Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Se invarte electromotoul, dar nu porneste

digioptic
post 31 Jul 2010, 18:58
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




Buna dragilor !

Am dat CAUTARE la problema mea si am citit cam tot ce era legat de pornire, dar nu am gasit defectul meu, descris undeva, sau rezolvat de cineva.

Incerc sa fiu scurt. Masina, megane din semnatura. Cam de o saptamana si ceva, la pornirea de dimineata, electromotorul parca invarte mai mult pana la pornirea motorului. Azi dimineata, dau sa pornesc si se invarte in continu electromotorul, fara pornire motor. Toti martorii de bord sunt aprinsi, ca la startul normal, pe CB apare normal nivelul de ulei, care zice ca e ok. Manifertarea e ca la schimbarea filtrului de benzina, pana ajunge benzina unde trebuie. Cei care au schimbat filtrul de carburant stiu cum e, secventa electromotorului e mai lunga. La mine acum, e ca si cum nu as avea benzina. Se invarte si e tot invarte... mad.gif Benzina, rezervor trei sferturi, OMV amestecat, cand 95 cand 100, ultima alimentare, cam 40 de litri, cea de 100. Grija de masina, revizii la timp. Sa zic ca bujiile au cam peste 35 de mi de Km, iar filtrul de carburant, sa ma uit in carte cand l-am schimbat. Dar benzina a fost numai de la OMV. Va rog, ce poate fi ? A avut cineva problema asta ?

Problema mare logistica, e transportul pana la service, tractata sau platforma si ma gandesc cu groaza la asta... sad.gif

This post has been edited by digioptic: 31 Jul 2010, 19:01


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 1 Aug 2010, 19:50
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




Ei, vad ca nu s-a procopsit nimeni cu defect ca al meu, sau... Nu-i nimic, am reusit sa o pornesc singur, macar pot sa o duc la service pe roti, ca de mers bine tot nu merge, da in nas sau scade turatia pana se opreste. Dupa lupte de dat bateria jos, rabatat cablajul cu cele trei mufe care se duc in computer, chiar demontat si tava de sustinere baterie, am reusit sa dau jos sensorul de pe volanta. Curatat, pus tot la loc si a pornit la prima "cheie", ma rog, apasare de buton... rolleyes.gif
Urgent acum sa-i schimb filtrul de carburant, dar nu stiu cum sa fac asta singur si bujiile. Asta ce pot face eu, in rest, daca tot persista, o duc la service, la tester, dar parca vad ca nu apare nimic defect, voi vedea mai departe. WE fiind, nu am avut de unde lua filtrul de carburant si bujii, vedem de luni...


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 1 Aug 2010, 20:06
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Bine ca ai facut ceva totusi... Nu cred sa mai aiba si altceva.


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 3 Aug 2010, 21:03
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




Din pacate, tot ce a depins de mine si mai ales la ce m-am priceput, schimbat bujiile care aratau destul de bine dupa 35000 (bosch cu patru electrozi, au mers bine, acum am montat beru), filtrul de benzina din care a curs benzina si nu alte mizerii si tot da in "nas" . Pornesc rece, secventa normala, dar cade turatia si se opreste. Iar pornesc si dupa cateva secvente, se stbilizeaza turatia de ralanti. La plecarea dupa loc, lipsa de putere e evidenta, daca nu o tin turata, da in nas si se opreste. Trebuie sa ma "tarasc" la service. Nu pot pricepe ce s-a intamplat ! Cum ar fi vineri, masina merge perfect. Sambata sta in soare si dupa masa nu mai porneste, de parca nu avea benzina. A avut mereu benzina buna, ulei schimbat la timp, filtre in fiecare an si brusc moare. Am scos si bateria de cateva ori, dar erorile raman in epromul computerului. Trebuie sa ajung la service !

A patit cineva asa ? Porneste si moare ? Lipsa de putere ? Ce poate fi ?


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 3 Aug 2010, 22:08
Post #5


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Poate este de la clapeta de acceleratie... trebuie curatata...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 4 Aug 2010, 07:52
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




Merci. O sa incerc si chestia asta. Asta e servomecanismul cu clapeta, care intra in admisie, imediat dupa tubulatura de la filtru de aer, nu ? Cu ce se curata bine ? Trebuie demontata de pe admisie sau doar dat cu ceva pe ea ? O sa incerc sa caut prin "sectiune", ce se face in sensul asa... unsure.gif

4 Aug 2010, 09:46:
Am gasit, o incerc si pe asta :

http://www.reno.ro/Curatare-clapeta-aer-1-...6V-t115370.html

This post has been edited by digioptic: 4 Aug 2010, 08:46


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrescuandrei
post 4 Aug 2010, 17:52
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 16 December 08
From: Curtea de Arges




trebuie demontata si o poti curata cu diluant smile.gif


--------------------
Renault Fan . .
Muuulte Renouri/Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 4 Aug 2010, 21:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




Deci demantat, exact ca in tutorialul din link. Curatat cu instant gum cutter de la 2+2, oglinda facut. Pus la loc, aceleasi simtome. Pornit cu turatie mare si cazut la 0, adica motor oprit. Cateva secvente de pornire, las sa se stabilizeze si se stabilizeaza turatia, sta unde trebuie. Dau sa plec, da-n nas... mad.gif . Fac o tura scurta, parca in trei pistoane, ajung tarat si parchez. Ma enervez, pornesc din nou si fac o tura cu pedala "blana". Cateva schimbari I-->II, la cam peste 4500. Regimul asta pe distante scurte, in jurul blocului si dintr-o data revine puterea ! smile.gif

Ce mai, entuziast plec o tura prin oras, o bucla de cateva bulevarde. Mers legal, putin turat. Ajung la o intersectie si motorul moare. Am inghetat ! 173.gif. Zic, fraaaateeee, ce fac acum, ca usoara de impins, nu e. Mai aveam cam un Km pana acasa. Pornesc, o tin din pedala si ajung acasa. Nu am simtit lipsa de putere, cand ii dau talpa, fuge. Dar bine tot nu este. Trebuie sa "vada" computerul de la service, asta e. Ce a depins de mine am facut. Bujii noi, filtru de carburant, sensor de volanta, curatat bine clapeta. Nu mai am ce-i face, inteleg ca mai raman ceva erori in computerul de injectie si trebuie "invatat" acum cum sa mearga. Eu nu mai stiu ce sa-i fac... huh.gif


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 4 Aug 2010, 21:24
Post #9


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




ai auzit cumva de urmatorul senzor:"decalor arbore cu came"?acela a fost curata?
se afla in capatul axei cu came ,deasupra distributiei.Mai mult ca sigur ai mufa plina de ulei,o cureti bine si apoi te astept cu o bere sa vii pe la mine sa stergem erorile tongue.gif


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 5 Aug 2010, 07:16
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




QUOTE(romeo3108ro @ 4 Aug 2010, 22:24)
ai auzit cumva de urmatorul senzor:"decalor arbore cu came"?acela a fost curata?
se afla in capatul axei cu came ,deasupra distributiei.Mai mult ca sigur ai mufa plina de ulei,o cureti bine si apoi te astept cu o bere sa vii pe la mine sa stergem erorile tongue.gif
*



Crede-ma, cu cea mai mare placere as da bere, decat sa stau pe langa ea. Chiar am verificat si dat cu spray contact, pe toate mufele de sensori, inclusiv cel de care zici, desi l-am gasit curat. Eu am etansat demult, admisia, galeriile alea de plastic de pe langa bobine si nu am ulei pe motor.

Dimineata acum, pornit la rece, acelasi fenomen. Porneste normal, scade turatia si se opreste. Repet de cateva ori, mai tin si din pedala si intr-un final se stabilizeaza. Dau sa plec de pe loc, lipsa de putere, mers ne-rotund. Deci...

Fenomenul asta cu pornitul si cazut brusc turatia, l-am mai avut in primul an. Atunci m-am speriat, am mers la service si singura operatie facuta a fost cuplarea la computer si probabil resetat erorile. Dupa care, pornit normal, asteptat sa cupleze de doua ori ventilatorul si schimbat de doua ori la turatia de cuplu. La acest motor, turatia de cuplu e la peste 4000. Asta in proba de drum. Atunci fenomenul aparuse din cauze de mers foarte incet si schimbat la turatie joasa. Treaba rezolvata, NUMAI din computer atunci.

Deci...Crede-ma, mi-ar place teribil sa dau bere...Dar...


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pikayo
post 28 Jul 2012, 13:26
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 2 November 10




Salut , cum ai rezolvat problema ? Fiindca aceias problema o am si eu sad.gif


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 10:38
Dacia