Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema de nerezolvat...., Admisie aer

Puscyferine
post 16 Mar 2012, 21:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 14 November 11
From: Agigea ( Constanta )




O sa incep cu un scurt istoric al masinii : Twingo din 2001 , 1.2 16 v ( D4F 702 ) 150000 km la bord . Undeva pe la 80000 a ramas fara catalizator ( se umflase ) - acest lucru ducand la inerente probleme ale sondelor lambda . Desi eroarea sondelor o aveam de mult de abia acum sonda din amonte si/a dat obstescul sfarsit ducand la un mers oribil al motorului - se balbaia motorul iar la un moment dat aparea martorul de eroare electrica in bord , se tura brusc , scadea turatia si se oprea motorul iar consumul ajungea la 14 l. Totusi la tester a mai dat o eroare a sistemului de admisie aer .
Am schimbat sonda din amonte, am verificat / curatat /reparat cea din aval ( avea firul masei rupt) , eroarea data de sonde a disparut dar a ramas eroarea : Sistem de admisie aer - P 1042 - Concordanta semnal .
A verificat mecanicul toate mufele , firele , nimic . La indemnul meu a dat omul toata admisia jos , cu galerii , injectoare clapeta acceleratie tot . M-a injurat saracul ( si pe buna dreptate este cea mai incalcita si dubios aranjata masina pe care am vazut-o ) , a curatat clapeta de acceleratie ( nu era murdara decat cu putin ulei , nimic depuneri de calamina iar pe tester dadea o dechidere de parca 18 grade la relanti ) a curatat niste ulei care se adunare in cutia filtrului de aer si a montat admisia inapoi .
Dupa montaj masina a mers 1 min aproximativ bine pana cand s-a turat iar brusc , a aparut martorul electric in bord si turatia s-a redus pana la oprirea motorului .
Acum a aparut 2 erori - injector cilindru 2 P102F - circuit deschis si vechea eroare Sistem de admisie aer P1042 Concordanta semnal .

Referitor la prima eroare mecanicul a spus ca ori e vina lui si nu a montat bine mufa la injectorul 2 ori prinde aer fals pe la garnitura de la galerii caz in care aia trebuie schimbata dar in legatura cu a doua eroare nu poate sa isi dea seama ce are

Va cer ajutorul , cine s-a mai lovit de aceasta eroare sa imi spuna si mie care dumnezeu este problema ca imi scoate peri albi .

Uitasem , simptome asemanatoare am mai avut in timpul iernii dar dupa 1 zi de probleme si-a revenit de la sine , si atunci am pus testerul pe ea si imi dadea la istoric aceeasi problema cu admisia aer .


--------------------
Renault Twingo 2001 / 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 16 Mar 2012, 23:03
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




schimba corpul clapetei de acceleratie ,poate gasesti la dezmembrari, sau desfa l pe al tau vezi sa nu ai dinti din angrenaj ,rupti ,tociti

This post has been edited by comanr: 16 Mar 2012, 23:09


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Puscyferine
post 16 Mar 2012, 23:18
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 14 November 11
From: Agigea ( Constanta )




S-a gandit mecanicul la corpul capleta dar parca nu s-a indurat sa il desfaca , spera ca nu este de acolo .


--------------------
Renault Twingo 2001 / 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 16 Mar 2012, 23:44
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
Undeva pe la 80000 a ramas fara catalizator ( se umflase ) - acest lucru ducand la inerente probleme ale sondelor lambda


Catalizatorul a crapat din cauza sondelor lambda si nu invers.

Cum ? Simplu, sondele lambda nu mai citeau corect nivelul noxelor, iar motorul incerca sa "regleze" amestecul, reglaj in urma caruia se arunca la greu fum pe evacuare implicit in catalizator care a sfarsit infundat.

QUOTE
Acum a aparut 2 erori - injector cilindru 2 P102F - circuit deschis si vechea eroare Sistem de admisie aer P1042 Concordanta semnal .


Odata, testerul ala faci ceva pe el. Nu te ajuta cu ABSOLUT nimic la Renault (cel putin cele de generatie mai noua - cum este D4F-ul). Pune masina pe un CLip sau DDT2000 si mai discutam cu privire la erori. pe bune, chiar nu au nici o relevanta - si asta nu o spun eu, mecanici m-au chemat la ei sa le fac diagnoze pt ca testerele lor dadeau o gramada de P-uri si alte bazaconii irelevante pe sistemele de injectie Renault.

Ultima chestie, dupa parerea mea ar trebui sa schimbi mecanicul. Daca el nu stie ca o garnitura coapta trebuie schimbata imi pare rau pentru el si pentru meseria lui. Garniturile alea sunt COAPTE la orice D4F care are nedesfacuta admisia de cativa ani. In momentul cand se desface galeria acele 4 garnituri se schimba OBLIGATORIU. Este si foarte logic de ce anume asta. Este temperatura foarte mare acolo pe chiuloasa si cauciucul ala devine PLASTIFICAT. O spun din experienta nu din basme. De altfel si manualul de reparatii de la Renault insista pe acest lucru (si la faza asta chiar au dreptate).

O alta chestie. O-ringurile de la injectoare la fel, trebuiesc schimbate MAI ALES daca se scot injectoarele din galerie. Oringurile de la galerie sunt pur si simplu foarte tari - coapte, nu mai au deloc elasticitatea necesara etansarii.

Asa ca iti recomand sa iti faci masina in mod corect (ca nu e Dacia 1300 sa o faci cu sarma sau ciorap de dama) eventual pui un tester ca lumea pe el si pe urma o sa vezi ca lucrurile incep sa se miste ceva mai bine.

QUOTE
schimba corpul clapetei de acceleratie ,poate gasesti la dezmembrari, sau desfa l pe al tau vezi sa nu ai dinti din angrenaj ,rupti ,tociti


@comanr daca schimba corpul clapetei (vreo 700 euro costa la Renault iar la dezmembrari crede-ma costa cam 1/2) ii dai banii pe el tu daca merge la fel de prost?
Astea sunt sfaturi total gratuite in necunostinta de cauza. O data - acceleratia aia trebuie calibrata la 16v. Iar fara un tester Renault...nu o faci (indiferent de cat de multe stie mecanicul tau).

PS Puscyferine, apropo de asta, intreaba mecanicul tau daca are habar de ce spun aici (pun pariu ca nu are tongue.gif ).

Deci.

1. cumpara-ti cele 4 garnituri de admisie (se gasesc la Unix si nu sunt scumpe)
2. cumpara set de oring-uri de injectoare
3. cu diagnoza te rezolv eu - free of charge si mai discutam mai multe cu privire la acest motor (PM only).

PS NU SUNT MECANIC AUTO, dar imi place sa gandesc cand ma apuc de un lucru, in general imi cam iese tot ce mi-am propus.
Vis-a-vis de mecanici, cand te apuci de un lucru cu gandul la cum o sa il faci pe ala de bani sau cum sa scapi cat mai repede de masina (client)...100% nu iese.

This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2012, 00:32


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Puscyferine
post 17 Mar 2012, 08:40
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 14 November 11
From: Agigea ( Constanta )




bubu782001 nu vreu sa fiu magar si sa nu recunosc ca asteptam cu nerabdare postul tau . desi userul e nou stau de multa vreme pe forum si ti-am citit , cred eu, toate posturile referitoare la clapeta acceleratie , ulei in cutia filtrului de aer , modificarile pe care aveai de gand sa le faci si nu numai .
In primul rand multumesc pentru informatia referitoare la catalizator , habar nu aveam , dar omul cat traieste invata smile.gif

In al doilea rand mecanicul la care am fost il stiu de ceva vreme , imi este prieten bun si nu este un mecanic prost dar in primul post eu nu am introdus o variabila , una foarte importanta , nevasta-mea . Este masina ei iar ieri aproape ca o apuca plansul cand vedea ca nu merge masina ( este dependenta de ea ) iar la ora 19.30 eu nu aveam de unde sa cumpar garnituriile la galeria de admisie ( cand am ajuns la servis nu ne asteptam ca o sa dam jos tot sistemul de admisie aer .

Testerul auto folosit intradevar nu este nici clip , nici ddt2000 dar nici nu este unul de duzina cu toate astea sunt ferm convins ca ai dreptate referitor la ineficienta lui in cazul Twingo ului.

Injectoarele nu au fost scoase din locasurile lor , ele au fost scoase odata cu admisia .
Cat despre reglarea clapetei de acceleratie , desi am citit despre asta in posturile tale, nu cred ca am inteles inital importanta procesului si ce importanta reala are . Totusi aseara nu ar fi avut nici o importanta pentru ca oricum motorul nu vroia sa stea pornit mai mult de 10 - 20 secunde .

Bani mecanicul inca nu mi-a luat .. omul e constient ... nu mi-a rezolvat problema - nu si-a terminat treaba - nu merita ( inca) plata smile.gif

17 Mar 2012, 08:45:
Desi azi sau luni o sa schimbe garniturile de la admisie sunt ferm convins de faptul ca asta nu o sa rezolve problema cu mersul balbait si opritul motorului . Eu unul stau in Agigea , masina este in servis la Constanta , cum pot da de tine sa pui testerul tau pe ea ?

This post has been edited by Puscyferine: 17 Mar 2012, 08:45


--------------------
Renault Twingo 2001 / 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 17 Mar 2012, 10:43
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




NU esti magar, nu ai de ce sa fii. Pur si simplu nu imi care mana sa scriu niste randuri care probabil pot fi folositoare celor din jur. Iar sa dai un sfat sau sa ajuti cu niste informatii nu este chiar atat de greu precum ar parea pentru societatea in care traim.

Cu diagnoza te pot ajuta insa...
Partea buna este ca si eu sunt Constantean. Partea mai aiurea este ca eu ajung in Cta abia peste vreo 2 saptamani. Si pe urma iar in 2 saptamani de Pasti.

Totusi, daca este asa de rau precum zici, este mai mult ca sigur ceva electric. Banuiesc ca martorul de injectie ramane aprins in continuare nu? (ala cu zig-zag-ul).

Fara o diagnoza o sa iti fie foarte aiurea. Vezi sa nu ai vreo fisa intrerupta (sau chiar 2) sunt foarte fragile tuburile alea de plastic - se fisureaza pentru ca sunt calcinate din cauza temperaturii, iar si cea mai mica fisura implica defectiunea (trage la masa in tubul ala metalic in care este bujia).

Uita-te in attachmentul acestui post si descarca manualul de reparatie la D4F. Il printezi si il dai la mecanic sa studieze pb.

No offence, insa eu am o parere foarte proasta despre mecanici. Putina lectura inaite de a se apuca de ceva nu le-ar strica. In general asta este ceva ce nu o sa vezi in realitate (nu am vazut mecanic sa caute documentatii - toti se bazeaza ca "le stiu pe toate")

This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2012, 11:07

Attached File(s)
Attached File  3472A.pdf ( 1.1mb ) Number of downloads: 206


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Puscyferine
post 17 Mar 2012, 10:59
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 14 November 11
From: Agigea ( Constanta )




Motorul porneste balbait fara ca martorul de injectie sa ramana aprins (niciun martor de bord nu ramane aprins) , dupa aproximativ 10 - 15 sec se aprinde martorul , motorul se tureaza pana pe la 3000 - 3500 rpm (unde are un mers rotund si normal ) dupa care turatia scade pana la oprirea motorului . Daca opresc si repornesc motorul se intampla exact la fel .

Inainte de a ajunge la mecanic am schimbat preventiv bobina de inductie cu fise cu tot ( aveam una de rezerva in stare excelenta - originala renault ) dar nu s-au schimbat simptomele .
Bujiile le-am dat jos ( au aprox 3000 km - NGK ) si aratau bine , nu a fost nevoie sa le curatam .

O intrebare , la clapeta de acceleratie , cu o apasare moderata clapeta ar trebui sa se miste din pozitia ei usor inclinata fata de corpul clapetei ( testerul dadea parca 18 grade inclinatie )? a mea nu se misca .

This post has been edited by Puscyferine: 17 Mar 2012, 11:01


--------------------
Renault Twingo 2001 / 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 17 Mar 2012, 11:27
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Dupa cum ti-am zis, nu am incredere in diagnoze 3rd party.

Verificarea corpului clapeta:

Corpul clapeta are 6 pini numerotati - 1...6 (te uiti pe mufa ca este marcat pinul 1)

Cu un aparat de masura se masoara potentiometrul dublu de la mufa clapetei (deci sunt 2 piste, practic 2 potentiometre).

Anume: pin 1 (masa comuna a potentiometrelor) cu pin 2 (semnal pista 1) si pin 1 (tot masa potentiometrelor) cu pin 6.

O data, se masoara cu clapeta inchisa apoi se masoara cu clapeta deschisa la maxim (trebuie tinuta cu mana ca are un arc destul de puternic) apoi se contecteaza aparatul de masura (ideal este sa tragi niste fire de la pinii aia si sa le legi de sondele aparatului de masura) apoi se deschide/inchide usor clapeta si se urmareste variatia valorii pe aparatul de masura.

Motorasul se verifica astfel (este un motoras de curent continuu):

Pe pinul 4 se pune masa, pe pinul 3 se pune +5V (cinci volti NU 12!!!) - deci iti trebuie o sursa (poti sa o construiesti in casa cu un 78L05 si se poate testa direct la masina cu sursa aia.
Daca se deschide clapeta motorasul este bun. De revenit inapoi clapeta revine singura ca are acel arc.

Una peste alta...trebuie si asta sa verifici. Insa o diagnoza te-ar ajuta cel mai mult.

This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2012, 11:31


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Puscyferine
post 17 Mar 2012, 11:38
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 14 November 11
From: Agigea ( Constanta )




Multumesc pentru manual , o sa il printez si o sa merg cu el in mana la mecanic .
Te cred cand zici ca nu ai incredere in diagnoze 3 rd party dar pana sa imi spui tu eu nu stiam ca trebuie neaparat tester clip sau ddt2000 , plus ca nu stiu cine are asa ceva in constanta .
La reprezentanta renault nu ma duc nici picurat cu ceara , Olteanu ala sau cum il cheama , dupa ce ca are niste preturi rupte parca de la Ferarri si Lamborghini , stiu ca si la calitatea lucrarilor sta uneori cam prost . Iar mecanicii astia de la reprezentante sunt de cele mai multe ori doar schimbatori de piese , nu incearca sa vada ce are piesa cu probleme ( injectie , clapeta accel , alternator etc ) spun direct ca trebuie una noua ( asa se intampla cel putin la Ford )


--------------------
Renault Twingo 2001 / 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Puscyferine
post 18 Mar 2012, 22:19
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 14 November 11
From: Agigea ( Constanta )




Bubu , o intrebare , curatarea corpului capleta ce inseamna mai exact ? Inafara de demontarea lui de pe admisie si curatarea pe exterior cu spray , trebuie demontata si carcasa metalica si curatat si in interior ?
Mecanicul nu stie cum arata in interior si i-a fost teama sa desfaca carcasa corpului clapeta ca sa nu dererioreze rotile zimtate ale motorasului care actioneaza clapeta .

Maine dimineata ma prezint la el si adun toate informatiile care ar putea sa imi foloseasca .


--------------------
Renault Twingo 2001 / 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 18 Mar 2012, 23:20
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu. In general mecanica nu este cazul sa fie curatata - este bine totusi sa se demonteze capacul de acolo si sa se arunce o privire (starea rotitelor dintate, cat de uzate sunt pistele potentiometrului samd...). Asta daca tot il dai jos...

A doua, se curata bine de tot pe exterior (unele mai au si niste mici gaurele in peretele corpului - in gaura aia mare). Senzorul de temperatura injectie trebuie luna facut - este pus tot pe corpul clapeta. Toti senzorii de prin zona (senzorul MAP de pe admisie) . Mai trebuie bine curatata si galeria de admisie (pe cat se poate). Ideal este sa se cumpere mai multe spray-uri de discuri de frana (pt curatare grosiera - sunt f bune ca se evapora f repede si curata foarte bine) si unul sau doua spray-uri de carburatoare (pt curatat fin).

Intre timp mai vezi si aici http://www.reno.ro/Twingo-nu-sta-la-relant...ins-t48432.html

O sa mai inveti cate ceva si poate mai iei niste notite.

Spor.

This post has been edited by bubu782001: 18 Mar 2012, 23:24


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Puscyferine
post 19 Mar 2012, 00:22
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 14 November 11
From: Agigea ( Constanta )




Multam ... am luat deja smile.gif


--------------------
Renault Twingo 2001 / 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Puscyferine
post 20 Mar 2012, 08:56
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 14 November 11
From: Agigea ( Constanta )




Din pacate problema este mai complexa. Un injector nu mai functiona bine si trebui schimbat - problema este ma mufa si nu o pot repara . Deasemenea mecanicul mi-a demontat clapeta de acceleratie si 3 dinti de la cea mai mare rotita zimtata sunt destul de uzati , dintii sunt exact cei care sunt folositi cand clapeta este inchisa , in repaos . Sper sa gasesc un injector la mana a doua si sa imi monteze mecanicul totul la loc . Daca nu o sa functioneze probabil ca trebuie sa ma gandesc la o alta clapeta de acceleratie deoarece ma indoiesc ca o sa gasesc rotita aceea de plastic separat .


--------------------
Renault Twingo 2001 / 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 20 Mar 2012, 11:05
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Poti sa te duci la un frezor BUN si acea piesa sa o faci din poliamida sau teflon pe freza.

Iesi mai ieftin nu ai nici o treaba. Daca ai nevoie scoate rotita si iti recomand un tip care este tare pe chestii din astea.

Clapetele astea sunt foarte rare. In primul rand se strica foarte greu - cred ca esti primul care il aud cu o problema de genul asta.

Injectoare mai gasesti.

This post has been edited by bubu782001: 20 Mar 2012, 11:05


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Puscyferine
post 20 Mar 2012, 11:54
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 14 November 11
From: Agigea ( Constanta )




da-mi te rog un nr de tel al frezorului, o sa incerc si varianta asta.


--------------------
Renault Twingo 2001 / 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 20 Mar 2012, 15:46
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Acum 5 minute am vorbit cu dansul telefonic si se pare ca nu mai este valabila treaba asta - omul nu mai lucreaza in locul unde avea sculele, acuma este angajat la un service auto.

Mda...imi pare rau , ce sa zic, mai cauta si tu, macar incearca. In general speranta moare ultima. La pret costa in jur de 250 - 300 euro (nou, insa NU de la Renault) 7701051585 asta este codul lui sau 8200065648 (versiunea noua de codificare Renault).

This post has been edited by bubu782001: 20 Mar 2012, 15:47


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Puscyferine
post 20 Mar 2012, 18:40
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 14 November 11
From: Agigea ( Constanta )




Daca o sa constat pana la urma ca de vina este clapeta o sa iau una la SH .. am gasit la aprox 300 lei


--------------------
Renault Twingo 2001 / 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 20 Mar 2012, 19:54
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




dupa cum v-am spus sant tociti dintii de la clapeta , chiar am incercat sa va ajut nu am vrut sa va dau sfaturi"gratuite".
cu respect
razvan


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Puscyferine
post 20 Mar 2012, 20:52
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 14 November 11
From: Agigea ( Constanta )




Multumesc de sfat comanr , nu te supara smile.gif, nimeni ( inafara de tine ) nu se astepta la asta .
Dupa cum a spus si bubu este o defectiune foarte rara.


--------------------
Renault Twingo 2001 / 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 21 Mar 2012, 21:56
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




ma bucur ca am putut fi de folos...
cele bune si la cat mai putine belele la masina mai ales ca e a sotiei biggrin.gif


PS: ideea e ca sant o gramada de oameni care se pricep dar care inca nu le stiu pe toate ,pentru ei tot respectul dar le amintesc faptul ca mereu ai de invatat cate ceva de la cineva, hai sa fie bine.

This post has been edited by comanr: 21 Mar 2012, 21:58


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Puscyferine
post 28 Mar 2012, 20:49
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 14 November 11
From: Agigea ( Constanta )




Deci .... pana acum am schimbat asa :
sonda lambda , senzor temperatura admisie , garnituri admisie , 2 injectoare ( unul functiona incorect iar unul a picat in timpul reparatiilor - de ce nimeni, nimeni nu stie ) plus ca s-a desfacut si curatat tot ce se poate desface si curata la admisie .
Concluzia ... merge bine dar la relanti am mici socuri plus o lipsa de putere uneori de obicei pana in viteza a 3 -a . Am calibrat odata acceleratia dar de atunci a mai fost data odata jos admisia asa ca o voi face din nou si voi vedea daca s-a schimbat ceva .
Sunt deschis la orice sugestie referitor la socuri si lipsa de putere , mentionez ca dupa ce se tureaza undeva peste 1500 rpm motorul merge si se aude perfect .


--------------------
Renault Twingo 2001 / 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Puscyferine
post 8 Apr 2012, 00:34
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 14 November 11
From: Agigea ( Constanta )




Se pare ca problemele mele inca nu s-au rezolvat . Bubu cand vii in Constanta cum pot da de tine ? ... Pm nu iti pot trimite ... imi spune ca nu am inca suficiente posturi smile.gif


--------------------
Renault Twingo 2001 / 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubalus
post 9 Apr 2012, 00:34
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 February 08




salut bubule,
cand vii in constanta daca nu te deranjeaza as vrea sa ma intalnesc si eu cu voi....ti-am zis mai acum vreo 2 luni ca pe testerul ala no name imi arata o lipsa de putere ( incarcare mare la relanti) si clapeta deschisa 14 grade ...
eu nu am mai iesit cu masina de mult din oras, dar azi am fost pana la tara si intradevar lipsa de putere s-a simtit destul de mult..... lenesa, lenesa masinuta, nu prea mi-a placut....
poate imi faci si mi un test si-ti dai o parere...
multumesc si scuze de indrazneala


--------------------
renault twingo - ct 84 cab 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubalus
post 19 Apr 2012, 21:51
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 February 08




QUOTE(Puscyferine @ 18 Apr 2012, 17:43)

Deja sunt satul de toanele masinii si sunt si mai satul sa merg pe la mecanici care nu stiu ce sa ii faca si doar sa ceara diverse piese noi care cred ei ca sunt de vina . Dati-mi un sfat , recomandati-mi un mecanic priceput in Constanta care sa rezolve problema Twingo ului ca nu stiu ce sa mai fac .
Un lucru sa nu imi recomandati , sa nu ma duc la reprezentanta renault ca aia sunt cei mai fitosi, idioti si scumpi mecanici de care am auzit .
*


salut,
poti incerca la service-ul Aska (vis a vis de Policlinica CFR - e un gang dupa blocul nou) ....e un electrician acolo, Gabi. am fost de vreo 2 -3 ori la el, e adevarat...probleme oarecum minore.
azi mi-a schimbat captorul de viteza in 20 de minute. a lucrat ca ginecologul...nu a demontat absolut nimic sa ajunga la el.... a bagat mana si pe pipaite.....
maine ma duc sa schimb si sonda lambda de aval. ... azi am comandat-o ca marti am testat masina la Bubu (multumesc Maestre!) si-i nu misca deloc. azi s-a uitat la mufe, erau ok, mi-a zis ca sonda e cocsata rau si ca probabil o sa se chinuie sa o dea jos. vedem ce o fi.



19 Apr 2012, 21:54:
QUOTE(Puscyferine @ 19 Apr 2012, 12:38)
<span class='edit'>19 Apr 2012, 12:41:</span>
Apropo de sevice ul Renault din Constanta ... acum vreo 3 ani s-a dus sotia la ei cu masina avand probleme cu sondele lambda . Seful de service i-a spus ca nu o primeste pentru ca nu a fost cumparata de la ei masina si pe deasupra mai este si veche ( 2001 ) si ei nu se ocupa de masini asa vechi . A fost suficient doar atat ca eu sa nu calc pe la ei cat oi trai .
*


am fost si eu de vreo 3 ori la service-ul renault, dar niciodata nu am patit asta. am fost numai la ala din nord dupa carrefour. de cate ori am fost mi-au rezolvat problema.

This post has been edited by bubalus: 19 Apr 2012, 21:54


--------------------
renault twingo - ct 84 cab 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blue_snowflake
post 11 Oct 2012, 11:30
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 17 November 09
From: Bucuresti




Servus oameni buni,
am acelasi model de clapeta de acceleratie si imi face mari probleme. Am descris simptomele aici:

http://www.reno.ro/Clapeta-acceleratie-Twi...cc-t250832.html

Se poate schimba doar senzorul de temperatura ? Ca nu vreau sa dau 300 EURO pentru un senzor de 5-10 EURO

This post has been edited by blue_snowflake: 11 Oct 2012, 11:31


--------------------
Renault Twingo 2003 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 09:50
Dacia