Intrebare, intrebare pentru cunoscatori
![]() ![]() ![]() |
Intrebare, intrebare pentru cunoscatori
Leubogdan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 June 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Espace 3 2.2dci
- B 73zvl
2000
|
|||
Bo_ |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 2 July 09 From: Brasov ![]() |
"Daca fumul alb isi face aparitia imediat dupa ce motorul s-a incalzit, atunci motorul nu are nicio problema. Este ceva normal. Acest lucru se intampla datorita condensului care s-a format in interiorul motorului, mai ales daca masina a stat parcata peste noapte si a fost pornita dimineata.
Totusi, cand fumul alb iese din teava de esapament chiar daca motorul s-a incalzit deja, atunci e o problema. Aceasta apare datorita apei care patrunde in cilindrii motorului, se evapora, devine abur si iese pe teava de esapament sub forma fumului alb pe care il vedeti. Problema este cum a ajuns apa in cilindrii motorului? Motivul este ca garnitura care previne infiltrarea apei in motor s-a rupt sau este deteriorata. Din moment ce garnitura este deteriorata, cel mai bine ar fi sa o inlocuiti, facand o vizita la un mecanic. Acest lucru va rezolva problema fumului alb care iese din teava de esapament. Cat despre condensul care apare pe motor, nu se poate face nimic in aceasta privinta, deoarece este un fenoment normal, care apare in cursul noptii. " |
--------------------
Renault
Safrane
- ---
2000, 2.2 dT, Alize
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 00:56 |