Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

problema ,ambreaj sau ulei cutie.., nu intra in viteza ...

daniLaguna2
post 24 Nov 2012, 21:39
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




salut, scuze de subiect dar nu stiu care este cauza de cand a venit frigul sau temperatura mai rece , cand vreau sa plec dimineata sau mai bine zis cand e masina rece nu pot baga in viteza deloc si ambreajul e moale rau de tot, dupa ce pornesc masina si mai apas pe ambreaj timp de 2 3 min ,ambreajul se intareste si dupaia intra perfect in toate vitezele ,treaba asta se intampla doar cad e frig sau masina e la rece ... care este cauza si . embreajul este hidraulic am inteles ,se schimba lichid ceva la el ? smile.gif smile.gif ms


--------------------
renault laguna2 - B-200-DNI 2003
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tacufmr_lagunaII
post 24 Nov 2012, 21:52
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 25 April 07
From: Brasov




Ambreiajul este hidraulic, nu se schimba nici un lichid, de fapt pompa de ambreiaj foloseste lichid de frana din vasul pompei de frana. Din ce povestesti tu se pare ca pompa ta de ambreiaj se dezamorseaza, si nu mai ai presiune in sistem (senzatia de pedala moale). Verifica daca nu pierzi cumva lichid (este in continuare la nivel in vasul pompei de frana?).


--------------------
Renault Laguna II - BV - 32 - UMY 2007, 1.9 dci, 131 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 24 Nov 2012, 21:53
Post #3


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Ambreiajul functioneaza cu acelasi fluid ca si franele: lichid de frana. Cand l-ai schimbat ultima oara?


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 24 Nov 2012, 22:10
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




ultima oara nicioadat nu l am schimbat si am 30.000 de km de cand am masina .. ce pot face ,eu cand am schimbat placutele aveam lichid de frana in vas ca am bagt un deget sa vad ... dar am intrebat mecanici ca vroiam sa schimb si lichidul de frana da au zis ca na mai merge ca tine bine farana... in fine ce pot face ms mult


--------------------
renault laguna2 - B-200-DNI 2003
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 24 Nov 2012, 22:22
Post #5


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Mecanicul ala e un dobitoc! Lichidul de frana se schimba la fiecare 2 ani. Ca tine frana bine nu are absolut nicio relevanta. Schimba lichidul de fara si posibil sa scapi si de problema cu ambreiajul.


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 25 Nov 2012, 00:13
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




Si cum se schimba lichidul de frana? Este prima data cand aud ca se schimba odata la 2 ani. Eu nu am auzit pe nimeni sa schimbe lichidul de frana odata la 2 ani


--------------------
renault laguna 2 - sv-07-xjr 2001 1.9 dci expression
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 25 Nov 2012, 09:30
Post #7


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Se schimba deoarece in vas se poate crea condens. Se achimba pentru ca isi pierde proprietatile intrucat in etrier ajunge la temperaturi mari.
Acum sper sa nu spun tampenii, dar 'cica' la masinile cu ESP nu se schimba ca la dacie (pui lichid nou, faci pedala si completezi).
Exista un dispozitiv cu un furtun ce se conecteaza la vas si pur si simplu prin presiune impinge lichid nou in instalatie.
Apoi la fiecare roata (si in X) se deschide valva si se asteapa pana vine lichidul curat.
Dureaza cam 15-20 minute, se face la orice service mai rasarit (nu la ciocanel la butic) si costa, cu tot cu lichid intre 80-100ron.


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 25 Nov 2012, 10:17
Post #8


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




golesti vasul de lichid (il tragi pe tot cu o seringa), il umpli cu lichid nou, dupa care aerisesti la fiecare roata (ca banuiesc ca nu ai pompa cu vacuum). Pui o bucata de furtun transparent, de stropgel, pe aerisitor si il slabesti cu cheia, il lasi sa curga pana curge lichid curat prin el, dar atentie sa completezi in vas ca se va goli. NU FACI PEDALE CA LA DACIE, aerisesti peste tot inclusiv la pompa de ambreiaj si gata, succes


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 25 Nov 2012, 19:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




mai bine ma duc la serivce ca e mai simplu.cam cat lichid de frana se baga si ce firma ceva de calitate...


--------------------
renault laguna2 - B-200-DNI 2003
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 25 Nov 2012, 19:59
Post #10


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Pai n-ai inteles. Robotelul ala 'strica' vreo 2.5l lichid, pentru ca la fircare roata deschizi valva si astepti sa curga curat.
Du-te la service, stiu ei ce, cum si cat sa puna.


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 25 Nov 2012, 20:12
Post #11


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




toata instlatia are aprox 800-900 ml de lichid, nu 2,5 l ca doar nu e cutie de viteza, lichidul iti trebuie conform specificatiilor masinii DOT3, DOT4..

<span class='edit'>25 Nov 2012, 20:22:</span>
QUOTE(melcu @ 25 Nov 2012, 09:30)
Se schimba deoarece in vas se poate crea condens.
gresit, pot intra impuritati, daca nu esti atent, cand completezi cu lichid
Se achimba pentru ca isi pierde proprietatile
corect
intrucat in etrier ajunge la temperaturi mari.
gresit, nu se incalzeste ca doar nu trece prin motor
...
Apoi la fiecare roata (si in X)
nu e in "X" ai circuite directe de la blocul ABS situat in stg fata, circuitele in functie de lungime sunt dr spate, stg spate, dr fata si stg fata
se deschide valva si se asteapa pana vine lichidul curat.
corect
...
*



This post has been edited by alinushy: 25 Nov 2012, 20:24


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 25 Nov 2012, 20:45
Post #12


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




E corect ce zici si tu. nu trece prin motor, dar ai idee la ce temperatura ajunge sistemul de franare? De ce crezi ca exista vopsea speciala pentru etrieri (defapt este vopsea ce rezista la temperaturi dr pana la 300gr celsius).
Aerisirea se face impropriu spus in X; mai exact roata stanga spate, dreapta fata, stanga fata si apoi dreapta spate. Referitor la cantitatea de lichid, omuletul de la service atat mi-a zis ca se consum: cam 2,5l de lichid. Adevarul e ca bidonul de recuperarea avea 1l si l-a golit doar o singura data deci poate a exagerat. Mie la service imi place sa stau calare pe ei, sa intreb ce-mi da cu virgula. Poate uneori sunt pain in the ass, dar ghinion.


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 25 Nov 2012, 21:48
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




QUOTE(alinushy @ 25 Nov 2012, 10:17)
golesti vasul de lichid (il tragi pe tot cu o seringa), il umpli cu lichid nou, dupa care aerisesti la fiecare roata (ca banuiesc ca nu ai pompa cu vacuum). Pui o bucata de furtun transparent, de stropgel, pe aerisitor si il slabesti cu cheia, il lasi sa curga pana curge lichid curat prin el, dar atentie sa completezi in vas ca se va goli. NU FACI PEDALE CA LA DACIE, aerisesti peste tot inclusiv la pompa de ambreiaj si gata, succes
*


Asa am facut si eu. Am luat lichid de frana Elf pentru masini echipate cu ESP si am inlocuit exact 1 litru.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 25 Nov 2012, 22:38
Post #14


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




QUOTE(melcu @ 25 Nov 2012, 20:45)
E corect ce zici si tu. nu trece prin motor, dar ai idee la ce temperatura ajunge sistemul de franare? De ce crezi ca exista vopsea speciala pentru etrieri (defapt este vopsea ce rezista la temperaturi dr pana la 300gr celsius).
Aerisirea se face impropriu spus in X; mai exact roata stanga spate, dreapta fata, stanga fata si apoi dreapta spate. Referitor la cantitatea de lichid, omuletul de la service atat mi-a zis ca se consum: cam 2,5l de lichid. Adevarul e ca bidonul de recuperarea avea 1l si l-a golit doar o singura data deci poate a exagerat. Mie la service imi place sa stau calare pe ei, sa intreb ce-mi da cu virgula. Poate uneori sunt pain in the ass, dar ghinion.
*


-stai linistit ca nu ajunge la 300 de grade, ca doar nu mergi cu piciorul pe frana, dupa ce faci un drum mai lung cu masina pune mana pe jante, daca sunt calde verifica etrierii/tamburii ca iti raman blocati, nu este normal sa se incinga, vopseaua e speciala ca sa nu se exfolieze datorita socului termic
-care e logica la tehnica de aerisire prezentata? toate conductele pleaca din blocul distribuitor al ABS, nu ai ca la dacie repartitor de franare pe puntea spate (si ordinea era de cel mai lung circuit la cel mai scurt adica: dr spate, stg spate, dr fata si stg fata)
-e foarte bine ca stai sa urmaresti ce lucrare iti face ca doar e masina ta si banii tai nu? nu prea se mai gasesc "mecanici" de incredere


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 15:43
Dacia