Bazait electric suspect inainte de pornire
![]() ![]() ![]() |
Bazait electric suspect inainte de pornire
Studebaker |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 30 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,5 dci
2005 Expression Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
|
|||
Andrei LGN |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Pai chiar iti recomand sa desfaci plasticul negru de la stergatorul dreapta si o sa vezi ca ai o clapeta de recirculare in spate de tot pe care o sa trebuiasca sa o deschizi cu mana, pentru ca rontaitul care il auzi e de la servomotorul cu reductor care are o rotita de plastic sparta - eu am facut rotita din bronz pe o freza dupa care am aplicat varianta cu limitatoare de capete de cursa+diode. Functioneaza perfect si nu o sa mai aiba moarte.
Daca ai aer conditionat o sa fie o problema cu vaporizatorul de AC, dar se poate da jos slabind suporturile tevilor de aer conditionat dinspre fata dreapta a masinii si va iesi la limita cu o usoara fortare a conductelor furtunurilor. La service cred ca te va rupe la manopera- ei vor deconecta sigur vaporizatorul si trebuie sa mai platesti si golire/umplere circuit AC. Succes Vezi aici: http://www.daciaclub.ro/Reparare-clapeta-r...io-t181126.html http://www.reno.ro/Clapeta-recirculare-Ren...ol-t240528.html This post has been edited by Andrei LGN: 16 Aug 2012, 18:17 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
Studebaker |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 30 December 06 ![]() |
Multumesc pentru informatiile tehnice. Inca nu am desfacut dar o voi face si voi vedea daca ma descurc, desi, dupa ce am citit trimiterile pe care mi le-ai dat...mi-a pierit curajul...si ma tem sa nu stric altceva (caci multe sunt sensibile si din plastic..).
Si daca ma fac ca ploua (la seceta asta e cam greu ![]() This post has been edited by Studebaker: 23 Aug 2012, 19:53 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,5 dci
2005 Expression Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Scoti mufa cu 2 pini de alimentare a motorasului reductorului si gata, ai liniste, numai sa nu uiti sa misti clapeta aia pe pozitia in care sa intre aer de afara(deci clapeta deschisa) altfel o sa faci sauna in masina cand ploua/toamna si iarna - o sa se "abureasca" toate geamurile/parbriz/luneta
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
Studebaker |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 30 December 06 ![]() |
Am fost la reprezentanta Renault din Brasov si am aflat cat ar costa: manopera 140 lei , plus costul motorasului - 1050 lei !!! Deci in total cam 1200 lei.
La asa preturi il voi scoate fara ezitare din functiune. Apoi, in timp, voi cumpara un motoras second hand si voi cauta un service care sa mi-l monteze. P.S. Chiar si vara , devreme dimineata ,am uneori probleme cu aburirea , deci clapeta este sigur inchisa (dealtfel si sunetul aerului conditionat este mai puternic atunci cand clapeta este inchisa - stiu asta dinainte, cand o puteam deschide si inchide...). |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,5 dci
2005 Expression Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
|
|
Studebaker |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 30 December 06 ![]() |
Am scos alimentarea si nu mai bazaie dar nu am reusit sa deschid clapeta fiindca nu stiu exact unde este ( intr-o poza din link-urile mentionate este aratata foarte vag). Fiindca nu am demontat nimic nu pot sa deschid acea clapeta decat pe pipaite. La cum suna aerul conditionat sunt sigur ca clapeta a ramas, din nefericire, inchisa.
Ideal ar fi sa pot sa-mi confectionez un sistem de tije prin care sa pot actiona clapeta manual, doar la simpla deschidere a capotei motorului...dar pana acolo mai e. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,5 dci
2005 Expression Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
|
|
reno-andreic |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Am avut si eu aceeasi problema cu clapeta de recirculare. Reparatia costa in jur de 2200 RON. Daca tot era bordul demontat ... le-am sugerat sa lipim acea rotita de plastic. Au trecut aproximativ 2 ani de atunci si functioneaza perfect.
This post has been edited by reno-andreic: 3 Oct 2012, 11:22 |
--------------------
RENAULT
CLIO Symbol
2006 1,4 8V Fidji Clio Symbol Fidji 1.4, 8V (martie 2006)
|
|
serious sam |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 July 09 ![]() |
QUOTE(reno-andreic @ 3 Oct 2012, 11:21) Am avut si eu aceeasi problema cu clapeta de recirculare. Reparatia costa in jur de 2200 RON. Daca tot era bordul demontat ... le-am sugerat sa lipim acea rotita de plastic. Au trecut aproximativ 2 ani de atunci si functioneaza perfect. Ehh..las` asa !o nimic a toata...pt symbol ,o suma symbolica... Stiti vorba aia suntem prea saraci ca sa ne permitem ...gunoaie ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 ,1.6 16 valve
2005 ...acum se odihneste la R E M A T. Gunoi la gunoi ajunge
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mai bine as deschide geamul sau as trage clapeta cu mana decat sa dau 2200 ron.. Acum sa fim seriosi ... Ce e exagerat, e exagerat... dai o sixtime de masina pe demontatul unui bord si inlocuita o rotita care dupa 3 ani iar se creapa ?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 04:58 |