Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Symbol - trepidații relanti, Trepidație motor la relanti - ce poate fi?

AvLee
post 3 Jun 2014, 08:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 June 14




Salutare!

Sunt fericitul (acum nefericitul) posesor al unui Renault Symbol din 2006. Am 55 de mii de kilometri, iar acum, dintr-o dată, m-am trezit cu un trepidat puternic la relanti. S-a întâmplat brusc, fără un alt simptom. Dacă acccelerez, trepidatul dispare, însă motorul tot nu merge rotund. Se aude un zgomot anormal la motor.

Am fost la mecanic. Pe tester mi-a dat o eroare la cilindrul trei. Schimbat bucșe, nici o modificare în bine. Testat bobină nouă, nimic nou sub soare. Mecanicul a mai făcut niște verificări, dar tot nu a găsit soluția. Acum, omul spune că ar trebui să segmenteze motorul, pentru că cel mai probabil e înfundată o valvă. Prețul pe care mi l-a cerut pentru segmentare (cu toate cheltuielile de rigoare), plus schimbarea kitului de distribuție, a fost de două mii de lei. Din câte am înțeles, e ok prețul. Îngrijorarea mea nu e însă legată de preț.

Voi ce ziceți, are rost să segmentez motorul. Nu o fi altceva de vină? De genul motorașul cu pas cu pas, un injector problemă?

p.s. - Nu știu dacă are legătură, dar în urmă cu vreo trei luni (nu are legătură cu frigul, pentru că în perioada aia nu era frig) motorul nu îmi pornea la cheie. Erau situații în care dădeam zece chei și nu pornea. Apoi, peste jumătate de oră, pornea la prima cheie. Și tot așa a ținut-o vreo lună. După care, dintr-o dată, a pornit la prima cheie de fiecare dată și de atunci nu am mai avut nici măcar o problemă din punctul ăsta de vedere.


--------------------
Renault Symbol - BH08FEY 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogatu
post 3 Jun 2014, 09:21
Post #2


Got Rhythm


Group: Members
Posts: 122
Joined: 10 October 11




Salut!

Hai sa iti spun patania mea. O chestie similara am patit eu la un VW Bora 2.0. Dupa ce am schimbat ambreiajul (cca 300 mii km), aveam cam aceleasi simptome. Masina mergea, dar zgomotele si trepidatiile erau cam cum le-ai povestit tu aici... S-a constatat in reprezentanta ca motorul nu era prins bine de nu stiu ce tampoane si de-aia trepida foarte tare. Mie nu mi-l prinsesera atunci cand au schimbat ambreiajul. Ma gandesc sa nu ti se fi rupt vreun tampon, mai ales ca masina a stat destul de mult, iar piesele au avut cand se degradeze.
Incearca si asta... nu stii ce poate fi. E f bine ca te-ai gandit sa verifici toate maruntaiele inainte. E cam nefericita situatia in care dai 2000 de lei si tot nu se rezolva.


--------------------
Renault Clio III - CL 88 BGT 2008, 1.5 DCi, 70 cp
Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AvLee
post 3 Jun 2014, 09:25
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 June 14




Mulțumesc pentru răspuns. Nu știu ce să zic. Mașina nu a stat. Am circulat cu ea.

Problema mi-a apărut chiar în mers. Tocmai mă întorceam acasă după un drum în afara orașului de vreo 40 de kilometri când, dintr-o dată, a început să tremure mașina. Am simțit la schimbător că ceva e în neregulă.

Și eram pe asfalt bun când s-a întâmplat. Deci nu am dat într-o groapă.

Nu cred să fie de la felul în care stă motorul în lăcașul lui. Pentru că se aude și un zgomot ciudat, care mai degrabă suna a problemă de motor decât că ceva bate. Și simt că mașina nu mai trage ca înainte.


--------------------
Renault Symbol - BH08FEY 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 22:15
Dacia