Probleme Reno Clio II, Probleme dupa schimbarea distributiei
![]() ![]() ![]() |
Probleme Reno Clio II, Probleme dupa schimbarea distributiei
schneebly |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 July 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dCi
2003
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Senzorul de pe volanta...poate sau fulia pompa injectie care trimite senmal la senzor.
Cand s-a umblat la distributie poate nu s-a aliniat fulia de la pompa si atunci transmite un semnal eronat....de aici simptomil de pornire fara probleme si apoi nu mai porneste. O diagnoza te-ar "lamuri"fara sa mai demontezi ceva...la meseriasii. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
schneebly |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 July 12 ![]() |
Multumesc mult pentru raspuns. Tot ce e posibil .. o sa incerc si o diagnoza cum zici tu. Am fost pe la Reprezentanta Reno pentru o parere .. tipul de acolo a ridicat capacul de la motor, si mi-a zis din start ca un injector sufla aer .. sau asa ceva, si ca trebuie schimbata saiba la injectorul respectiv si s-ar putea sa nu mai am probleme. Acu doar pe vineri a zis ca se poate rezolva .. asa ca pana atunci astept! Voi ce credeti? Ar putea fi aceea cauza problemei?
|
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dCi
2003
|
|
hellcat |
![]()
Post
#4
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Da, ar putea fi asta cauza problemei.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
schneebly |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 July 12 ![]() |
Ok, multumesc pentru raspuns .. o sa va tin la curent cu comportamentul masinii dupa rezolvarea problemei cu injectorul
![]() |
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dCi
2003
|
|
schneebly |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 July 12 ![]() |
Azi de dimineata am fost si am rezolvat problema la injector .. cu saiba! Mi-a curatat injectorul respectiv, si mi-a pus saiba noua. Insa problema cu pornirea din prima cheie nu a disparut
![]() |
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dCi
2003
|
|
nonic |
![]()
Post
#7
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Daca tot ai fost la reprezentanta de ce nu ai facut o diagnoza?
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
schneebly |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 July 12 ![]() |
Am revenit cu noi descoperiri legate de pornirea masinii :| si sunt destul de grave ... Toate cele 4 injectoare, imi arunca o cantitate semnificativa de motorina pe retur .. se vede clar .. curge bine .. Am fost la service, unde s-a uitat mecanicul la ea si mi-a zis ca injectoarele toate 4 trebuie schimbate plus .. acuma vine partea rea .. plus pompa de injectie ..
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dCi
2003
|
|
ady24 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Salut , "cantitate semnificativa".... testul acesta nu se face dupa ochi. Intr'un anumit intreval de timp trebuie sa nu ai mai mult de 2.5 ml pe fiecare injector. Asadar nu stiu cine ti'a facut testul de retur dar cu siguranta nu e ok. Cat priveste pompa de injectie, mai intai trebuia luat la proba putina motorina direct din ea si apoi vedeai daca intr'adevar baga span. Asta e cel mai simplu si util test. Si inca o chestiune te'ai cam grabit cu comandatul injectoarelor noi, se puteau foarte bine reconditiona si masina functiona absolut normal. Desigur trebuie spalat obligatoriu rezervorul cu benzina, suflat bine la un compresor cu aer, apoi suflat si instalatia de alimentare inclusiv conductele, si in ultima instanta trebuiau facute si injectoarele si ieseai mult,mult mai ieftin. Dar decizia iti apartine, totul depinde de situatia financiara de care dispui. Eu am vrut doar sa iti spun ca mai aveai si o alternativa decat in a cumpara injectoare si pompa noua. Asa aproximativ la cat te'a dus toate costurile ?
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
schneebly |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 July 12 ![]() |
In jur la .. 5000 lei
![]() |
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dCi
2003
|
|
lungan |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
Exista service-uri Delphi unde costul reparatiei te-ar fi ajuns la jumatate fata de ce spui tu. Reparatia presupune reconditionarea pompei si a injectoarelor, se ofera si garantie. Eu as fi ales varianta aceasta fara sa clipesc.
|
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#12
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Ai stat pe langa mesterii aia cand ti-au facut distributia? Poate ti-au inlocuit injectoarele cu unele terminate...
|
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
ady24 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Destul de piperat, oricum greseala a fost ca nu ai intrebat inainte de a comanda pompa si injectoarele. Iti spun sigur ca optai pentru reconditionarea lor, de ducea la jumatate din pretul spus de tine.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
schneebly |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 July 12 ![]() |
Va multumesc mult pentru pareri .. Injectoarele reconditionate ma costau tot atat cam am dat pe unele noi ... Am fost si m-am interesat in 2 locuri pentru curatarea lor .. Eu am cumparat un injector nou Delphi cu 600 lei bucata .. A fost cel mai mic pret la care am gasit .. si am ajuns la aceasta persoana prin intermediul altor persoane .. in fine. Pompa de injectie intr-un singur loc mi-au zis ca mi-o reconditioneaza, si ca ma costa intre 1900 si 2400 lei ... depinde. Mi-am luat pompa noua cu 2200 lei .. Am fost dimineata la prima ora la service. L-am luat pe domnul mecanic sef de o parte si i-am zis ca nu schimb pompa ... pentru ca poate nu e defecta .. nu am primit nici o certitudine ca ar fi defecta. Spunandu-i asa .. a zis ca-mi da el o certitudine. Mi-a luat filtrul de motorina jos, si mi-a aratat ca am șpan in el .. l-a cules cu un magnet .. sau asa ceva si mi l-a aratat. Nu era foarte mult .. dar era. Mi-a ridicat bancheta din spate, si a desfacut pompa din rezervor, ajungand direct la rezervor unde din nou am gasit .. acel șpan sau pilitura .. El, mecanicul nu avea nici un interes ca eu sa schimb pompa de injectie .. mi-a zis ca el face intocmai cum ii spun eu .. daca vreau a zis sa schimb numai injectoarele .. dar el nu garanteaza pentru ele. Mi-a zis ca dupa cum imi e filtrul de motorina .. si ce am avut in rezervor, nu are rost sa schimb doar injectoarele .. pentru ca se vor defecta in 2 zile .. Asa ca am schimbat pompa, injectoarele, filtrul de motorina, am curatat tot sistemul de alimentare .. cu rezervor cu tot. Masina porneste din nou la sfert de cheie .. si ruleaza fara probleme. Am primit garantie, am primit factura pe manopera, pe piese .. pe tot. Deocamdata totul e ok .. sper ca asa sa fie si in continuare.
Legat de problema cu reconditionatul pieselor .. am scris si mai sus, ma credeti sau nu, m-am interesat pentru reconditionarea lor si nu doar intr-un singur loc, ci in mai multe locuri ... si ajungeam cam la acelasi pret. Credeti ca mie nu mi-ar fi convenit sa scap mai ieftin? Dar nu am gasit .. eu sunt din Baia Mare .. poate o fi aici la noi mai scump .. nu stiu ce sa zic. Oricum va multumesc inca o data pentru idei si pentru sfaturi. P.S. : "mesterii" care mi-au schimbat distributia nu au inlocuit injectoarele, de asta sunt sigur. |
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dCi
2003
|
|
schneebly |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 July 12 ![]() |
Va salut din nou pe toti. Ieri am constatat brusc ca nu imi mai functioneaza claxonul ... mi se pare ciudat pentru ca vineri mi-a functionat ieri nu a mai mers .. Aveti ceva idei? Se poate sa fi iesit ceva papuc de pe undeva? Imi puteti spune unde e localizat claxonul ca sa ma uit la el? Multumesc!
|
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dCi
2003
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
Vezi intai siguranta acestuia sa nu fie arsa.
...dar ce legatura are claxonul cu distributia, exista topicuri dedicate. This post has been edited by aurelyan: 12 Aug 2012, 11:58 |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
schneebly |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 July 12 ![]() |
Merci de raspuns .. am verificat acu siguranta de la claxon si este buna .. Imi cer scuze pentru postarea gresita
![]() |
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dCi
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:07 |