Martor aprins, al 2-lea martor din dreapta ... nush ce e:|
![]() ![]() ![]() |
Martor aprins, al 2-lea martor din dreapta ... nush ce e:|
FuLG87 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 17 May 11 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 1
- cl03roj
1997
|
|||
bitsu |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 1 June 11 ![]() |
Fa o poza sa ne facem si noi o idee:)
|
--------------------
Renault
Megane
2003 Renault Megane 1, an 2003, 1.6 16v
|
|
marius2606 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 483 Joined: 16 October 06 ![]() |
Mai mult ca sigur este de la motorasul pas cu pas! Cauta pe forum si ai sa gasesti cum se curata, nu este greu!
|
--------------------
renault
megane
- CL 10 ZCR
2002 coupe
|
|
CosTy90 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 26 November 08 ![]() |
ce spui tu este martorul de la injectie , probabil un contact imperfect sau ceva probleme cu vre`un senzor
![]() @marius , nu cred ca influenteaza motorasu pas cu pas motorul in sarcina deoarece el (motorasu pas cu pas) se ocupa doar cu reglarea relantiului , deci probabil problema lui vine din alta parte. |
--------------------
Renault
Megane
1996
|
|
FuLG87 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 17 May 11 ![]() |
am curatat binenteles ..motorasul pas cu pas si la fel face .... poate fi senzorul ala de pe furtunul care vine de la filtru ?
daca o pun pe tester ma ajuta cu ceva ...ca nu ma apuc sa schimb senzorii la rand |
--------------------
renault
megane 1
- cl03roj
1997
|
|
betamax |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Becul acela aprins inseamna probleme electronice. La mine a fost de vina (comportament asemanator) captorul de presiune (asa l-au denumit meseriasii de la reprezentanta) si cred ca e chiar ala de care zici tu, daca te referi la filtrul de aer. Verifica cele trei contacte de la mufa si integritatea furtunasului care duce la galeria de aer. Daca ia aer fals, ala e de vina.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
FuLG87 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 17 May 11 ![]() |
si ar mai fi ceva .... cand pun contactul mie mi se aprind becurile:abs,ledu rosu ,asta cu probleme electronice.. ,becul de la benzina,apa,ulei,bateria ...aa si ala de la airbag (care e aprins tot timpul ..am verificat mufe la scaune :-?? cred k nici nu le mai are in fn ...ea sa mearga) apoi se sting ...ramane doar apa ulei si baterie ...porneste si se sting toate ....apa imi creste pana la jumatate si sta constanta acolo ... e ok ?k pe ati i-am auzit k le sta la prima linie :|..... mai nou vad k am un relanti dezordonat tare... cand 500 ...400... 700 750 ... mai sta si pe la 1200 dupa ce merg si daca apas ambreiajul ...scade sa zicem de la 3000 si se opreste la 1200
|
--------------------
renault
megane 1
- cl03roj
1997
|
|
jas2 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Asta este captorul despre care zice Betamax...
Attached thumbnail(s) nol20070011zj1.jpg ( Size: 88.17k ) Number of downloads: 1507 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
FuLG87 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 17 May 11 ![]() |
aha... mai nou .... pun contactul ..se stinge martorul ala ...si ..porneste ...se aprinde iar martorul x... si sta in 1200 de turatii ....(influenteaza cu ceva turatia ...cand virez pe loc de volan sau apas frana?) k apar oscilatii ...e normal ?
![]() This post has been edited by FuLG87: 3 Jul 2011, 01:31 |
--------------------
renault
megane 1
- cl03roj
1997
|
|
jas2 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Da
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
FuLG87 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 17 May 11 ![]() |
ms mult baieti .....s-a rezolvat ...era furtunul ala care duce la "captorul de presiune" fisurat ..
|
--------------------
renault
megane 1
- cl03roj
1997
|
|
c155 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 30 January 11 ![]() |
am un renault megane 1 din 2007 si se aprinde in bord martor luminos si zice ca e de la catalizator sau sonda lambda va rog frumos care poate sa-mi trimita si mie o carte sede instructiuni a masinii va multumesc . am sa merg si la reprezentanta.DSC00353.JPG ( Size: 58.77k )
Number of downloads: 1826
sau cum intru in posesia unei carti de service DSC00353.JPG ( Size: 58.77k ) Number of downloads: 1826 This post has been edited by c155: 8 Jul 2011, 07:52 |
--------------------
renault megane
renault megane 1
- GL 07 WAF
megane 1 2007 benzina
|
|
CosTy90 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 26 November 08 ![]() |
meganul tau este , megane 2 nu 1 ,probabil este sonda labda ,cel mai bine treci pe la reprezentanta sau alt service pentru o diagnoza sa vezi exact ce probleme ai
![]() |
--------------------
Renault
Megane
1996
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(FuLG87 @ 7 Jul 2011, 00:13) Si nu ti se mai aprinde "arculetul"? Am aceeasi problema, uneori se aprinde in special la drum mai lung si cand accelerez in rampa. La fel se stinge numai dupa oprire. In rest masina merge de rupe, nu are alte probleme. Din ce am mai citit pe aici pe forum tot la senzorul ala de presiune ma gandeam, dar uite ca la furtunasul respectiv nu. I-am dat o scanare cu ddt si nu are nici o eroare stocata (ce-i drept trebuie sa ma mai documentez in legatura cu diagnoza pt ca sunt cam pe dinafara). |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
FuLG87 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 17 May 11 ![]() |
eu am curatat si motorasul pas cu pas ...dar becul iar se aprindea.... verifica bine furtunasul ala de la "captorul de presiune" k eu la prima vedere nu am vazut k era fisurat ...avea un manshon de plastic cauciucat si sub el ...surpriza era fisurat ... si la mn aparea problema cand ii dadeam peste 3000 de ture de obicei dar se mai intampla si cand mergeam normal pana in 2500.... daca nu e furtunu parerea mea k e senzorul ....poate ai vrun prieten cu megane 1 ...imprumuta senzorul si vezi daca face la fel ... numai bn .... mai verifica si toate furtunele de aer
![]() si la tester din ce stiu eu ...daca in momentu in care faci testu senzorii sunt in parametri ...nu iti da nici o eroare |
--------------------
renault
megane 1
- cl03roj
1997
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Merci de informatii. Cand o sa ajung pe la tara o sa inlocuiesc furtunul (acum masina este la frate-meu, dar tot eu sunt consultantul tehnic
![]() (Oricum se pare ca simptomul acesta legat de craparea furtunasului respectiv nu este prezent numai la Megane 1, am doi amici cu Opel vectra care au cam acelasi sistem de injectie cu un senzor asemanator conectat tot prin furtun si au avut exact aceleasi simptome cu ocazia craparii acestuia) L-am trimis sa faca o diagnoza si i-a dat eroare la sonda lambda si senzorul de turatie. De sonda lambda banuiam ca este bushita (acum ceva vreme a mers vreo suta de km in 3 pistoane), dar ce nu inteleg de ce da eroare la senzorul de viteza pt. ca ii indica corect viteza. Si as fi curios ce rol mai are acest senzor avand in vedere ca nu are abs si nici cutie automata (stiu ca in cazurile astea semnalele lui sunt prelucrate de calculatorul de abs sau cel de cutie). Sau ii foloseste calculatorului de injectie sa invete stilul de mers? |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
tandre1 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 8 July 11 ![]() |
Salut,
Si eu am o problema similara: 19dci, 2002, 100CP S Se aprinde martorul bobina, si atunci masina nu mai trage. La nul, nu pot accelera peste 3000- indiferent cat apas pedala; in sarcina trage greu, abia trece de 2000; nu scoate fum. martorul se aprinde si se stinge aleator, dar nici cand e stins masina nu trage cum ar trebui. Ciudat e ca testerul nu arata nici o eroare (am fost in 2 locuri cu ea), desi e clar ca e o problema de alimentare, cand e aprins martorul, pot apasa pedala pana in fund si masina nu accelereaza, consumul sta constant undeva pe la 5.7-5.8. Am curatat toate furtunele de alimentare, si rezervorul, am schimbat filtrul de motorina, deci sunt sigur ca nu exista obturari mecanice pe traseu. Am citit pe forum ca sunt multe posibile cauze, dar la toate cazurile aparea o eroare pe tester... la mine nu stiu mecanicii ce sa mai verifice. |
--------------------
renault
megane 1
- cj94bra
2002, dci Megane 1 dci, 2002, 100CP hatchback
|
|
bazil |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 06 ![]() |
Salut,
Am si eu o problema similara cu aceea mentionata de lupo_1.7sdi. Am un Megane Classic 1.6 e (1.6 8V, K7M) merge de rupe, dar in rampa se aprinde martorul cu bobina si se stinge numai dupa oprirea motorului. Si in cazul meu aprinderea martorului NU este insotita de efecte sesizabile, nu pierde putere, nu trepideaza. Am fost in service pt o diagnoza cu CLIP-ul insa nu au depistat nimic in neregula. Ce as putea sa mai verific? 26 Jul 2011, 14:15: PS important la cele mentionate mai sus: Nu stiu daca aprinderea martorului cu bobina poate fi corelata cu ceea ce mi s-a intimplat de curind. Dupa un drum lung pe autostrada (motor incins + caldura de afara ?) daca opresc motorul, si apoi incerc sa-l repornesc nu mai porneste. Poate fi un senzor de temperatura? Cind dau la cheie nici macar electomotorul nu invirte. Dupa un interval de 30 minute - 1 ora reporneste la sfert de cheie. Care ar putea fi problema? This post has been edited by bazil: 26 Jul 2011, 14:15 |
--------------------
Renault
Fluence Privilege 1.6 16V Megane Classic 1.6 8V
2014 2000 RTA
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Daca zici ca nici electromotorul nu mai invarte atunci nu este nici un senzor de vina ci o problema de conectica gen borna la baterie nestransa, punere la masa slabita, contacte electromotor oxidate sau slabite s.a.m.d. Probabil din cauza caldurii se dilata ceva si nu mai face bine contact, trebuie verificat.
Cred ca este numai coincidenta (dar nu bag mana in foc ![]() Daca invarte si nu porneste atunci se schimba datele problemei. This post has been edited by lupo_1.7sdi: 26 Jul 2011, 15:47 |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
bazil |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 06 ![]() |
Da lupo_1.7sdi si eu tind sa cred ca este coincidenta cu aprinderea martorului respectiv,
pentru ca am oprit motorul la diverse intervale de timp dupa aprinderea martorului si apoi am repornit fara nici o problema. Intr-adevar, cind se intimpla, electromotorul nu invirte deloc , e liniste totala (doar pompa de benzina se aude cum lucreaza), iar martorii din bord se comporta ok. Nu exclud o problema de conectica din cauza caldurii, dar ma gandeam ca poate fi si vreun senzor de temperatura decalibrat. Conectorii pe baterie sint f bine fixati, probabil tb sa-mi indrept atentia spre conectica la electromotor sau masa. |
--------------------
Renault
Fluence Privilege 1.6 16V Megane Classic 1.6 8V
2014 2000 RTA
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Sunt 2 senzori de temp pe masina asta din cate stiu:
IAT-intake air temperature-senzor care masoara temperatura aerului la admisie ECT-engine coolant temperature-senzor care masoara temperatura lichidului de racire. Din astea 2 numai ultimul daca este defect poate da probleme la pornire, adica sa nu mai porneasca deloc, sa porneasca dar greu, ori la cald ori la rece. Dar astea cu conditia sa invarta electromotorul. |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
bazil |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 06 ![]() |
Multumesc lupo_1.7sdi
Inteleg, asadar efectul unei eventuale nefunctionari a unuia din cei 2 senzori de temperatura s-ar observa dupa ce invirte electromotorul. Deci ies din calcul cei 2 senzori, ramane sa verific conectica + o verificare a electromotorului. |
--------------------
Renault
Fluence Privilege 1.6 16V Megane Classic 1.6 8V
2014 2000 RTA
|
|
yomarius |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 8 July 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tandre1 @ 25 Jul 2011, 11:47) Salut, Si eu am o problema similara: 19dci, 2002, 100CP S Se aprinde martorul bobina, si atunci masina nu mai trage. La nul, nu pot accelera peste 3000- indiferent cat apas pedala; in sarcina trage greu, abia trece de 2000; nu scoate fum. martorul se aprinde si se stinge aleator, dar nici cand e stins masina nu trage cum ar trebui. Ciudat e ca testerul nu arata nici o eroare (am fost in 2 locuri cu ea), desi e clar ca e o problema de alimentare, cand e aprins martorul, pot apasa pedala pana in fund si masina nu accelereaza, consumul sta constant undeva pe la 5.7-5.8. Am curatat toate furtunele de alimentare, si rezervorul, am schimbat filtrul de motorina, deci sunt sigur ca nu exista obturari mecanice pe traseu. Am citit pe forum ca sunt multe posibile cauze, dar la toate cazurile aparea o eroare pe tester... la mine nu stiu mecanicii ce sa mai verifice. ai curatat egr? am patit-o si eu, mi se intampla doar pe la 130-140 km/h sa se aprinda martorul de bujii, dar daca o lasam sub 120 se stingea singur si nu era niciun fel de problema. |
--------------------
Kia
Sorento
2007 2,5 CRDI
|
|
st3fun |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
tandre1, poate te lasa turbina, sau vreun senzor la turbina. am un prieten cu un golf 3 care are aceleasi simptome, nu i se aprinde nimik in bord dar, nu poate sa o tureze mai mult de 3000 in bord, iar in mers, ca sa nu pierzi din putere, tre sa schimbi la 2000. Daca la fel se comporta si a ta este ori turbina, ori vreun senzor de turbina.
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
- CT-27-SSD
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
|
|
bazil |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 06 ![]() |
Salut,
Revin pe acest topic la mai bine de un an, in aceasta vara am reprodus de trei ori problema si anume, dupa un drum lung cu motorul cald cind dau la cheie e liniste totala, electromotorul nu invirte deloc. In luna Mai am fost la un atelier unde a fost demontat electromotorul, desfacut si curatat. Imi puteti da o sugestie ce ar putea fi, sa fie in continuare o problema in electromotor? Daca este o problema de conectica ce ar trebui sa mai verific? O zi buna tuturor |
--------------------
Renault
Fluence Privilege 1.6 16V Megane Classic 1.6 8V
2014 2000 RTA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 13:57 |