Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Injection fault dupa o franare brusca

CRISTIAN_S1981
post 12 Aug 2012, 12:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 30 July 09




Buna ziua! V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta in urmatoarea problema:
In urma cu o zi, am fost nevoit sa franez brusc, reducand de la 100km/h pana la oprire pe loc. Am continuat drumul, dar se auzea un zgomot ciudat la motor, mai ales cand acceleram (un fel de tacanit, metal pe metal) si pe bord mi-a aparut mesajul "injection fault". Am oprit cat de repede am putut intr-o parcare, mi-a aparut mesajul"select neutral", si imediat ce am scos-o din viteza, motorul s-a oprit. Degeaba am mai incercat sa-l pornesc, nu a mai vrut sa porneasca, invartea cateva secunde electromotorul si se oprea. Am tractat-o pana la un service, si aici a reusit sa o porneasca pulverizand ceva spay in furtunul ce duce la intercooler. Am incercat sa repornesc masina si pornea frumos, la relanti "toarce" frumos, dar in mers, cand incep sa o turez putin, se aude acel zgomot (bataie) la motor, uneori continuu, alteori doar ca o lovitura; si parca nici motorul nu merge "rotund", chiar "da in nas". Sigur ma voi duce la un tester, dar daca imi puteti da o idee despre care ar fi cauza acestor probleme, v-as fi recunoscator. Oricum, sigur exista o legatura cu acea franare brusca ( unii prieteni spun ca poate s-a deplasat distributia, altii ca s-a dus vreun injector). Multumesc anticipat pentru orice idee argumentata!


--------------------
renault megane 1.5 dci 2004/2
renault megane 1.5 DCI/ 2004 / 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRISTIAN_S1981
post 17 Aug 2012, 09:25
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 30 July 09




QUOTE(CRISTIAN_S1981 @ 12 Aug 2012, 12:26)
Buna ziua! V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta in urmatoarea problema:
  In urma cu o zi, am fost nevoit sa franez brusc, reducand de la 100km/h pana la oprire pe loc. Am continuat drumul, dar se auzea un zgomot ciudat la motor, mai ales cand acceleram (un fel de tacanit, metal pe metal) si pe bord mi-a aparut mesajul "injection fault". Am oprit cat de repede am putut intr-o parcare, mi-a aparut mesajul"select neutral", si imediat ce am scos-o din viteza, motorul s-a oprit. Degeaba am mai incercat sa-l pornesc, nu a mai vrut sa porneasca, invartea cateva secunde electromotorul si se oprea. Am tractat-o pana la un service, si aici a reusit sa o porneasca pulverizand ceva spay in furtunul ce duce la intercooler. Am incercat sa repornesc masina si pornea frumos, la relanti "toarce" frumos, dar in mers, cand incep sa o turez putin,  se aude acel zgomot (bataie) la motor, uneori continuu, alteori doar ca o lovitura; si parca nici motorul nu merge "rotund", chiar "da in nas". Sigur ma voi duce la un tester, dar daca imi puteti da o idee despre care ar fi cauza acestor probleme, v-as fi recunoscator. Oricum, sigur exista o legatura cu acea franare brusca ( unii prieteni spun ca poate s-a deplasat distributia, altii ca s-a dus vreun injector). Multumesc anticipat pentru orice idee argumentata!
*


Dupa vizita la primul service, concluzia a fost una destul de amara: pompa de presiune defecta, in sensul ca nu mai furnizeaza presiune (diagnostic fara tester, fiindca mecanicul nu avea un tester prea performant si nici nu stia sa interpreteze erorile...) si ce e mai grav e ca s-a creat span (pilitura) care a ajuns peste tot in sistem si ar fii defectat si injectoarele; probabil e cel mai grav lucru ce se poate intampla unei masinute dci. Am citit mult si se pare ca e o problema aproape generala pentru pompele Delphi.
Dintre cei care au fost in aceasta situatie, a reusit cineva sa refaca sistemul de injectie prin reconditionarea pompei, a injectoarelor, schimbarea filtrului de motorina si spalarea rezervorului (care e cea mai eficienta metoda de spalare a rezervorului?)? E interesant faptul ca am desfacut regulatorul de presiune de pe pompa (actuator presiune) si sita din el e perfect curata (presupun ca motorina trece prin acea sita inainte de a ajunge in rampa si apoi in injectoare), dar intradevar pe fundul rezervorului se poate observa aceasta pilitura fina.


--------------------
renault megane 1.5 dci 2004/2
renault megane 1.5 DCI/ 2004 / 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 17 Aug 2012, 14:58
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Spor la treaba,au reparat multi inaintea ta pompa si injectoarele si la km putini chiar.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 00:36
Dacia