LAGUNA 3 2.0dCI 173CP 215.000km SA STRICAT MOTORUL
![]() ![]() ![]() |
LAGUNA 3 2.0dCI 173CP 215.000km SA STRICAT MOTORUL
Luko13 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna3
2008/Estate/Initiale Paris
|
|||
Silk |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Imi retrag cuvintele : masina de samsareala ====> cine, de ce se mai mira ?!
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
hellcat |
![]()
Post
#33
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(Luko13 @ 14 Nov 2012, 14:47) Totusi nu inteleg care este motivul pentru care a crapat. Si sa fim sinceri , daca era defect din fabrica nu mergea 200 mii km , crapa mult mai repede. Pai sincer, nu cred ca o sa te faca cineva sa intelegi. Motoarele se mai si strica, asta e un caz...nu aparea gygel pe-aici, nu aflai niciodata. Dupa mine e probabila o combinatie intre 200.000 km de forja de neam prost si intervale mult prea lungi la schimbul uleiului. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
QUOTE Pana la urma are km originali? Totusi ne poate spune cineva cand a trecut ultima data pe la o reprezentanta reno pentru revizie ? Din poze masina arata foarte bine, e pacat de ea sa ajunga la dezmembrari. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#35
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(hellcat @ 14 Nov 2012, 15:31) Dupa mine e probabila o combinatie intre 200.000 km de forja de neam prost si intervale mult prea lungi la schimbul uleiului. din cate vezi, gygel a scris ca reno' a zis ''defect de fabricatie'' ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
twr |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 June 12 ![]() |
Stimati colegi, sa dea Domnul - si aici ma refer la respectarea intervalelor de service, etc - sa fie si ultimul motor care "moare"...
|
--------------------
Renault
Laguna
2008/III
|
|
hellcat |
![]()
Post
#37
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 14 Nov 2012, 16:45) Nu, n-a zis gygel...el a ascultat o parere cum ca motorul sau (nu m-am prins daca cineva l-a dasfacut pan' la urma, doar 1000 de specialisti care l-au ascultat...) ar prezenta aceeasi problema cu unul de pe un koleos aflat la doar 40.000km, in garantie. Sa gandim realist, ce vroiai sa-i zica niste mecanici din reprezentanta in conditiile in care el nu avea de gand sa faca reparatia motorului acolo??...el doar se dusese la reprezentanta sa-i traga de limba, daca intentiona sa-l repare era reparat demult. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
digioptic |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
Mai, stii cum imi apare mie asta ? Ca zau, era mult prea multa liniste pe sectiunea Laguna III. Sau altfel, era prea multa "galagie" pe alte forumuri monomarca, se plang oamenii acolo si de germane si de japoneze si mai stiu eu pe unde sunt facute, de ce sa nu punem un drob de sare si pe laguna, ca de, e frantuzeasca si "trebe sa fie nashpa..."
![]() ![]() Chiar asa, poate colegul care a aruncat bombita cu cilindrul sau biela 2, poate ne da si noua un link. Sa fim seriosi, ce naiba, ma duc si fac reviziile cum zice cartea, ba chiar mult mai repede de cum zice manualul de intretinere, nici nu ard bine uleiul si-l dau jos...Motorul folosit exclusiv in drumuri lungi afara si da, a luat si turatii ca de aia am turometru pe bord, sa nu trec de zona rosie. Iar daca pica, asta e, asta mi-a fost norocul, facem tragedii si romane din asta...? Ce-ar insemna acum sa mergem odata pe an, sa dam jos baia de ulei sa verific cuplul de strangere la biele...? ![]() Era prea mult pentru VAG de exemplu, dupa cate turbine si injectoare cazute, dupa nu stiu cate pompe de inalta presiune cazute si devenite zgomotoase ca o morisca stricata, sau motoare la care daca trece o luna fara sa scoti joja de ulei, inseamna ca ai tinut-o mai mult in parcare. Da, va vine greu sa credeti, la reno nu stiu de la schimb la schimb de nivelul uleiului si la un motor vw pun si 2-3 litri pe an in completare. Degeaba oare Renault vinde motorul dCI de 1.6 litri si 158 de cai lui mercedes ? Ca fac motoare proaste, nu...? Si pot da multe exemple si de la alte marci, dar ce rost ar avea, nu ma bucur de necazul nimanui. Deci viata motorului e o exploatare corecta, nu cum zicea bine cineva mai sus, "forje la greu", ulei cat mai proaspat si la nivelul corect si evident carburant bun. La ce pret a ajuns motorina, sa le fie rusine obrazului, daca mai baga mizerii in ea ! Ei si sa vedeti dumneavoastra cum trece fiecare de 300K+ Km fara probleme. Eu zic sa intram pe topicurile de interes si sa nu mai dam apa la moara unor presupuneri fara fundament. Nu sunt avocatul diavolului, sa nu ma intelegi gresit. Si eu sunt posesor de reno, si mie poate imi este teama sa nu se intample, dar nu as avea pretentii daca mi-as lua masina SH de la nu stiu ce samsar. Am strans din dinti si am luat masina noua. Dupa asta, garantie, dupa garantie, exploatare cu respect in primul rand de banu muncit de mine. Sa-mi iertati tonul, eu am avut mereu un discurs moderat, dar acum nu m-am putut abtine. seara buna la toti ![]() |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
cippy |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 13 September 06 From: Brasov ![]() |
@digioptic : da-mi o adresa sa poata sa-ti trimita comunicatul oficial. Poate il primesti si pe ala mai vechi de pe la 2.2 dci, sa-ti explice si acolo de ce erau probleme pe la arbori. Daca nu ma insel nici acolo nu au dat vreu comunicat sau link. Dar pe aia de la Audi sa-i contactez sa-ti dea un link cu echilibrorii de la 2.0 TDI????
Nu te-am pus eu sa dai baia jos sa strangi, eu doar ti-am relatat ce am aflat in timp despre acest motor. Din cate stiu asta era si rolul forumului, sa impartasim din ceea ce aflam si ne poate afecta. Sau poate nu??? ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 3
GT 4CONTROL 180 cp
- BV14PYN Renault Clio 2 1.4 16v [B]BVA Privilege[/B]
EX- Renault Laguna 2 phase 2 INITIALE PARIS 173 cp |
|
ariciul76 |
![]()
Post
#40
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 4 April 09 ![]() |
Concluzia: masina are o problema nasoala, asta e.
In rest: curvasareala. |
--------------------
renault
Laguna 2.0 dci CVA
2008
|
|
digioptic |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
@cippy, eu nu te-am acuzat de nimic, ba chiar daca citesti mai atent postul meu, o sa vezi ca ca multe afirmatii le-am facut la nivel de gluma. Tocmai sa temperez o discutie fara rost. Este posibil sa fie adevarat, un lot de motoare cu probleme, un bleg care nu a strans un surub bine, un lot de arbori cotiti iarasi cu probleme de material si executie...vreu sa vad asta scrisa pe Renault.com. Atunci da, avem o problema ! De ce iti trebuie o adresa personala a mea, daca suntem pe forum ?
Dar daca e sa vorbim de spiritul forumului, NIMENI nu-si poate permite sa arunce o afirmatie fara, hai sa-i zicem o dovada in acest sens. Comunicat oficial ??? Pai daca e oficial, de ce nu ar fi dat pe net...??? Ce legatura are motorul 2.2 dCI cu 2.0 dCI ??? Nici macar una !!! Deci pana nu citesc pe site-ul OFICIAL, eu nu-mi permit sa arunc colegilor o astfel de afirmatie. Nu o lua personal, chiar nu am nimic cu tine, dar cum ziceai si tu...sa tinem de spiritul forumului !!! Este foarte bine sa impartasim pareri si sfaturi. Nu e bine sa ne inchidem in noi. De foarte multe ori, apare un coleg cu o problema, cere sfaturi, o rezolva si dispare in neant fara sa mai spuna cum a rezolvat sau ce-a facut. Asta e o mare problema de atitudine fata de colegi. Peste asta sa mai venim si cu bombite... ![]() un sfat. Omul ala sigur e scolit la reno, daca service-ul e unul serios. In fine, tot ca un spirit de gluma a fost si afirmatia cu baia jos o data pe an... Ce ma deranjeaza pe mine foarte tare, este afirmatia repetata la paroxism cum ca francezele sunt proaste si nemtoaicele cele mai bune. De asta am fost ca sa zic asa, vehement in postul meu anterior. Cine merge in ziua de azi sa-si cumpere masina, orbit de puterea motorului sau frumusetea caroseriei, fara sa constientizeze macar o clipa ca investitia tine doar de placerea personala in proportie de aproape 100%, fara legatura cu valoarea in timp sau probleme ce vor urma in viata masinii, e doar un copil ce-si ia o "jucarie" ... ![]() Sau poate nu... ![]() This post has been edited by digioptic: 15 Nov 2012, 09:09 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#42
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
Stati fratilor linistiti, daca aveti rabdare si cautati pe forum cati "colegi" cu 3 posturi acuza Lagunele ca sunt proaste, strangeti cel putin zece. Isi fac user, baga o "Laguna stricata, cea mai proasta masina, nu-i mai trebuie, fracsu are haudi si merge beton" si pe urma nu-i mai vezi...Omul care are Laguna si stie ce poate nu cred ca are cum sa fie influentat. Iar cei care vor sa-si ia, fraieri sa puna botul la asa ceva.
|
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
dantes |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Mda...acum ceva timp in urma am povestit de primele serii de laguna 3 2.0 dci care au avut probleme. Personal cunosc 1 persoana care a avut o problema similara, rezolvata in garantie. Insa acolo era o problema de ungere a motorului venita din pompa de ulei. Nu motorul in sine e de vina ci diverse pe langa, insa primul care a crapat a fost pompa de ulei.
Mitul cu reno e indestructibil e vrajeala. Cand povesteam despre asta acum ceva ani, eram luat la misto. Nu ma astept la altceva nici acum, dar au fost loturi cu probleme pe la inceput. In cazul de fata poate fi o combinatie de factori, printre care si o ungere defectuoasa, dar pana nu o desface nu are de unde sti. Si eu am vazut laguna 2 1.9 cu peste 400k km si motorul n-avea nici pe dracu'. Sau o groaza de clio 1.5dci pe la 300-400k km la fel, fara absolut nici o problema la motor...Dar la inceput 2.0dci a avut mici bubite cu accesoriile... PS: Nu sunt "coleg" cu 3 posturi, ba mai mult, am si detinut o laguna 3 timp de peste 2 ani (asta ptr cine nu ma cunoaste) si da, arunc cu rahat in primele serii de laguna 3 2.0dci, am facut-o si inainte si o voi face si in continuare. In rest saraca masina e chiar fiabila si ok din toate punctele de vedere..in categoria ei de pret.... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#44
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
Eu faceam referire la initiatorii topicurilor, nicidecum la tine. Nu am zis ca reno e indestructibila, as fi absurd. De fapt, e vreuna? Daca ar fi unul care are o problema seriosa, o explica si se dezbate, toata stima. Dar sa te apuci sa faci topicuri sa dai intr-o anumita marca, asta e aiurea. Si aici, poate omul chiar vorbeste serios. Dar vad ca nu prea participa la discutii...
In concluzie, toata stima, Dantes. ![]() This post has been edited by OVIDIUS: 15 Nov 2012, 09:41 |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
ariciul76 |
![]()
Post
#45
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 4 April 09 ![]() |
Deviind de la topic stau si ma intreb totusi cum dracu pot sa faca masini ieftine (vezi Clio) dar al dracu de rezistente (motor) si o dau in bara cu Lagunele.(masini cu pretentii nu?)
De 2 zile ma dau cu Clio (Lagunica se ''odihneste in parcare) si sunt uimit de cit de sprintena e (la demaraje), nu mai vorbesc de denivelari, consum. km: 150.000 Pai la confort ''bate'' laguna mea (e drept e cu suspensie sport), ce sa mai zic de consum plus ca ''dau'' in ea fara mila si deci senzatiile sunt altele.... E drept ca inauntru sunt plastice de 2 lei, ca usile se inchid cam ca la Dacia lu'tata... Incep sa cred ca (sau devin mai matur?) ca cea mai buna masina e aia in care te simti cel mai bine si constat ca o masina mai mica si muuuult mai ieftina e mai buna ca ailalta. Imi pare ca pretul mare platit pt. masinile astea se reflecta mai mult la interior nu in calitatea componentelor de baza (motor, etc). |
--------------------
renault
Laguna 2.0 dci CVA
2008
|
|
tse |
![]()
Post
#46
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ariciul76 @ 15 Nov 2012, 13:03) Deviind de la topic stau si ma intreb totusi cum dracu pot sa faca masini ieftine (vezi Clio) dar al dracu de rezistente (motor) si o dau in bara cu Lagunele.(masini cu pretentii nu?) De 2 zile ma dau cu Clio (Lagunica se ''odihneste in parcare) si sunt uimit de cit de sprintena e (la demaraje), nu mai vorbesc de denivelari, consum. km: 150.000 Pai la confort ''bate'' laguna mea (e drept e cu suspensie sport), ce sa mai zic de consum plus ca ''dau'' in ea fara mila si deci senzatiile sunt altele.... E drept ca inauntru sunt plastice de 2 lei, ca usile se inchid cam ca la Dacia lu'tata... Incep sa cred ca (sau devin mai matur?) ca cea mai buna masina e aia in care te simti cel mai bine si constat ca o masina mai mica si muuuult mai ieftina e mai buna ca ailalta. Imi pare ca pretul mare platit pt. masinile astea se reflecta mai mult la interior nu in calitatea componentelor de baza (motor, etc). Nu stiu ce Laguna si ce Clio ai tu. Si eu am, de acelasi tip de echipare, si se simte diferenta intre ele. Nu cumva compari tu diesel cutie automata cu benzina cutie manuala? |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
QUOTE(digioptic @ 14 Nov 2012, 19:28) Degeaba oare Renault vinde motorul dCI de 1.6 litri si 158 de cai lui mercedes ? Ca fac motoare proaste, nu...? Cu tot respectul,insa Renault vinde motorul de 1.5,motor la care Mercedes a schimbat o groaza de componente.Asa ca mai citeste. Stiu si eu caz concret de Koleos cu aceasta motorizare care avut probleme.Insa ori i-au schimbat motorul si apoi respectivul a revopsit-o,ori i-au dat alta masina,caci initial era neagra apoi a aparut cu ea alba. La fel de bine stiu si Q7 cu V 12 care a schimbat un motor,insa respectiva lua forja pe modul ''sport'' la greu. |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
centurion |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Mai bine s-ar inchide topicul asta. Ne-am lamurit in ceea ce-l priveste pe initiatorul lui.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Laguna_III |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 2 February 10 ![]() |
QUOTE(ariciul76 @ 15 Nov 2012, 13:03) Deviind de la topic stau si ma intreb totusi cum dracu pot sa faca masini ieftine (vezi Clio) dar al dracu de rezistente (motor) si o dau in bara cu Lagunele.(masini cu pretentii nu?) De 2 zile ma dau cu Clio (Lagunica se ''odihneste in parcare) si sunt uimit de cit de sprintena e (la demaraje), nu mai vorbesc de denivelari, consum. km: 150.000 Pai la confort ''bate'' laguna mea (e drept e cu suspensie sport), ce sa mai zic de consum plus ca ''dau'' in ea fara mila si deci senzatiile sunt altele.... E drept ca inauntru sunt plastice de 2 lei, ca usile se inchid cam ca la Dacia lu'tata... Incep sa cred ca (sau devin mai matur?) ca cea mai buna masina e aia in care te simti cel mai bine si constat ca o masina mai mica si muuuult mai ieftina e mai buna ca ailalta. Imi pare ca pretul mare platit pt. masinile astea se reflecta mai mult la interior nu in calitatea componentelor de baza (motor, etc). Scuze, dar consider ca esti total nedrept. Si nerealist. Iti dau doar cateva argumente: 1. Siguranta/securitatea care ti-o ofera masina; si...doar pentru asta, tot merita diferenta de pret; Doamne fereste, la un accident mai "serios", cu Laguna poti supravietui (multitudinea de airbag-uri, constructia masinii, etc), insa cu Clio... 2.Stabilitatea masinii (pe langa faptul ca are ESP, fa comparatia - macar in imaginatie - ce inseamna sa conduci pe o autostrada, A2 de pilda, in timp ce bate un puternic vant de Baragan; sau sa treci, pe un drum national, pe langa un tir care merge cu viteza din directia opusa si mai bate si un vifor de ai senzatia ca esti in "aeroplan, cu Clio). 3. Confortul - nu are rost sa mai detaliez; 4. Spatiul - Laguna e masina de familie si, daca nu esti rrom, sigur ai loc pentru toti membrii familiei. Ma opresc aici cu argumentele, desi ar fi mai multe. Acum, ce sa zic si eu, daca vrei "senzatii tari", mai tari decat cu Laguna, poti incerca si cu cartul (carting)... ![]() This post has been edited by Laguna_III: 15 Nov 2012, 22:49 |
--------------------
Renault
Laguna III, 2.0 dCI, 150 CP
May,2008/Dynamique Renault Laguna III, Dynamique, 2.0 dCi, may, 2008
|
|
digioptic |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(Catalinmodena @ 15 Nov 2012, 18:48) Cu tot respectul,insa Renault vinde motorul de 1.5,motor la care Mercedes a schimbat o groaza de componente.Asa ca mai citeste. .................. Eu zic sa citesti tu mai bine ce am scris mai sus, era vorba de 1.6 dCI nu de 1.5. Este o mica mare diferenta. Dar nu asta conteaza, conteaza asocierea unui producator de volum cum e Renault cu un producator sinonim cu fiabilitatea si calitatea. Asta era ideia din text. Si daca te uiti in comunicatele departamentelor de marcheting, cu ce componente minune a pus mercedes, de-a facut racheta din partul lui reno... ![]() ![]() Ca acum nu mai e nici una fiabila si de calitate, sau cum zicea colegul dantes mai sus, indestructibila, asta e alta poveste cu care trebuie sa traim. Ca o sa cada la 50kkm sau 100kkm sau 200kkm, sau o sa tina la peste 400kkm, la fel poate sa tina sau sa cada oricare marca care se vinde acum. Ce e greu sa se priceapa asta !!! Traiti fratilor intr-o lume guvernata de ban de profit. Terminati cu prostiile. Un fier. Si daca o sa crape ??? Daca a crapat un motor de audi, vai, clientul e de vina, asta fara legatura cu exemplul tau. Asta cu clientul e de vina e un cliseu folosit de toti. Da, poate sa crape si ce ? Dupa asta o voi vinde, voi suferii pierderea sau o sa ma incordez si-i pun un V6 ![]() ![]() This post has been edited by digioptic: 16 Nov 2012, 08:35 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
pishky |
![]()
Post
#51
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
eu am motorul respectiv (fix acelasi model) pe laguna 2, si atat talpa mea, cat si mecanicul zice ca e in mintile lui.
Pana la urma daca ii dai ce-i trebuie si cand ii trebuie cred ca e ok (orice masina, nu doar reno, sau doar laguna) |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
digioptic |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(Catalinmodena @ 16 Nov 2012, 13:13) De cate ori sa-ti zic ca nu de asta am amintit mai sus. Si inca odata, nu asta e important in povestea asta ! "The entry level E200 will use a Renault-sourced (with a bit of Mercedes tuning) 1.6-liter four-cylinder engine producing 156bhp (116kW / 158PS). http://www.worldcarfans.com/112030241872/2...tailed-launches Evident, la o simpla cautare se poate vedea ca parteneriatul Renault Nissan Mercedes este in primul rand pentru pentru schimb de componente. Motoare mici Otto si Diesel de la Renault, pentru modele de clasa mica, platforme comune Renault-Mercedes. De partea cealalta, Mercedes va furniza motoare mari, zic ei, pentru marca de lux Nissan, iar unii ziaristi speculand un model de lux viitor, produs de Renault pe o platforma Mercedes. In final, cred o miscare de reducere a costurilor si nu in ultimul rand de imagine pentru Renault. Asta era ideia din mesajul meu. Nu ce cilindree e pe A classe sau pe E classe. Si acum, cu acordul moderatorului, o sa fac un pic de offtopic sa-ti amintesc cateva reguli de comportament pe forum. Dincolo de regulile stricte, nu ii trantesti unui coleg ceva de genul "Asa ca mai citeste". Tu nu ai de unde sa stii ce citeste fiecare. Rolul forumului este sa ne impartasim reciproc din experienta si sa ne informam. In clipa in care vii cu cu un ton de genul asta, comunicarea inceteaza ! Cand nu ai o platforma comuna de discutie, fiecare merge intr-o directie si nimeni nu asculta sau nu urmareste ideia discutiei, nu mai are rost sa pierdem timpul ! Oricum, ce era de spus in topicul asta, s-a spus, poate mai mult decat era nevoie. Hai totusi, La buna vedere ! ![]() This post has been edited by digioptic: 17 Nov 2012, 07:46 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
naci_sfi |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 24 November 12 ![]() |
sal, sunt nou aici pe forum, detin si eu o laguna 3 2.0 DCI, de vreo 6 luni , am cumparat-o direct de la proprietar prieteni de familie, si dupa ce am citit despre motorul de 2.0 dci m-am panicat putin deoarece masina mea are 196.000 km si are momente cand trembura la relanti motorul si se aude un pic mai zgomotos, sper sa nu am si eu aceeasi problema.
mentionez ca dupa ce trembura la relanti , merg aproximativ 1 km masina incepe sa mearga perfect, motorul nici nu se mai aude, doar are momente. This post has been edited by naci_sfi: 24 Nov 2012, 17:57 |
--------------------
reanault
laguna 3
2009 2.0 DCI 150CP
- ........
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Si tu Brutus te-ai speriat?
Mai oameni buni, credeti ca daca a patit-o unul, imediat dupa el o mierliti toti? Cautati defectul in alta parte sau incercati sa nu va panicati, poate masina nu are nimic. |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
naci_sfi |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 24 November 12 ![]() |
sal, vedeti ca este o laguna GT break pe autovit, avariata , cu acelasi tip de motor 2.0 dci de 173 cp, si cere 2900e pe toate masina , cred ca daca i-ai face o oferta buna la motor il poti lua si sub 1500e.
|
--------------------
reanault
laguna 3
2009 2.0 DCI 150CP
- ........
|
|
Gysel |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 July 12 ![]() |
Gata ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cel care a cumparato (are un service auto) ma sunat dupa ce a desfacut motorul si mi-a spus ca este arborele cotit ![]() Intrebari de ce? cum ? din ce cauza ? sa intimplat nu am raspuns. ![]() ![]() ![]() Multumesc tuturor pentru sfaturi si chiar celor care au facut comentari rautacioase. This post has been edited by Gysel: 25 Nov 2012, 13:26 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008 2.0 dCI 173CP Initiale / Paris
|
|
r3nault |
![]()
Post
#58
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 29 September 12 ![]() |
Eu cel putin iti multumesc pentru ca ai expus necazul aici, pentru ca multi ar fi tacut si ar fi incercat sa o vanda fara sa spuna nimic. Este bine de stiut ca unele motoare de 2.0dci au probleme. Poate ca sunt aceleasi probleme de ungere ca la primele motoare 2.0tdi de la VW, care duceau la probleme cu arborii cotiti. La VW se stie care sunt seriile de motoare care pot ridica astfel de probleme, la Renault nimeni nu zice nimic.
Pentru mine faptul ca ti-au oferit o reducere consistenta la un eventual motor nou inseamna ca stiu ei ceva. |
--------------------
Renault
Laguna 3 1.5 dci
2007 Expression Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață! |
|
ombladon |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 3 April 10 From: Bucuresti ![]() |
Oare i-a schimbat motorul? Km sigur i-a schimbat...
![]() This post has been edited by ombladon: 17 Jul 2013, 21:44 |
--------------------
RENAULT
MEGANE GRAND TOUR
2007 2.2 1.5dCi 78kw
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
Pai daca i-a schimbat motorul......nu era normal sa.i puna km. motorului cumparat ?
E bine de sunat....si dat drept cumparator,si sa vedem daca spune ceva legat de motor/km. Desi.....nu-mi inspira incredere..... ![]() |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 10:20 |