Problema enervanta - aeroterma
![]() ![]() ![]() |
Problema enervanta - aeroterma
ionut1111 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault
21
1988
|
|||
aurel82 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 24 December 07 From: braila/iasi ![]() |
cat despre ventilatorvezi ca are doua fire care intra in turbina,si alaturi o mufa cu patru fire,verifica contactele sau daca vine tensiune continuu in momentul cuplarii pe o treapta.daca nu merge este din contactele care sunt la bord,dificil de curatat.bafta
mai da un semn,sau intreaba ,unde pot te ajut. ![]() apropo ce model ai?daca e faza 1 dupa scrumiera sunt firele cu mufe care alimenteaza turbina,verificale! in cel mai rau caz si 80%sigur sunt carbunii This post has been edited by aurel82: 14 Nov 2008, 15:51 |
--------------------
Renault 21/Espace
L48M-1.7/L48D-1.7ex 1.4/RXE 2.2dt
1988-TL/1990-GTL/2000
- BR 03 MRE/BR 03 JGD
|
|
ionut1111 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 April 08 ![]() |
mersi mult o sa ma uit. daca intalnesc probleme scriu/ modelu e 88 motor 1.6 diesel, berlina
|
--------------------
renault
21
1988
|
|
Fery_ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 17 January 07 From: DEVA ![]() |
am avut si io problema asemanatoala mine a fost oxidat niste contacti exact la butoane sub bord le-am curatat leam dat cu spray contact si a tinut 2 saptamani
am dat iara jos (e ceva de lucru...au am faza2) si am cositorit contactele adica am grunduit suprafata de contact al acelor lamele si nu mai am probleme din toamna trecuta bafta |
--------------------
Renault
21
GTS-1989 1721MPI 69kw
- HD75LEX
|
|
ionut1111 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 April 08 ![]() |
nu inteleg asta cu faza1,2. renault meu e din 88, nevada, berlina motor 1.6 diesel. dar a avut 1 pe benzina
|
--------------------
renault
21
1988
|
|
Fery_ |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 17 January 07 From: DEVA ![]() |
faza 1 e modelul vechi cu faruri mai patratoase faza 2 are emblema pe mijloc nu intr-o parte ca si faza 1
difera total si bordu |
--------------------
Renault
21
GTS-1989 1721MPI 69kw
- HD75LEX
|
|
victor cristian |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 May 07 From: Bucuresti ![]() |
desfa blocul cu rezistente de pe motorul aerotermei.il gasesti usor ptr. ca in el intra mufa cu 4 fire.are o siguranta termica care cu timpul oxideaza si nu mai face contact.daca zici ca la gropi mai mergea(asa facea si a mea) iar acum nu mai lucreaza,e posibil ca acea siguranta sa se fi ars.o verifici usor cu un ohmmetru.
|
--------------------
renault
LagunaII 1.8,16v
2003limousine
|
|
George_Bulgarul |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 19 November 12 ![]() |
Am si eu aproximativ aceiasi problema. La mine, scot mufa, o bag inapoi-poate merge. Mai scutur un pic de ea, isi revine. Am fost la un service si mi-au zis ca este de la mufa. Ar putea fi adevarat?
|
--------------------
Renault
Megane
2008
- B 970 ANA B 970 ANA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:11 |