Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motor 1.8l 16v benzina, Turatie treapta 5-a si viteza obtinuta

audiofilu'
post 18 Nov 2012, 18:23
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Chiar daca s-ar potrivi tot ar avea alta dinamica.
2.0T ofera un cuplu mult mai mare pe toata plaja de turatii si ca atare pinioanele sunt mai mici iar un motor mai putin puternic se va chinui. Exact cum ai pune cutie de diesel (sau pinioane) pe benzinar. In cel mai fericit caz schimb de pinioane.
Pana acum doar 1-2 persoane din cei care au 1,8l au 120km/h in rest au 140km/h.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blizzard
post 18 Nov 2012, 21:24
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 24 May 09
From: Norwich, UK




QUOTE(audiofilu' @ 18 Nov 2012, 18:23)
Chiar daca s-ar potrivi tot ar avea alta dinamica.
2.0T ofera un cuplu mult mai mare pe toata plaja de turatii si ca atare pinioanele sunt mai mici iar un motor mai putin puternic se va chinui. Exact cum ai pune cutie de diesel (sau pinioane) pe benzinar. In cel mai fericit caz schimb de pinioane.
Pana acum doar 1-2 persoane din cei care au 1,8l au 120km/h in rest au 140km/h.
*



Dar totusi, au pus astia 2 cutii diferite pe acelasi tip de motor ?? ca eu nu mai pricep ... am postat aceeasi problema si aici pe forumul din UK si inca astept un raspuns sa vedem ce zic si englezoii. E destul de enervanta chestia asta. Totusi ma gandesc ca viteza maxima obtinuta e aceeasi pe acest tip de motor doar ca plajele de turatii difera ... sunt curios care-s diferentele de consum.


--------------------
Renault Laguna 2 - LN52 KWK 2002, 1,8 16v Privilege
رينو لاغونا
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 18 Nov 2012, 21:43
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




In mod clar nu au cum sa aiba aceeasi viteza maxima deoarece pentru acelasi pinion (in speta de tr5) tu ai 120 si altii 140 la 4000rpm; la 6000rpm cei care au 140 au probabil 200 iar tu mai putin (se aplica regula de 3 simpla).
E posibil sa fie o cutie mai scurta la fel cum erau acum 30 ani la Dacia... cum atunci viteza legala era la 80km/h era mai fun sa ai o cutie scurta care asigura un demaraj mai bun.
Nu stiu ce sa spun, cred ca astepti degeaba raspunsuri. Pana nu demontezi sa vezi ce marime are pinionul tau si apoi sa-l compari cu pinionul pe care-l au cutiile mai "lungi" nu te vei linisti. Din pacate nu cred ca vei avea ocazia sa faci acest comparativ prea usor.
Atentie: eu am emis o supozitie pe baza informatiilor primite in acest topic si nu cred ca gresesc iar daca altcineva are alte opinii e liber sa le exprime.
Probabil pentru UK sa puna alta cutie mai scurta si atunci nu mai este cazul sa cercetezi...

This post has been edited by audiofilu': 18 Nov 2012, 21:50


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ddorin
post 18 Nov 2012, 22:29
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 12 October 10




ai o masina cu motor mare ..probabil la 4000 de rotatii consuma de rupe ..dar ai cutie cu pinion mic..haa biggrin.gif


--------------------
Laguna 2 Grandtour Model Dynamique 19DCI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 18 Nov 2012, 22:52
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Motorul nu e mare insa puterea este (raportata la aspirat). Pe mine nu ma intereseaza consumul (nu o sa gasesti pe forum in cei 7 ani de cand am masina ca am comentat/m-am plans in acest sens) iar daca ma interesa consumul puteam sa iau un Smart dCi. Nu merg cu 4000rpm deoarece nu e cazul.
Habar n-am cat e pinionul, poate e mare, poate e mic, cine stie... si cui foloseste?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 19 Nov 2012, 03:54
Post #36


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(blizzard @ 18 Nov 2012, 21:24)
Dar totusi, au pus astia 2 cutii diferite pe acelasi tip de motor ?? ca eu nu mai pricep ... am postat aceeasi problema si aici pe forumul din UK si inca astept un raspuns sa vedem ce zic si englezoii. E destul de enervanta chestia asta. Totusi ma gandesc ca viteza maxima obtinuta e aceeasi pe acest tip de motor doar ca plajele de turatii difera ... sunt curios care-s diferentele de consum.
*



colegu, ca sa poti face o comparatie intre cele 2 pinioane (tr a 5-a amindoua) incearca pe un configurator de piese, sau la reprezentanta, ei ar trebui sa aiba informatia completa. (cati dinti are pinionul de 120, cati are cel 140, pe baza codului cutiei de viteze ar trebui sa iti poata spune, eu spre exemplu am pk4004, fiind de diesel nu prea te ajuta)
pana la urma avand treptele mai scurte e mai fasneata masina, ceea ce la un motor pe benzina, aspirat, e foarte ok.
depinde cat de mult mergi extraurban si ce model de schumacher esti.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blizzard
post 1 Jan 2013, 20:31
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 24 May 09
From: Norwich, UK




Salutare si La Multi Ani tuturor. In sfarsit am gasit problema care ma framanta de cateva luni bune. Masina, din fericire, nu are nici o problema mecanica in ceea ce priveste viteza obtinuta in vit a 5-a la asa zisele 4000 de turatii/min.; spun asa zisele 4000 pentru ca ele sunt de fapt 3240 reale. Ca sa intelegeti ceea ce spun am sa va explic: am pus tester-ul pe masina si am citit informatiile in timp real de pe mufa OBD si loe-am comparat cu cele pe pe bord. Ei bine, ceasurile indicau 4000 dar real erau 3240 ... blink.gif deci practic eu aveam real 112 km/h in viteza a 5-a la 3240 de rot/min si nu la 4000 rot/min. Ceea ce-mi ramane acum de facut este sa schimb ceasurile de bord ... wacko.gif
Multumesc tuturor.


--------------------
Renault Laguna 2 - LN52 KWK 2002, 1,8 16v Privilege
رينو لاغونا
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 1 Jan 2013, 23:06
Post #38


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Mazel tov!


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 2 Jan 2013, 18:21
Post #39


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




QUOTE(blizzard @ 1 Jan 2013, 19:31)
Salutare si La Multi Ani tuturor. In sfarsit am gasit problema care ma framanta de cateva luni bune. Masina, din fericire, nu are nici o problema mecanica in ceea ce priveste viteza obtinuta in vit a 5-a la asa zisele 4000 de turatii/min.; spun asa zisele 4000 pentru ca ele sunt de fapt 3240 reale. Ca sa intelegeti ceea ce spun am sa va explic: am pus tester-ul pe masina si am citit informatiile in timp real de pe mufa OBD si loe-am comparat cu cele pe pe bord. Ei bine, ceasurile indicau 4000 dar real erau 3240 ...  blink.gif deci practic eu aveam real 112 km/h in viteza a 5-a la 3240 de rot/min si nu la 4000 rot/min. Ceea ce-mi ramane acum de facut este sa schimb ceasurile de bord ... wacko.gif
Multumesc tuturor.
*



cat de mult crezi ca valorile aratate de tester sunt apropiate de adevar - un tip de teter pe care il poti cumpara de pe ebay undeva la 40 de lire imi arata pe Laguna 1.8 16V, cu motorul oprit 1129rpm.
Cu aceeasi masina im mers am avut urmatoarele valori - fara tester dar cu gps
5400-5500rpm la bord vmax 123-126mph iar gps-ul indica 140mph
In oras, am trecut prin fata unei camere, care iti arata si viteaza de rulare Pe indicator 27mph, pe bord 30mph iar gps-ul 34mph - parere ai de asta? ciudat, nu?



--------------------
Renault Laguna II/Trafic - H N05 LHT/ EU55ZKT 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 2 Jan 2013, 22:05
Post #40


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




QUOTE(fastoff @ 2 Jan 2013, 20:21)
cat de mult crezi ca valorile aratate de tester sunt apropiate de adevar - un tip de teter pe care il poti cumpara de pe ebay undeva la 40 de lire imi arata pe Laguna 1.8 16V, cu motorul oprit 1129rpm.
Cu aceeasi masina im mers am avut urmatoarele valori - fara tester dar cu gps
5400-5500rpm la bord vmax 123-126mph iar gps-ul indica 140mph
In oras, am trecut prin fata unei camere, care iti arata si viteaza de rulare Pe indicator 27mph, pe bord 30mph iar gps-ul 34mph - parere ai de asta? ciudat, nu?
*



Pai cat timp turatia de pe tester seamana al naibii cu cea pe care o au altii pe ceas, la aceeasi viteza (acelasi motor, treapta a 5-a, evident), e clar ca asa e, testerul arata bine, ceasurile arata prea mult.

Ce se intampla cu masina ta e de Dosarele X, cred ca se trage de la alea 500 kg in plus wink.gif. Mari grija la amenzi sau schimba GPS-ul ala optimist.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 2 Jan 2013, 22:16
Post #41


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




QUOTE(mars @ 2 Jan 2013, 21:05)
Pai cat timp turatia de pe tester seamana al naibii cu cea pe care o au altii pe ceas, la aceeasi viteza (acelasi motor, treapta a 5-a, evident), e clar ca asa e, testerul arata bine, ceasurile arata prea mult.

Ce se intampla cu masina ta e de Dosarele X, cred ca se trage de la alea 500 kg in plus wink.gif. Mari grija la amenzi sau schimba GPS-ul ala optimist.
*




vorbeam de cea cu motor de 1.8 nu de asta de acum - n-avea tu grija de amenzile mele, ok? Ceea ce se intampla cu masina mea e ca trebuie sa stii cum sa conduci ca sa ajungi la asa viteza, sa stii ca gps-ul il pastrez poate o sa ti-l imprumut si tie ca sa nu mai fi ironic , ok?


--------------------
Renault Laguna II/Trafic - H N05 LHT/ EU55ZKT 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 2 Jan 2013, 22:41
Post #42


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Eu incercam sa te ajut, in ideea ca GPS-ul ar trebui sa fie cel mai precis dintre instrumentele enumerate. Prin urmare, daca te bazezi pe ceasuri si mergi la limita maxima de viteza, risti sa iei amenzi, daca e asa cum zici tu.

Asta in teorie, ca in practica viteza arata de ceasuri ar trebui sa fie mai mare decat cea reala, aratata de GPS.

Cat despre masina, nu conteaza la care te refereai, cand ai scris "aceeasi". Ca era 1.8 sau 2.0 de acum, tot un drac, important e ca toate indicatiile alea aiurea le-ai avut la "aceeasi" masina.

Sa imi scuzi ironia, dar daca cumva ai nervi, eu nu te scuz. Sanatate!


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 2 Jan 2013, 23:01
Post #43


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




QUOTE(mars @ 2 Jan 2013, 21:41)
Eu incercam sa te ajut, in ideea ca GPS-ul ar trebui sa fie cel mai precis dintre instrumentele enumerate. Prin urmare, daca te bazezi pe ceasuri si mergi la limita maxima de viteza, risti sa iei amenzi, daca e asa cum zici tu.

Asta in teorie, ca in practica viteza arata de ceasuri ar trebui sa fie mai mare decat cea reala, aratata de GPS.

Cat despre masina, nu conteaza la care te refereai, cand ai scris "aceeasi". Ca era 1.8 sau 2.0 de acum, tot un drac, important e ca toate indicatiile alea aiurea le-ai avut la "aceeasi" masina.

Sa imi scuzi ironia, dar daca cumva ai nervi, eu nu te scuz. Sanatate!
*




1. de ce as avea nervi? sunt destul de calm.
2. laguna II 1.8 16V cv in 5 trepte nu e tot un "drac" cu masina din semnatura evident cv in 6 trepte
3. nu am luat niciodata in calcul, atunci cand am condus ajutat de gps, viteza arata de acesta - vezi al doilea exemplu dat de mine
4. cand am intrebat cat de mult crede in valorile aratate de pe testerul repectiv in timp real - cati altii au incercat asta si cu ce tip de tester? - eu am citit toate posturile anterioare si nimeni nu a postat valori reale citite de pe tester ci doar ce au vazut pe ceasurile de bord "blizzard" a fost singurul.
un sfat - citeste bine un post inainte de a fi acid
si cu asta am incheiat si subiectul asta


--------------------
Renault Laguna II/Trafic - H N05 LHT/ EU55ZKT 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 2 Jan 2013, 23:10
Post #44


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Tu incercai sa spui ca testerul sau GPS-ul pot da valori aiurea, prin urmare nu conteaza cu ce masina ai facut experimentele. Anyway... nu il ajutam cu nimic pe blizzard in felul asta. Si daca tot ai incheiat aici, vezi ca ti-am raspuns cu uleiul ala.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 2 Jan 2013, 23:20
Post #45


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




n-au fost experimente,
valorile au fost cu laguna II 1.8 16V dinamique, jante silverstone pe 17" (245/45/17)
doar eu in masina - am vrut sa spun ca pentru a fi sigur daca ceasurile lui indica gresit sa repete testul dar cu alt tester


--------------------
Renault Laguna II/Trafic - H N05 LHT/ EU55ZKT 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 2 Jan 2013, 23:28
Post #46


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




QUOTE(fastoff @ 3 Jan 2013, 01:20)
n-au fost experimente,
valorile au fost cu laguna II 1.8 16V dinamique, jante silverstone pe 17" (245/45/17)
doar eu in masina - am vrut sa spun ca pentru a fi sigur daca ceasurile lui indica gresit sa repete testul dar cu alt tester
*



Pai, repet, daca 10 oameni, cu aceeasi masina si motor de 1.8, in viteza a 5-a, i-au spus ca la 4.000 rpm au 140 kmh, numai el are 120 kmh, nu ar fi normal ca de la ceasurile lui de bord (sau altceva de la masina) sa fie problema?

P.S. - Nu conteaza ca ai fost singur in masina, puteau fi si 2 si 5 oameni, tot aia e: la o anumita turatie ai o anumita viteza.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blizzard
post 3 Jan 2013, 21:47
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 24 May 09
From: Norwich, UK




QUOTE(fastoff @ 2 Jan 2013, 23:20)
n-au fost experimente,
valorile au fost cu laguna II 1.8 16V dinamique, jante silverstone pe 17" (245/45/17)
doar eu in masina - am vrut sa spun ca pentru a fi sigur daca ceasurile lui indica gresit sa repete testul dar cu alt tester
*



Salutare, testarea s-a facut la un dealer Land Rover (deh ... lucrez acolo rolleyes.gif ) cu un tester de vreo 3000 de lire. Maine o voi testa din nou cu un alt tester, dar acesta este unul SnapOn la vreo 2000 de lire. Deci nici unul dintre aparatele de diagnoza nu este de proasta calitate ca sa-mi puna la indoiala increderea. Iti dau dreptate cand spui ca sunt de cumparat aparate de diagnoza de tot kkt-ul dar acestea chiar sunt ok.
Problema mea cu ceasurile de bord a aparut acum vreo 2 luni, dupa ce am schimbat bateria si mi-am montat Cruise Control-ul. La reconectarea bateriei ... supize supize ... BC-ul nu-mi mai arata mile ci Km. Buba mare, defect iremediabil. Ei nah ... am zis ... las' ca merge si in km; daaar dupa ceva vreme am observat alta belea si anume: indicatorul de benzina nu-mi mai indica corect nivelul. Inainte de beleaua cu bateria, tanti de sub bord imi zicea ca nu mai am carbuni in rezervor doar dupa ce acul trecea de prima liniuta rosie; in prezent, ori tanti e beata ori e bai cu ceasurile (ceea ce am constatat ulterior), pentru ca tanti imi zice povestea cu carbunii inainte ca acul sa atinga prima liniuta rosie. Acul se afla de fapt chiar un mm deasupra liniei rosii si tanti incepe sa urle. Ei si ca toata zacusca sa fie zacusca, acu' povestea cu turometrul. Concluzie ?? Alte ceasuri evident. Dupa ce le schimb voi reveni cu noi date si informatii. Pana atunci hai nu va mai certati si va multumesc tuturor pentru postari.
Ne mai citim.

This post has been edited by blizzard: 3 Jan 2013, 21:50


--------------------
Renault Laguna 2 - LN52 KWK 2002, 1,8 16v Privilege
رينو لاغونا
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianCRV
post 6 Jan 2013, 18:30
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 8 April 12




Salut, problema asemanatoare am si eu, laguna 2, 1.6 16V 4000rpm - 120km/h. Un prieten cu o masina identica din toate punctele de vedere, 3200rpm in aceleasi conditii de mers...Care poate fi problema?


--------------------
Renaul Laguna 2002

Servicii foto video profesionale[URL=http://ac-foto-video.ro]Servicii foto video profesionale[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 6 Jan 2013, 18:36
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Eu am mai spus-o: posibil sa difere pinionul de tr5, la una cutia e mai scurta (turatie mai mare la aceeasi viteza) si la alta mai lunga. Sunt mai multi care fac parte din ambele tabere ca sa fie altceva defect.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady90
post 7 Jan 2013, 19:38
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 30 December 11




cel mai bun test gasesti un coleg laguna 2 1.6 1.8 "mergeti pe autostrada" si acolo o sa vezi realitatea.


--------------------
renault laguna 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianCRV
post 8 Jan 2013, 00:40
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 8 April 12




test facut cu o masina identica: 120km/h-3200rpm, la mine 4000rpm, tr a 5a.
tr a 3-a 2000rpm - 50km/h, la mine 35km/h, tr a 4 a-2000rpm-60km/h, la mine 40km/h
nu stiu ce sa zic...


--------------------
Renaul Laguna 2002

Servicii foto video profesionale[URL=http://ac-foto-video.ro]Servicii foto video profesionale[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 8 Jan 2013, 09:08
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Confirm! La mine , 1.6 16v , la 120km/h in jur de 3200rpm .


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianCRV
post 8 Jan 2013, 10:55
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 8 April 12




Nu pot sa imi dau seama care poate fi problema...La 210km/h turatia imi era putin peste 7000rpm...era turometrul trecut de rosu...este ciudat, chiar nu imi pot da seama care este problema.


--------------------
Renaul Laguna 2002

Servicii foto video profesionale[URL=http://ac-foto-video.ro]Servicii foto video profesionale[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 8 Jan 2013, 11:03
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




O eroare pe undeva, peste 7000rpm si 210km/h la 1,6 nu pot fi decat erori. Poate turometrul defect...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blizzard
post 24 Jan 2013, 06:33
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 24 May 09
From: Norwich, UK




Salut baieti. In sfarsit am reusit sa-mi rezolv problemuta. Am schimbat ceasurile iar acum totul arevenit la normal. Dupa ce la prima tentativa de schimbare a ceasurilor am dat-o-n bara (primele ceasuri pe care le cumparasem erau de pe o laguna 2 facelift care sunt produse de Magneti Marelli si care nu se pupau cu UCH-ul de pe Lagunita mea din 2002) la a doua tentativa am cumparat ceasuri Jaeger de pe o Laguna din 2001 si totul este asa cum trebuie. Stau la dispozitie cu eventuale raspunsuri. Multumesc tuturor si bafta.


--------------------
Renault Laguna 2 - LN52 KWK 2002, 1,8 16v Privilege
رينو لاغونا
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miezu85
post 20 Feb 2013, 21:07
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 10
From: bucuresti




io i-am dat de cap de ce nu aveam viteza normala la o anumita turatie
am ceasurile de bord defecte adik nu indica turometrul bine
asa ca cine are nelamuriri despre viteza la o anumita turatie si vi se pare ceva in neregula verificati turatia pe tester
bafta


--------------------
renault laguna - VS-04-TGN 2001 privilege 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 20:44
Dacia