Aer conditionat-functioneaza dar nu se simte!!!!
![]() ![]() ![]() |
Aer conditionat-functioneaza dar nu se simte!!!!
valip |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 8 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
renault
11
- B24XAD
88 benzina
|
|||
BannedHost |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
filtrul de polen e curat ? se poate ca clapeta sa nu mai comute daca filtrul e curat sau daca nu ai filtru vezi pe radiator sa nu fie 2 degete de praf / stiu eu ce.
This post has been edited by BannedHost: 30 Jul 2012, 21:50 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
hellcat |
![]()
Post
#3
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(BannedHost @ 30 Jul 2012, 22:50) Asta n-am inteles-o... Verifica sa nu fi ramas robinetul de selectare a temperaturii pe cald, clapeta de recirculare blocata...nah, greu de zis ce are fara s-o vezi/desfaci bordul si comenzile de climatizare. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Aaa, scuze exprimarea, poate sunt eu m-ai "obosit"
Ziceam ca daca filtru de aer nu e imbacsit, poate clapeta de aer cea care comuta, rece / cald sa nu mai functioneze ( daca ai clima automata creste riscul) |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
bavarezu |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 12 May 11 From: bucuresti ![]() |
mie nu-mi mai mergea aerul dupa de am deconectat plafoniera care avea si un sensor in ea , specific ca am clima .
|
--------------------
renault
symbol
2008/1.5 dCI/85 ponei "trebuie in viata sa te grabesti incet, de vrei la timp sa intarzii " Pavel Stratan
|
|
verde |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
valip ai spus conducta tur rece , conducta retur moderat rece: Daca vorbesti de cele doua conducte care intra in blocul aerotermei , cea superioara trebue sa fie rece iar cea inferioara calda -aproape fierbinte. Ambele intra intr-o piesa metalica patratoasa. Aia poate fi defecta.
http://www.familycar.com/Classroom/ac1.htm cu rosu e cald cu albastru e rece de aici; http://www.reno.ro/index.php?showtopic=556...dpost&p=3311751 <span class='edit'>1 Aug 2012, 17:34:</span> si mai facem o gresala ca nu verificam la fiecare 2 ani instalatia ac. La verificare se scoate freonul si uleiul din instalatie si totodata si mizeria rezultata din uzura compresorului si faramitarea granulelor de silicagel din dehidrator, uleiul fiind filtrat inainte de a-l reintroduce in instalatie. Daca nu necesita completare de freon , operatia costa undeva la 70-80 lei. Altfel mizeria aia se aseaza pe la valva expandor , prin compresor si pe unde mai poate. In PDF sunt niste poze cu jegul din compresor. This post has been edited by verde: 1 Aug 2012, 16:36 Attached File(s) ![]() |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 21:13 |