F8Q ECU si racire motor, Ventilatia racire motor nu functioneaza...
![]() ![]() ![]() |
F8Q ECU si racire motor, Ventilatia racire motor nu functioneaza...
valiotronic |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 July 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Twingo2
2013
|
|||
BannedHost |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut. Ai incercat o diagnoza? Pentru ca ea iti da toate detaliile, chiar si daca un fir a fost pus in scurt sau daca ecu a avut o cadere de tensiune
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
valiotronic |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 July 12 ![]() |
Salut
![]() ...Multumesc. ![]() |
--------------------
Renault
Twingo2
2013
|
|
valiotronic |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 July 12 ![]() |
Rezolvat...pana la urma pornește....pe la 96 grade...zice diagnoza.... am sa-l păcălesc sa pornească ceva mai repede ... punând o rezistenta fixa în paralel pe senzor...am făcut calcul ei în atașament... nu recomand dacă aveți mașini mai noi....motorul meu are 220000km fără RK...
![]() Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Twingo2
2013
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
mie imi porneste la 97 - 98 zice ddt2000, eu zic ca era ok la cat iti pornea, daca iti porneste mai repede de exemplu la 90 de grade nu iti va influenta consumul ? Eu asa stiu, daca motorul nu e in parametrii consuma mai mult si nici bine nu ii face, mai ales ca tu ai diesel
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
valiotronic |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 July 12 ![]() |
pai da... in teorie sunt de acord...numai ca nu stiu daca in perioada de iarna sau chiar toamna primavara ....ajunge vreodata la 96 (e adevarat depinde si de personalitatea termostatului)...apoi din calculele mele (azi am facut probe pe distanta mai mare) intra mai repede doar cu vreo 5 grade adica pe la 89-91...deci nu-i un capat de tara...tot azi am rezolvat si oprirea motorului de aiurea la schimbarea vitezii...era un banal por in capatul de furtun unde am plasat supapa de sens unic ...si tragea aer pe turul spre pompa de injectie...am schimbat furtunele cu coliere si gata.... chiar merge bine...rezistenta am pus-o doar pe senzorul dinspre computer...deci in bord imi arata temperatura normala...multumesc pentru raspuns...ce mi se pare ciudat e ca atunci cand tragea aer de pe tur mergea mai rotund la relanti si pornea mult mai usor.. ore cat o costa aerul la pompa...
![]() |
--------------------
Renault
Twingo2
2013
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 06:50 |