Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane Classic 1,6/16V, Nu porneste

croitoru44
post 13 Aug 2012, 13:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 9 June 09




Am un Megan Classic 1,6/16V din 2002. Pana ieri nu am avut probleme cu el. Ieri ma intorceam acasa si s-a oprit motorul in mers. Nu am mai putut sa-l pornesc. Am adus-o acasa remorcata. Am verificat releul de la pompa de benzina, cred ca merge deoarece se aude pompa dupa ce pun contactul (am facut varianta si cu legarea intre ele a 2 picioruse la releu asa cum a facut cineva din Bucuresti-tot degeaba). Am curatat senzorul de pe volanta si l-am dat cu spary WT-40-nici o imbunatatire. Nu vrea sa porneasca, acum am senzatia ca nu cupleaza bendixul de la electromotor dar nu imi explic de ce s-a oprit in mers. Nu stiu ce sa mai fac. La electromotor accesul este greu fara groapa sau elevator. Poate puteti sa-mi dati un sfat util inainte de a apela la un service si un prieten sa ma remorcheze pana acolo.

Va multumesc la toti pentru sfaturi sunt foarte utile, dar se pare ca s-a rupt cureaua de distributie acest lucru ducand la oprirea motorului in mers si la senzatia ca bendixul nu cupleaza motorul nemaiavand compresie, desi nu ar fi trebuit fiind schimbat chitul de distributie la 53.000 de km masina avand acum 99.000 km, inclusiv pompa de apa la un service autorizat, cel putin asa scrie in cartea de service a masinii. Am chemat ieri un mecanic cu un tester si inafara de lucruri marunte care nu duc la acest defect a vazut ca cureaua de distributie ar floncani cand am dat la automat. Inca o data va multumesc la toti pentru sfaturi

This post has been edited by croitoru44: 14 Aug 2012, 10:03


--------------------
dacia 1300 berlina 1979/standard - dj 05 xis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maziludan83
post 13 Aug 2012, 13:59
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 4 August 12




La mine se aude electromotorul cum invarte,am dus-o in service(avea aceeasi simtome ca si la tine)si acum astept diagnosticul,inca nu i-au dat de cap,cica toate indiciile duc la calculator dar au zis ca o iau pe rand.Eu ma gandesc ca un calculator nu poate muri asa aiurea,eu cred ca e de la mufa lui,datorita unor contacte oxidate!

Incearca sa desfaci mufa de la calculator(ecu)si vezi daca ai contactele oxidate,daca da,ar putea fi si d acolo.

This post has been edited by maziludan83: 13 Aug 2012, 14:02


--------------------
renault megane sedane 1 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xps
post 13 Aug 2012, 23:39
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 27 December 08




Salut vezi sa nu fie pompa de benzina blocata.


--------------------
Renault Megane 1.616 V 2001 - B-21-XPS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danviteza
post 14 Aug 2012, 09:26
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 9 April 12




Ca sa fii sigur ca ajunge benzina in injectoare scoate furtunul din rampa si pune-i contactul ,pompa baga benzina in primele secunde. O sa pun 2 poze :in una vei vedea unde este localizat acel furtun , in cealalta vei vedea cum arata. Ca sa il scoti apesi in locurile indicate de sageti si tragi spre tine. Ar mai fi o problema: chiar daca ajunge benzina , pompa trebuie sa bage presiune, altfel masina nu trage , sau se opreste in mers cand bagi piciorul in acceleratie. Posibil regulator de presiune defect, unele modele au regulatorul de presiune in rampa de injectie, altele il au montat pe corpul pompei de benzina. Regulatorul de presiune spune cat din benzina bagata de pompa ajunge in injectoare si cata se duce pe retur in rezervor.

Verifica daca ai scanteie , scoate o bobina de inductie, o apropii la cativa cm de motor si incerci sa pornesti, ar trebui sa faca plici- plici si sa se vada si scanteia.

In cutia neagra cu relee de la motor ai 2 sigurante de 30 A,una dintre ele este pt. injectie, tot aici ai un releu pt.injectie( sub ala de la pompa de benzina ), in cabina ai o siguranta ''memo inject'' - verifica.

In spatele vasului de expansiune ai un buton rosu care taie alimentarea cu benzina , apasa pe el.

Si dupa ce am scris toata chestia asta am vazut ca nu stii daca iti invarte electromotorul: ei bine, schimba-i bateria , va porni sigur .



<span class='edit'>14 Aug 2012, 14:50:</span>
Cam multe curele de distributie rupte inainte de termen, spune-ne si noua ce curea era, acum cati ani a fost schimbata, ce role, ce pompa , brrrrr.... nu vreau sa ma gandesc....

This post has been edited by danviteza: 14 Aug 2012, 15:00

Attached thumbnail(s)
1273100512_91892343_3_Renault_Megane_16_16v_MT_ano_2003_Coches_1273100512.jpg ( Size: 57.27k ) Number of downloads: 467
60800898376990620704809_3543932_700_700.jpg ( Size: 37.58k ) Number of downloads: 392


--------------------
Renault Clio IV Estate 2018; Life Evo 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 05:34
Dacia