Porneste greu, Renault kangoo
![]() ![]() ![]() |
Porneste greu, Renault kangoo
aseldmi |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.223 Joined: 15 March 09 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna 2
- ar 06 mfo
2002
|
|||
ccoto |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Poate trage aer pe circuitul de motorina. Verifica furtunul transparent care e prins pe carcasa filtrului de aer (cel mai gros). Nu trebuie sa se vada bule in motorina.
|
--------------------
Renault
Kangoo
- CT07KZM
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
|
|
aseldmi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.223 Joined: 15 March 09 From: ARAD ![]() |
sorbu infundat si sau bulit 3 bujii, da culmea cand le-am pus erau bune, o fi fost prea vechi si o cedat, astept sa vad cum porneste dimineata
|
--------------------
renault
laguna 2
- ar 06 mfo
2002
|
|
aseldmi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.223 Joined: 15 March 09 From: ARAD ![]() |
Am rezolvat problema, s-au defectat bujiile, le-am schimbat si acum porneste perfect plus spaat sorb rezervor,
|
--------------------
renault
laguna 2
- ar 06 mfo
2002
|
|
mazdutza |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 July 12 ![]() |
Si eu am aceeasi pb pe un Kangoo de 1.5 Dci cumparat de aproximativ o luna. Tipul de la care l-am cumparat a zis ca a fost cu ea la tester si nu are nici o pb la injectoare ,bineinteles ca nu l-am crezut pe cuvant si am mai fost si eu o tura cu ea . Aceeasi chestie ,nici o pb la tester . O singura eroare la bujii. Pe care tocmai le-am schimbat azi,dar masina porneste la fel de greu . Singura pb pe care a stiut cel de la care am cumparat sa o spuna a fost faptul ca pe furtunul de motorina se vad cateva bule de aer . Ideea e ca de cand am luat-o tot repar la ea si desi masina e din 2007 constat ca gasim o gramada de chestii care nu functioneaza (de ex butonul rosu de langa baterie care am inteles ca reseteaza nu e complet , treptele de la aer conditionat nu functionau , cele 2 chei ale masinii sunt stricate inchiderile pe cheie,adica ambele chei au gauri , nu butoane si tot asa ).
Mi-as dori un sfat de ce in 3 zile de-abia mai reusesc sa o pornesc la a 6-7 cheie . Toata lumea cand aude motorina zice injectoarele ,dar nu mi-as dori sa ma apuc sa le schimb degeaba . Sunt deschisa la sugestii ! |
--------------------
renault
kangoo
2007 1.5 DCI
|
|
ianni |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 6 May 06 ![]() |
Verifica traseul circuitului de motorina. Vezi sa nu fie o-ringurile sau furtunele de la returul injectoarelor ciupite.
|
--------------------
Renault
Megane
2007/privile Je/mp3 si multe altele...
|
|
aseldmi |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.223 Joined: 15 March 09 From: ARAD ![]() |
am rezolvat problema, cand era bujiile pe masina cu care am venit din germania era ok, cand am pus motoru pe a mea s-au ars sau cine sti ce..........
|
--------------------
renault
laguna 2
- ar 06 mfo
2002
|
|
mazdutza |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 July 12 ![]() |
Am fost azi cu masina la un tester si raspunsul a fost : pb la retur la injectoare. Ce se poate face?
|
--------------------
renault
kangoo
2007 1.5 DCI
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mazdutza @ 11 Aug 2012, 14:47) Am fost azi cu masina la un tester si raspunsul a fost : pb la retur la injectoare. Ce se poate face? De aceasta problema m-am lovit s eu ! Am rezolvat-o prin inlocuirea supapelor retur de la injectoarele care aveau probleme . La service Renault inlocuirea supapelor retur este exclusa,aia inlocuiesc doar injectorul care costa in jur de 250 EURO.O supapa este mult mai ieftina, undeva in jur de 200 RON. Daca esti din Buc te put indruma catre cel care mi-a schimbat aceste supape. |
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
- b55fux
2003
|
|
Weeder |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 August 12 ![]() |
QUOTE(mazdutza @ 10 Aug 2012, 16:54) Mi-as dori un sfat de ce in 3 zile de-abia mai reusesc sa o pornesc la a 6-7 cheie . Toata lumea cand aude motorina zice injectoarele ,dar nu mi-as dori sa ma apuc sa le schimb degeaba . Sunt deschisa la sugestii ! Aceiasi problema am avut-o si eu pe Trafic, numai ca la mine nu pornea deloc.Trebuia sa ii dau la pompa sa bag motorina pe instalatie. Problema era din acea supapa de pe tur care nu lasa motorina sa se scurga inapoi in rezervor. Costa in jur de 15-20 lei si am schimbat-o singur. Ca sa o schimbi vezi ca trebuie sa incalzesti acel furtun cu o bricheta , altfel nu o vei putea scoate/baga. |
--------------------
Renault
Trafic 1.9
- CP169YK
2004
|
|
Caliente |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
aceeasi problema o am si eu acum la vivaro nu mai porneste decat la a 5-a cheie sau deloc , eu am verificat si injectoarele acasa , cu 4 furtunase si 4 sticlute, si 2 injectoare umpleau sticla imediat, in timp ce 2 abia aruncasera 10 ml de motorina.
sa zicem ca azi porneste bine, la sfert, peste 3 zile porneste la o cheie mai lunga cu 2 secunde, peste alte 3 zile porneste la prima cheie dar super lunga, intr-un final ajungi sa dai 2-3 chei sa creeze presiune pompa , atunci sunt injectoarele care pierd toata presiunea pe retur. daca masina porneste azi la sfert, si maine dintr-o data porneste greu atunci e vreo supapa de care vorbste colegu |
--------------------
OPEL
VIVARO
- IF 06 UJS
2003,
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Caliente @ 25 Aug 2012, 09:30) aceeasi problema o am si eu acum la vivaro nu mai porneste decat la a 5-a cheie sau deloc , eu am verificat si injectoarele acasa , cu 4 furtunase si 4 sticlute, si 2 injectoare umpleau sticla imediat, in timp ce 2 abia aruncasera 10 ml de motorina. sa zicem ca azi porneste bine, la sfert, peste 3 zile porneste la o cheie mai lunga cu 2 secunde, peste alte 3 zile porneste la prima cheie dar super lunga, intr-un final ajungi sa dai 2-3 chei sa creeze presiune pompa , atunci sunt injectoarele care pierd toata presiunea pe retur. daca masina porneste azi la sfert, si maine dintr-o data porneste greu atunci e vreo supapa de care vorbste colegu Supaele de retur la cele doua injectoere au 'lesinat ' Nu sunt moarte INCA ,DAR in foarte scurt timp acest lucru se va intampla. De regula se intampla cand iti este LUMEA MAI DRAGA,sau cand TE GRABESTI ! This post has been edited by baciudibaciu: 26 Aug 2012, 14:34 |
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
- b55fux
2003
|
|
Caliente |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
QUOTE(baciudibaciu @ 26 Aug 2012, 15:33) exact cand depaseam un bmw , abia aveam 100 km/h si eram cu a 5-a mai turat ca de obicei, si a dat in nas, s-a pierdut prea multa presiune iar senzorul de pe rampa comuna a inregistrat presiune scazuta si a oprit injectoarele. |
--------------------
OPEL
VIVARO
- IF 06 UJS
2003,
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 12:04 |