ce ne descrii, nu ar fi vorba de vre-o fisura,ci de ceva infundat.
spor la search si sa ne ti la curent |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
Tomway |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 May 11 ![]() |
Sincer, nu fac o diferenta la zgomot fata de cum era fata de cand era "sanatoasa". Deci nu pot sa spun daca e de la turbina. O sa incerc sa schimb regulatorul de presiune, sa vad daca asta e cauza. Stiu ca turbina in general pica cand nu prea e folosita, adica se merge subturat. Si de asemenea, cand a cazut, la acceleratie scoti fum. Or eu nu scot absolut deloc (testat cu o masina mers in spate sa vada simptome - ca sa fiu sigur ca nu-mi scapa in retrovizoare). Deocamdata e rezervorul peste jumatate, o sa dau si rezervorul jos, sa nu fie sorbul infundat. Sunt un pic dezamagit, pentru ca pana acum nu a avut nici o problema masina, si acum cand sa treaca pragul de 100.000 incepe sa de-a rateuri. Revin cu noutati despre virusul asta .... sper si cu antidotul.
|
--------------------
Renault
Megane II
2006 1.5 dci
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#16
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Încearcă să cureți EGR-ul. Mulți colegi au avut rezultate miraculoase în urma acestei operațiuni. Și cică mai merge și "forja" de câteva zeci de kilometri cu 80 la oră-ntr-a 3-a, se mai "suflă" evacuarea (la 3000 RPM constant).
Dacă nu se rezolvă vezi ce zice tester-ul. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
octtavyan |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 10 June 05 ![]() |
Bine pe forum pana la urma si si din punctul meu de vedere sunt doar speculatii insa eu nu am gasit pe cineva sa se uite cu "adevarat" la masina si sa se si piceapa, cei de la Cobalcescu as putea spune sunt mai mult decat superficiali, atat timp cat nu e nici un bec aprins, nu scoate fum, si nu e nici o eroare in calculator, e totul "ok" nu?
@meggeo81 - crezi ca e o problema de admisie? sa fie ceva blocat pe acolo pe tur, nu stiu intreb, oricum ca alte informatii bineinteles ca nu schimb si nu merg subturat iar motorina nu a vazut decat de la rompetrol din aia de 55 (stiu e criza dar daca tot consuma mai putin ca alte masini macar sa papae de calitate). La fel nu stiu daca la celelalte modele de motoare se aude turbina ca la asta al meu, cert e ca la asta se aude destul de tare suieratul, ca si functionare a turbinei eu zic ca e la fel pana la urma, ma gandesc totusi sa fie ceva pe admisie, sa nu primeasca destula motorina, posibil si cu pedala de acceleratie daca da informatii aiurea despre gradul ei de apasare. Acuma intrebare, cm pot verifica cele de mai sus, se pricepe cineva? |
--------------------
Opel
Kadett
1984
- B-43-KFY
|
|
moreinffo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 21 April 09 ![]() |
parerea mea este urmatoarea: daca ar fi ceva pe electric sau electronica, ti-ar fi aparut pe tester - parca am inteles bine ca ai pus-o pe-un tester pana acum. asa ca ramane ceva ""element surpriza".mai incearca si la altii, decat Cobalcescu
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 1.6 16V
B99W_G
|
|
winetou13 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 3 May 10 ![]() |
verifica sa nu ai intercoolerul spart tot ce tine de turbo furtune sa nu sufle pe undeva. bafta
|
--------------------
renault
megane
200
|
|
xadoxadox |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 30 July 08 ![]() |
Salut!
Acelasi lucru si la mine, merg cu ea la service, pentru curatat EGR, tot nu merge ... nu suiera turbina, suna infundat! Cand colo ma uit de curiozitate pe la motor si vad pe langa EGR ulei. Zic o fi turbina, dau drumu la motor si bag mana pe acolo, ce sa vezi - furtunul care iasa de la EGR e rupt. E un furtun mic de vreo 20 cm, care face legatura din cate am inteles intre EGR si turbina. La reprezentanta mi-a spus ca pretul este 270 de lei ![]() |
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2003, 1.5DCI 80CP
|
|
moreinffo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 21 April 09 ![]() |
daca este furtunul acela, mi s-a rupt si mie la Sprinter. la reprezentanta mi-au cerut-o si pe mama si pe tata si am pus un furtun luat de la Lizeanu ca eram in zona si merge si in ziua de azi - dupa 3 ani de la "incident".
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 1.6 16V
B99W_G
|
|
razvi30 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 6 December 07 ![]() |
Am si eu cam aceeasi problema. Acum 2 ani nu mai tragea, am curatat EGR si totul a fost ok.Acum 2-3 luni a inceput sa intre turbina cu intermitente, dar doar cateodata pentru perioada foarte scurte de timp (la 2-3 sapt pt 20-30 km).Am curatat din nou EGR, nu scot fum, nu am martori aprinsi, nu am eroare la tester...Dar patesc acelasi lucru, cateodata pt cativa km imi intra turbina cu intermitente dupa care isi revine.Ma poate ajuta cineva?
|
--------------------
renault
megane
2004 estate
|
|
adisormegane |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 11 February 12 ![]() |
salutare........am si eu o problema ieri am circulat cu masina....toata ziua........a fost ok.........a mers bine.....aseara ajunsesem acasa si am parcat masina...in buna regula.......,in dimineata aceasta a tr sa plec pana in oras......masina a pornit ca de fiecare data ff bine......dar se accelereaza fff greu......si nu are putere ..........menttionez......cu 4 zile in urma am curatat EGR .......desi nu avea mai nimic pe el........dar obisnuiesc sa fac asta.......ca sa nu imfund masina de tot..........daca stie cineva............ce ar putea fi......
|
--------------------
renault
megane 2
2005
- AB 10 LOL
|
|
sweetpayn |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 31 December 11 From: Tg-Mures ![]() |
Eu am fluctuatii la a mea pana cand motorul ajunge la temperatura normala... 1.6/16v/2004. E ceva firesc? Dupa functioneaza fara probleme.
De la 1500 turatii...este cand scade fara sa iau picioru de pe acceleratie..timp de 2-3 secunde..ajungand la 1200-1300... E motiv de ingrijorare..? sau merge si asa? ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2004 CC Privilege
- MS ?? ???
|
|
gaunel bobocel |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 February 12 ![]() |
Aceesi problema o am si eu,,,cineva care a rolvat o si cum a facut asta....
|
--------------------
Renault
Megan
2003/1.5 dci/
- CT 08 WNG
|
|
adisormegane |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 11 February 12 ![]() |
salutare.....am gasit prob.....nu o sa va vina sa credeti...........dar oricum....e interesant.......paleti la turbo erau blocati......am dat turbina jos.....si am desfacuto.....si intre lamele de la geometria variabila....si palet de la turbo am gasit o bucatica de metal....constatand....ca era bucsa....care a ramas ratacita pe acolo...de cand se stricase prima data..........cu ocazia asta am curatat si geometria.................cat despre tine bobocel.....incearca cu un senzor de temperatura.....furtun de vacum.....verifica si ondulatia la alternator.....afecteaza mult relantiul
This post has been edited by adisormegane: 26 Feb 2012, 23:24 |
--------------------
renault
megane 2
2005
- AB 10 LOL
|
|
gaunel bobocel |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 February 12 ![]() |
Astazi o duc la reprezentanta in C ta.....revin cu un feedback
|
--------------------
Renault
Megan
2003/1.5 dci/
- CT 08 WNG
|
|
gaunel bobocel |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 February 12 ![]() |
Am fost cu masina la reprezenta baietii foarte valabili,au pus o pe tester....problema era de la senzorul de frana...l am schimbat si acu merge ca mai inainte,explicatia: senzorul ar avea doua lucruri de facut unul sa aprinda becurile la stopurile de frana si celalalt sa inchida alimentarea....
|
--------------------
Renault
Megan
2003/1.5 dci/
- CT 08 WNG
|
|
sweetpayn |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 31 December 11 From: Tg-Mures ![]() |
QUOTE(gaunel bobocel @ 28 Feb 2012, 16:23) Am fost cu masina la reprezenta baietii foarte valabili,au pus o pe tester....problema era de la senzorul de frana...l am schimbat si acu merge ca mai inainte,explicatia: senzorul ar avea doua lucruri de facut unul sa aprinda becurile la stopurile de frana si celalalt sa inchida alimentarea.... cat te-a costat testeru + senzoru? |
--------------------
Renault
Megane
2004 CC Privilege
- MS ?? ???
|
|
ritter |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(adisormegane @ 26 Feb 2012, 23:19) salutare.....am gasit prob.....nu o sa va vina sa credeti...........dar oricum....e interesant.......paleti la turbo erau blocati......am dat turbina jos.....si am desfacuto.....si intre lamele de la geometria variabila....si palet de la turbo am gasit o bucatica de metal....constatand....ca era bucsa....care a ramas ratacita pe acolo...de cand se stricase prima data..........cu ocazia asta am curatat si geometria.................cat despre tine bobocel.....incearca cu un senzor de temperatura.....furtun de vacum.....verifica si ondulatia la alternator.....afecteaza mult relantiul OFF TOPIC.......si nu te supara......ca intreb........dar.....dar.....de ce scrii.......cu atatea...... puncte......? Repet.....: Nu ....... te ......supara pe..... mine......... !!!!! ![]() This post has been edited by ritter: 7 Mar 2012, 20:51 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 19:28 |