pierd lichid de racire
![]() ![]() ![]() |
pierd lichid de racire
darckman |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 19 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane I
1996 berlina 4+1usi
- SV 83 SIL
|
|||
FireChief |
![]()
Post
#2
|
![]() Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit Group: Members Posts: 683 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Nivelul uleiului cum este ,se modifica?sa nu se duca acolo prin garnitura de chiuloasa!face un fel de spuma pe joja...
cam cit completezi la o luna???? This post has been edited by apostol_emil: 19 Jan 2007, 18:40 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
|
|
darckman |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 19 January 07 ![]() |
M-am uitat si la ulei nivelul la ulei nu variaza ff mult adica mai scade din cand in cand dar de urcat niciodata, in plus garnitura de chiulasa a fost schimbata de 2000 de Km, s-au uitat atunci in service dar n-au gasit nimic in neregula.
Apa + antigel un cam 300-400 ml la o luna cam asa ceva. |
--------------------
Renault
Megane I
1996 berlina 4+1usi
- SV 83 SIL
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#4
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
sistemul de racire functioneaza corespunzator? Nu se incalzeste excesiv?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
FireChief |
![]()
Post
#5
|
![]() Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit Group: Members Posts: 683 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
O alta posibilitate ar fi radiatorul. Dupa ce mergi mai mult,conditie necesara sa se deschida si circuitul de racire verifica cu maxima atentie sa nu iasa vreun firisor de abur ,sau sa se umezeasca radiatorul...e posibil ca substanta pusa de tine sa nu fie suficienta(uita-te mai ales la capacelul cu dintisori(
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
|
|
darckman |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 19 January 07 ![]() |
sincer -am uitat si la radiator si tot nimic exista posibilitatea sa pierd pe la vasu de expansiune? pt ca a vazut ca are un capac care are un fel de supapa e posibil pe acolo sa pierd?
|
--------------------
Renault
Megane I
1996 berlina 4+1usi
- SV 83 SIL
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#7
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Capacul are supapa, pentru presiune si aerisire automata in principiu, poate poate exista posibilitatea sa "pierzi" apa "prin borcan" in sensul ca supapa sa se fi stricat, sa stea deschisa si sa se "duca" antigelul ... dar nu cred ca asta e problema ...
Cand stai mai mult la semafor si ai ventilatorul ponit (pentru caldura in masina) nu simti nici un miros ciudat ? (de antigel ...) |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
darckman |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 19 January 07 ![]() |
nu
sincer sa fiu nu |
--------------------
Renault
Megane I
1996 berlina 4+1usi
- SV 83 SIL
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#9
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Atunci fa altceva, lasa masina la renalti cu motorul cald pornit vreo 10 minute si stai langa masina si vezi daca picura ceva de undeva ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#10
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Daca pierderea e mica in asa fel incit apa sa se evapore pina a se forma vreo dira,e mai greu de observat.Plus ca e posibil sa fie in vreun colt ascuns privirii.
Si la mine a scazut spre minim.Am completat la prima revizie ca scazuse spre minim si acum e iar la minim (am facut revizia simbata dar am uitat sa completez). |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
cosminidis |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 3 June 05 ![]() |
Cat de des desfaci capacul de la vasul de expansiune? Eu am facut de cateva ori prostia asta cand am urcat prin munti prin Austria, imi fierbea motorul la fiecare 20 de min... Deschideam capacul ala si evident ca apa se mai si evapora putin... si scadea nivelul lichidului de racire... ai prins ideea :-)
BTW, praful ala pus in lichidul de racire nu e prea benefic pentru motor... Pentru ca nu se depune tot in gaurile alea si atunci pompa de apa o sa impinga si praf din ala si nu e prea ok This post has been edited by cosminidis: 22 Jan 2007, 16:48 |
--------------------
Renault
Megane Classic
2000 Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3 |
|
dcsiki |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Ar putea fi o pierdere la radiatorul de ambient , dar ar trebuie sa simti un pic de abur in interiorul masinii , am patit-o la o dacie , dar curgea tare si baga abur in masina.
La garnitura de chiulasa daca ar fi pierderi ar baga in baia de ulei sau ar da afara pe esapament - fum albicios. Apropos iti incalzeste ? La radiatorul da racire ar trebui sa se vada mustind , un pic umed ( asa am patit la masina de seviciu veche 1.6/16v break). Ai dat scutul jos sa te uiti atent si cu o lanterna ? BAFTA This post has been edited by dcsiki: 26 Jan 2007, 09:26 |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
ancapopa22 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 July 06 ![]() |
am un clio de 2 ani si cred ca am probleme la racire
1.pierd lichid racire pe linga(in jurul pompei de apa) 2.nu porneste mereu ventilatorul de racire.Citeodata porneste,merge 10 secunde apoi se opreste,citeodata nu porneste deloc.Va dati seama cum e prin Bucuresti,il tin cu AC pornit ca altfel se ridica temperatura ingrijorator.De unde ar putea fi? Masina asta are termocontact?Cum o rezolv,stie cineva? |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL
2003
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#14
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Păi întâi cred că trebuie schimbată pompa de apă, sau măcar garnitura ei, depinde pe unde curge...
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
andu911 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Capac pompa apa.
Cred ca ai uitat sa mai schimbi si pompa de apa, cand ai schimbat distributia. ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Daca tot te apuci sa schimbi pompa de apa vezi ca se schimba si distributia cu aceasta ocazie ................ tot umbli acolo la motor si dai curelele jos .....
Unii recomanda schimbarea capacului pompei de apa cu distributia ..... Comanda ventilatorului de racire motor se face de un termocontact care de obicei este pe radiator , ca iti spune unde este trebuie sa ne dai mai multe date , ce motor , an de fabricatie etc. This post has been edited by dcsiki: 23 Feb 2007, 16:59 |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
adip |
![]()
Post
#17
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
In seara asta am observat si eu o balta de antigel sub masina, curge pe la pompa de apa
![]() Crash-ul a fost anuntat cred pe 8 martie cand, pentru prima data de cand am masina, a urcat temperatura lichidului de racire foarte mult. Aveti idee cat de mare e riscul sa mi se intample ce i s-a colegului Columb2007 cu ruperea curelei de distributie? Pot risca sa o duc pe roti pana in service? Sau e loterie? Fiindca o sa schimb si distributia cu ocazia asta, poate ajuta daca pun aici codul pentru kitul de distributie de la Bosch pentru a mea (K4M, LA04, 1.6 16v): Producător: BOSCH Numar articol: 1 987 948 584 Descriere articol: Set curea de distributie Stadiu: normal Ambalaj: 1 Cod de consum: 8 584 Caracteristici și informații: Pâna în anul modelului 200309 Ansamblu/role incl. rola intinzatoare Ansamblu/role incl. rola de ghidaj Latime [mm] 27 Numar dinti 132 Ansamblu/role incl. rola aditionala |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
claudiubabis |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 July 07 ![]() |
multumesc mult pentru raspuns. Ma bucur sa aflu ca acest consum este normal si nu a fost cauzat de vreo defectiune tehnica.
O alta problema aparuta este legata de lichidul de racire. Am constatat ca in vasul de expansiune nivelul lichidului de racire a scazut pina la minim. De la service amg mi-au indicat sa cumpar din magazinul lor singurul tip de lichid de racire( folosit si la logan de culoare verde) si sa adaug in vas ( atentie mi-au specificat sa fac operatiunea cu motorul cald ) pina ajunge la nivelul maxim. Sunt nedumerit deoarece in vas se gaseste lichid de culoare galbena iar cel cumparat este verde ceea ce-mi arata ca sunt tipuri diferite si nu stiu daca sunt compatibile. eu stiu ca sub nici o forma nu ai voie sa amesteci tipuri diferite de lichid de racire. O alta nedumerire este cu privire la indicatia lor de adauga lichidul la cald. Intotdeauna la dacie il adaugam la rece si citeodata mai faceam si aerisirea circuitului. pina la urma cred ca le voi cere sa inlocuiasca ei tot lichidul cu cel existent pe piata pentrru a putea face ulterior completarile si eu. inca o data nultumesc pentru raspuns |
--------------------
RENAULT
megane sedan
2007,diesel, 100CP
- B61CWL
|
|
adip |
![]()
Post
#19
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(claudiubabis @ 16 Jul 2007, 19:16) De la service amg mi-au indicat sa cumpar din magazinul lor singurul tip de lichid de racire( folosit si la logan de culoare verde) si sa adaug in vas ( atentie mi-au specificat sa fac operatiunea cu motorul cald ) pina ajunge la nivelul maxim. Sunt nedumerit deoarece in vas se gaseste lichid de culoare galbena iar cel cumparat este verde ceea ce-mi arata ca sunt tipuri diferite si nu stiu daca sunt compatibile. eu stiu ca sub nici o forma nu ai voie sa amesteci tipuri diferite de lichid de racire. Cel verde e probabil glaceol, cel galben e probabil glacelf. Nu bag mana in foc, intreaba dealerul mai bineQUOTE(claudiubabis @ 16 Jul 2007, 19:16) O alta nedumerire este cu privire la indicatia lor de adauga lichidul la cald. Mai bine il adaugi tu la rece, dimineata, pe la vasul de expansiune, din sticla cumparata cu 40% mai ieftin din hipermarket ![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
NoName19 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 23 March 09 ![]() |
Salut,am si eu o problema nu stiu daca pierd antigel dar problema se manifesta in felul urmator: dupa ce mia fost schimbata pompa de apa si garnitura de chiuloasa in urma ruperii curelei de distributie imi face presiune in vasul de expansiune si imi dispare antigelul din fas cu totul daca las motorul sa se raceasca si dupa desfac capacul de la vasul de expansiune imi sufla aer in borcan si revine apa inapoi in borcan intre cele 2 nivele,nu scoate fum alb nu am apa in ulei si nici ulei in vasul de expansiune...trebuie oare aerisita instalatia sau oare ce o fi???
|
--------------------
renault
megane classic
2001, 1,6 16V 110cp
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
aeristeste bine si vezi daca mai face ... daca tot asa face ... ai o problema la garnitura de chiuloasa/chiuloasa.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
NoName19 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 23 March 09 ![]() |
Problema e ca is incepator si nu stiu cum sa aerisesc:( daca mai putea ajuta cu ceva indicati raman dator!
|
--------------------
renault
megane classic
2001, 1,6 16V 110cp
|
|
espacern |
![]()
Post
#23
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pentru aerisire trebuie sa desfaci capacelul/surubelul de pe furtun care permite iesirea aerului din instalatie.
Desfaci busonul de la vas(motorul oprit si rece) si apoi cauta in zona corp termostat un capacel asemanator cu cel de la ventile roti--sau pe conducta care merge la radiatorul de interior un surubel din plastic. Trebuie sa lasi sa curga lichid pana nu mai iese amestecat cu aer....doar lichid curat. Apoi refaci nivelul in vas pana la MAX.si strangi busonul la loc. Pornesti motorul si lasi sa mearga pana porneaste ventilatorul de 3 ori. Opresti si lasi sa se raceasca apoi complectezi in vas...daca este nevoie. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
NoName19 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 23 March 09 ![]() |
Mersi mult am sa incerc maine sa vad daca reusesc. Nb!
11 Aug 2012, 18:16: Salut,am fost la masina si m-am uitat dar nu gasesc surubul de aerisire a instalatiei de racire ai putea sa imi explici putin mai amanuntit sau o poza ceva pentru ca nu le am cu mecanica si nu gasesc. Mersi! This post has been edited by NoName19: 11 Aug 2012, 18:16 |
--------------------
renault
megane classic
2001, 1,6 16V 110cp
|
|
espacern |
![]()
Post
#25
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca nu le ai pot sa postez 100 de poze.
Mergi la un mecanic priceput.....mai bine. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
NoName19 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 23 March 09 ![]() |
Mersi pentru raspuns
![]() |
--------------------
renault
megane classic
2001, 1,6 16V 110cp
|
|
espacern |
![]()
Post
#27
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca este motorul cu 16V se poate sa corespunda.....reperele.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 09:17 |