Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

problema megane

meganedoi
post 30 Jul 2011, 14:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 30 July 11




Buna ziua . Am un megane II din 2008 la care am o problema . Masina porneste , merge perfect , insa dupa 10 minute se aprinde in bord martor baterie. Am fost cu ea la electrician iar dupa verificari de fire , carbuni , diode , releu etc. , s-a constatat ca trebuie inlocuit alternatorul(desi incarca la 14 +). Pun un alternator nou nout , merg jumatate de ora cu ea ... becul sta stins , dar dupa un timp se aprinde din nou. Incerc cu alt alternator nou nout si am aceasi problema , becul ramane aprins. Tin sa precizez ca masina a fost verificata amanuntit timp de o saptamana daca nu mai mult , plus 2 alternatoare noi puse pe ea(care si acestea incarcau la 14 +)...stie cineva care poate fi cauza acestui bec aprins ?


--------------------
megane II hatchback 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 30 Jul 2011, 14:24
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Eu spun sa iei borna plus de la baterie pt cateva secunde si sa o pui la loc. Un fel de reset. Lasa alternatorul daca incarca bine. Mai asteapta pareri. Mai poti pune de proba si o alta baterie.

This post has been edited by CRY 79: 30 Jul 2011, 14:26


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganedoi
post 30 Jul 2011, 18:06
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 30 July 11




Multumesc de sfat insa am facut si asta. Astept alte pareri. Multumesc anticipat.


--------------------
megane II hatchback 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 30 Jul 2011, 18:44
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Posibil ca UPC sa nu fie configurat pentru alternatorul de pe masina, sau UPC este defect. Masina ai luat-o de noua, sau sh?


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 31 Jul 2011, 06:33
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(19vik @ 30 Jul 2011, 18:44)
Posibil ca UPC sa nu fie configurat pentru alternatorul de pe masina, sau UPC este defect. Masina ai luat-o de noua, sau sh?
*


gresit,nu se configureaza nici un alternator...
cat am tras eu cu problema asta....la fel dupa 10 min aparea Low battery chiar daca alternatorul incarca perfect,la mine au dat mufele la UPC jos,le-au curatat,s-a fixat iar masa la motor dar nimic...asa ca am gasit langa Buzau un alternator sh l-am montat si gata,daca alternatoarele noi sunt luate pe cod de la dealer si tot face atunci da mufele la UPC jos is curata acolo iar apoi schimba firul de masa al motorului si daca pb. tot persista baga un alternator identic cu codul tau.
Hai sa-ti dau o informatie:Pe M 2 s-au montat alternatoare cu mufa cu 2 pini-M 2.1 si cu un singur pin pe M 2.2 ce este comandat prin can-bus-de aia apare mesajul ca UPC nu poate comunica cu alternatorul,deci pb. este ori pe magistrala can-bus ori la alternator si ffff rar la UPC,bafta si nu dispera ca un electrician de la dealer te rezolva instant, la mine a fost alternatorul.
http://www.reno.ro/Probleme-baterie-curent...ml#entry1982580

This post has been edited by 99AIM: 31 Jul 2011, 06:42


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 31 Jul 2011, 09:19
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




QUOTE(99AIM @ 31 Jul 2011, 07:33)
gresit,nu se configureaza nici un alternator...
*


Esti tu asa sigur? Ia citeste pe aici: http://www.reno.ro/Problema-t210427-s0-p29...ml#entry2951073

Si la M2.1 UPC este tot pe can-bus si alternatorul este pilotat tot de UPC.

Sunt vre-o 5-7 tipuri de alternatoare pentru Megane 2, din care numai Valeo sunt 3-4. Prin configurare, practic ii spui UPC-ului ce tip de alternator e montat pe masina, configurarea se poate face automat sau alegi alegi manual un tip dintr-o lista de optiuni dupa ce citesti pe alternator modelul.

Posibil sa fie cum zici tu, un contact defectuos intre un pin alternator si un pin din UPC. Oricum, testerul spune unde e buba, nu trebuie sa muncesti sa schimbi alternatoare aiurea si sa vezi ca tot asa face.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 31 Jul 2011, 09:31
Post #7


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.368
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Subscriu si eu la ce zice colegul 19vik. UPC-ul se configureaza pentru alternatorul prezent pe masina, tin minte bine asta cand m-am jucat cu un clip pe masina.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 31 Jul 2011, 11:04
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




si eu cand am montat un alternator sh de ce n-am configurat nimic? alternatorul este recunoscut imediat de UPC si comandat de acesta prin can-bus daca si alternatorul suporta comunicare,eu iti arat alternatorul meu care da eroare pe M 2.2 si pe 2.1 mergea perfect,cum explici asta? dar ca la 2.1 sunt 2 pini iar la 2.2 numai un pin?


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganedoi
post 31 Jul 2011, 11:35
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 30 July 11




Multumesc pt informatii 99AIM , am sa urmez sfatul tau.


--------------------
megane II hatchback 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 31 Jul 2011, 12:55
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




99AIM; Meganul de care vorbeam in link-ul de mai sus era un facelift, nu stiu ce tip de UPC avea sau cate fire mufa de la alternator, pentru ca s-a rezolvat numai din tester. Avea Tip alternator neconfigurat sau nerecunoscut, asa ceva, i-am dat comanda de Configurare automata, l-a recunoscut, a aparut acolo Valeo nu stiu de care si totul ok. N-am ridicat capota nici macar sa masor, tot pe tester am vazut si tensiunile cu motorul pornit, inainte ~12,5V si dupa ~14,1V.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganedoi
post 31 Jul 2011, 18:30
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 30 July 11




As mai avea o intrebare pt 99AIM (si pt ceilalti care stiu) daca poti sa imi raspunzi : alternatoarele cu mufa cu 1 pin stii cumva de cate feluri sunt ? La renault mi-a spus ca trebuie cu un singur pin , iar electricianul la care am pus 2 alternatoare mi-a spus ca dupa serie imi trebuie cu 2 pini si asa a si pus pe masina. (mai e ceva care nu am precizat in post : martoru baterie se aprinde cu precizarea REINCARCATI BATERIA).
Multumesc anticipat inca odata.


--------------------
megane II hatchback 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 31 Jul 2011, 19:54
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Man tu ai facelift da?atunci ai can bus ca retea de comunicare deci alternator cu mufa cu un singur pin si ar tb sa-ti mearga orice alternator de Megane cu un singur pin,nu te lua dupa coduri ca sunt multe echivalente dar inainte de toate verifica mufa UPC si apoi vezi masa la motor si dupa aia baga un alternator de M 2.2 cu un singur pin si ar tb sa-ti dispara eroarea,din tester nu merge sa o stergi ci acolo da numai o serie de alternatoare compatibile,crewde-ma ca am studiat pb. cu electricianul de la dealer care e meserias adevarat pe Renault si asta a fost singura solutie.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fantastic
post 1 Aug 2011, 15:24
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 5 March 10
From: bucuresti




nu mai porneste meganul 1, 5 dci 85 cp a apraut injection fuel si gata o fi vreun injector


--------------------
renault 1,5 dci Symbol Best 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 11 Dec 2014, 02:01
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(19vik @ 31 Jul 2011, 09:19)
Esti tu asa sigur? Ia citeste pe aici: http://www.reno.ro/Problema-t210427-s0-p29...ml#entry2951073

Si la M2.1 UPC este tot pe can-bus si alternatorul este pilotat tot de UPC.

Sunt vre-o 5-7 tipuri de alternatoare pentru Megane 2, din care numai Valeo sunt 3-4. Prin configurare, practic ii spui UPC-ului ce tip de alternator e montat pe masina, configurarea se poate face automat sau alegi alegi manual un tip dintr-o lista de optiuni dupa ce citesti pe alternator modelul.

Posibil sa fie cum zici tu, un contact defectuos intre un pin alternator si un pin din UPC. Oricum, testerul spune unde e buba, nu trebuie sa muncesti sa schimbi alternatoare aiurea si sa vezi ca tot asa face.
*




QUOTE(99AIM @ 31 Jul 2011, 19:54)
Man tu ai facelift da?atunci ai can bus ca retea de comunicare deci alternator cu mufa cu un singur pin si ar tb sa-ti mearga orice alternator de Megane cu un singur pin,nu te lua dupa coduri ca sunt multe echivalente dar inainte de toate verifica mufa UPC si apoi vezi masa la motor si dupa aia baga un alternator de M 2.2 cu un singur pin si ar tb sa-ti dispara eroarea,din tester nu merge sa o stergi ci acolo da numai o serie de alternatoare compatibile,crewde-ma ca am studiat pb. cu electricianul de la dealer care e  meserias adevarat pe Renault si asta a fost singura solutie.
*



1. alternatorul se schimba doar cu unul cu acelasi cod
2. nu exista nici un can-bus intre UPC si Alternator pe nici un megane 2, este vorba de un semnal digital doar mai exact: semnal 2n - ALTERNATOR SYNCHRONOUS BIT SIGNAL (CHARGE SIGNAL MANAGED BY UPC)
3. tipul de alternator se configureaza in UPC (daca se ia upc-ul de pe alta masina), daca se schimba alternatorul cu acelasi model nu mai este nevoie de reconfigurare.


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 01:36
Dacia