Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

merita de cumparat megane 2 ?

bzta
post 16 Dec 2010, 13:35
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 April 09




Se merita sa cumperi megane 2
am inteles ca cele nemtesti mai bune si mai usor/ieftin de intretinut dar au mai multi km
Megane (renault-urile) cica ar avea prea multi senzori care cad des si ca piesele nu mai sunt separate ci un ansamblu intreg (ex.: pivot dus schimbi tot bratul de la 80 RON =>sute de RON) excl.gif
wacko.gif


--------------------
dacia vanduta super nova vanduta - MLU 2002 vanduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 16 Dec 2010, 13:49
Post #2


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Nu mai bine arunci un ochi in aria asta si vezi exact ce probleme are masina asta? Senzori nu are mai multi si nici nu cad mai des decat la alea nemtesti wink.gif .


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cread
post 16 Dec 2010, 13:56
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 29 April 09




Schimbatul pivotului cu tot cu brat e vrajeala.


--------------------
renault Megane 2 Grandtour . 2004 1,5 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danezu
post 16 Dec 2010, 14:02
Post #4


un fost proprietar de megan.....


Group: Members
Posts: 914
Joined: 3 January 06
From: Bucuresti




Ia nemteasca ca este mult mai ieftina, gasesti chiar gratis piesele radmasa.gif pe la fiare vechi.
Orice masina de generatie noua este plina de senzori care se mai strica (vezi forumurile opel,vw,ford,etc)
Iar la faza cu preturile te cam inseli, daca iei piese din reprezentanta ai sa ai un soc la reno,dar si la restul marcilor. Nu te obliga nimeni sa cumperi de la ei,poti lua aceleasi piese din magazinele de profil.

Bafta!

PS. sa ne anunti si pe noi ce ti-ai cumparat!


--------------------
Saab 9-3 2.2 TiD Vector
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sq2
post 16 Dec 2010, 14:25
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 27 November 09




Fa o comparatie simpla, de ex:
cat costa o bieleta de directie la un renault si cat costa la un audi/vw...? (vorbesc de masini din clase asemanatoare)
toata lumea are conceptia asta ca renault are masini ieftine dar scumpe la intretinere si piese. e scump intr-adevar daca-l compari cu loganul dar e ieftin in comparatie cu un audi sau vw


--------------------
Renault Megane 2008
Renault Megane Sedan 2.2, 1.5 Dci, 82Cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 16 Dec 2010, 14:40
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(cread @ 16 Dec 2010, 13:56)
Schimbatul pivotului cu tot cu brat e vrajeala.
*




Pe ce te bazezi cand spui ? Pe carpeala care o fac unii ca il scot si il prind apoi in suruburi pe vechia bascula ?
Eu am 2 copii in masina permanent, NU merci....
Am dat 260 ron / buc si dorm linistit.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cread
post 16 Dec 2010, 15:04
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 29 April 09




Prietene ,,, daca un pivot e 100 ron ,iar tu ai dat 260 cu tot cu bascula , nu prea ar trebui sa dormi linistit , faci ce vrei tu cu masina si banii tai , pivotii astia intra prin presare, adica cu prese cu suruburi sau hidraulice. Daca nu s-ar putea schimba pivotii separat nu cred ca s-ar gasi de cumparat separat, fara bascula . Nu se prind cu suruburi.


--------------------
renault Megane 2 Grandtour . 2004 1,5 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
finu
post 16 Dec 2010, 16:33
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




dupa parerea mea sunt masini foarte ok
am la munca 3 bucati megane 2 1.5 dci din 2006 cu peste 120.000 km la fiecare
nici o problema pana acum
doar reviziile normale

si nu sunt menajate deloc
se stie doar.
ce masina sare bordura de 30cm? masina de firma.



--------------------
Renault Megane 1 Coupe 2.0 16V F4R-746 140 HP 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 16 Dec 2010, 18:10
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Pentru CREAD:

"Prietene", am dat 260 ron pe TRW, iar Renault Original era 280 ron (tot TRW).
Fac lucru ca la carte, nu carpeala de carpaci, roman rupt la buzunar, ca sa dau 100 ron doar pe pivot, si de diferenta sa sparg banii la Bambo.

PS Aici discutam de DIRECTIA MASINII, nu de tipul de tapiterie, care merge si neagra, si verde cu buline.

This post has been edited by ritter: 16 Dec 2010, 18:38


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzta
post 17 Dec 2010, 10:23
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 April 09




multumesc de sfaturi biggrin.gif
megane 2 "fundulet" cea scurta frumusica foc wub.gif


--------------------
dacia vanduta super nova vanduta - MLU 2002 vanduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tessan
post 17 Dec 2010, 10:49
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 11 March 10




crezi ca pe bascula noua pivotul este bagat altfel decat prin presare?


--------------------
renault megan 2.2 1.6 16v,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cread
post 17 Dec 2010, 11:34
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 29 April 09




Prietene ritter, eu nu merg in bambu' , buzunarele daca sunt rupte le cos ,si am avut impresia ca esti un tip inteligent, nu cauta sa-mi demonstrezi contrariul, PIVOTII SE SCHIMBA PRIN PRESARE.


--------------------
renault Megane 2 Grandtour . 2004 1,5 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renawlt
post 17 Dec 2010, 12:43
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 329
Joined: 5 June 09




pivotu cu tot cu bascula.... bieleta de directie cu tot cu caseta de directie.. maneru de la usa cu tot cu usa .. si DORMI LINISTIT smile.gif) eu am la cosmaruri ca la 200 de mii de km am schimbat decat pivotu fara bascula de nici nu stiu unde o sa dorm la noapte..


--------------------
BMW 330xd - B-00-XXX 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny
post 17 Dec 2010, 12:49
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 20 February 04
From: Pitesti




subscriu. pivotii se schimba lejer prin presare dar nu mai mult de 2 ori.ca fapt divers era un tip pe-aici pe forum care stia foarte bine procesul tehnologic de fabricatie si spunea ca in fabrica era permisa re-presarea pivotului daca prima incercare era esec.


--------------------
Renault Megane Estate 1,9 dci 2006, Trabant 601 S de Luxe 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 17 Dec 2010, 13:17
Post #15


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Domnilor sa nu uitam ca asta este in mare parte politica de rahat a rombului... majoritatea pieselor sunt gandite sa fie schimbate cu tot cu subansamblu respectiv... ca si exemple as enumera bucsi berceau(ei iti dau tot berceau), burduf planetara(sunt multi care au cumparat planetara), bucsi punte spate(pana mai acum o perioada se achizitiona puntea cu totu'), si lista poate continua... C'est magnifique... laugh.gif

This post has been edited by solidconvert: 17 Dec 2010, 13:23


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzta
post 17 Dec 2010, 13:19
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 April 09




cu pivotul a fost doar un exemplu relativ
sa nu uitam intrebarea
se merita?


--------------------
dacia vanduta super nova vanduta - MLU 2002 vanduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 17 Dec 2010, 13:28
Post #17


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Pai asta depinde de parerea fiecaruia... mie unu' nu-mi plac masinile nemtesti la interior... sunt prea spartane... si asta n-are legatura cu pisica si strugurii... wink.gif de stricat sigur se strica si alea... acum depinde de tine unde te situezi si ce compromisuri esti dispus sa faci... exemplul dat de mine se refera la reprezentante unde peste tot este la fel indiferent de marca... si daca chiar esti iubitor de senzatii tari si vrei sa-ti inghete sangele in vene, iti recomand sa dai o fuga pe la reprezentanta Hyundai... asta asa ca fapt divers... wink.gif

This post has been edited by solidconvert: 17 Dec 2010, 13:28


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusscout
post 17 Dec 2010, 13:34
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 413
Joined: 15 December 10




Sunt proprietar de megane de 1 saptamane. Am ales dintre VW Golf 4, Bora , Peugeot 307, 407 si Megane. Toate au pluuri si minusuri. la ce bani amm avut. Megane mi s-a parut cea mai buna alegere(primul proprietar, carte service, km putini). Acuma fiecare alege dupa buget si ppreferinte.


--------------------
Renault Koleos 2013 2.0 dci
Dac-ai fost prost când erai mic, acuma numa` te joci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 17 Dec 2010, 13:42
Post #19


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Corect... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 17 Dec 2010, 17:08
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(Renawlt @ 17 Dec 2010, 12:43)
pivotu cu tot cu bascula.... bieleta de directie cu tot cu caseta de directie.. maneru de la usa cu tot cu usa .. si DORMI LINISTIT smile.gif)  eu am la cosmaruri ca la 200 de mii de km am schimbat decat pivotu fara bascula de nici nu stiu unde o sa dorm la noapte..
*




Sa nu exageram... biggrin.gif , dar raman la parerea mea, ce este stock, este stock. Daca era o piesa care se extragea din 4 suruburi si o puneai la loc in 4 suruburi, nu ziceam nimic. Dar toti spun: "Este simplu, man, prin presare !!!" Pai si garantati voi 100% ca piesele (facute de producatori diferiti, tot cei posibil) sunt compatibile, au acelasi calibru, diametru, etc....si aici vorbim de microni. La cum se fac piesele "bune la pret" prin nu's ce vapoare care vin din China, exista posibilitatea ca piesa sa intre frumos prin presare dar din cauza incompatibilitatii de diametru, sa-ti sara la prima groapa mai urata. Sau, sa ti-o monteze prost direct in Service....
D'aia spun ca eu, personal, nu ma risc atunci cand vine vorba de directia masinii. La altele, poate.... sad.gif

This post has been edited by ritter: 17 Dec 2010, 17:10


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floricelu71
post 17 Dec 2010, 22:55
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 22 June 10
From: Bucuresti




Salutari d-lor,

Fiindca nu m-ati convins cu acest topic, am ales sa vad pe pielea mea cum e sa detii un Megane Sedan nov.2007 1,9dci-130cp, Privilege.
laugh.gif
Vin de pe un Hyundai Accent 2006 si pot sa spun ca in afara de motor, Meganul este peste Accent, din dtpdv!

Sper sa infirme zvonurile despre fibilitate si sa nu-mi gaureasca buzunarele!

S'auzim numai de bine!

This post has been edited by floricelu71: 17 Dec 2010, 22:57


--------------------
Renault Megane Sedan - B 73 UWU 2007/1.9DCi/Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dansora
post 18 Dec 2010, 00:10
Post #22


CISA


Group: Members
Posts: 480
Joined: 19 October 06
From: Orasu'lu'Bucur/Curtea de la AG




S-o stapanesti sanatos!
Dar...cum se face ca motorul de Accent este peste 1.9 dci de la Renault ?


--------------------
Kia Proceed GT 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maximus78
post 18 Dec 2010, 07:35
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 17 September 06




Ca fost propietar de Hyundai Accent CRDI , pot confirma si eu ca Megane-ul este peste Hyundai cam la orice capitol.

Insa la capitolul motor Hyundai este peste multe masini , are un cuplu bun 235Nm si 110cp care nu prea lasa loc de "interpretare" la o eventuala confruntare cu alte marci.

Dar ca sa nu deviem , eu am meganul de o luna si pot spune ca este o masina relativ ieftina insa cu o tinuta de drum foarte buna si foarte confortabila , consumul este punctul forte al masini.

Eu zic ca merita cumparat chiar si SH , insa sa fie verificat la o reprezentanta Renault , ca altfel bagi multi bani in ea daca nu a fost intretinuta bine.

This post has been edited by maximus78: 18 Dec 2010, 07:38


--------------------
Renault Megane Dci 82 Cp Fab 2006 BUCURESTI
Vand Furnici
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floricelu71
post 18 Dec 2010, 08:25
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 22 June 10
From: Bucuresti




La intrebarea "Cum se face ca motorul de Accent este peste Renault 1,9", raspunsul este chiptuning la 135cp. La greutatea masinii...ii da ariiipi!

Dar cred ca o sa fac aceasi manevra si cu Meganul. Il mai las putin, sa ne cunoastem mai bine!
:-)

Razvane...Nu am putut sa te las singur pe aici! RSO_71 ;-)

This post has been edited by floricelu71: 18 Dec 2010, 08:31


--------------------
Renault Megane Sedan - B 73 UWU 2007/1.9DCi/Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 18 Dec 2010, 12:43
Post #25


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




OFF: Confirm si eu treaba cu motorul de Hyundai cel de 1.5 16V, CRDI... itiiii daaaa aaarriippiiii... radmasa.gif am avut la munca cateva masini de genul asta si am ramas impresionat cat de fasnete sunt... dar nu prea erau fiabile... sad.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
terorel
post 18 Dec 2010, 17:48
Post #26


vax albina


Group: Members
Posts: 114
Joined: 23 November 10
From: home




Salut! Am Reno M2 Estate 1.5 dCi 105 CP fab 2007, vin dupa Passat B6 2.0 TDI 16v DSG High Line 140 C.P fab 2006. La prima vedere(si la a doua si la a treia, etc) este diferenta MARE intre Reno si VW ca design exterior si interior. Si diferenta de pret este pe masura... Ca si utilizator se schimba datele problemei. La Passat injectoarele cand "pica" , pe langa faptul ca ti se opreste masina in drum, nici nu mai poti remedia respectivul injector !!!!! Costa fix 2400 Ron/buc cu injectorul vechi la schimb, altfel costa 4800 Ron/buc, iar cand te lasa un injector te vor lasa toate (vezi cazul de fata mad.gif ). Distrubutia la Passat m-a costat 1400 Ron, la Renault m-a costat 550 Ron( kit complet cu pompa de apa+ manopera). Cand m-a lasat DSG-ul la Passat (c.v. automata) m-am usurat de vreo 2500 E (unitatea de valve - mechatronic). Daca stau sa adun cat am dat la Passat pe unitatatea de valve, pe injectoare(4 buc), pe pompa de alimentare cu carburant, pe cablajul injectoarelor constat cu stupoare ca a costat fix cat am dat pe Renault-ul Megane, de care sunt foarte multumit. Asa ca problema nu sta int-un "pivot cat costa" sau daca se merita Reno Megane.


--------------------
Renault Megane III Hatchback 2010 Dynamique 1.5dCi
cuget...deci exist !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 18 Dec 2010, 23:49
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




QUOTE(ritter @ 17 Dec 2010, 18:08)
Sa nu exageram... biggrin.gif , dar raman la parerea mea, ce este stock, este stock. Daca era o piesa care se extragea din 4 suruburi si o puneai la loc in 4 suruburi, nu ziceam nimic. Dar toti spun: "Este simplu, man, prin presare !!!" Pai si garantati voi 100% ca piesele (facute de producatori diferiti, tot cei posibil) sunt compatibile, au acelasi calibru, diametru, etc....si aici vorbim de microni. La cum se fac piesele "bune la pret" prin nu's ce vapoare care vin din China, exista posibilitatea ca piesa sa intre frumos prin presare dar din cauza incompatibilitatii de diametru, sa-ti sara la prima groapa mai urata. Sau, sa ti-o monteze prost direct in Service....
D'aia spun ca eu, personal, nu ma risc atunci cand vine vorba de directia masinii. La altele, poate....  sad.gif
*


Auzi, dar de ce nu schimbi tu masina cu totul cand iti cade o bucsa? Ca tot esti adeptul schimbului general...


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enciman
post 19 Dec 2010, 10:21
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 18 November 09
From: prahova/baicoi




daca credeti ca motorul de hyundai e performanta pai ar trebui sa il vedeti pe cel de 307 de 1600cmc 110cp si sa nu mai zic de bravo de 1600cmc si 120 cp in 6 trepte diesel amandoua.


--------------------
renault megan 2007
15 dci 85 cp consum 5%
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
terorel
post 19 Dec 2010, 11:02
Post #29


vax albina


Group: Members
Posts: 114
Joined: 23 November 10
From: home




Parerea mea este ca motorul de 1600 cmc HDI de la PSA este unul dintre cele mai fiabile motoare. 307 ca 307 dar sa-l vezi cum lucreaza pe 206 - 1.6 HDI 110 CP, pe mine, in pima faza m-a speriat. Am testat acest motor pe 206 si pe 407, un motor excelent. Crezi ca de prosti au luat acest motor cei de la Ford, de la Volvo, mai nou si cei de la BMW ? Singurul lucru slab la acest motor este volanta bi-masica...din pacate !


--------------------
Renault Megane III Hatchback 2010 Dynamique 1.5dCi
cuget...deci exist !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 19 Dec 2010, 22:34
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Pentru CRY, remarca ta mi se pare putin exagerata, ca sa nu zic ... rautacioasa, dar nu ma supar, am luat-o in piept. Daca ai inteles ce era de inteles , bine. Daca nu, asta e, fiecare face ce vrea. Eu am permanent 2 copii in masina, tu daca esti "sportiv" singurel sau doar cu femeia, iar...asta e

Pentru Terorel: da, asa este, motorul PSA era un etalon la clasa asta de 1.600 cmc (atentie, P206 are vreo 300 kg mai putin d'aia merge mai bine decat P307). Dar in acest moment, etalonul la 1.600 cmc il reprezinta de departe motorul de la Fiat de 1.600 cmc / 120 CP (sa nu uitam ca FIAT a inventat Common Rail... biggrin.gif ).

This post has been edited by ritter: 19 Dec 2010, 22:36


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 13:28
Dacia