Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Bazait electric suspect inainte de pornire

Studebaker
post 16 Aug 2012, 16:20
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 30 December 06




Cand rotesc cheia in contact si se aprind becurile, inainte de a porni motorul, se aude un zgomot electric, ca si cum s-ar inchide si deschide niste fante....
Ca locatie, zgomotul se aude din spatele torpedoului.
Zgomotul inceteaza in aproximativ 30 de secunde. Motorul porneste indiferent daca zgomotul a incetat sau nu.
Ma gandesc sa desfac plasticul de la stergatorul din dreptul pasagerului, sa vad ce ar putea fi ,caci de acolo ar parea sa fie. In compartimenul motor nu am auzit zgomotul si se aude mai tare in masina decat afara, cu capota ridicata.
Merg asa cu ea de 2 luni.
Acum vine si nostimada: Astfel de zgomote am auzit la unele masini de clasa mult superioara, gen Modeo sau Mercedes, insa atunci am considerat ca se pregatesc de pornire diversele sisteme electrice de asistare. De unde atatea sisteme la o masina simpla ca Clio 2 , plus ca pana acum, nu s-au auzit.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 2005 Expression
Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 16 Aug 2012, 18:14
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Pai chiar iti recomand sa desfaci plasticul negru de la stergatorul dreapta si o sa vezi ca ai o clapeta de recirculare in spate de tot pe care o sa trebuiasca sa o deschizi cu mana, pentru ca rontaitul care il auzi e de la servomotorul cu reductor care are o rotita de plastic sparta - eu am facut rotita din bronz pe o freza dupa care am aplicat varianta cu limitatoare de capete de cursa+diode. Functioneaza perfect si nu o sa mai aiba moarte.
Daca ai aer conditionat o sa fie o problema cu vaporizatorul de AC, dar se poate da jos slabind suporturile tevilor de aer conditionat dinspre fata dreapta a masinii si va iesi la limita cu o usoara fortare a conductelor furtunurilor. La service cred ca te va rupe la manopera- ei vor deconecta sigur vaporizatorul si trebuie sa mai platesti si golire/umplere circuit AC.
Succes

Vezi aici:

http://www.daciaclub.ro/Reparare-clapeta-r...io-t181126.html

http://www.reno.ro/Clapeta-recirculare-Ren...ol-t240528.html

This post has been edited by Andrei LGN: 16 Aug 2012, 18:17


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Studebaker
post 23 Aug 2012, 19:23
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 30 December 06




Multumesc pentru informatiile tehnice. Inca nu am desfacut dar o voi face si voi vedea daca ma descurc, desi, dupa ce am citit trimiterile pe care mi le-ai dat...mi-a pierit curajul...si ma tem sa nu stric altceva (caci multe sunt sensibile si din plastic..).
Si daca ma fac ca ploua (la seceta asta e cam greu tongue.gif ) si merg asa cu ea? Adica sa astept linistit cele 20-30 de sec. pana inceteaza zgomotul si abia dupa aia sa porensc motorul.

This post has been edited by Studebaker: 23 Aug 2012, 19:53


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 2005 Expression
Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 23 Aug 2012, 20:22
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Scoti mufa cu 2 pini de alimentare a motorasului reductorului si gata, ai liniste, numai sa nu uiti sa misti clapeta aia pe pozitia in care sa intre aer de afara(deci clapeta deschisa) altfel o sa faci sauna in masina cand ploua/toamna si iarna - o sa se "abureasca" toate geamurile/parbriz/luneta


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Studebaker
post 24 Aug 2012, 21:59
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 30 December 06




Am fost la reprezentanta Renault din Brasov si am aflat cat ar costa: manopera 140 lei , plus costul motorasului - 1050 lei !!! Deci in total cam 1200 lei.
La asa preturi il voi scoate fara ezitare din functiune. Apoi, in timp, voi cumpara un motoras second hand si voi cauta un service care sa mi-l monteze.
P.S. Chiar si vara , devreme dimineata ,am uneori probleme cu aburirea , deci clapeta este sigur inchisa (dealtfel si sunetul aerului conditionat este mai puternic atunci cand clapeta este inchisa - stiu asta dinainte, cand o puteam deschide si inchide...).


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 2005 Expression
Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Studebaker
post 26 Aug 2012, 17:47
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 30 December 06




Am scos alimentarea si nu mai bazaie dar nu am reusit sa deschid clapeta fiindca nu stiu exact unde este ( intr-o poza din link-urile mentionate este aratata foarte vag). Fiindca nu am demontat nimic nu pot sa deschid acea clapeta decat pe pipaite. La cum suna aerul conditionat sunt sigur ca clapeta a ramas, din nefericire, inchisa.
Ideal ar fi sa pot sa-mi confectionez un sistem de tije prin care sa pot actiona clapeta manual, doar la simpla deschidere a capotei motorului...dar pana acolo mai e.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 2005 Expression
Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-andreic
post 3 Oct 2012, 11:21
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 17 March 06
From: Bucuresti




Am avut si eu aceeasi problema cu clapeta de recirculare. Reparatia costa in jur de 2200 RON. Daca tot era bordul demontat ... le-am sugerat sa lipim acea rotita de plastic. Au trecut aproximativ 2 ani de atunci si functioneaza perfect.

This post has been edited by reno-andreic: 3 Oct 2012, 11:22


--------------------
RENAULT CLIO Symbol 2006 1,4 8V Fidji
Clio Symbol Fidji 1.4, 8V (martie 2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serious sam
post 3 Oct 2012, 14:56
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 2 July 09




QUOTE(reno-andreic @ 3 Oct 2012, 11:21)
Am avut si eu aceeasi problema cu  clapeta de recirculare. Reparatia costa in jur de 2200 RON. Daca tot era bordul demontat ... le-am sugerat sa lipim acea rotita de plastic. Au trecut aproximativ 2 ani de atunci si functioneaza perfect.
*



Ehh..las` asa !o nimic a toata...pt symbol ,o suma symbolica...
Stiti vorba aia suntem prea saraci ca sa ne permitem ...gunoaie huh.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 ,1.6 16 valve 2005
...acum se odihneste la R E M A T. Gunoi la gunoi ajunge
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 3 Oct 2012, 21:57
Post #9


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Mai bine as deschide geamul sau as trage clapeta cu mana decat sa dau 2200 ron.. Acum sa fim seriosi ... Ce e exagerat, e exagerat... dai o sixtime de masina pe demontatul unui bord si inlocuita o rotita care dupa 3 ani iar se creapa ? laugh.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 04:58
Dacia