uzura anvelopa dreapta spate, BRIDGESTONE 390
![]() ![]() ![]() |
uzura anvelopa dreapta spate, BRIDGESTONE 390
Mircea Visan |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Duster Laureat
4x4 1.5dci
2010
|
|||
dracula |
![]()
Post
#2
|
![]() vampir Group: Members Posts: 43 Joined: 4 December 07 From: Timisoara ![]() |
sa fie de la echilibrat? zic si eu...
|
--------------------
Renault
Megane 2
- TM 22 MCO
2007 O jucarie care nu se sparge, poate fi folosita la spartul altor jucarii...
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#3
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
murfi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 668 Joined: 31 May 04 ![]() |
Am mai scris eu pe undeva acum 2 ani despre ceva probleme cu puntile spate la MII.
Eu am avut norocum sa observ ca se tocesc neuniform cauciucurile cand eram in franta si mi-au schimbat gratuit puntea cu una noua 'imbunatatita'. Masina a fost cumparata de la serus dar ei au zis ca n-au auzit de asa ceva. |
-------------------- |
|
Mircea Visan |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Ce este ceva nou in asta. Dar macar este cineva pe forum care a rezolvat problema ?
Mircea |
--------------------
Dacia Duster Laureat
4x4 1.5dci
2010
|
|
Alexandru-hr |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 13 March 09 ![]() |
Am masurat geometria la roti in doua repre zentante si mi-a spus la fel ca este buna . Si eu m-am speriat cind am sesizat problema care ai mentionato. Am verificat si eu la alte masini la pasat , skoda, seat care erau noi si era aceeasi problema.La nici o masina no sa se uzeze cauciu curile la fel .Partea dreapta este cea mai solicitata pentru ca pe partea dreapta spate se afla vecinii,pretenii, cumparaturile etc urca si coboara cind opresti masina sau ii ei la ocazie.
|
--------------------
renault
megane
- ----
2007/1.4 16v 100cp
|
|
Mircea Visan |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Am fost la un service renault. Geometria este cum trebuie. Se pare ca problema era de la presiunea rotii care era foarte mica. Totusi nu prea cred ipoteza ca se toceste datorita ca in majoritatea timpului persoanele stau pe acel loc. Sa fim seriosi. Atunci pe aceeasi idee, saracul cauciuc pe partea stanga fata.......
Oricum am pus rezerva. Sunt curios pana iese din garantie cat mai toceste ??? Multumesc celor care mi-au raspuns Mircea |
--------------------
Dacia Duster Laureat
4x4 1.5dci
2010
|
|
icedark20 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 September 08 ![]() |
Subscriu cu aceeasi problema.
Megane Sedan 2008, 21500KM, anvelopa dreapta spate vizibil de catre orice neavizat mult mai uzata pe exterior decat celelalte 3 roti. Cand am vazut initial m-am speriat (am crezut ca a ramas blocata de la vre-o frana si am tras de ea asa) insa m-am cam linistit cand am cautat pe forum si cred ca 25% din loganuri au sau au avut aceasta probleme care se zice ca se rezolva prin schimbat punte spate... Desi sunt inca in garantie nu am mers in service tocmai pt evita timpul pierdut si un raspuns de genul "asa face toate" prefer sa mai merg cu ea asa si apoi sa cumpar anvelopa noua sau sa mai schimb rotile intre ele.. Exclus presiune roti care este si a fost mereu cum trebuie. Desi off topic, mentionez si problema cu "bruma de ulei de motor" in partea dreapta cum privesti motorul langa gaica aceea de prindere la montare/demontare, despre care s-a discutat in alt topic. Nici asta nu ma deranjeaza mai ales ca apare numai atunci cand se apropie termenul de mers la revizie, mai exact dupa 10.000 km cu un schimb de ulei.. Am zis sa nu bag toate prostiile in seama si acestea sa fie marile probleme ale masinutei mele.. This post has been edited by icedark20: 2 Jul 2009, 12:33 |
--------------------
Renault
Megane Sedane 1.6 16v
2007 2.2
|
|
Adrian00 |
![]()
Post
#9
|
![]() .................... Group: Members Posts: 1.463 Joined: 2 April 08 From: Alba ![]() |
Am cu meganul meu 60k.Si eu am aceeasi problema cu roata dreapta spate.S-a uzat vizibil fata de celelalte 3 roti.
Zilele astea trebuie sa pun rezerva. ![]() |
--------------------
Audi
A4 B6
2001 1.9 TDI
|
|
icedark20 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 September 08 ![]() |
A rezolvat cineva aceasta problema si are detalii ?!?
|
--------------------
Renault
Megane Sedane 1.6 16v
2007 2.2
|
|
Mircea Visan |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am fost acum o luna la un service prin bucuresti ("mare'), am "facut" geomotria. Cei de acolo mi-au spus ca nu are nimic. Geometria este buna. La intrebarea mea "O fi dar de ce toceste ?" Raspuns "ati mers mult timp cu ea desumflata, sau s-a stat mult pe acea parte". Raspunsuri de .....
Saptamana trecuta desfac ornamentele de roti (cele de plastic). Ma uit dupa bucatile de plumb ... ele nu sunt. Ma duc la echilibrat. Surpriza cauciucul dreapta spate are o galma. Nu stiu ce sa mai zic ..... Cu respect Mircea |
--------------------
Dacia Duster Laureat
4x4 1.5dci
2010
|
|
icedark20 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 September 08 ![]() |
galma este de la vreo groapa..
Uzura anvelopei nu cred ca are nici o legatura cu plumbii lipsa.. daca am ceva timp liber sapt viit poate trec si eu pe la service, mai mult de curiozitate sa vad ce imi prescriu ca diagnostic ![]() personal cred ca e din alte motive decat plunbi, geometrie etc ci pur si simplu roata nu calca drept. (M-am gandit si ca ar putea fi janta calibrata prost insa cam mare coincidenta sa se inample la toata lumea numai dreapta spate) This post has been edited by icedark20: 4 Jul 2009, 22:06 |
--------------------
Renault
Megane Sedane 1.6 16v
2007 2.2
|
|
sorin |
![]()
Post
#13
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Am doua perechi de roti,vara,iarna.Vara trecuta in drum spre Romania pe autostrada in DE vreau sa ii dau si eu 150 ca nemtii si surpriza incepand cu 130 incepe puntea spate sa faca ca toti dracii,trepidatii,zdruncinaturi.Ajung in Oradea si echilibrez toate rotile,drum inapoi,merge brici.
Ok,vine iarna si schimb rotile si observ ca dreapta spate era mult mai tocita decat celelalte 3.Cand montam rotile am mai vazut ca dreapta spate se rotea in gol mult mai greu decat omoloaga ei pe stanga. Inca nu am fost la un mecanic pentru ca poate fi doar ceva banal si nu vreau sa ma taxeze ca pe un fraier.Intrebarea este,ce se poate bloca acolo? |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
icedark20 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 September 08 ![]() |
Poate vb prostii, rog un avizat sa ma corecteze.
In cazul meu am mai observat urmatoarele, insa am o banuiala mai mare vis a vis de punte decat de urmatoarele: De la o vreme frana de mana prima treapta merge f usor, in gol si nu stiu daca cablul acela chiar 's-a mai intis' sau a ramas blocat tinand o roata mai infranata... Apoi pe roata mea dreapta spate la un moment dat sesizez cauciucul f uzat, ma uit cu atentie si mai vad si o portiune de vopsea cojita de pe capacul de plastic care mascheaza buloanele la jantele de aluminiu, ca si cum s-ar fi incins puternic. Normal, primul gand "am mers cu ea infranata" am ridicat pe cric si m-am tot jucat putin cu franele pedala/de mana incercand sa reproduc insa nu mi-a iesit. Adevarat parca tinea ceva insa nu pe atat incat sa uzeze cauciucul in starea de acum. Imi pare rau ca nu am ridicat si pe stanga ca sa compar. Poate traseul cablului de la frana de mana pe dreapta este in alt fel fata de stanga... poate face un cot mai strans si poate chiar nu elibereaza sabotii mereu si de aici misterul rotii drepte. This post has been edited by icedark20: 4 Jul 2009, 22:52 |
--------------------
Renault
Megane Sedane 1.6 16v
2007 2.2
|
|
sorin |
![]()
Post
#15
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Asta cu frana de mana poate fi o chestie valabila...gresit proiectata sau cine stie dar eu nu folosesc frana de mana decat foarte rar deci se exclude asta.
Dar frana de serviciu stie cineva care este repartizarea fata-spate?Ar fi indicat sa ii dau cu niste spray WD40 sau mai rau ar face? |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
icedark20 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 September 08 ![]() |
Cred ca are ABS pe toate 4 rotile.. si oricum ar fi tot timpul franeaza mai puternic fata altfel la o franare mai puternica ai simti imediat la volan mai ales daca franeaza mai puternic o singura roata pe spate (si la batranele dacii 1300 exista un repartitor sub puntea spate care simtea cand se lasa masina pe fata si oprea franarea pe spate).
Pt linistea ta, poti sa incerci sa iei mainele de pe volan la o franare mai puternica, si daca este ok masina ar trebui sa mearga dept. This post has been edited by icedark20: 5 Jul 2009, 16:19 |
--------------------
Renault
Megane Sedane 1.6 16v
2007 2.2
|
|
icedark20 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 September 08 ![]() |
Mers vineri seara la un mare service in Buc pt geometrie si explicatie de ce uzeaza dreapta spate.. Raspunsul: 'din cauza ca este anvelopa mai proasta si ca oricum la nici o masina nu uzeaza uniform si la fel toate 4 rotile'. Au reglat putin fata care dupa calculele lor calca un pic nu stiu cum, au strans putin la o tija subtire la roata stanga (nu stiu cum se numeste, au zis ca oricum este singurul reglaj ce se poate face, pe fata). Pe ecranul computerului de geometrie am vazut cu rosu pe dreapta spate (care uzeaza la mine) un + sau - (nu mai stiu exact) 0.35.. Mecanicul a zis ca nu e nimic grav, ca oricum toleranta este pe la 0.20 si ca eu am f putin peste aceasta toleranta, sa stau linistit.. Dar totusi era cu rosu.. O sa schimb rotile spate intre ele si cu D-zeu inainte.
Am atasat si rezultatul, rog un cunoscator sa ma sfatuiasca daca este ok sa stau linistit sau ce efecte negative ar putea aparea pe termen lung. This post has been edited by icedark20: 27 Jul 2009, 16:40 Attached thumbnail(s) geometrie.JPG ( Size: 49.28k ) Number of downloads: 605 |
--------------------
Renault
Megane Sedane 1.6 16v
2007 2.2
|
|
scooth |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 December 10 ![]() |
cu aceasta problema m am intalnit si eu:cauciuc spate dreapta lipie,stiam de inegalitatea de tocire de cand le am schimbat cu cele de iarna,erau 3 intr un fel si una diferita, dar nu stiam pe ce parte fusese,merg singur cu masina.concluzia mea este ca este putin infranata sau geometria puntii din sudura(adica ca si cum masina ar merge in 3 roti:2 fata si dreapta spate,cea stanga atinge mult mai usor pe asfalt).O rezolvare o pot face cei din service prin decalarea franarii pe rotile spate stanga-dreapta.
|
--------------------
renault
megane 3. 1.5 dci.
2010
|
|
Silk |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
@scooth : vezi ca problema nu este chiar atat de simpla , si nu cred ca masina poate merge in 3 puncte, datorica prezentei arcurilor pe fiecare roata , care au rol de a impinge roata respectiva pe asfalt.Aici nu este cazul, deoarece nici nu ai punte spate rigida !
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
- so sylk
2011 Plecat in depresie......
|
|
segcm |
![]()
Post
#20
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Presiune nerecomandata (daca se merge sub presiunea recomandata se scurteaza viata anvelopei cu 10000km lejer), rulmenti uzati (daca huruie) si/sau bucse punte spate.
Parerea mea este ca sunt bucsile de vina. Daca bucsile se uzeaza catusi de putin (sau macar una din ele), puntea sta inclinata cateva minute de grad sau trece la grade si astfel este fortata de masina sa mearga inainte fata de inclinatia ei. Oricum cred ca nu se observa cand faci unghiurile caci bucsile sunt destul de solide si elastice si ele se tensioneaza la eforturi mari in mers (curbe, franari, denivelari etc). This post has been edited by segcm: 9 Oct 2012, 12:53 |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
- ** *1 ***
2012 Initiale Paris Fara semnatura
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 06:04 |