trepidatie, usoara
![]() ![]() ![]() |
trepidatie, usoara
acatalyyn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 19 October 11 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megan 2
- nt 01 abs
2008
|
|||
mihai break |
![]()
Post
#2
|
Maiu Group: Members Posts: 102 Joined: 18 September 11 From: moreni ![]() |
ai scris codul?
|
--------------------
megan 2.2 grandtour
Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva
- DB-10-NTN
2007
|
|
acatalyyn |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 19 October 11 ![]() |
corpul de injector (cel nou) nu avea cod. mecanicul cu testarul a dat sa gaseasca calculatorul masinii codul automat. Calc. masinii a gasit un cod, mi-a disparut eroarea cu check injection.
|
--------------------
renault
megan 2
- nt 01 abs
2008
|
|
nonic |
![]()
Post
#4
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Daca ai schimbat partea electronica a injectorului acesta nu mai functioneaza in parametrii si obligatoriu se recalibreaza si i se aloca un nou cod hexazecimal, calculatorul de injectie nu stie sa faca corectiile daca nu este trecut noul cod hexazecimal si injectia nu mai lucreaza in parametrii.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
acatalyyn |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 19 October 11 ![]() |
@nonic . Am inteles ideea. Calculatorul masinii contine 4 coduri hexazecimal. Ultimul cod (de la inject. cu probleme) a fostintrodus automat de masina cu ajutorul sondei CLIP. Mecanicul a lasat programul sa caute codul automat.
|
--------------------
renault
megan 2
- nt 01 abs
2008
|
|
nonic |
![]()
Post
#6
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Nu exista asa ceva... ''mecanicul'' respectiv nu stie ce vorbeste.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#7
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Din câte am înțeles eu, treaba cu injectoarele este următoarea: după ce i se aduc modificări unui injector (schimbare duză de retur etc.), acesta se testează pe banc; bancul generează un cod care conține parametrii de funcționare ai injectorului, apoi acest cod se "scrie" în computerul mașinii (pentru ca acesta din urmă să "știe" cum să "lucreze" cu respectivul injector).
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
- B-***-**F
09/2007 If it ain't broke, don't fix it.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 16:51 |