accelereaza greu dar totusi are puter 1.9dci 105cp, scenic
![]() ![]() ![]() |
accelereaza greu dar totusi are puter 1.9dci 105cp, scenic
atilla_cj |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 March 12 ![]() |
|
||
--------------------
renault
scenic
2001
|
|||
stef66 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 April 11 ![]() |
Verifica furtunul dintre senzorul de presiune si tubulatura de admisie. Senzorul este montat pe caroserie (in spatele motorului). Din el pleaca un furtun de 6mm ce ajunge in tubulatura de admisie. Capatul montat in admisie se largeste. Daca nu rezolvi, curata cu spray special debitmetrul. Bafta!
|
--------------------
renault
laguna
- gj69mag
2001
|
|
atilla_cj |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 March 12 ![]() |
Senzorul de presiune cu furtunasul aferent a fost printre primele verificate si parea ok. Cu debitmetrul s-ar putea sa fie bube deoarece dupa ce am cumparat masina am obs vopsea pe carcasa lui si deduc ca a fost schimbat candva cu unul din dezmembrari. Am sa incerc sa-i masor impedantele desi inca nu am gasit o lista cu valorile normale(autodata nu da nimic in acest sens- sau cel putin versiunea mea). Mersi de feedback.
|
--------------------
renault
scenic
2001
|
|
tuner |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
verifica: turbo, egr si intercooler ....
|
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
Dacus_Malus |
![]()
Post
#5
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
ai rezolvat ceva?
daca da, suntem si noi curiosi.... |
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
atilla_cj |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 March 12 ![]() |
Scuze pt intarziere! Am verificat senzorul de presiune - furtunasul era ok si senzorul era bun(masurat) in schimb am descoperit ca debitmetrul avea o chichitza. In interior are senzorul de temperatura si debitmetrul propriu zis , acesta din urma avand doi semiconductori pe post de citire a cantitatii de aer(seamana cu niste rezistente mici). "rezistenta" mai mica era rupta , adica un piciorus arata ca si ars , dar clar circuitul era intrerupt. Am cumparat unul nou , ceva Meat&Doria mai ieftin , l-am montat si masina merge brici , chiar nu stiam ce masina capabila am pan ain momentul asta, ea fiind si remapata. Lucrand in domeniu am dus debitmetrul stricat colegilor electronisti de la service si unul din ei mi-a inlocuit chestia aia mica arsa cu un semiconductor pe care l-a gasit el la furnizoru de electronice al firmei , am montat la loc debitmetrul si culmea merge. Adevarul e ca nu chiar ca si cel nou dar merge(parca are motorul alta tonalitate cu cel reparat), asa ca il tin de rezerva.
In alta ordine de idei : tubulatura turbina-intercooler:) imi era sparta pe la mai multe coturi si coliere , dupa nshpe mii de improvizatii tot sufla asa ca am demontat-o si am refacut tot traseul ambelor conducte din furtune hidraulice de diametrul potrivit, cu coliere fortoase si am folosit chiar si coturi de cupru la cotituri . "sistemul" e ok deocamdata , nu sufla gram , dar cand deschid capota ma ia ameteala cand vad "canalizarea" din motor , totusi arata grosolan furtunoacele alea prinse pe acolo. Am cautat in magazine , originalele sunt extrem de scumpe (unul 600ron si unul 700ron) . Intrebarea e: oare pe termen lung pot aparea probleme din cauza tubulaturii improvizate? Ma refer la faptul ca in unele locuri are diametrul mai mare decat cea originala si ma gandesc si la piesele din cupru (aveam de ales intre pvc si cupru, deci cupru) sa nu faca vreo reactie cu vaporii de ulei sau naiba stie cu ce pe acolo... Daca vi se pare ok , pot folosi si altii metoda (furtun hidraulic de la magazin specializat - 10 bari- aprox 150 ron, coturi si coliere aprox 150 ron), rezistenta la presiune e super, atat doar ca arata urat . In caz ca v-am plictisit , scuzele mele. |
--------------------
renault
scenic
2001
|
|
Dacus_Malus |
![]()
Post
#7
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
si eu am nevoie de un debitmetru ieftin...
de unde l-ai luat pe al tau? si cu ce pret? multumesc |
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
radunre |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
atilla_cj, daca tubulatura improvizata nu scapa aer e perfect. Pentru a readuce imaginea de sub capota la original, incearca la dezmembrari.
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.390 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(atilla_cj @ 5 Apr 2013, 08:09) Deci .... mai bine PVC ... de ce? cuprul se incalzeste ... si in loc sa faca ce trebuie sa faca traseul ala +intercooler ... adica sa raceasca aerul pentru a intra cat de rece in camerele de ardere .... tu anulezi asta prin folosirea cuprului care se incalzeste repede si tare .... deci?!? Cum spunea colegul radunre .... dezmebrari ..... in mod sigur gasesti ce ai nevoie ... cred ca sunt identice cu cele de megane 1 .. This post has been edited by cj98czh: 5 Apr 2013, 12:56 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
atilla_cj |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 March 12 ![]() |
Clar dezmembrari, insa acum circul 95% cu masina firmei asa ca mai aman cautarile.
Debitmetrul e Meat&Doria, costa vreo 300ron la Unix, eu am ceva card de fidelizare asa ca din 300 mi l-au dat cu 260. Chiar recomand cardu' ala al lor , eu tot timpul am iesit bine la pret cu el. Am gasit si Bosch si VDO , dar la 8-900ron, deocamdata nu-s convins ca-si merita banii. Cu tot riscul l-am luat pe cel ieftin pt a-mi satisface curiozitatea: cat timp functioneaza in parametrii o piesa electronica no name comparativ cu una de brand, dar turceasca. 7 Apr 2013, 22:30: Cu cuprul ce sa zic...ai si tu dreptate, dar prin natura lui conduce caldura f eficient si ma gandesc ca daca se incalzeste repede se si raceste repede, adica caldura absorbita o disipa repejor. De pvc imi era frica pt ca nu stiu cum reactioneaza cu vaporii de ulei , ma gandeam sa nu se inmoaie sau ceva. In rest ideea e ca nu mi-am prea batut capul cu astea pt ca solutia am adoptat-o pe baza de repede(aveam nevoie de masina urgenta pt un drum nu f lung) si dupa cum ziceau baietii mai sus , la urma urmei cand am timp si finante o sa-i cumpar conductele din demembrari. This post has been edited by atilla_cj: 7 Apr 2013, 22:30 |
--------------------
renault
scenic
2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th August 2025 - 17:24 |