Motor 1.8l 16v benzina, Turatie treapta 5-a si viteza obtinuta
![]() ![]() ![]() |
Motor 1.8l 16v benzina, Turatie treapta 5-a si viteza obtinuta
audiofilu' |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|||
blizzard |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 24 May 09 From: Norwich, UK ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 18 Nov 2012, 18:23) Chiar daca s-ar potrivi tot ar avea alta dinamica. 2.0T ofera un cuplu mult mai mare pe toata plaja de turatii si ca atare pinioanele sunt mai mici iar un motor mai putin puternic se va chinui. Exact cum ai pune cutie de diesel (sau pinioane) pe benzinar. In cel mai fericit caz schimb de pinioane. Pana acum doar 1-2 persoane din cei care au 1,8l au 120km/h in rest au 140km/h. Dar totusi, au pus astia 2 cutii diferite pe acelasi tip de motor ?? ca eu nu mai pricep ... am postat aceeasi problema si aici pe forumul din UK si inca astept un raspuns sa vedem ce zic si englezoii. E destul de enervanta chestia asta. Totusi ma gandesc ca viteza maxima obtinuta e aceeasi pe acest tip de motor doar ca plajele de turatii difera ... sunt curios care-s diferentele de consum. |
--------------------
Renault
Laguna 2
- LN52 KWK
2002, 1,8 16v Privilege رينو لاغونا
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
In mod clar nu au cum sa aiba aceeasi viteza maxima deoarece pentru acelasi pinion (in speta de tr5) tu ai 120 si altii 140 la 4000rpm; la 6000rpm cei care au 140 au probabil 200 iar tu mai putin (se aplica regula de 3 simpla).
E posibil sa fie o cutie mai scurta la fel cum erau acum 30 ani la Dacia... cum atunci viteza legala era la 80km/h era mai fun sa ai o cutie scurta care asigura un demaraj mai bun. Nu stiu ce sa spun, cred ca astepti degeaba raspunsuri. Pana nu demontezi sa vezi ce marime are pinionul tau si apoi sa-l compari cu pinionul pe care-l au cutiile mai "lungi" nu te vei linisti. Din pacate nu cred ca vei avea ocazia sa faci acest comparativ prea usor. Atentie: eu am emis o supozitie pe baza informatiilor primite in acest topic si nu cred ca gresesc iar daca altcineva are alte opinii e liber sa le exprime. Probabil pentru UK sa puna alta cutie mai scurta si atunci nu mai este cazul sa cercetezi... This post has been edited by audiofilu': 18 Nov 2012, 21:50 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
ddorin |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 12 October 10 ![]() |
ai o masina cu motor mare ..probabil la 4000 de rotatii consuma de rupe ..dar ai cutie cu pinion mic..haa
![]() |
--------------------
Laguna 2
Grandtour Model Dynamique 19DCI
2001
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Motorul nu e mare insa puterea este (raportata la aspirat). Pe mine nu ma intereseaza consumul (nu o sa gasesti pe forum in cei 7 ani de cand am masina ca am comentat/m-am plans in acest sens) iar daca ma interesa consumul puteam sa iau un Smart dCi. Nu merg cu 4000rpm deoarece nu e cazul.
Habar n-am cat e pinionul, poate e mare, poate e mic, cine stie... si cui foloseste? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
pishky |
![]()
Post
#36
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(blizzard @ 18 Nov 2012, 21:24) Dar totusi, au pus astia 2 cutii diferite pe acelasi tip de motor ?? ca eu nu mai pricep ... am postat aceeasi problema si aici pe forumul din UK si inca astept un raspuns sa vedem ce zic si englezoii. E destul de enervanta chestia asta. Totusi ma gandesc ca viteza maxima obtinuta e aceeasi pe acest tip de motor doar ca plajele de turatii difera ... sunt curios care-s diferentele de consum. colegu, ca sa poti face o comparatie intre cele 2 pinioane (tr a 5-a amindoua) incearca pe un configurator de piese, sau la reprezentanta, ei ar trebui sa aiba informatia completa. (cati dinti are pinionul de 120, cati are cel 140, pe baza codului cutiei de viteze ar trebui sa iti poata spune, eu spre exemplu am pk4004, fiind de diesel nu prea te ajuta) pana la urma avand treptele mai scurte e mai fasneata masina, ceea ce la un motor pe benzina, aspirat, e foarte ok. depinde cat de mult mergi extraurban si ce model de schumacher esti. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
blizzard |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 24 May 09 From: Norwich, UK ![]() |
Salutare si La Multi Ani tuturor. In sfarsit am gasit problema care ma framanta de cateva luni bune. Masina, din fericire, nu are nici o problema mecanica in ceea ce priveste viteza obtinuta in vit a 5-a la asa zisele 4000 de turatii/min.; spun asa zisele 4000 pentru ca ele sunt de fapt 3240 reale. Ca sa intelegeti ceea ce spun am sa va explic: am pus tester-ul pe masina si am citit informatiile in timp real de pe mufa OBD si loe-am comparat cu cele pe pe bord. Ei bine, ceasurile indicau 4000 dar real erau 3240 ...
![]() ![]() Multumesc tuturor. |
--------------------
Renault
Laguna 2
- LN52 KWK
2002, 1,8 16v Privilege رينو لاغونا
|
|
mars |
![]()
Post
#38
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Mazel tov!
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
fastoff |
![]()
Post
#39
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
QUOTE(blizzard @ 1 Jan 2013, 19:31) Salutare si La Multi Ani tuturor. In sfarsit am gasit problema care ma framanta de cateva luni bune. Masina, din fericire, nu are nici o problema mecanica in ceea ce priveste viteza obtinuta in vit a 5-a la asa zisele 4000 de turatii/min.; spun asa zisele 4000 pentru ca ele sunt de fapt 3240 reale. Ca sa intelegeti ceea ce spun am sa va explic: am pus tester-ul pe masina si am citit informatiile in timp real de pe mufa OBD si loe-am comparat cu cele pe pe bord. Ei bine, ceasurile indicau 4000 dar real erau 3240 ... ![]() ![]() Multumesc tuturor. cat de mult crezi ca valorile aratate de tester sunt apropiate de adevar - un tip de teter pe care il poti cumpara de pe ebay undeva la 40 de lire imi arata pe Laguna 1.8 16V, cu motorul oprit 1129rpm. Cu aceeasi masina im mers am avut urmatoarele valori - fara tester dar cu gps 5400-5500rpm la bord vmax 123-126mph iar gps-ul indica 140mph In oras, am trecut prin fata unei camere, care iti arata si viteaza de rulare Pe indicator 27mph, pe bord 30mph iar gps-ul 34mph - parere ai de asta? ciudat, nu? |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
- H N05 LHT/ EU55ZKT
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100 Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
mars |
![]()
Post
#40
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
QUOTE(fastoff @ 2 Jan 2013, 20:21) cat de mult crezi ca valorile aratate de tester sunt apropiate de adevar - un tip de teter pe care il poti cumpara de pe ebay undeva la 40 de lire imi arata pe Laguna 1.8 16V, cu motorul oprit 1129rpm. Cu aceeasi masina im mers am avut urmatoarele valori - fara tester dar cu gps 5400-5500rpm la bord vmax 123-126mph iar gps-ul indica 140mph In oras, am trecut prin fata unei camere, care iti arata si viteaza de rulare Pe indicator 27mph, pe bord 30mph iar gps-ul 34mph - parere ai de asta? ciudat, nu? Pai cat timp turatia de pe tester seamana al naibii cu cea pe care o au altii pe ceas, la aceeasi viteza (acelasi motor, treapta a 5-a, evident), e clar ca asa e, testerul arata bine, ceasurile arata prea mult. Ce se intampla cu masina ta e de Dosarele X, cred ca se trage de la alea 500 kg in plus ![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
fastoff |
![]()
Post
#41
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
QUOTE(mars @ 2 Jan 2013, 21:05) Pai cat timp turatia de pe tester seamana al naibii cu cea pe care o au altii pe ceas, la aceeasi viteza (acelasi motor, treapta a 5-a, evident), e clar ca asa e, testerul arata bine, ceasurile arata prea mult. Ce se intampla cu masina ta e de Dosarele X, cred ca se trage de la alea 500 kg in plus ![]() vorbeam de cea cu motor de 1.8 nu de asta de acum - n-avea tu grija de amenzile mele, ok? Ceea ce se intampla cu masina mea e ca trebuie sa stii cum sa conduci ca sa ajungi la asa viteza, sa stii ca gps-ul il pastrez poate o sa ti-l imprumut si tie ca sa nu mai fi ironic , ok? |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
- H N05 LHT/ EU55ZKT
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100 Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
mars |
![]()
Post
#42
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Eu incercam sa te ajut, in ideea ca GPS-ul ar trebui sa fie cel mai precis dintre instrumentele enumerate. Prin urmare, daca te bazezi pe ceasuri si mergi la limita maxima de viteza, risti sa iei amenzi, daca e asa cum zici tu.
Asta in teorie, ca in practica viteza arata de ceasuri ar trebui sa fie mai mare decat cea reala, aratata de GPS. Cat despre masina, nu conteaza la care te refereai, cand ai scris "aceeasi". Ca era 1.8 sau 2.0 de acum, tot un drac, important e ca toate indicatiile alea aiurea le-ai avut la "aceeasi" masina. Sa imi scuzi ironia, dar daca cumva ai nervi, eu nu te scuz. Sanatate! |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
fastoff |
![]()
Post
#43
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
QUOTE(mars @ 2 Jan 2013, 21:41) Eu incercam sa te ajut, in ideea ca GPS-ul ar trebui sa fie cel mai precis dintre instrumentele enumerate. Prin urmare, daca te bazezi pe ceasuri si mergi la limita maxima de viteza, risti sa iei amenzi, daca e asa cum zici tu. Asta in teorie, ca in practica viteza arata de ceasuri ar trebui sa fie mai mare decat cea reala, aratata de GPS. Cat despre masina, nu conteaza la care te refereai, cand ai scris "aceeasi". Ca era 1.8 sau 2.0 de acum, tot un drac, important e ca toate indicatiile alea aiurea le-ai avut la "aceeasi" masina. Sa imi scuzi ironia, dar daca cumva ai nervi, eu nu te scuz. Sanatate! 1. de ce as avea nervi? sunt destul de calm. 2. laguna II 1.8 16V cv in 5 trepte nu e tot un "drac" cu masina din semnatura evident cv in 6 trepte 3. nu am luat niciodata in calcul, atunci cand am condus ajutat de gps, viteza arata de acesta - vezi al doilea exemplu dat de mine 4. cand am intrebat cat de mult crede in valorile aratate de pe testerul repectiv in timp real - cati altii au incercat asta si cu ce tip de tester? - eu am citit toate posturile anterioare si nimeni nu a postat valori reale citite de pe tester ci doar ce au vazut pe ceasurile de bord "blizzard" a fost singurul. un sfat - citeste bine un post inainte de a fi acid si cu asta am incheiat si subiectul asta |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
- H N05 LHT/ EU55ZKT
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100 Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
mars |
![]()
Post
#44
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Tu incercai sa spui ca testerul sau GPS-ul pot da valori aiurea, prin urmare nu conteaza cu ce masina ai facut experimentele. Anyway... nu il ajutam cu nimic pe blizzard in felul asta. Si daca tot ai incheiat aici, vezi ca ti-am raspuns cu uleiul ala.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
fastoff |
![]()
Post
#45
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
n-au fost experimente,
valorile au fost cu laguna II 1.8 16V dinamique, jante silverstone pe 17" (245/45/17) doar eu in masina - am vrut sa spun ca pentru a fi sigur daca ceasurile lui indica gresit sa repete testul dar cu alt tester |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
- H N05 LHT/ EU55ZKT
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100 Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
mars |
![]()
Post
#46
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
QUOTE(fastoff @ 3 Jan 2013, 01:20) n-au fost experimente, valorile au fost cu laguna II 1.8 16V dinamique, jante silverstone pe 17" (245/45/17) doar eu in masina - am vrut sa spun ca pentru a fi sigur daca ceasurile lui indica gresit sa repete testul dar cu alt tester Pai, repet, daca 10 oameni, cu aceeasi masina si motor de 1.8, in viteza a 5-a, i-au spus ca la 4.000 rpm au 140 kmh, numai el are 120 kmh, nu ar fi normal ca de la ceasurile lui de bord (sau altceva de la masina) sa fie problema? P.S. - Nu conteaza ca ai fost singur in masina, puteau fi si 2 si 5 oameni, tot aia e: la o anumita turatie ai o anumita viteza. |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
blizzard |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 24 May 09 From: Norwich, UK ![]() |
QUOTE(fastoff @ 2 Jan 2013, 23:20) n-au fost experimente, valorile au fost cu laguna II 1.8 16V dinamique, jante silverstone pe 17" (245/45/17) doar eu in masina - am vrut sa spun ca pentru a fi sigur daca ceasurile lui indica gresit sa repete testul dar cu alt tester Salutare, testarea s-a facut la un dealer Land Rover (deh ... lucrez acolo ![]() Problema mea cu ceasurile de bord a aparut acum vreo 2 luni, dupa ce am schimbat bateria si mi-am montat Cruise Control-ul. La reconectarea bateriei ... supize supize ... BC-ul nu-mi mai arata mile ci Km. Buba mare, defect iremediabil. Ei nah ... am zis ... las' ca merge si in km; daaar dupa ceva vreme am observat alta belea si anume: indicatorul de benzina nu-mi mai indica corect nivelul. Inainte de beleaua cu bateria, tanti de sub bord imi zicea ca nu mai am carbuni in rezervor doar dupa ce acul trecea de prima liniuta rosie; in prezent, ori tanti e beata ori e bai cu ceasurile (ceea ce am constatat ulterior), pentru ca tanti imi zice povestea cu carbunii inainte ca acul sa atinga prima liniuta rosie. Acul se afla de fapt chiar un mm deasupra liniei rosii si tanti incepe sa urle. Ei si ca toata zacusca sa fie zacusca, acu' povestea cu turometrul. Concluzie ?? Alte ceasuri evident. Dupa ce le schimb voi reveni cu noi date si informatii. Pana atunci hai nu va mai certati si va multumesc tuturor pentru postari. Ne mai citim. This post has been edited by blizzard: 3 Jan 2013, 21:50 |
--------------------
Renault
Laguna 2
- LN52 KWK
2002, 1,8 16v Privilege رينو لاغونا
|
|
CiprianCRV |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 8 April 12 ![]() |
Salut, problema asemanatoare am si eu, laguna 2, 1.6 16V 4000rpm - 120km/h. Un prieten cu o masina identica din toate punctele de vedere, 3200rpm in aceleasi conditii de mers...Care poate fi problema?
|
--------------------
Renaul
Laguna
2002 Servicii foto video profesionale[URL=http://ac-foto-video.ro]Servicii foto video profesionale[/URL] |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Eu am mai spus-o: posibil sa difere pinionul de tr5, la una cutia e mai scurta (turatie mai mare la aceeasi viteza) si la alta mai lunga. Sunt mai multi care fac parte din ambele tabere ca sa fie altceva defect.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
ady90 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 30 December 11 ![]() |
cel mai bun test gasesti un coleg laguna 2 1.6 1.8 "mergeti pe autostrada" si acolo o sa vezi realitatea.
|
--------------------
renault
laguna
2003
|
|
CiprianCRV |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 8 April 12 ![]() |
test facut cu o masina identica: 120km/h-3200rpm, la mine 4000rpm, tr a 5a.
tr a 3-a 2000rpm - 50km/h, la mine 35km/h, tr a 4 a-2000rpm-60km/h, la mine 40km/h nu stiu ce sa zic... |
--------------------
Renaul
Laguna
2002 Servicii foto video profesionale[URL=http://ac-foto-video.ro]Servicii foto video profesionale[/URL] |
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Confirm! La mine , 1.6 16v , la 120km/h in jur de 3200rpm .
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
CiprianCRV |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 8 April 12 ![]() |
Nu pot sa imi dau seama care poate fi problema...La 210km/h turatia imi era putin peste 7000rpm...era turometrul trecut de rosu...este ciudat, chiar nu imi pot da seama care este problema.
|
--------------------
Renaul
Laguna
2002 Servicii foto video profesionale[URL=http://ac-foto-video.ro]Servicii foto video profesionale[/URL] |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
O eroare pe undeva, peste 7000rpm si 210km/h la 1,6 nu pot fi decat erori. Poate turometrul defect...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
blizzard |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 24 May 09 From: Norwich, UK ![]() |
Salut baieti. In sfarsit am reusit sa-mi rezolv problemuta. Am schimbat ceasurile iar acum totul arevenit la normal. Dupa ce la prima tentativa de schimbare a ceasurilor am dat-o-n bara (primele ceasuri pe care le cumparasem erau de pe o laguna 2 facelift care sunt produse de Magneti Marelli si care nu se pupau cu UCH-ul de pe Lagunita mea din 2002) la a doua tentativa am cumparat ceasuri Jaeger de pe o Laguna din 2001 si totul este asa cum trebuie. Stau la dispozitie cu eventuale raspunsuri. Multumesc tuturor si bafta.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
- LN52 KWK
2002, 1,8 16v Privilege رينو لاغونا
|
|
miezu85 |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 10 From: bucuresti ![]() |
io i-am dat de cap de ce nu aveam viteza normala la o anumita turatie
am ceasurile de bord defecte adik nu indica turometrul bine asa ca cine are nelamuriri despre viteza la o anumita turatie si vi se pare ceva in neregula verificati turatia pe tester bafta |
--------------------
renault
laguna
- VS-04-TGN
2001 privilege 1.8 16v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 20:44 |