Cum se numeste?, regulator presiune relanti,admisie aer,etc?
![]() ![]() ![]() |
Cum se numeste?, regulator presiune relanti,admisie aer,etc?
andy_anduletzu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 October 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megan
Classic
1997
|
|||
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Se numeste senzor presiune galerie admisie.
Se gaseste si pe producator (facet, lucas electrical), pret in jur de 250 lei, vezi si cat este pe original la reprezentanta. Inainte de a schimba senzorul, schimba furtunul ala pt ca de multe ori imbatraneste si trage aer fals. Iar ce ai tu poate avea si alte cauze,asa ca ia-le in ordine: schimba furtunul si apoi mergi si fa o diagnoza. |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
andy_anduletzu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 October 11 ![]() |
Da,asa este,multumesc frumos.
L-am gasit de la Hella cu pretul de 151,97 lei. La reprezentatnta cred ca are un pret astronomic,pt ca sunt renumiti aia la ce preturi practica. Furrtunul este in regula,chiar nou,inainte imi facea figuri furtunul dar l-am inlocuit a mers bine o perioada de timp si acum a inceput iar,de aceea am spus ca este de la acel senzor. Daca nu ar fi nici senzorul,nici furtunul,ce altceva ar putea sa fie? Motorul mi se opreste si in mers cand o turez si la relantii si cate o data parca se ineaca si da la masina un zvac. O sa schimb si acest furtun sa o verific un pic si asa si pana la urma cred ca o sa schimb si senzorul. Multumesc frumos inca o data. 17 Aug 2012, 11:20: Eu pe net am gasit-o pe aceasta: http://www.expertpiese.ro/product.php/Pies...ucts_id/1144658 Codul dupa piesa originala a masinii este 8767076 si cred ca este facuta de General Motors. Ma poate ajuta cineva cu un pret pt piesa originala? Cea dupa net este produsa de Hella. This post has been edited by andy_anduletzu: 17 Aug 2012, 10:20 |
--------------------
Renault Megan
Classic
1997
|
|
betamax |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Pretul e super-bun. Am avut aceeasi problema acum cativa ani si cei de la AMAT (reprezentanta Pitesti) au zis ca e vreo 7 milioane, bineinteles ca s-a gasit un mecanic "amabil" care mi-a zis ca are el unul SH la juma' de pret. Pana la urma l-am reparat pe cel de pe masina, lipit cu rasina epoxi. Merge si acum.
LE. 1. Mi-e greu sa cred ca Reno foloseste ca piese de prim-montaj produse GM. 2. La mine, defectul se manifesta doar prin variatia turetiei la relanti. S-ar putea ca in cazul tau sa fie (si) alta problema. This post has been edited by betamax: 18 Aug 2012, 16:13 |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
andy_anduletzu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 October 11 ![]() |
@betamax spune-mi si mie te rog cum l-ai lipit pe al tau,pe unde anume
Maine dimineata ma duc cu masina sa o bag pe tester sa vad exact ce are. Si la mine la ineput tot asa facea trepida turatia de la relanti,acum sa agravat se misca super ciudat relantiul ziceai ca este posedat,pe cuvant,sarea sa la 50 la 100 de ture aiurea la relanti,cand inchideam geamurile sau inchiderea centralizata ala oscila aiurea si tot asa,acum in cele din urma murea motorul in mers sau la relanti la semafor. Poate imi spui si mie te rog cum l-ai reparat si pe unde anume se dezlipise. Eventual si cateva poze cu el te rog frumos sa vad si eu cum arata si pe unde sunt lipituile sa nu aibe si al meu vreun por deschis sa il verific si eu pe al meu. Stima. |
--------------------
Renault Megan
Classic
1997
|
|
andy_anduletzu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 October 11 ![]() |
Sa revenit,problema rezolvata!
![]() Ce avea,nu era de la senzorul de admisie aer relanti....si era de la motorasul del arelanti,am verificat-o pe tester inainte si imi dadea o eroare intermitenta pe calculator. Taoate bune si frumoasa,ma duc sa cumpar piesa,eu aveam pe masina motorasul de relanti de la Siemens cu codul 5G,la magazin tipul de acolo imi spune,uite motorasul pe ea costa 380 ron ![]() ![]() Pana sa ma duc la magazin electricianul imi spusese vezi ca poate merge si ala de la Logan cu motot de 1,4/1,6,ala de logan fabricat in Franta si se numeste Automobile,ceva de genul asta,la incredibilul pret de 32 de lei,va imaginati ca pe acesta l-am cumparat. In seara asta l-am montat la electrician,merge masina perfect,fara nici o variatie la relanti,nici nu prea se mai aude motorul ![]() Consider ca topicul acum poate fi inchis,va multumesc frumos pt sfaturi si indrumari,mai ales cele legate despre tester sa verific masina inainte;) . Stima la toata lumea. This post has been edited by andy_anduletzu: 27 Aug 2012, 22:05 |
--------------------
Renault Megan
Classic
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:38 |