Megane Classic 1,6/16V, Nu porneste
![]() ![]() ![]() |
Megane Classic 1,6/16V, Nu porneste
croitoru44 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1300
berlina
1979/standard
- dj 05 xis
|
|||
maziludan83 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 4 August 12 ![]() |
La mine se aude electromotorul cum invarte,am dus-o in service(avea aceeasi simtome ca si la tine)si acum astept diagnosticul,inca nu i-au dat de cap,cica toate indiciile duc la calculator dar au zis ca o iau pe rand.Eu ma gandesc ca un calculator nu poate muri asa aiurea,eu cred ca e de la mufa lui,datorita unor contacte oxidate!
Incearca sa desfaci mufa de la calculator(ecu)si vezi daca ai contactele oxidate,daca da,ar putea fi si d acolo. This post has been edited by maziludan83: 13 Aug 2012, 14:02 |
--------------------
renault
megane sedane 1
2000
|
|
xps |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 December 08 ![]() |
Salut vezi sa nu fie pompa de benzina blocata.
|
--------------------
Renault
Megane 1.616 V
2001
- B-21-XPS
|
|
danviteza |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 9 April 12 ![]() |
Ca sa fii sigur ca ajunge benzina in injectoare scoate furtunul din rampa si pune-i contactul ,pompa baga benzina in primele secunde. O sa pun 2 poze :in una vei vedea unde este localizat acel furtun , in cealalta vei vedea cum arata. Ca sa il scoti apesi in locurile indicate de sageti si tragi spre tine. Ar mai fi o problema: chiar daca ajunge benzina , pompa trebuie sa bage presiune, altfel masina nu trage , sau se opreste in mers cand bagi piciorul in acceleratie. Posibil regulator de presiune defect, unele modele au regulatorul de presiune in rampa de injectie, altele il au montat pe corpul pompei de benzina. Regulatorul de presiune spune cat din benzina bagata de pompa ajunge in injectoare si cata se duce pe retur in rezervor.
Verifica daca ai scanteie , scoate o bobina de inductie, o apropii la cativa cm de motor si incerci sa pornesti, ar trebui sa faca plici- plici si sa se vada si scanteia. In cutia neagra cu relee de la motor ai 2 sigurante de 30 A,una dintre ele este pt. injectie, tot aici ai un releu pt.injectie( sub ala de la pompa de benzina ), in cabina ai o siguranta ''memo inject'' - verifica. In spatele vasului de expansiune ai un buton rosu care taie alimentarea cu benzina , apasa pe el. Si dupa ce am scris toata chestia asta am vazut ca nu stii daca iti invarte electromotorul: ei bine, schimba-i bateria , va porni sigur . <span class='edit'>14 Aug 2012, 14:50:</span> Cam multe curele de distributie rupte inainte de termen, spune-ne si noua ce curea era, acum cati ani a fost schimbata, ce role, ce pompa , brrrrr.... nu vreau sa ma gandesc.... This post has been edited by danviteza: 14 Aug 2012, 15:00 Attached thumbnail(s) 1273100512_91892343_3_Renault_Megane_16_16v_MT_ano_2003_Coches_1273100512.jpg ( Size: 57.27k ) Number of downloads: 467 60800898376990620704809_3543932_700_700.jpg ( Size: 37.58k ) Number of downloads: 392 |
--------------------
Renault
Clio IV Estate
2018; Life Evo 1.2 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 05:34 |