Proaspat posesor de megane I, Ce trebuie sa schimb pe la el?
![]() ![]() ![]() |
Proaspat posesor de megane I, Ce trebuie sa schimb pe la el?
otonel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|||
xjc0c0 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Pentru afisaj http://www.reno.ro/Megane-Classic-I-t58549.html
Pentru cod casetofon: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=222247&hl=casetofon Verifica becurile de la stopuri+curata cu spray de contacte |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
espacern |
![]()
Post
#3
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pe Megane 1 phase 2 break doar motoarele F9QQ7 si F9QK7 respecta normele de depoluare Euro3 si nici unul nu au filtru de particule.
Pentru informatii despre normele de depoluare cel mai indicat este sa va informatii la RAR si nu la vanzator/alte surse. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
otonel |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Multumesc de raspunsuri, era fain daca era euro 3 ca aveam taxa aproape la jumatate, acuma oricum vreau sa o inmatriculez cu proces ,asa ca o sa ma coste onorariu avocatului un pic mai mult
|
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.331 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Citeste presa si ai un pic de rabdare cu inmatricularea.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
otonel |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Am auzit si eu ceva zvonuri dar nu prea cred ca vor schimba legea macar sa micsoreze taxa asta abuziva.
Pana acuma doar au mai suspendat o perioada legea aia care prevede plata taxei pentru toate autovehiculele inmatricultate inainte de 2007 Bine ar fi sa o scoata de tot.... |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
otonel |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Revin la postarea mea cu 2 intrebari pentru am cautat discutii asemanatoare pe forum dar nu sunt lamurit:
-am masurat antigelul si imi indica temperatura de inghet intre -20-23 grade si ma gandesc sa completez doar cu niste antigel concentrat nu sa il prepar din nou.Vreau sa golesc antigelul din vasul de expansiune si apoi sa pun concentrat, am pe acasa aproape 1 litru de antigel roz G12 produs de ceva firma nemteasca si as vrea sa il pun pe acesta in vasul de expansiune apoi sa completez cu cel pe care l-am golit pana la nivel si sa merg cu ea asa in ideea ca acesta s-ar amesteca cu cel existent in motor si i-ar creste la acesta punctul de inghet. Oare ar merge asa ca si o varianta usoara sau sa-l golesc pe tot si apoi sa adaug antigelul ca sa-l concentrez ca sa-l schimb pe tot nu am bani acuma -am auzit un prieten ca dupa ce a mers o vreme cu masina adusa de dincolo i s-au blocat rulmentii pe spate din cauza ca era uscata vaselina de la ei datorita perioadei lungi de stationare si as vrea sa-i verific. Nu am dat pana acuma butucul de pe spate jos si am zis sa intreb intai daca are rost sa desfac la megane butucul de pe spate si daca il desfac am acces la rulmenti ca sa-i verific si gresez sau sunt ca un bloc unitar? This post has been edited by otonel: 14 Nov 2012, 23:18 |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La Renault antigelul recomandat este Glaceol typ D.
G 12 este pentru VW/Audi/Skoda si nu se amesteca cu Glaceol. Daca vrei sa cresti concentratia antigelului la masina ta foloseste 1 L de antigel concentrat pe care il adaugi la restul lichidului pe care il ai deja in motor/instalatie si apoi scoti surplusul pana la nivelul Max. Rulmentul de pe spate te "anunta"cand ramane cu vaselina uscata prin zgomote specifice.......nu se intampla instantaneu. Daca vrei totusi sa-l "ungi"scoti tamburul si vezi ce gasesti pe acolo. @+ This post has been edited by espacern: 15 Nov 2012, 09:05 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
otonel |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Am fost la piese auto si am cerut 1 litru de Glaceol tip d si cand m-am uitat la el am vazut ca era verde si au zis ca rosu nu stiu sa fie iar eu al meu in vasul de expansiune este roz.
Acuma nu stiu care-i povestea cum de am antigel roz in locul celui verde dar am scos cu o seringa antigel si l-am amestecat cu cel din bidonul meu si nu am vazut sa se separe sau sa se branzeasca. Nu stiu ce sa fac dar cred ca mai indicat ar fi sa completez cu antigelul roz decat cu glaceol verde iar cand o sa schimb distributia si pompa de apa o sa schimb antigelul tot. Multumesc de raspuns espacern. |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@otonel=Cand am scris ca nu se amesteca m-am referit ca nu se face....nu ca nu se poate.
Glaceol tip D contine in compozitia lui produse care ajuta la buna functionare a pompei de apa.....pe cand G12 nu are aceste "calitatii" Acum ca stii ce si cum tu poti sa faci cum doresti.....nu? @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 09:34 |