Sfat achizitie Renault Symbol 2007, Oscilez intre Vectra diesel si symbol 1.4
![]() ![]() ![]() |
Sfat achizitie Renault Symbol 2007, Oscilez intre Vectra diesel si symbol 1.4
robitzoo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 November 12 ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Vectra
2.0 Dti 16v 2002
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Robert scoate toba de la Opel si ai rezolvat tot ceea ce doresti...
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
robitzoo |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 November 12 ![]() |
trebuie sa recunosc ca m-am gandit deja la asta insa daca scot doar toba finala nu rezulta nici o modificare de sunet decat una nesemnificativa probabil , iar daca scot catalizatorul , intr-adevar se modifica radical sunetul insa voi lasa un nor negru de fum in spate .. iar voi avea probleme si cu Rar-um si cu ITP..
Plus de asta Vectra mi se pare o cutie pe roti... cutie de viteze groaznica si o directie la fel ... |
--------------------
Opel
Vectra
2.0 Dti 16v 2002
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Catalizatorul nu ajuta sa scapi de fum negru...doar la CO2.
Asa ca baga teava goala din fata pana in spate+muzica la max.+stickers cu Renault/F1/etc.....si asta e masina la care visezi. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=39718&hl=consum
This post has been edited by aurelyan: 4 Nov 2012, 20:14 |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
wolfin |
![]()
Post
#6
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.797 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
eu inclin sa iti cumperi ce iti place dar sa fie TDI - ti se potriveste mai bine (TDI cu I rosu obligatoriu).
nu trebuie sa soti toba finala pentru sunet |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.174 Joined: 13 October 06 ![]() |
E arie tehnica, ne intoarcem si noi on-topic ? sau profitam ca avem un coleg nou si care a fost suficient de sincer sa ne spuna ca are 19 ani.
In privinta celor 2 optiuni pe care le ai, sunt clase diferite, motorizari diferite, probabil stari tehnice diferite, deci e greu de dat cu parerea fara a le conduce pe amandoua. Tu esti in cea mai buna pozitie sa judeci. Consumul in oras pentru un symbol 1.4 de 16v, care cf cifrelor date de reno papa mai mult decat un 8v , e undeva intre 8 si 9%. Cand spun urban ma gandesc la un oras de dimensiunile Constantei de exemplu. In Bucuresti e usor alta poveste ![]() Afara ai 7.5% la 130kmh, dar ma indoiesc ca poti mentine viteaza asta constanta intre CJ si Hunedoara. La 100kmh ai cam 6% cu aerul pornit. Realist vorbind la un mers cu 20-30kmh peste limita legala un prea ai cum sa sari de 6.5-7% Ah, si inca ceva, lipsa de cuplu se cunoaste pe toata plaja de turatie ![]() |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
robitzoo |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 November 12 ![]() |
Am tot studiat intens problema si inca nu sunt hotarat , probabil un TDI cu D si I rosii sau toate rosii ar fi perfect , insa nu am avut bani pt unul cand am cumparat vectra , si ceva i-mi spune ca nici nu voi avea:)) ....
Ceea ce i-mi mai place este Megane'ul II(cel hatchback) ... desigur i"mi fuge mintea catre versiunea RS , insa cred ca as fi fericit si cu un 1.9Dci 130cp ... insa din cate am vazut sunt cam putine in ro , majoriatea sunt 1.5dci , motor de care ma feresc.. ![]() |
--------------------
Opel
Vectra
2.0 Dti 16v 2002
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
De ce sa te feresti de 1.5 dci? iti zic eu ca am clio 1.5 si sunt extrem de multumit de motorasul asta. Nu obtii performanta sport, dar nu te lasa cand ai nevoie sa bagi picioru putin in ea si la fiabilitate din ce stiu sunt foarte bune.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
robitzoo |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 November 12 ![]() |
am tot auzit ca pica turbinele des... si injectoare
Bine , acum desigur conteaza si cine conduce ,... ca daca schimbi in 2000rpm la orice turbodiesel se duce turbo:) |
--------------------
Opel
Vectra
2.0 Dti 16v 2002
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
pai stiam ca asta se intampla destul de frecvent la o anumita serie de masini, facute in nu stiu ce perioada. [parca si la logan a fost problema, dar mi se pare ca s-a remediat]. Evident ca mai sunt si persoane care schimba la 2000, dar eu personal iti zic ca de 3 ani jumate de cand am masina , a mers forja mare parte din timp, asta implicand viteze schimbate la peste 3500, si nicio problema doamne ajuta pana acum si tot asa si pe mai departe.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 18:48 |