Espace - intrebari ...
![]() ![]() ![]() |
Espace - intrebari ...
GVP |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 February 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Espace
1998, JE
|
|||
dethave |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Maneta aia telescopica te ajuta sa-ti reglezi scaunul pe inaltime:e telescopica pentru a-ti usura efortul marind pirghia in momentul in care tragi de ea:daca nu este folosit prea mult sistemul de intepeneste si trebuie dat scaunul jos,curatat si uns
De altfel e singura intrebare la care stiu sa-ti raspund din cele care le-ai pus aici:pentru restul trebuie sa mai "sapi". |
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
lucianbenu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 31 July 11 From: cluj ![]() |
man sa ti ca ai sa gasesti destul de greu detalii si carte finca renaultu are un stil ciudat ai sa vezi si cind ai sa cauti piese pt el ca iti trebuie o gramada de detalii ca sa gasesti cv eventual uitate pe net la anunturi si vezi care vinde si intreabal daca are carte intr-o limba care o cunosti altfel nici o sansa
![]() |
--------------------
ford/daewoo
mondeo ghia/damas sl
- SJ 04SRG
1996/1999 [B][I][FONT=Times][SIZE=7][COLOR=red]LUCIANBENU
|
|
dethave |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Mai cauta si un dictionar romano-roman...
|
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#5
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
motorul este euro2 si se cheama f3r
|
--------------------
n
n
-
n
|
|
espacern |
![]()
Post
#6
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cat dai pe vama+taxa poluare+inmatriculare ca sa renteze sa o aduci in Ro?
Chiar si gratis sa o primesti de acolo din Norvegia si tot te costa cateva mii de Euro sa ai nr.de Ro. Esti cumva pasionat de masinile astea? Ca altfel nu are logica sa faci achizitia din Norvegia si importul in Ro. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
dethave |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Chiar asa! This post has been edited by cmandrei: 16 Feb 2012, 09:50 |
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
GVP |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 February 12 ![]() |
Domnilor, va multumesc!
Pentru maneta de ridicare a scaunului, incercasem, dar merge in gol; cu siguranta e ceva defect; voi da scaunul jos sa il curat. Francezii astia... plini de gadgeturi.... ![]() Multumesc inca o data pentru informatia privind motorul - F3R. Pentru Euro 2, taxa de poluare e cam 1800 de euro, dupa ultimele reglementari. Sigur, nu stiu daca merita sa inscriu in tara masina asta; totul depinde de situatia personala. In Norvegia, a fost aproape moka, undeva vreo 1200 de euro. Dar in cazul in care revin in tara definitiv, cu catel si purcel, nu are rost sa ma intorc in No. sa o vand. Ma va costa drumul tot atat cat voi lua pe ea. De aici si interesul pentru o eventuala inmatriculare in Ro. Ca la 2000 - 2500 de euro nu stiu ce masina pot sa imi iau.... |
--------------------
Renault
Espace
1998, JE
|
|
bundy220 |
![]() ![]()
Post
#9
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Tu stii cum stai cu banutii. Despre masina numai de bine.eu sunt foarte multumit de a mea,si este cam acelasi model,plus GPL
|
--------------------
n
n
-
n
|
|
GVP |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 February 12 ![]() |
Stimati Domni,
Poate ma puteti ajuta cu niste informatii cu privire la urmatoarea problema: am observat o pata considerabila de ulei in partea din fata a motorului, pe o piesa masiva situata sub alternator. Corpul principal al motorului e uscat, atat la garnitura de la chlbutori, cat si mai jos, in zona garniturii de chiuloasa ( acolo chiar ar fi nasol... ) si in cea a garniturii baii de ulei. Intrebari: ce piesa e aceea? Dupa numarul de tevi din zona, pare ceva legat de aerul conditionat. Un defect de genul asta e periculos? Ma pot intoarce cu masina in tara si sa o repar in Ro? Precizez ca desi uleiul pare destul de proaspat, totusi inca nu picura pe asfalt. Incerc sa adaug si o poza cu zona respectiva, desi nu se vede prea bine pata de ulei. Pentru identificare insa..... Mentionez ca nivelul uleiului in baie e bun si constant. Masina nu consuma ulei. Va multumesc. Attached thumbnail(s) Imagine0537_1_.jpg ( Size: 415.81k ) Number of downloads: 967 |
--------------------
Renault
Espace
1998, JE
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#11
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Din ce vad eu cred ca e de la servodirectie.
Verifica si nivelul lichidului hidraulic. This post has been edited by bundy220: 26 Apr 2012, 23:07 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
dethave |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Pare a fi uleiul din freon,nu din servodirectie
|
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#13
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
|
--------------------
n
n
-
n
|
|
dethave |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Unde vezi tu ulei este vasul de expansiune[sa-i zicem] si filtrul freon al aerului conditionat:freonul contine ulei:s-ar putea sa gresesc,dar nu cred:La Espace este un loc dedicat scurgerilor de freon.
|
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#15
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Vasul de expansiune este mai sus si in stanga fotografiei.Zona cu ulei este exact la intrarea conductei de servo in pompa.
This post has been edited by bundy220: 29 Apr 2012, 09:36 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
dethave |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Ce-mi arati acolo e rezervorul de ulei de la servo:vorbeam de rezervorul freonului:repet,s-ar putea sa ai dreptatein privinta pompei servo dar nu ma pot lamuri daca e ea sau rezervorul de freon din poza asta!
|
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
GVP |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 February 12 ![]() |
Domnilor, va multumesc pentru interesul dumneavoastra. Am verificat "vasul de expansiune" pentru servo directie; lichidul hidraulic este la maximum, si pot garanta ca este constant, pentru ca l-am mai verificat si acum cateva saptamani. Nu stiu insa cum as putea verifica continutul de freon. De fapt, nu stiu din ce este compusa instalatia de aer conditionat, daca are sau nu un rezervor de ulei, si nici consecintele defectarii acestei instalatii. Ma ingrijoreaza putin, pentru ca e clar ca in miscare e implicata si cureaua de la auxiliare; o gripare a unui mecanism undeva acolo va duce la ruperea curelei..... Am mai facut niste poze, desi locul e putin stramt. Sper insa sa va ajute sa va lamuriti cu privire la natura problemei.
Inca o data , multumesc pentru explicatii.Imagine0543.jpg ( Size: 359.54k ) Number of downloads: 874 Attached thumbnail(s) Imagine0544.jpg ( Size: 295.8k ) Number of downloads: 861 Imagine0545.jpg ( Size: 282.48k ) Number of downloads: 163 Imagine0547.jpg ( Size: 189.55k ) Number of downloads: 157 Imagine0548.jpg ( Size: 249.32k ) Number of downloads: 109 Imagine0549.jpg ( Size: 318.34k ) Number of downloads: 101 |
--------------------
Renault
Espace
1998, JE
|
|
dethave |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Are dreptate bundy220,este pompa servo vinovata,probabil supureaza pe la simering sau o avea garnitura defecta?trebuie verificat....
This post has been edited by dethave: 2 May 2012, 08:09 |
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
GVP |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 February 12 ![]() |
Multumesc, am retinut. In situatia in care sunt, nu sunt prea-s curios sa merg la service aici. Nu-mi ramane decat sa ma rog sa ma tina pe drumul spre casa. Totusi, cum se explica faptul ca lichidul hidraulic isi pastreaza nivelul constant? Ma puteti sfatui ce fel de lichid hidraulic sa cumpar, ca sa am la mine daca constat ca incepe sa consume?
Inca o data , multumesc pentru sfaturi! ![]() |
--------------------
Renault
Espace
1998, JE
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#20
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Lichid rosu,pr servo.Daca e constant nivelul,stai linistit.La mine e la fel,si nu am probleme.Vreau in vara asta sa ii fac o reparatie pe la semeringuri,si alte chestii de astea,ca ma fac de ras daca deschid capota( garnitura capac culbutori ,etc)
|
--------------------
n
n
-
n
|
|
dethave |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Pai cateva picaturi sunt de ajuns sa faca dandanaua aia acolo,n-ai cum sa-ti dai seama dupa nivelul lichidului ca ce si cum
|
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
GVP |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 February 12 ![]() |
Dragi prieteni, bine v-am regasit!
Am reusit sa ma repatriez cu tot cu Espace; a fost o calatorie epica de 4000 de km, in care am tarat dupa mine o remorca plina cu de toate. Mi-am facut ceva griji, pentru ca din cauza greutatii si a aerodinamicitatii reduse ( am montat si un portbagaj de plafon ), am fost nevoit sa sofez in viteza a 4-a cam 3000 de km. M-a ingrijorat solicitarea ambreiajului.... Am ajuns insa cu bine. Una din primele actiuni programate acum este trecerea pe GPL. Asa ca as vrea sa va cer sfatul ( am inteles ca Bundy 220 are un Espace pe GPL ) . Am tras o privire prin forum si am inteles ca pot aparea probleme cu pompa de benzina. Am semnalat asta si baietilor de la firma ( cu bune referinte, dealtfel ), si mi-au raspuns ca ei nu pot intrerupe alimentareala pompa , ci doar la injectoare.... Ca R.A.R. -ul ar avea ceva impotriva intreruperii alimentarii pompei.... Si ca oricum, benzina va fi refulata inapoi in rezervor... Am inteles insa , citind ce scriu colegii nostri, ca se poate monta un releu care protejeaza pompa. Care e adevarul? Ce ar trebui sa urmaresc, la ce sa fiu atent in primele saptamani de functionare? Va multumesc. ![]() |
--------------------
Renault
Espace
1998, JE
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#23
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Se poate pune un releu ca cel de la faruri,alimentat de instalatia de gpl.Cand vine tensiune pa un releu pentru cuplarea pe gaz,aceiasi tensiune comanda releul montat pe pompa de gaz si decupleaza pompa. Problema este cum se seteaza trecerea pe gaz,si anume daca este setata pe secvential,atunci mai ai nevoie de enzina inca vreo 4 cicluri de rotatie a motorului,deci nu este indicata "taierea"pompei.
In prima perioada trebuie sa fii atent sa mearga bine,ca pe benzina si sa nu simti diferenta chiar de loc.Incearca sa mergi pe gaz in toate felurile posibile:turata in ttoate treptele,subturata si pedala la maxim tot in toate treptele,si toate astea comparate cu aceiai maniera de condus pe benzina. cu alte cuvine,gasesti un drum liber,fixezi piciorul teapan pe pedala la o anumita valoare si treci ba pe gaz ba pe benzina.Raspunsul masinii trebuie sa fie acelasi. Incearca sa faci acest test in toate felurile posibile(combina turatia si nivelul de apasare a pedalei de acceleratie,sarcina). |
--------------------
n
n
-
n
|
|
GVP |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 February 12 ![]() |
Stimate Bundy, multumesc pentru sugestii. Nu am mai scris o vreme - am fost si ocupat, am si incercat sa verific masina in toate felurile... In general sunt multumit de comportamentul masinii; se comporta pe gaz la fel ca pe benzina, indiferent de treapta de viteza si de conditiile de drum, iar consumul e rezonabil - aprox 9l/100 km la drum intins. Ar fi totusi o problema: atunci cand iau piciorul brusc de pe acceleratie, si apas si ambreiajul, deci practic tai brusc gazul, sau alimentarea, atunci motorul moare. Din pacate, asta se mai intampla prin intersectii..... De aceleasi simptome se mai plang , se pare si alti posesori de GPL, fie ca e montat pe o batrana Dacie sau pe vreo masina mai jupana......
Mai am insa o intrebare: de cand a aparut canicula, masina mea sta tot timpul cu ventilatorul de pe radiator in functiune. Am inteles ca la Espace clima e cuplata tot timpul, dar in oras , pe distante scurte, incerc sa nu o folosesc - pur si simplu dau ventilatorul pt interior pe zero si circul cu geamurile deschise. Dar chiar daca masina nu functioneaza cateva ore, daca sta in soare, ventilatorul de pe radiator functioneaza de cum pornesc motorul. Iar dupa ce opresc , continua sa functioneze minute multe. Ieri, de exemplu, dupa 13 minute de functionare a ventilatorului ( dupa oprirea motorului ) , am decis sa desfac borna plus a bateriei. Nu de alta dar deja am ramas in oras de 2 ori, pentru ca n-am mai putut porni - ventilatorul mananca toata energia din baterie.... Cred ca ceva nu e in regula, totusi... Vreun termostat, vreun releu..... Oare comunitatea de posesori de Espace ce zice....??? ![]() |
--------------------
Renault
Espace
1998, JE
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#25
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Sunt curios unde au facut montatorii intepatura pt gaz in galerie,si anume in ce loc.Spun asta pt ca trebuie data jos galeria ca sa faci treaba ca lumea,altfel nu ai cum ca e chiar sub bord.Problema cu opritul motorului nu e ca ii tai gazul,ci daca esti mai atent se sincronizeaza si cu o miscare a volanului.Cu alte cuvinte are sarcina mare de la servodirectie si gaz putin.Trebuie vazut pe calculator in acel sector (turatie vs timp injectie) ce se intampla.DAR DACA INTRAREA GAZULUI IN GALERIE NU SE FACE CAT MAI APROAPE DE CHIULOASA,ATUNCI SI DE AICI VINE PROBLEMA.
pUNE TE ROG NISTE POZE,POATE SUNT DE FOLOS,SI SCRIE SI CE TIP DE INSTALATIE AI MONTAT. This post has been edited by bundy220: 19 Jun 2012, 22:23 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
GVP |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 February 12 ![]() |
Stimate Bundy 220, multumesc mult!
Instalatia este Tomasetto, nu am toate detaliile pregatite acum, dar voi avea o discutie cu montatorii. Vreau insa sa am si bujiile schimbate. Am fost tare ocupat, asa ca nu am toate temele facute. Sunt insa convins ca nu au dat galeria jos, ci au montat-o cum le-a fost mai usor... Desi au facut o lucrare ingrijita, e drept. Am acum insa o alta problema, mai stringenta. De cand a inceput canicula, ventilatoarele de pe radiator mai ca nu se mai opresc. Sigur , e o masina mai deosebita ( de exemplu nu pot opri clima, pot doar sa o reduc la 0, dar nu sa o opresc ), dar cred ca e ceva in neregula in momentul in care ventilatoarele pornesc deindata de ce pornesc motorul, desi acesta a stat toata noaptea. Oricat ar fi de cald afara, nu poate fi atat de cald incat sa fie necesara racirea motorului. Si probabil nu e normal sa rulezi zeci de km cu ventilatoarele pornite, pentru ca afara e canicula........ Sa fie de vina termostatul.....? Sa fie vreun senzor buclucas......? |
--------------------
Renault
Espace
1998, JE
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Atat timp cat compresorul de AC functioneaza merge si GMV-ul, si nu pentru racirea motorului merge ... deci este nomal ce se intampla la tine.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
GVP |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 February 12 ![]() |
Stimati prieteni, va cer acum ajutorul pentru a gasi cateva piese second. Mai precis, am nevoie de partea de plastic de la oglinzile retrovizoare ( oglinzile propriuzise si motorasele de actionare sunt ok, dar corpurile de plastic sunt sparte - asa am cumparat masina ). Deasemenea, as avea nevoie de masca din fata , care e crapata si din care lipseste o bucata, de sub una din lampile de semnalizare.
Stiu ca Renault Espace nu e o masina prea des intalnita in Ro, si prin shroturile de pe langa mine nu am gasit piesele astea. Pe de alta parte, sa le cumpar noi, parca sunt din cale afara de scumpe - oglinzile le gasesc doar complete, intreg ansamblul, la un pret de vreo 700 bucata.... Poate imi puteti face niste sugestii... ![]() Va multumesc. 6 Aug 2012, 17:10: Am uitat sa precizez: Espace-ul meu e din 1998, 2l, benzina, Espace 3. This post has been edited by GVP: 6 Aug 2012, 17:10 |
--------------------
Renault
Espace
1998, JE
|
|
Bismarck28 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 3 September 12 ![]() |
Salut GVP. Apropo de problema cu ventilatorul. AM patito si eu de ramanea pornit si imi manca toata energia din baterie. Este vorba de o simpla rezistenta care se afla chiar pe carcasa ventilatorului, are doua cabluri cu papuci care intra in rezistenta. Pana nu o schimbi nu faci nimik. Eu am reusit sa gasesc la dezmembrari. Piese la mana a doua pentru mai toate modelele de Renault se pot gasi pe situl francez de mai jos, din cate stiu fac si livrari in toata europa. Acum de trebuie stiut un pic de franceza. Bafta.
http://www.francecasse.fr/pieces-auto.htm |
--------------------
Renault
Espace III
2001 2.0 16v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 13:04 |